Jump to content
Shipfriends

proud_ionian

Supermoderators
  • Posts

    38,877
  • Joined

Everything posted by proud_ionian

  1. Το 1 έκανε ακινησία τις γιορτές των Χριστουγέννων. Το 2, στα πλάνα τουλάχιστον, φεύγει μετά το Πάσχα.
  2. Mήπως οι διαφορές είναι αμελητέες; 50, 60 αεροπορικές, μπορούν να προστεθούν εύκολα και στο BS1. Το επιπλέον deck ή επιπλέον ανοιχτό κατάστρωμα στο οποίο γίνεται αναφορά, φαντάζομαι είναι ο χώρος μπροστά από την τσιμινιέρα, χώρος στον οποίο στο BS1 έφτιαξαν καμπίνες, όταν ήταν να πάει στη Σκωτία. Πόσοι άνθρωποι χωράνε εκεί αλήθεια; 100 με εισητήριο deck? Ίσως λέω και πολλούς. Τα 40 (?) επιπλέον κρεββάτια που έχει το αδερφό, πόσες μέρες θα ήταν πουλημένα στα Δωδεκάνησα και πόσες μέρες πουλήθηκαν πέρσυ στην Παροναξία; Αν κρίνω από όσα έχουμε γράψει κατα καιρούς και για τις δύο γραμμές, μάλλον στην Παροναξία έφεραν περισσοτερα έσοδα. Επειδή μιλάμε για δύο πλοία που είναι κατά 98% ίδια, αν το κριτήριο το ποιο θα πάει που είναι κρεβάτια vs opendeck, θεωρώ ότι σωστά έχει δρομολογηθεί το καθένα από τα δύο εκεί που έχει δρομολογηθεί.
  3. Το επιχειρηματικό μοντέλο στην Ελλάδα είναι γενικώς: μόνοι στα κέρδη (όχι φορους), μαζί στις ζημιές (επιδότηση/επιχορήγηση κλπ). Όταν ακούω κάποιον να προτείνει, συνήθως χωρίς κριτήρια, επιδότηση απο το δημόσιο ταμείο (είτε στην ακτοπλοΐα, είτε αλλού), σκέφτομαι ότι είτε αδαής είναι, είτε δεν πληρώνει φόρους ο ίδιος (άεργος, φοροφυγάς, ανήλικος κλπ). Υπάρχει μία συγκεκριμένη... μεθοδολογία αρμέγματος. Πρώτα ο πλοιοκτήτης με αδρανή πλοία, πολλές φορές χωρίς να έχει ακόμη πλοίο, πλησιάζει το Υπουργείο και συμφωνεί τα... δέοντα, που έλεγε και ο Χάρρυ Κλυνν. Μετά βρίσκουμε τη γραμμή και βάζουμε τα πρόθυμα, "μιλημένα" και ταϊσμένα παπαγαλάκια, να κάνουν σαματά σαν άδειοι τενεκέδες για το πόσο παραίτητη είναι. Τοπικοί δημοσιογράφοι και δημοσιολογούντες, δευτεράτζες πράκτορες που έχουν ξεμείνει από εταιρία, διάφοροι αιρετοί των ΟΤΑ κλπ, αρχίζουν το ψηστήρι και στο τέλος, έρχεται ο Υπουργός και ικανοποιεί το παλλαϊκό αίτημα. Προσωπικά θεωρώ αδιανόητο το ότι έχουμε φτάσει να μην υπάρχει προορισμός, χωρίς τουλάχιστον μία επιδοτούμενη προσέγγιση, όπως θεωρώ αδιανότητο το ότι υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν στα σοβαρά, ότι κάθε ανενεργή γραμμή πρέπει να αναστηθεί με κρατικό χρήμα.
  4. Μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικά πλοία. Δεν μπορεί να είναι και τα δύο κατάλληλα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια, η γραμμή είναι ακατάλληλη.
  5. Το ότι είναι δεμένο δε σημαίνει ότι έκανε επισκευή. Δύο φορές ακούσαμε ότι θα μεθορμίσει και τις δύο πήγαμε κουβά.
  6. Θεωρώ πως υπάρχει μεγάλη κίνηση επιβατών και ΙΧ και για Πάρο και για Νάξο και για Θήρα. Μιλάμε για πέντε μέρες αργία και ο κόσμος, όσοι αντέχει η τσέπη τους, θα ξεχυθούν στα Νησιά. Φαντάζομαι ότι το ερώτημα γιατί μπαίνει το μεγάλο BS και όχι το hellenic highspeed είναι χιουμοριστικό
  7. Το 30.4 είναι Πάρο Νάξο Θήρα και τα υπόλοιπα για Πάρο Νάξο.
  8. Mόνο αυτά τα δρομολόγια θα κάνει τις μέρες του Πάσχα; 01.5, 4.5 και 6.5 δεν έχει κανένα δρομολόγιο;
  9. Oμόρφυνε το Κεντρικό Λιμάνι Πότε πέφτει από τη δεξαμενή; ΥΓ: Θα είχε ομορφύνει και το βίντεο, αν δεν βλέπαμε το κέρατο του ρινόκερου, από το 0.22 ως το 1.08
  10. Θα αγγίξει τις 50 μέρες ακινησίας εκ των οποίων 20+ στη δεξαμενή. Πραγματικά απορώ σε τί κατάσταση ήταν το πλοίο και τι προβλήματα είχαν βγει. Αν για το τ.Olympic Champion, υπάρχει η δικαιολογία ότι η ΑΝΕΚ δεν έκανε ούτε τα απαραίτητα λόγω της οικονομικής της κατάστασης, για το Μύκονος, που ανήκει στην Attica σχεδόν 6 χρόνια, δεν υπάρχει δικαιολογία.
  11. Μύκονος στο Αιγαίο και τ.Champion στην Αδριατική έκαναν τον προγραμματισμό, του μ.....υ το πανηγύρι.
  12. Όπως έχουμε δει και στο θέμα του BS Chios, η ακινησία του θα πάει μετά την ακινησία του BS2. Είμαι περίεργος, αν θα βγαίνουν οι μέρες, από την επιστροφή του BS2, ως την έναρξη των καλοκαιρινών δρομολογίων στην Παροναξία στις 31.5. Μην ξαναδούμε το Τάνι Σύρο Τήνο Μύκονο, για κανένα τριβδόμαδο μετά το Πάσχα.
  13. Με όλα αυτά, η ακινησία του δεύτερου Ολλανδού θα ξεκινήσει στις 26.4
  14. Αυτήν την επιπλέον εβδομάδα απουσίας του BS Delos από τη γραμμή του, θα την καλύψει το BS2. Έχω την απορία αν τα αίτια είναι γραφειοκρατικά η ετοιμάζεται κάποιο rotation των Ολλανδών Αδερφών.
  15. Έδεσε εκεί γιατί τελείωσε, για την ώρα με την Παροναξία. Από απόψε ξεκινά Δωδεκάνησα. Στη θέση του BS2.
  16. Το ίδιο δρομολόγιο κάνει αυτό το Σάββατο, 20/4, ο Διαγόρας. ΥΓ: Κάνει και το BS 1 έκτακτο. Ρόδο Πειραιά και από Πειραιά στις 23.00 για Κω Ρόδο όπως παλιά. (Τα Σάββατα όταν είχε πρώωτοκατέβει Δωδεκάνησα.)
  17. Η όλη ιστορία του "Ιπποκράτης", έγινε για να γεμίσουν οι τσέπες ορισμένων. Από την αρχή ήξεραν ότι δεν μπορεί να υποστηριχτεί η βιώσιμη λειτουργία του. Σκανδαλάρα ήταν, απλά πέρασε κάτω από τα ραντάρ, γιατί επισκιάστηκε από άλλα... επιτεύγματα της περιόδου 1990 - 1993. Έτσι για να θυμόμαστε: ΥΓ: εμένα μου άρεσαν οι πρώτες τσιμινιέρες
×
×
  • Create New...