Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Νομίζω απλά δεν έχουν λόγο να το αλλάξουν, όπως δεν το άλλαξαν και στο Κίσσαμος που είναι Πειραιά.
  3. Γιαυτο το λόγο νομίζω παραμένει και Νηολογίο Χανίων γιατί ίσως στο κοντινό μέλλον να επιστρέψει
  4. Στον Πειραιά έφτασαν εχθές το πρωί 3 πλοία της ΝΑΤΟικής δύναμης SNMCMG2 (Standing NATO Mine Countermeasures Group) τα οποια πραγματοποιούν εθυμοτυπική επίσκεψη στο λιμάνι μας. Συγκεκριμένα τα 3 πλοία πού ήρθαν στο λιμάνι του Πειραιά ειναι το δικό μας Πλοίο Γενικής Υποστηρίξεως ΗΡΑΚΛΗΣ A472 που ειναι και η ναυαρχίδα του στολίσκου , to Ισπανικό ESPS SEGURA M31 και τo Τουρκικό TCG ANAMUR M269 Την άφιξη των 3 πλοίων μπορείτε να τις δείτε στα παρακάτω βιντεο. ΠΓΥ ΗΡΑΚΛΗΣ Α472 https://www.youtube.com/watch?v=tsp2iu8jRLQ ESPS SEGURA M31 https://www.youtube.com/watch?v=zHDInQjb-o4 TCG ANAMUR M269 Μετά ήρθε και το TCG Amasra M266 που ειχε ερθει και το 2019
  5. Today
  6. Σύμφωνα με το πρόγραμμα της Algerie Ferries η Αριάδνη θα τελειώσει στις 25 Απριλίου.
  7. Νομίζω τις τελευταίες μέρες έχουμε ξεφύγει με τις υπερβολές. Το ότι οι νέες καταστάσεις στην Αδριατική καθιστούν ασύμφορη την εκμετάλλευση των πλοίων αυτών για το μεγαλύτερο διάστημα του χρόνου δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να τα εκμεταλλευτούν άλλου. Κρήτη/Δωδεκάνησα/ ΒΑ Αιγαίο, ακόμα και Παροναξία είδαμε να μετακομίζουν πλοία που ήρθαν για Αδριατική στην αρχή αλλά με τις συνθήκες μεταφέρθηκαν. Ας μην υπερβάλλουμε λοιπόν.
  8. Πάντως αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά η ποιότητα αυτών των πλοίων. Με άλλα πλοία θα είχαμε χοντρά παρατράγουδα ακόμα και αν δεν έλειψαν από το συγκεκριμένο. Απολαύστε τα γιατί δεν θα ξαναδούμε τέτοια καράβια στο κοντινό μέλλον, μόνο ro/ro και ryan air από εδώ και πέρα.
  9. Τραυματισμός ναυτικού στο Ε/Γ-Ο/Γ Superfast I στην Πάτρα
  10. Το πλοίο New Grange έφυγε επιτέλους από το λιμάνι!
  11. Ο cpt Ηλίας Μιμής στο Flying Cat 3 στη θεση του Γιώργου Αντωνακοπουλου.
  12. Με τις τιμές των εισιτηρίων τα τελευταία χρόνια, σχεδόν κανένα ΙΧ και επιβάτες, δεν συμφέρει, εκτός αν θες να πας μόνο κεντρική και νότια Ιταλία. Αλλιώς μέσω του Ε75 πηγαίνεις πολύ πιο φτηνά παντού.
  13. Ανά εποχές έχουμε ακμή και παρακμή σε διάφορες περιοχές. Μέχρι το 1960, οι όποιες συνδέσεις από Αθήνα τον Β. Σποράδων, ήταν κυρίως με το Κύκνος, που έκανε τον γύρω της Βόρειας Εύβοιας, είτε μέσω Χαλκίδος, είτε μέσω Κύμης, όπου εξυπηρετούσε και την Σκύρο. Ακολούθησε το Βόρειοι Σποράδες, το οποίο άνοιξε και την γραμμή από τον Αγιο Κωνσταντίνο, μέσω της καινούργιας τότε Αθηνών - Λαμίας. Η απόσταση όμως από τον Αγιο Κωνσταντίνο είναι μεγαλύτερη από όλα τα άλλα λιμάνια, ενώ το στενό δεν επιτρέπει μεγάλες ταχύτητες, αλλά βέβαια δεν επηρεάζεται τόσο από τον καιρό. Τώρα με την αύξηση των καυσίμων, που σημαίνει αυξημένο εισιτήριο για τα πλοία για μεγαλύτερη απόσταση, αλλά και το κόστος των διοδίων που χρειάζονται για να είσαι σε 1,5 ώρα στον Αγιο Κωνσταντίνο, διόδια που για αυτοκίνητο ντίζελ, ή υβριδικό καλύπτουν το κόστος της διαδρομής από Σχηματάρι μέχρι Μαντούδι, ή Κύμη, κάνουν πλήρως ασύμφορο το δρομολόγιο από τον Αγιο Κωνσταντίνο. Η μόνη του επιλογή θα ήταν για επιβάτες ΚΤΕΛ και μόνο, μέσω ταχυπλόου σαν το Ερατώ, που θα εκτιμούσαν το άνετο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο.
  14. 60εκ USD, έκτακτη βοήθεια από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση στην πολιτεία του Maryland, προκειμένου να καλύψει το μεγαλύτερο μέρος του κόστους της απομάκρυνσης του πλοίου και της γκρεμισμένης γέφυρας. Βλέπουμε στο BBC της δηλώσεις του κυβερνήτη. Χωρίς να δώσει σαφές χρονοδιάγραμμα, ανέφερε ότι αναμένουν ίσως και σήμερα ένα μεγάλο heavylift κρένι, για να ξεκινήσει η διαδικασία. Πρώτα πρέπει να κοπούν και να απομακρυνθούν τα κομμάτια της γέφυρας, μετά να καθαρίσει ο βυθός, να φύγει το πλοίο και στο τέλος να ξανανοίξει το λιμάνι. Υποσχέθηκε και έκτακτη οικονομική βοήθεια σε όσους χάνουν τη δουλειά τους λόγω του δυστυχήματος.
  15. Για να μπορουν να διαχειριστούν τους Τούρκους που θα έρχονται για την βίζα.
  16. Άλλη ελληνική παντέντα κι αυτή. Έχουμε λιμάνια-τρώγλεις και γίνεται χαμός από πλοία. Τα φτιάχνουμε και τα πλοία γίνονται καπνός. Τελικά η ακτοπλοΐα δεν θέλει λιμάνια, δρόμους θέλει.
  17. Αθηνιός ανήμερα του Ευαγγελισμού. Κυκλοφορεί παρόμοιο video με το BS1. Για να μη λέμε μόνο για την Τήνο
  18. Το πλοίο έχει ανέβει στην δεξαμενή για να εκτελέσει τις απαραίτητες εργασίες του
  19. Φτιάχνουν τον περιφραχτο χώρο του τελωνείου για την καλύτερη εξυπηρέτηση και υποδοχή των επιβατών από Τουρκία.
  20. Yesterday
  21. Έχουμε κάνα νέο σχετικά με τους προφυλακισμένους πλοίαρχο και ύπαρχο; Και κάτι άλλο: μέχρι να γίνει η δίκη, που κρατούνται;
  22. NHΣΟΣ ΚΥΠΡΟΣ εννοείτε το πρώην ΟΜΗΡΟΣ ή του Ευθυμιάδη;;
  23. Μήπως τελικά ήταν παπατζα η αγορά ; Ε @Panagia Ekatontapiliani?
  24. είναι κρίμα γιατί ο Αγιος Κωνσταντίνος αξίζει αυτη την διασύνδεση 1. σε 1.30λ είσαι στην Αθήνα με εθνικό δίκτυο 2. ο Ε65 θα προσφέρει ακόμη καλύτερες συνδέσεις 3. ειναι εκπληκτικό το θαλασσιο ταξίδι απο εκει προς τις Σποράδες 4. θα στηριχθεί και η εκει τοπική οικονομία
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...