Jump to content
Shipfriends

Dimpapa

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

484 profile views
  1. Αν ήταν μεγαλύτερο σε χωρητικότητα θα το είχαμε στην Ελλάδα.
  2. Σόρρυ, μάλλον τον μπέρδεψα με τον κ. Τυρογαλά. Πάντως στο Σαρωνικό εγώ δεν θυμάμαι άλλη παρουσία του πλην του Ιονίς.
  3. Ο κ. Λεβεντάκης 1 ή 2 σεζόν αν θυμάμαι καλά έχει υπάρξει στην Αίγινα με το Ιονίς. Στο Ιόνιο δραστηριοποιούνταν αρκετά χρόνια. Όσο για το συγκεκριμένο πλοίο, δεν νομίζω ότι μπορεί να προσφέρει κάτι στο Σαρωνικό. Για τη Σουβάλα και την Αγία Μαρίνα προορίζεται το Αντιγόνη της Saronic Ferries.
  4. Ακόμη δεν έχει βαφτεί με τα νέα σινιάλα της hsw. Μπορεί να πιάσει και 40αρι άνετα. Έχει ένα θεματακι με την άνεση όμως. Και στην επιβίβαση ανεβαίνεις αρκετά σκαλιά και στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι πολύ κοντά η μία σειρά με την άλλη.
  5. Δε θα ήταν μια βιώσιμη λύση η δημιουργία ενιαίας γραμμής, Λαύριο-ΑηΣτρατης-Λημνος-Σαμοθρακη-Αλεξανδρούπολη;
  6. Καλή περίπτωση το πλοίο αυτό για αρκετές γραμμές όπως, άγονη Αιγαίου, Νησιά Βορείου Αιγαίου, Σποράδες, Κύθηρα... Έχει αν δεν κανω λάθος και 25 διπλές καμπινες. Πρέπει να αξιοποιηθεί κάπου!
  7. Υπάρχουν συζητήσεις και διάθεση μεταξύ Υπουργείου Ναυτιλίας και Saronic Ferries για επιδότηση δρομολογίων προς Ύδρα και Σπέτσες ως συνέχεια του δρομολογίου Αιγινα-Μεθανα-Πορος;
  8. Ο κ. Αγαπητός εργαζόταν αρκετά χρόνια για τη Hellenic Seaways και πιστεύω ότι η δρομολόγηση του Speed Cat 1 εκ μέρους του, δεν αλλάζει και πολλά πράγματα στη γραμμή. Ίσα ίσα αφήνει χώρο στην Attica να αφαιρέσει ένα καταμαράν από αυτά που δρομολογούνται ιδιαίτερα τη καλοκαιρινή σεζόν.
×
×
  • Create New...