-
Posts
8 -
Joined
-
Last visited
About FINNPARTNER_1966
- Birthday 04/27/1979
Contact Methods
- MSN
-
Website URL
http://shippix.fotopic.net/
-
Yahoo
ikarus260_22
Uncategorized
-
Location
Pireaus
-
Interests
Ships, Buses, Photography
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Dodekanisos Express (IMO 9217254)
FINNPARTNER_1966 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Tαχύπλοα NT
Χθές ήταν δίπλα απο την μικρή Δ/Ξ του Περάματος- 147 replies
-
- δωδεκάνησος
- 2000
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Άγιος Νεκτάριος Αίγινας (IMO 8969343)
FINNPARTNER_1966 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Eπιβατηγά Οχηματαγωγά
Μαϊτζέβελο είναι, τόσο πολύ μάλιστα που το χάνεις στο Ρεμέτζο!- 460 replies
-
- άγιος νεκτάριος αίγινας
- anes
- (and 8 more)
-
Το πλοίο ΕΙΝΑΙ ελληνικό της Χαλκιδόν η οποία έχει Ελληνικά πληρώματα! Αν σας μπερδεύει το Ήλιον είναι απλά ο πράκτορας της Χαλκιδών (έχει και σχέσεις με τον Α. Βεντούρη)
- 55 replies
-
- espresso livorno
- espresso grecia
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Τα πλοία των Ιταλικών Επανορθώσεων
FINNPARTNER_1966 replied to miko mission's topic in Παλιά Επιβατηγά Ακτοπλοΐας
ΥΓ Μετά από πάνω 50 χρόνια που πρωτοταξίδεψαν και πάνω από 20 που έφυγαν τα τελευταία, υπάρχουν πολλοί που τα θυμούνται. Πόσοι άραγε θα θυμούνται μετά από 10 χρόνια τα διάφορα Ι,ΙΙ.ΙΙΙ.ΙV κλπ? Για να λεμε του στραβου το δικιο.. Το σκεφτομαι κι εγω αυτο... Οπως και να εχει, καλες ή κακες αναμνησεις ολοι εχουμε απο κατι. Οταν ομως αυτο ειναι κατι σαν γραμμη παραγωγης.... Ι ΙΙ ΙΙΙ ΙV... τι να εχεις να θυμασαι, αφου ολα πια θα ειναι ιδια?- 27 replies
-
Τα πλοία των Ιταλικών Επανορθώσεων
FINNPARTNER_1966 replied to miko mission's topic in Παλιά Επιβατηγά Ακτοπλοΐας
Aν και βγαινουμε εκτος Ομηρου... Εχω ακουσει οτι τα Ιταλικα κουναγαν αρκετα σε κακοκαιρια και μυριζαν ασχημα εσωτερικα. Και φυσικα οτι ειχαν παγκους κτλ! Ολοι ομως στην Πατμο, εχουν να λενε για ΜΙΑ ΜΙΜΙΚΑ Λ. που πηγαινε ""σαν κρις κραφτ!"- 27 replies
-
Φιλε Steven, πιστευω οτι για την εποχη του ηταν αρκετα καλο για αυτο που εξυπηρετουσε. Αρκετα μεγαλο, αρκετους χωρους .... Απο την αλλη, αν το συγκρινεις με αυτα που μπαινουμε και ζουμε εμεις στο σημερα, ε φυσικα και θα φαινεται κατι σαν απο Γκανα... Σενεγαλη... Εχω μιλησει με πιο μεγαλους απο μενα, που θυμουνται κατι Μιαουληδες, Καναρηδες Καραϊσκακηδες... Μπορει να ηταν καρυδοτσουφλα, ομως, εστω και σαν αρνητικες αναμνησεις, τα θυμουνται! Κατι αναλογο με αυτα που γραψαμε εδω. δηλαδη!!
- 49 replies
-
- trelleborg
- homerus
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Εγω με το Ομηρος ταξιδευα παλαιοτερα για Πατμο. Αργο καραβι, συγκριτικα με το Ιαλυσος της ΔΑΝΕ. Στα τελευταια του ειχα μπει μεσα και ειχα βγαλει εσωτερικες φωτο. (http://www.faktaomfartyg.se/nissos_kypros_1958_inr_1.htm) Αυτο που δεν ειχα καταλαβει ηταν γιατι σε μια συνεντευξηο Αθηναιος το ειχε χαρακτηρισε ως "τρελο" πλοιο! Ημεροπλοιο ηταν και επαιρνε τραινα στο γκαραζ. Στα ταξιδια για Δωδεκανησα, θυμαμαι τις γραμμες στο γκαραζ, το οποιο ηταν ξυλινο αν δεν κανω λαθος. Δεν θυμαμαι για διαχωρισμο θεσεων, αλλα ειμαι σιγουρος οτι υπηρχε και εκει, οπως σε ολα τα πλοια. Καμπινα θυμαμαι ειχαμε παρει μια φορα κοντα στην πλωρη και χτυπαγε η αγκυρα. Σχεδιαστικα ηταν πολυ ομορφο πλοιο, αλλα... Προτιμω Αριωνα και Σαπφω, και μετα τον Ομηρο (χωρις να ειναι υποδεεστερο των αλλων 2). Το πανω γκαραζ δεν μετασκευαστηκε αργοτερα σε καμπινες επιβατων? Παντως, απο γνωστη μου που δουλευει στη Σαλαμις, δεν εδιναν τις καμπινες κατω απο το γκαραζ, διοτι φυσικα ακουγαν παραπονα για αυτες! Ειχε 2 8 κυλινδρες B&W/8-50VBF-90 οπως λες, με συνολικη ιπποδυναμη 8900 ΒΗΡ. Η ταχυτητα του δεν ξερω ποσο ηταν επι ΝΕΛ, αλλα προς το τελος εκανε καπου στο 12ωρο για Πατμο. Thruster δεν δουλευε τοτε, και εκανε καμποση ωρα να δεσει. Χειριστηρια ειχε στην αριστερη βαρδιολα εξω, και μεσα στη γεφυρα, στη δεξια πορτα! Απο κατασκευης ειχε και πλωριο τιμονι (που αμφιβαλω αν δουλευε μεχρι το τελος) Μεγαλη εντυπωση μου εκαναν κατα τη βολτα μου ως Νησος Κυπρος, τα κουβερτωμενα καταστρωματα. Το μοναδικο πλοιο που ειχα ταξιδεψει ηταν το Λερος της ΔΑΝΕ. Το πλοιο ηταν κατασκευασμενο στην Δανια, στο Helsingør, για λογαριασμο των Σουηδικων Σιδηροδρομων. Η κατασκευη του ειχε κοστισει 26 εκατομμυρια Σουηδικες Κορωνες. Μετα τον παροπλισμο του στη Λεμεσο, ειχα ακουσει οτι θα γινοταν πλωτο μουσειο. Ομως τελικα δεν γλιτωσε, και πουληθηκε για scrap στην Ινδια....
- 49 replies
-
- trelleborg
- homerus
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Mediterranean Sky (IMO 5074226)
FINNPARTNER_1966 replied to cortomaltese's topic in Ferries εκτός δράσης
Sigoura den einai nees foto! Afou kai to Amerikanis ma kai to Regent Star (4-2004), pigan India edo kai kairo!!- 60 replies
-
- karagiorgis
- patra
-
(and 4 more)
Tagged with: