Και όχι μόνο αυτό, και αλλά ταχύπλοα της εν λόγω εταιρίας.
Αν ω μη γένοιτο έχουμε ένα ατύχημα τύπου Sleipner θα ανακαλυψουμε παλι τον τροχο, με ερωτηματα οπως ρεαλιστικα δρομολογια, πιεση απο τον εφοπλιστη, ασφαλεια ναυσιπλοιας και ναυτιλιακοι κινδυνοι, εννοιες αγνωστες για τις συνθηκες που δουλευει η ακτοπλοια.
Η ερώτηση ειναι: Τα κατα τα αλλά λαλιστατα λιμεναρχεία δεν έχουν να πουν κάτι πάνω σε αυτά? Δεν είναι έκθεση επιβατών σε κίνδυνο να περνάς στα 100 μέτρα με 35 κόμβους?
Για να βοηθήσω λίγο την σκέψη, ένα πλοίο με 35 κόμβους καλύπτει 18 μέτρα ανά δευτερόλεπτο...