Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Με συγχωρείς, ειχα διαβάσει παραπάνω για περίπου δώδεκα ώρες.. Νόμισα ήταν επίσημο! Απορία: Κατάλαβα καλά ότι ισχυρίζεσαι πως κάποιος με τελικό προορισμό το Ρέθυμνο χρειάζεται περίπου 7 ώρες για να φτάσει εκεί, έχοντας πρώτα ταξιδέψει για Ηράκλειο ή Σούδα και έπειτα χρησιμοποιώντας ΚΤΕΛ ή αυτοκίνητο ή μηχανή ή φορτηγό κλπ έχοντας ως αφετηρία τον Πειραιά? Δυστυχώς είμαι νέος στο χώρο και δεν ξέρω το παράδειγμα της Golden Star στο οποίο αναφέρεσαι.. Όμως θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω τη στατιστική μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για να αποκλείσει τις "πιθανότητες επιτυχίας της προσέγγισης στο Ρέθυμνο". Αν και πιστεύω ότι είναι αδόκιμη μια σύγκριση μεταξύ Πειραιά και Ραφήνας...
  3. Αν και το δείγμα που μας δείξει ο φίλος λοστρόμος ειναι μικρό, μου κανει εντύπωση η αξιοπρεπέστατη παρουσία της κοινοπραξίας στο Ηράκλειο... ακομη και στους επιβάτες φαίνεται να εχει τουλάχιστον συγκεράσει τη κίνηση των μινωικών. Αυτό ειναι κατι που δεν είχε συμβεί ποτε στο παρελθόν.
  4. Εγκαινεια κ δρομολογιο ταυτοχρονα ανεβασε η εταιρεια στο facebook
  5. Αφίξεις από την Δευτέρα 24 Ιουνίου. Blue Horizon - 884 επιβάτες, 99 Ι.Χ., 68 φορτηγά, 23 μηχανάκια Ελ. Βενιζέλος - 840 επιβάτες, 90 Ι.Χ., 58 φορτηγά, 20 μηχανάκια Festos Palace - 642 επιβάτες, 95 Ι.Χ., 46 φορτηγά, 12 μηχανάκια Νήσος Σάμος - 776 επιβάτες, 56 Ι.Χ., 61 φορτηγά, 28 μηχανάκια Blue star 1 - 1195 επιβάτες, 139 Ι.Χ., 105 φορτηγά, 20 μηχανάκια
  6. Το Πρωτοπορος Χ ολοκλήρωσε το δεξαμενισμο του και επέστρεψε στα Παλούκια.
  7. Το Σίφνος Τζετ αναμένεται να δεξαμενιστει στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 25/06/19 έως τις 28/06/19.
  8. Ένα βίντεο από τη καθέλκυση του Πρωτοπορος ΧΙ.
  9. Κοβονται οι εκπτωσεις 20% στις επιστροφες των πλοιων ακουσα.. Τα καλα των μονοπωλειων ειναι αυτα..
  10. Στη πρυμια καταπακτη του MES (στη τσιμινιέρα) που ήταν άδεια από μέσα.
  11. Είναι γνωστό ότι η εταιρία με το πλοίο για την Σαντορίνη καίγονται και αυτήν θέλουν να εξυπηρετήσουν.
  12. Που το πρόσθεσαν ακριβώς αυτό το MES;
  13. Σήμερα το απόγευμα το Worldchampion Jet πρόσθετε ένα MES στη δεξιά πλευρά, έτσι ώστε να αυξήσει το πρωτόκολλο του.
  14. Αγνοεις τελειως ομως οτι θα χρειαζεται τουλαχιστον 14 ωρες για να φτασει κανεις στον Πειραια ή στο Ρεθυμνο οταν απο τα γειτονικα λιμανια θες το μισο χρονο και με πλοια(οποιας εταιρειας απο τις 3 που υπαρχουν)τα οποια ειναι πολυ πιο"βαπορες"απο το Olympus.Το οποιο αυτη τη φορα δεν εχει κ τον χαρακτηρα του Ρεθυμνιωτικου πλοιου οπως την προηγουμενη φορα που ειχε ερθει οποτε ακομα λιγοτεροι θα μπουν στον πειρασμο να περασουν μια μερα απ τη ζωη τους μαζι του.. Γενικα οι..στατιστικες πιθανοτητες επιτυχιας της προσεγγισης στο Ρεθυμνο αφου το θετεις ετσι ειναι αναλογες με αυτες που ειχε η Golden Star στο Ραφηνα-Κυκλαδες-Ρεθυμνο..Γι αυτο ειπα οτι καποιοι στο Ρεθυμνο-το τονιζω-παραενθουασιστηκαν με το ολο προτζεκτ αλλα μολις ειδαν τα ωραρια...
  15. Οι ετήσιες αφίξεις σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύει τακτικά ο ΣΕΤΕ και αφορούν αποκλειστικά ταξιδιώτες που έχουν ως πρώτη πύλη εισόδου στη χώρα κάποιο από τα αεροδρόμια της Κρήτης, ανήλθαν σε 5.228.400 για το 2018. Χωρίς να συνυπολογίζεται ο αριθμός τουριστών που φτάνουν στο νησί είτε με πτήσεις εσωτερικού, είτε ακτοπλοϊκώς, είτε ιδιωτικά. Επιπλέον όταν μιλάμε για δεκάδες τόνους προϊόντων, αυτό αφορά την παραγωγή μονάχα κάποιου από τους χιλάδες μικρούς παραγωγούς αγροτικών ή άλλων προϊόντων. Η σωστή έκφραση θα ήταν εκατοντάδες χιλιάδες τόνους προϊόντων.... Επιεικώς.. Σαφώς λοιπόν αντιλαμβανόμαστε ότι με αυτά τα νούμερα, φυσικά και το Ρέθυμνο μπορεί να σηκώσει ένα τίμιο βαπόρι. Ανεξάρτητα με το αν είναι αντίθετη η ΑΝΕΚ ή ο ΣΚΑΙ ή το κάθε αξιοσέβαστο μέλος του φόρουμ. Πόσο μαλλον όταν, το ίδιο μέλος χρησιμοποιούσε αντίστοιχα επιχειρήματα ένα χρόνο πριν για να υποστηρίξει ένθερμα το εγχείρημα των Μινωικών να κατεβούν στα Χανιά. Και ένα χρόνο μετά ισχυρίζεται ότι Αν συνυπολογίσει κάποιος ότι το δρομολόγιο θα περιλαβάνει και τις οι οποίες εξυπηρετούνται αλλά και εξυπηρετούν... Το δρομολόγιο είναι λουκούμι.. Το βαπόρι είναι Βάπορας.. Όλα τα υπόλοιπα είναι να'χαμε να λέγαμε και να'χαμε να πούμε.. (Φιλικά και με έμπνευση απ'τον Κύριο Αυγολέμονο)
  16. κυριες και κυριοι... ό,τι προαιρείσθε. ριψατε τον οβολον σας, υπερ ανορθωσεως και αναπτυξεως της εταιριας. η attica ετοιμαζεται να εκδωσει ομολογιακο δανειο και σκοπευει να αντλησει 100-170εκ γιουροζ η εκδοση θα απευθυνεται στο ευρυ εγχωριο επενδυτικο κοινο (ναι, υπαρχει και τετοιο) η πειραιως και η eurobank, θα πουν το πιστευω και θα βαλουν το λαδι (συμβουλοι εκδοσης και αναδοχοι) το προσκλητηριο (ενημερωτικο δελτιο), ειναι στις τελευταιες διορθωσεις και πηγαινοερχεται μεταξυ των αναδοχων και της επιτροπης κεφαλαιαγορας. σκοπος ειναι να εχουν το ΟΚ της επιτροπης πριν τις εκλογες και το Β' 15μερο του Ιουλιου, να μαζεψουν το χρημα (θα υπαρχει και θετικο κλιμα στις αγορες τοτε). η ICAP εχει δωσει στην Attica διαβαθμιση ΒΒ. οι ομολογιουχοι, κατα τις διαρροες, θα καλυπτονται με α' ταξεως εξασφαλισεις. α' σειρας προσημειωση στα πλοια του ομιλου, αφου με τα κεφαλαια που θα συγκεντρωθουν, θα εξοφληθουν παλαιοτερα δανεια και θα αρθουν τα υφισταμενα βαρη €100εκ θα πανε για να εξοφληθουν παλιοτερα δανεια, €25εκ για scrubbers και αν μαζεψουν τα υπολοιπα €45εκ θα πανε για... "γενικους επιχειρηματικους σκοπους" (υπαρχει ενα ευρω να παρω εισητηριο) η ειδηση, χωρις τα δικα μου σχολια, ειναι στο euro2day. μια απορια εχω. ελληνικες τραπεζες οι αναδοχοι, ελληνικη εταρια αξιολογησε το αξιοχρεο, στην ελληνικη κεφαλαιαγορα απευθυνομαστε, γενικως δειχνουν σαν να φοβουνται να δοκιμασουν τις δυναμεις τους εκτος της χωρας οπου θαλει η ελαια και ανθει η φαιδρα πορτοκαλεα. ΥΓ: να μην ξεχναμε οτι οι αναδοχοι εγγυωνται καλυψη της εκδοσης (με το αζημειωτο παντα). οταν βγει το ενημερωτικο δελτιο θα μαθουμε μεχρι πιο ποσο ειναι εγγυημενη η καλυψη. σαν εμμεση αναχρηματοδοτηση παλιοτερου δανεισμου, απο τους ιδιους δανειστες, ακουγεται ολη η φαση.
  17. .voyager

    Mega Express

    Departing from Livorno

    © .voyager

  18. Γύρω στις 10 Ιουλίου αναμένεται η επιστροφή του πλοίου στην Ραφήνα. Χλωμή η Ικαρία Σάμος-προς το παρόν....
  19. Ημερήσιο ταξίδι από Μυτιλήνη για Πειραιά με το Διαγόρα. Το πλοίο με ώρα αναχώρησης 11.00 έφτασε από τον Πειραιά στις 10.20 περίπου. Η αλήθεια είναι ότι το πλοίο από την Πέμπτη το βράδυ μέχρι τη Δευτέρα το πρωί δεν σταματά καθόλου τώρα με τα ημερήσια δρομολόγια. Κάποια φορτηγά να βγάλει και να βάλει γρήγορα γρήγορα αναχώρηση στις 11.25 από Μυτιλήνη. Άφιξη στη Χίο 14.10 με 25λεπτη παραμονή. Μετά από ένα πολύ ωραίο ταξιδάκι ο Διαγόρας έφτασε στον Πειραιά στις 22.08. Ο καιρός ήταν πολύ καλός σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού οπότε δεν μπορώ να πω κάτι για τη διαγωγή του πλοίου. Ήταν η πρώτη φορά που ταξιδεύω με το Διαγόρα και μπορώ να πω ότι μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις. Άνετο πλοίο με όμορφα σαλόνια και ανοικτά καταστρωματα για περπάτημα. Πολύ καλά διατηρημένο, φροντισμένο, καθαρό και με πολύ εξυπηρετικό πλήρωμα.
  20. Επειδή τα καλά πάντα πρέπει να ακούγονται, να πούμε ένα μεγάλο μπράβο στους ανθρώπους του Διαγόρας. Είναι γνωστό το επίπεδο εξυπηρέτησης στα πλοία της Blue Star, αλλά είχα καιρό να συναντήσω τόσο άψογη εξυπηρέτηση και ευγένεια. Από τον πλοίαρχο και τους αξιωματικούς μέχρι τις κοπέλες της υποδοχής και τα παιδιά στα μπαρ. Καλά ταξίδια να έχουν.
  21. Άκυρα τελικά τα απογευματινά για Πάρο-Νάξο; Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα!
  22. καλο ταξιδο το super express αντι για golden express
  23. To Νηρεας Κ μεθορμισε χθες στη πρόβλητα της Δραπετσώνας ώστε να ξεκινήσει τα δρομολόγια του!!
  24. Από σήμερα οι αναχωρήσεις των πλοίων της Ελισάβετ Κρουαζιέρες θα γίνονται από το Αχίλλειο αντί για την Αμαλιαπολη.
  25. Το Sekavin βρίσκεται τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ για δεξαμενισμό από τις 13 Ιουνίου.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...