Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Δεν ξερω αν εχει αναφερθει σε καποιο σημειο... με βαση τις δημοσιοποιημενες καταστασεις της εταιρειας, το πλοιο βρικσεται στην κατοχη της εταιρειας με συμβαση μακρ. ναυλωσης αξιας 10.3 εκ ευρω
  3. Κάνοντας μια γρήγορη ανάγνωση του ενημερωτικού της αττικα, αναφέρει πληρωμές μέσα στο 2018 για τη μίσθωση του πλοίου ίσες με €1,2εκ. Ειναι δυνατόν η ναύλωση του πλοίου να ειναι για τόσο μικρό ποσο; εχει κανείς εικόνα του συμφωνηθέντως τμηματος;
  4. Ο Καλβος εκτακτο απο Κυλληνη για Πορο αυτην την στιγμη..
  5. Today
  6. Οριστε και το πληρες report.Καμια αναφορα στις 120 σελιδες του σε νεες επενδυσεις,περιβαλλοντικη συμμορφωση κλπ. Αυτο που προσεξα επισης ειναι οτι η θυγατρικη Superfast Ferries εχει εδρα στη Λιβερια(σελ 102)οπως και οι 3 υποθυγατρικες στις οποιες ανηκουν τα υπαρχοντα fast.Συνεβαινε απο παλια ή εγινε προσφατα αυτη η αλλαγη εδρας? κραταμε τα ακολουθα
  7. Παιδιά (και παιδαρέλια), μήπως να κάνουμε λίγο... κράτει; Διαβάζω ατέρμονα post και δεν καταλαβαίνω γιατί είμαστε υπερβολικοί και κακοπροαίρετοι, όσον αφορά τα σχόλιά μας για ένα πλοίο που δεν εξυπηρέτησε επιβάτες που περίμεναν την πιο high season να βρουν εισιτήριο για την ίδια ημέρα, που σήμερα είχε χώρο για άλλα 30 ΙΧ περίπου και το οποίο τον υπόλοιπο καιρό μεταφέρει 3-5 ΙΧ στην Ιθάκη, 8-10 Σάμη και το πολύ 100 επιβάτες. Είναι δεδομένο ότι το Ανδρέας Κάλβος υπερκαλύπτει τη γραμμή και τις ανάγκες της και η μειωμένη κίνηση σε αυτή δεν οφείλεται ούτε στο ίδιο το πλοίο, ούτε στις ώρες των δρομολογίων της Κυλλήνης, που ειναι εκείνες που πρέπει. Όταν η εταιρεία έφερε το Speedrunner ΙΙΙ, θυμάται κανείς πληρότητες και κατά πόσο στηρίχτηκε από το επιβατικό κοινό και τους φορείς;... Η Levante έχει δηλώσει ότι είναι στη γραμμή για να εξυπηρετήσει την Ιθάκη και τη Σάμη ( δλδ. Β. Κεφαλονιά) και θα το κάνει και μετά το 2019, εφόσον υπάρχει και η στήριξη της πολιτείας. Ναι, η επιδότηση, δεν ειναι δα και κοινοφελές ίδρυμα.
  8. και φετος, οπως περσυ και προπερσυ, μεγαλη πεμπτη ειχε εμβολιμο μεσημεριανο αστακο βαθυ αστακο
  9. Μιας και απ'οτι φαινεται θα αργήσουμε πολύ να το ξαναδούμε (αν το ξαναδούμε) να ταξιδεύει, ας το θυμηθούμε την ημέρα που έφτασε πριν από ένα χρόνο, στον Πειραιά, για να μπει στη δεξαμενή
  10. Ετοιμάζεται το εκδοτήριο της Golden Star Ferries στην Ακτή Τζελεπη. Έχουν πάρει το δεύτερο εκδοτήριο της Aegean Speed Lines.
  11. Το έγραψα και το περασμένο καλοκαίρι την περίοδο των μεγάλων καθυστερήσεων. Πρακτικά , η απουσία του Αριάδνη , είναι αυτή που δημιουργεί το πρόβλημα , φέρνοντας ντόμινο αλλαγών στις γραμμές των πλοίων. Για παράδειγμα, όπως αποδεικνύεται από τα έκτακτα δρομολόγια , η Παροναξία εχει ανάγκη την μόνιμη δρομολόγηση πλοίου αλά Νήσος Σαμος, για να σκουπίζει τον μεγάλο όγκο φορτηγών αλλά και επιβατών. Φυσικά πλοία τέτοιου τύπου δεν περισσεύουν...
  12. Kαι δύο φωτογραφίες από την αναχώρηση. Πολύ εντυπωσιακός ο φωτισμός με τον εναλλασσόμενο χρωματισμό στα απόνερα, στην απίστευτη πισίνα.
  13. Departing from Piraeus

    © .voyager

  14. Departing from Piraeus

    © .voyager

  15. (ξαναθυμιζω) η πατρα ειναι σε καθεστως επιδοτησης. ουτε ενα επιπλεον δρομολογιο δεν θα γινει
  16. Φώτο σήμερα από το γκαράζ του Κάλβου από Πάτρα όπου δεν πέφτει καρφίτσα και έκτακτο δρομολόγιο στις 21.15 που αλλού για Πόρο... Τη βρήκανε τη λύση! 😋
  17. Όλα αυτά δείχνουν πως πρακτική του ομίλου είναι να βγάζει από τη μύγα ξίγκι. Προσωπική μου άποψη είναι ότι δε βγαίνει το προγραμμα με τα πλοία που έχουν στη διάθεση τους και δεξαμενισμους κάθε 2 χρόνια. Το Παρος σερνόταν το καλοκαίρι με τα γνωστά αποτελέσματα, το Μύκονος έχει θέμα αλλά δεν υπάρχει χρόνος να σταματήσει για να επιλυθεί και το BS1 επίσης σερνόταν πριν την επισκευή του, κάτι που φάνηκε και στη γραμμή της Ανκόνα. Χρειάζονται πλοία, χρειάζονται δεξαμενισμοι ανα έτος και καλύτερος σχεδιασμός των δρομολογίων κατά την άποψη μου. Υ.Γ. Ας μεταφερθεί στο τόπικ της Αττικα. Εκ παραδρομής το έγραψα εδώ. Ευχαριστώ.
  18. χαλαρα συντροφοι ολα αυτα που βλεπουμε, απλα επιβεβαιωνουν αυτο που εγραψα προχτες
  19. Σωστά όλα αυτά αλλά δε νομίζω το Νήσος Μύκονος να μπορούσε να μπει στο απογευματινό της Παροναξίας λόγω Ηρακλειάς και Σχοινούσας.
  20. Ισχύει, όμως νομίζω πως ένα μήνα τώρα έπρεπε να έχουν σκεφτεί λίγο καλύτερα κάποιες εναλλακτικές λύσεις, ώστε να αποφευχθεί όλο αυτό. Πχ: χθες το βράδυ να μην είχε πιάσει και Νάξο το Μύκονος και να είχε κάνει έκτακτο για Νάξο το Χίος μεταθέτοντας το σημερινό του δρομολόγιο για λίγο πιο μετά, να είχε αναλάβει το Paros/Naxos τα δρομολόγια του Μύκονος για αυτή τη βδομάδα, βάζοντας το Μύκονος στο απογευματινό της Παροναξίας παράλληλα με κάποια έκτακτα του Χίος, να είχαν ενεργοποιήσει ένα Highspeed, να μην είχανε πλοίο σε ακινησία αυτή την περίοδο, να βγάζανε το Μύκονος από τα δρομολόγιά του για να φτιάξουν τη βλάβη στη μηχανή πριν το Πάσχα κλπ κλπ. Δεν ξέρω τί ακριβώς, όμως εδώ και ένα μήνα είχαν νομίζω αρκετό καιρό για να προγραμματιστούν λίγο καλύτερα, πριν φτάσουμε στο απροχώρητο και πριν γεμίσουν τα καράβια και δεν αρκεί το πρωτόκολλο του ενός για το δρομολόγιο του άλλου.
  21. Καταρχάς το Κεφαλονιά είναι στον Πόρο σήμερα όχι το Fior, και δεύτερον όχι δεν είναι γεμάτο. Από Κυλλήνη μεταφέρουν 400-500 άτομα σε κάθε δρομολόγιο λόγω της ύπαρξης πολλών δρομολογίων. Μπορείς και να το διαπιστώσεις και στο site τους όπου στο ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων όλα τα δρομολόγια από Κυλλήνη έχουν πράσινη ένδειξη που σημαίνει ότι δεν είναι καν κοντά στη συμπλήρωση πρωτοκόλλου. Και τέλος, γιατί ένας κάτοικος πχ της Βόρειας Κεφαλονιάς να είναι υποχρεωμένος να κατέβει Κυλλήνη και να πάει Πόρο;
  22. Από τότε που έχει γίνει η γέφυρα νομίζω γίνεται κάθε χρόνο.
  23. Τα κρεββατια δε βοηθανε στη συρο τηνο μυκονο κ εχει κ λιγοτερο πρωτοκολλο
  24. Μια τράμπα μεταξύ των Νήσος δε θα βοηθούσε λίγο τη κατάσταση?
  25. Μεγάλη Πέμπτη είναι, η άλλη δεν έχει την απαιτούμενη νοημοσύνη να κλείσει εισιτήριο πιο νωρίς της φταίει η εταιρία μετά;; Λες και το φιορ δεν είναι γεμάτο σήμερα και αύριο ή η εταιρία θέλει να ταλαιπωρεί τον κόσμο ντε και καλά.
  26. ''Η διεύθυνση γνώριζε για την κίνηση των ημερών, και η Μ.Πεμπτη είναι κλεισμένη στο σάιτ εδώ και δυο μέρες και από χθες ενημερώνατε ότι δεν έχει πρόβλημα το δρομολόγιο για Σαμη κ απλα να έρθει ο κόσμος νωρίτερα. Αυτή την στιγμή η λίστα αναμονής στην Πάτρα για τον Κάλβο ξεπερνά τα 15 άτομα, και ποιος ξερει που θα φτάσει... δεν θα έπρεπε να είχατε προβλέψει και να φέρετε ένα μεγαλύτερο καράβι στην Πάτρα; Γιατί να ταλαιπωρηθεί ο κόσμος;'' Σχόλιο επιβάτιδος στο facebook για την κατάσταση σήμερα στην Πάτρα. Για γέλια η εταιρεία, τους έλεγε να πάνε κανονικά και ότι δε θα έχουν κανένα θέμα και στο τέλος μείναν έξω από το πλοίο.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...