-
Posts
38,877 -
Joined
About proud_ionian
Profile Information
-
Gender
Not Telling
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Το 1 έκανε ακινησία τις γιορτές των Χριστουγέννων. Το 2, στα πλάνα τουλάχιστον, φεύγει μετά το Πάσχα.
-
Mήπως οι διαφορές είναι αμελητέες; 50, 60 αεροπορικές, μπορούν να προστεθούν εύκολα και στο BS1. Το επιπλέον deck ή επιπλέον ανοιχτό κατάστρωμα στο οποίο γίνεται αναφορά, φαντάζομαι είναι ο χώρος μπροστά από την τσιμινιέρα, χώρος στον οποίο στο BS1 έφτιαξαν καμπίνες, όταν ήταν να πάει στη Σκωτία. Πόσοι άνθρωποι χωράνε εκεί αλήθεια; 100 με εισητήριο deck? Ίσως λέω και πολλούς. Τα 40 (?) επιπλέον κρεββάτια που έχει το αδερφό, πόσες μέρες θα ήταν πουλημένα στα Δωδεκάνησα και πόσες μέρες πουλήθηκαν πέρσυ στην Παροναξία; Αν κρίνω από όσα έχουμε γράψει κατα καιρούς και για τις δύο γραμμές, μάλλον στην Παροναξία έφεραν περισσοτερα έσοδα. Επειδή μιλάμε για δύο πλοία που είναι κατά 98% ίδια, αν το κριτήριο το ποιο θα πάει που είναι κρεβάτια vs opendeck, θεωρώ ότι σωστά έχει δρομολογηθεί το καθένα από τα δύο εκεί που έχει δρομολογηθεί.
-
Πότε πήγε Ελευσίνα;
- 1,020 replies
-
- ierapetra l
- talos
- (and 15 more)
-
Η συζήτηση για άγονες και επιδοτήσες, συνεχίζεται εδώ.
-
Το επιχειρηματικό μοντέλο στην Ελλάδα είναι γενικώς: μόνοι στα κέρδη (όχι φορους), μαζί στις ζημιές (επιδότηση/επιχορήγηση κλπ). Όταν ακούω κάποιον να προτείνει, συνήθως χωρίς κριτήρια, επιδότηση απο το δημόσιο ταμείο (είτε στην ακτοπλοΐα, είτε αλλού), σκέφτομαι ότι είτε αδαής είναι, είτε δεν πληρώνει φόρους ο ίδιος (άεργος, φοροφυγάς, ανήλικος κλπ). Υπάρχει μία συγκεκριμένη... μεθοδολογία αρμέγματος. Πρώτα ο πλοιοκτήτης με αδρανή πλοία, πολλές φορές χωρίς να έχει ακόμη πλοίο, πλησιάζει το Υπουργείο και συμφωνεί τα... δέοντα, που έλεγε και ο Χάρρυ Κλυνν. Μετά βρίσκουμε τη γραμμή και βάζουμε τα πρόθυμα, "μιλημένα" και ταϊσμένα παπαγαλάκια, να κάνουν σαματά σαν άδειοι τενεκέδες για το πόσο παραίτητη είναι. Τοπικοί δημοσιογράφοι και δημοσιολογούντες, δευτεράτζες πράκτορες που έχουν ξεμείνει από εταιρία, διάφοροι αιρετοί των ΟΤΑ κλπ, αρχίζουν το ψηστήρι και στο τέλος, έρχεται ο Υπουργός και ικανοποιεί το παλλαϊκό αίτημα. Προσωπικά θεωρώ αδιανόητο το ότι έχουμε φτάσει να μην υπάρχει προορισμός, χωρίς τουλάχιστον μία επιδοτούμενη προσέγγιση, όπως θεωρώ αδιανότητο το ότι υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν στα σοβαρά, ότι κάθε ανενεργή γραμμή πρέπει να αναστηθεί με κρατικό χρήμα.
-
Από αυτήν που είπε ο @Nick the Greek.
-
Μόλις το πήρε ο Βεντούρης πρέπει να είναι.
-
Μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικά πλοία. Δεν μπορεί να είναι και τα δύο κατάλληλα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια, η γραμμή είναι ακατάλληλη.
-
Το ότι είναι δεμένο δε σημαίνει ότι έκανε επισκευή. Δύο φορές ακούσαμε ότι θα μεθορμίσει και τις δύο πήγαμε κουβά.
- 1,020 replies
-
- ierapetra l
- talos
- (and 15 more)
-
Επισκευή πρόλαβε να κάνει ή θα βγει όπως έδεσε;
- 1,020 replies
-
- ierapetra l
- talos
- (and 15 more)
-
Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα
proud_ionian replied to Nick the Greek's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Θεωρώ πως υπάρχει μεγάλη κίνηση επιβατών και ΙΧ και για Πάρο και για Νάξο και για Θήρα. Μιλάμε για πέντε μέρες αργία και ο κόσμος, όσοι αντέχει η τσέπη τους, θα ξεχυθούν στα Νησιά. Φαντάζομαι ότι το ερώτημα γιατί μπαίνει το μεγάλο BS και όχι το hellenic highspeed είναι χιουμοριστικό -
Το 30.4 είναι Πάρο Νάξο Θήρα και τα υπόλοιπα για Πάρο Νάξο.
-
Mόνο αυτά τα δρομολόγια θα κάνει τις μέρες του Πάσχα; 01.5, 4.5 και 6.5 δεν έχει κανένα δρομολόγιο;
-
Πήγε Ραφήνα.
- 604 replies
-
- fast ferries
- mykonos
- (and 9 more)
-
Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα
proud_ionian replied to Nick the Greek's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Εχει xtra κατάστρωμα ή μόνο xtra αεροπορικές;