Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Το Ηλιδα ΙΙ βρίσκεται στη μαρίνα Κλεοπάτρα στο Ακτιο για εργασίες συντήρησης και δεξαμενισμού.
  3. Today
  4. Ηταν Παμπειραικη η απεργια αυτη τη φορα συντροφε και οχι Πανελλαδικη οσον αφορα τα πλοια.Τουτεστιν η ΠΕΝΕΝ αποφασισε να συνταχθει με το Εργατικο Κεντρο Πειραια.
  5. Από χθες το Παναγία Θάσου επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Καβάλα Πρίνο.
  6. Το Άγιος Ραφαήλ επέστρεψε χθες στα δρομολόγια του στη γραμμή Κεραμωτή Θάσο.
  7. @svo Συμφωνώ απόλυτα, να προσθέσω πως η κατάσταση αποσκευών και δεμάτων είναι συνηθισμένη. Για τους εξωτερικούς χώρους, ξεκίνησε τη σεζόν με πλαστικές καρέκλες και μετά προς Αύγουστο αντικαταστάθηκαν από τις άβολες σιδερένιες. Από καθαριότητα το ίδιο ήταν από μέσα Ιουνίου και μετά. Τιμές εξαιρετικές και πολύ όμορφο βαπόρι που πορσφέρεται για βόλτες. Πολύ ωραίο έιναι το πρωινό δρομολόγιο Σητεία- Ηράκλειο που είναι στις 7 το πρωί (7μιση βέβαια πάντα φεύγει, μπορεί και αργότερα) που κάνει τουρ των ακτών της βορειοανατολικής Κρήτης για 2μιση με 3 ωρες. Το vibration όταν χρησιμοποιεί το thruster είναι μπόλικο και δεν πρέπει να είναι αρκετά δυνατό. Μάλιστα φέτος σε αναχώρηση από Ηράκλειο με αέρα στη μπάντα παραλίγο να ξύσει την πλώρη του Blue Horizon.
  8. Είναι πολλά χρόνια που έχουν φύγει από τη γραμμή και ίσως θυμάμαι λάθος. Πάντως θυμάμαι ότι ο Κορνάρος με τον καιρό στο πλάι ειδικά κουνούσε πολύ περισσότερο. Κρίμα που δε μπορώ πια να τον ταξιδέψω.
  9. Yesterday
  10. Αυτό εννοώ ότι σε όση μεγάλη είναι η επιφάνεια που ασκείται το upthrust τόσο πιο ψηλά θα κάτσει. Δεν είπα ότι οποιοδήποτε σχήμα με θετική άνωση αλλά μικρή επιφάνεια θα βουλιάξει είπα οτι απλά θα κάτσει πιο μέσα.
  11. Για δώσε βασικά μία πηγή 😃😃😀 Εντάξει τώρα είναι εμφανές γιατί μπερδεύεσαι... Το σχήμα του σώματος έχει να κάνει με το ΠΟΥ ασκείται η άνωση (αν θελήσουμε να τη θεωρήσουμε μια συγκεντρωμένη δύναμη), όχι ΠΟΣΗ είναι....
  12. To κίτρινο πάει από το κακό στο χειρότερο .
  13. Μια Costa Pacifica στο 4 και από μένα, άφιξη στο Tallinn της Εσθονίας τον Ιούνιο του 2019.
  14. The Costa Pacifica approaching Tallinn, summer 2019.

    © Ο Αχαιός πολιτικός Ανδρέας Φούρας

  15. Η επιφάνεια που έρχεται σε επαφή με το νερό είναι αυτή που καθορίζει την άνωση. Για να το πω πιο απλά ένα ισοσκελες τρίγωνο με ίδια μάζα και πυκνότητα με ένα παραλληλογραμμο εάν τοποθετηθεί με την επάνω πλευρά του στην επιφάνεια θα βυθιστεί περισσότερο από το παραλληλογραμμο παρόλο που έχουν ίδια m και ρ
  16. Κι εγώ να το προσθέσω στην gallerie μας σε μια πρώτη φωτογραφία μετά το μασκαραλίκι -στην κυριολεξία- που του προσέθεσαν στην πλώρη. Προσθήκη κενή περιεχομένου και αισθητικής, αν με ρωτήσετε. Τραβηγμένη στο Nynashamn της Σουηδίας το περασμένο καλοκαίρι.
  17. Πραγματικά όμορφο πλοίο και θα ήθελα να το δω στη γραμμή της Λήμνου αλλα έχω μεγάλη επιφύλαξη για την μανούβρα στον Άγιο Ευστράτιο ,είναι αργό πάνω στη μανούβρα το βαπορι;
  18. The Regal Princess berthed at Nynashamn, Sweden. June 2019.

    © Patrick Sjoberg

  19. στην ουσια το δημοσιευμα επανερχεται με περισσοτερες λεπτομερειες, σε οσα ειχε αναφερει το banking news την προηγουμενη εβδομαδα (παραπανω ποστ)
  20. Κύριοι, ομολογώ πως με εντυπωσιάσατε με τα σχόλιά σας, δεν το είχα αντιληφθεί πως το πλοίο είχε τόσους φίλους. Και χαίρομαι που το αφιέρωμα έγινε αφορμή για τόσο ωραία κουβέντα. Αυτό μου δίνει το έναυσμα να ανεβάσω άλλη μια φωτογραφία από την προσωπική μου συλλογή, που δείχνει το Aqua Blue/Ιεράπετρα Λ με το πρώτο του όνομα, Green Arch. Είναι τραβηγμένη κάπου στην Ιαπωνία, κάποια στιγμή στα 70s και είναι αγορασμένη από τον υπογράφοντα. Δεν θυμάμαι αν ήταν από βιβλιοπωλείο ή κανένα Ebay, πάει πολύς καιρός, ούτε ποιός είναι ο original φωτογράφος. Συμπαθάτε με λοιπόν που δεν μπορώ να αποδώσω τα του Καίσαρος, τω Καίσαρι. Όπως και να έχει, θεωρώ πως έχει ιδιαίτερη ιστορική αξία και ελπίζω να σας αρέσει.
  21. Nick the Greek

    Green Arch

    The later Aqua Blue/Ierapetra L seen here in her original guise as the Green Arch. Photographer and location, unknown.

    © Oshima san

  22. Δε γνώριζα πως είχε κάνει και σε αυτή τη γραμμή ο καπτεν Νίκος με τον Πήγασο, σε κάθε περίπτωση όπως ανέφερες @Nick the Greek πραγματικός τεχνίτης στα χειριστήρια.
  23. Άνωση ορίζεται ως το γινόμενο της πυκνότητας του υλικού του σώματος με την επιτάχυνση της βαρύτητας και τον όγκο αυτού. Η επιφάνεια δε μετράει, εκτός αν εννοείτε τις διαστάσεις από τις οποίες προκύπτει.-
  24. Υπο νέα διαχείριση το πλοίο, το οποίο απο 29/5 εως 11/9 θα πραγματοποιεί 3/4ήμερες κρουαζιέρες απο τον Πειραιά. www.miraycruises.gr
  25. Στο +5% η MIG λόγω εξελίξεων με Attica Group - Ενδιαφέρον Fortress, εφοπλιστών για Attica
  26. Ευχαριστούμε φαρδιά για το ωραίο αφιέρωμα, μου έλυσες και την απορία σχετικά με το τι είναι εκείνο το μόνιμο κοντέινερ στο γκαράζ(ψυγείο). Και να συμπληρώσω πως αυτή η εικόνα με τις βαλίτσες και τα φορτηγά δίπλα, είναι χαρακτηριστική του πόσο χαμηλά έχουμε την ασφάλεια σε ορισμένες περιπτώσεις.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...