Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Πρέπει να είναι πολύ σπάνιο το γεγονός πως δεν έδεσε σε Παρο και Νάξο. Δε θυμάμαι πότε να χει ξαναγίνει αυτό,εκτός αν κάνω λάθος.
  3. Το καλύτερο λιμάνι μέσα στην Ελλάδα και στη πιο στρατηγική θέση όντας η πύλη της Ελλάδας προς Δ Ευρώπη. Ο G το πήρε έτοιμο και τζάμπα.
  4. Yesterday
  5. Κάποιο νέο για το πού θα πάει τελικά το πλοίο που παραμένει μέχρι και σήμερα στη Σύρο; Γράφτηκε στο cyclades24 ότι θα μπει σε ένα μήνα στο Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος (και αναδημοσιεύτηκε και αλλού, όπως στο irafina) αλλά δεν φαίνεται να'χει βάση, όπως σχολίασαν και οι φίλοι στο thread του δρομολογίου.
  6. Σε μεγάλο ποσοστό τέτοιες πυρκαγιές οφείλονται σε κάποια διαρροή και ανάφλεξη καυσίμων ή λιπαντικών. Θα προσπαθήσω να εξηγήσω όσο μπορώ απλούστερα τους μηχανισμούς -για όποιον ενδιαφέρεται. Υπάρχουν 3 κρίσιμες θερμοκρασίες Flash point. Η θερμοκρασία κατά την οποία αρχίζουν να εκλύονται αέρια (αναθυμιάσεις) τα οποία είναι αναφλέξιμα (αν υπάρξει σπινθήρας/φλόγα) - Στο ναυτιλιακό πετρέλαιο (ανάλογα τον τύπο) είναι συνήθως άνω των 52 βαθμών C (στο CST380 συνήθως άνω των 60-65 βαθμών C) Fire point. Η θερμοκρασία στην οποία οι αναθυμιάσεις αφού αναφλεγούν συνεχίζουν να καίγονται (χωρίς πλέον πηγή ανάφλεξης) για τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι χονδρικά 10 βαθμούς πάνω από το Flash point. Autoignition (combustion) point. Η θερμοκρασία στην οποία το καύσιμο αυταναφλέγεται χωρίς την ύπαρξη πηγής ανάφλεξης (σπινθήρα). Στο ναυτιλιακό πετρέλαιο είναι περίπου 220-230 βαθμοί C. (Αυτή είναι και η αρχή λειτουργίας των πετρελαιοκινητήρων δηλαδή το μίγμα καυσίμου/αέρα συμπιέζεται με αποτέλεσμα να αυξηθεί η θερμοκρασία του τόσο που τελικά αυταναφλέγεται). Είναι νομίζω κατανοητό ότι δεν είναι τόσο απίθανο να εκδηλωθεί εστία σε ένα μηχανοστάσιο από ζημιά ακόμη και απροσεξία. Αν τα μέτρα πυρασφαλείας δεν λειτουργήσουν άμεσα και χωρίς πρόβλημα η ζημιά μπορεί να είναι σημαντική.
  7. Δεν έχει κάποια βλάβη το πλοίο απλώς προετοιμάζεται για την καλοκαιρινή του αποσχοληση στο στενό Μαρόκο Ισπανία.
  8. Γιατί είχε θέμα το Olympic Champion τόσα χρόνια που είχε αυτό το όνομα?? Το δοκιμαστικό της Δευτέρας ήταν για τον λογαριασμό της Minoan Lines και στο δεύτερο είχε και κόσμο της Seajets. Καλώς εχόντων των πραγμάτων μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα παραδοθεί στην Seajets και πιθανότατα θα το δούμε άμεσα να ξεκινάει δρομολόγια.
  9. Ένα ακόμη από τα άσωστα ρυμουλκά που υπάρχουν ανα την ελληνική επικράτεια, είναι το Δελφίνι 1 που φαίνεται να απασχολείται στα έργα επέκτασης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας. Κατασκευή 1980 στα ναυπηγεία Damen(3418), κατά πάσα πιθανότητα επάνω σε ημιτελές σοβιετικό κύτος με όνομα Atlas. Το 1991 μετονομάζεται σε Ancor και ήδη από το 1998 είναι σε ελληνικά χέρια με το τωρινό του όνομα. Παραδόξως δεν το είχαμε πετύχει ποτέ ως τώρα. Τα στοιχεία του πλοίου προσφορά του Shipspotting.
  10. Οι 2 ''μεγάλες'' 200μ είναι. Που μικρές σε άλλη περίπτωση δεν θα τις έλεγες, άλλα με τα πλοία που παίζουν πλέον Ηγουμενίτσα όσο να ναι θα υστερούν.
  11. Η φορτηγίδα Lora II που συμμετέχει στα έργα του λιμανιού.
  12. Barge Lora II in Igoumenitsa

    © Τη φορτηγίδα μην την βλαστημάς, αυτή σου δίνει για να φας

  13. Να πάρουμε μια γεύση και από τις καινούριες προβλήτες στην Ηγουμενίτσα, που φαίνεται δεν θα αργήσουν να παραδωθούν. Να πω την αλήθεια με το μάτι τουλάχιστον, δεν μου φαίνονται να έχουν μεγάλο μήκος. Αλλά ΟΚ, μπορεί να απατώμαι.
  14. Tην Παρασκευή έχει έκτακτο για Αμοργό Κω το BS2
  15. Μόνο τη Μεγάλη Δευτέρα είναι περασμένο 1 δρομολόγιο. Θα κάνει και άλλα;
  16. Καλά κανένα πιο προτότυπο όνομα δεν βρήκανε να του δώσουνε??Τρομερή έλλειψη φαντασίας αλλά δεν περίμενα κάτι διαφορετικό ή παραπάνω απο την seajets.
  17. Τελικά 22 Απριλίου αναχώρησε από το Πέραμα με αναφερόμενο προορισμό τη Μάλτα.
  18. Το δρομολόγιο της περασμένης Παρασκευής εκτελέστηκε το Σάββατο το βράδυ (23:00) λόγω καιρού. Το σημερινό δρομολόγιο ακυρώθηκε επίσης λόγω καιρού. Δε λέει να ισιώσει στη γραμμή με τίποτα.
  19. Ο...σακάτης της χρονιάς βρίσκεται ξανά εκτός δρομολογίων, αυτή τη φορά στο ναυπηγείο του Falmouth.
  20. Θα χε ενδιαφέρον να μάθουμε που οφείλεται η ζημιά μιας και μιλάμε για πλοίο διετίας...πραγματική καταστροφή. Γνωρίζουμε τι παίζει με εγγυήσεις/αποζημιώσεις/ασφάλειες ενόψει αλλαγής μηχανών;
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...