Jump to content
Shipfriends

GeorgeSt

eMembers
  • Posts

    265
  • Joined

  • Last visited

About GeorgeSt

  • Birthday 11/18/1971

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τα ατυχήματα στο ΠΝ τα κάνουν μαθήματα στους επόμενους. Υπάρχει διαδικασία. Με όλα τα άλλα που λες συμφωνώ απόλυτα. ,😎
  2. 2) όσο ασχολείται με το οποιοδήποτε περνάει, ο λόγος που το ακούς είναι γιατί είναι σχολαστικοί με το να ειδοποιήσουν το τραφικ. Επίσης αν τραβάει ή αν έχει ζημιά μπορεί, δεν είναι κανόνας όμως κι πολύ περισσότερο όχι ως προειδοποίηση για τους άλλους 3) το γελάκι δεν το είδα. Άκυρο το σχόλιο ,,,😎 4) σίγουρα έπρεπε να το έχουν ανανεώσει (αν δεν κάνω λάθος δεν τα βάζουν πια), απλά καλό είναι να το πούμε. Εμένα πχ δεν θα μου άρεσε ούτε από λάθος να φαίνομαι σε κάτι τέτοιο. Αυτά κι πάντα καλοπροαίρετα 😶😎
  3. Πραγματικά διαβάζω, και εδώ δυστυχώς , πράγματα τελείως λάθος. Μερικές διορθώσεις (με καλή διάθεση πάντα και μόνο επειδή το forum δεν είναι "στεριανό"). 1) georgios express Διευθυντής. ΝΑΙ ο όρος είναι σωστός. Η Ναυτιλία Κατεύθυνση είναι Διεύθυνση στα Πολεμικά και ο προϊστάμενος Αξιωματικός λέγεται Διευθυντής. 2) Nick the Greek Το Πειραιάς Traffic δεν πολυασχολείται αν μπαινοβγαίνουν Πολεμικά περισσότερο από άλλα πλοία, ούτε κάνει εκκένωση περιοχής διώχνοντας ότι κινείται. Όταν έχει μαζική έξοδο σε ασκήσεις, ίσως φρενάρει κάνα "μεγάλο" για να μην καθυστερήσει ο απόπλους. 3) Nick the Greek Ατμό πια δεν χρειάζεται να σηκώσουν τα πλοία, κι ιδιαίτερα όχι τα ρυμουλκά. Μια εποχή ναι τώρα όχι. Επιπλέον πάντα υπάρχει stand by ένα στον Ναύσταθμο. 4) Nick the Greek Ο Κυβερνήτης δεν είναι ο άνθρωπος που δείχνει το link (ήταν το 2015, όχι τώρα), λογικά δεν υπάρχει καν το βιογραφικό του γιατί ήταν μόλις 2,5 βδομάδες στο πλοίο. 5)Petros P Υπαξιωματικός ή αρμενιστής ΔΕΝ κάνει την πλοήγηση του πλοίου, κάνει την πηδαλιούχηση κάτω από τις οδηγίες του υπεύθυνου Αξιωματικού. Μακρυά από όλους μας τέτοιες καταστάσεις και προσωπικά "χάλασε" το στομάχι μου και μόνο ακούγοντας το περιστατικό. Κανένας μας δεν ξέρει τι θα του ξημερώσει και λάθη δεν κάνουν, και αβαρίες δεν παθαίνουν, μόνο όσοι δεν δουλεύουν ή δεν ταξιδεύουν (και ο Πάπας της Ρώμης απ''ότι διαφημίζεται ). Ευτυχώς δεν υπήρχαν θύματα ή τραυματισμοί και το καράβι θα το ξαναδούμε να ταξιδεύει, μετά το "φαναρτζή".
  4. Συμφωνώ απόλυτα, θέλει όμως οργάνωση και έλεγχο για να είναι χωρίς ΦΠΑ, όχι να μπαίνει σε τσεπούλες
  5. Τό'χω ξαναπεί και θα το λέω συνέχεια. Οι απεργίες με τη μορφή που γίνονται ΔΕΝ είναι όπλο του εργαζόμενου. Καλώς ή κακώς τα καράβια θα κάνουν δρομολόγια την Τρίτη φίσκα και θα καλύψουν τα δρομολόγια του 4ημερου με ένα άντε δύο δρομολόγια. Κέρδος μόνο για την εταιρεία. Τι ζημιά και τι χασούρα δημιούργησαν στο κυβερνητικό σχήμα? ΚΑΜΜΙΑ. Μετακινούνται αποκλειστικά με αεροπλάνα και αν απεργεί και η Ολυμπιακή-Aegean με τα κυβερνητικά. Ποιος ταλαιπωρήθηκε? Ο κοσμάκης που ήδη υποφέρει από τα μνημόνια. Το ίδιο φυσικά πιστεύω ότι ισχύει και για τις απεργίες των άλλων κλάδων. Αντίδραση και κόστος στους κυβερνώντες θα προκαλούσε ο αποκλεισμός της γειτονιάς τους, ώστε να μην πάνε να ψηφίσουν τα μέτρα. Εκεί όμως θα αντιδράσουν κι αυτοί. Τα ΜΑΤ και οι αστυνομικοί που τους φυλάνε. Θα πέσουν ψιλές και χοντρές εκατέρωθεν. Όμως καλώς ή κακώς αυτό λογαριάζεται ως αγώνας, όχι το να προκαλούμε αναστάτωση σε κόσμο που ήδη υποφέρει και που είναι απέναντι από τις κυβερνήσεις. Αλλά μάλλον σκέφτομαι λίγο ουτοπικά, οι συνδικαλιστές (σε κάθε κλάδο) κάτι παίρνουν από τις κυβερνήσεις και με στόχο να συμμετάσχουν μελλοντικά και οι ίδιοι σε κάποια κυβέρνηση, θα επιλέγουν πάντα ότι συμφέρει αυτούς και τους άλλους και όχι εμάς. Τρανό παράδειγμα οι ..... δημοσιογράφοι.
  6. Σύγκρουση στον Φ/Γ 'Ολγα Μ στον Πορθμό του Ευρίπου
  7. Το βιντεάκι το βρήκα στο facebook, είναι το ΟΛΓΑ Μ που προσπαθεί να περάσει τον πορθμό (σύμφωνα με τον χρήστη έγινε το βράδυ 8 προς 9 Ιανουαρίου 2016 - μη επιβεβαιωμένο), και δεν του βγαίνει η μανούβρα. Ένα αρκετά δύσκολο πέρασμα, που σύμφωνα με τον πλοηγό πρέπει να στρίψεις πάνω στη στεριά για να μην τη χτυπήσεις λόγω του "από κάτω" ρεύματος. Και φυσικά ο πλοηγός έχει δίκιο, καθώς συσσωρεύει εμπειρίες ετών. https://www.facebook.com/vassilis.vekelidis/videos/1313549168670997/ Το Link λογικά δουλεύει σε όλους, γιατί το αρχείο είναι μεγαλούτσικο και δεν ανεβαίνει λόγω ορίου!
  8. απ'ότι φαίνεται ξαναχάλασε, έτσι εξηγείται το 9 knot στη Κύθνο!!!
  9. Καλές οι κινητοποιήσεις, δεν διεκδικούν κάτι παράλογο, όλοι μας πρέπει να σηκωθούμε από τους καναπέδες αυτό τον καιρό, αλλά έχω την αίσθηση ότι της Κυβέρνησης δεν της καίγεται καρφάκι για τις απεργίες και την ταλαιπωρία του κόσμου. Άλλωστε οι Κυβερνώντες καταλαβαίνουν ΜΟΝΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ!
  10. Πάντως η Blue Star έχει ρυθμίσει ήδη τα δρομολόγιά της. Άρα λογικά είναι σίγουροι ότι θα γίνει κανονικά η απεργία!
  11. Καλό θα ήταν πάντως να έμενε κάνα δρομολόγιο και το χειμώνα. Ή έστω να έκανε το Ν Κάλυμνος καμμιά προέκταση προς Κω (όπως έκανε παλαιότερα). Είναι άσχημο να κόβεις έτσι μια γραμμή. Χειμώνα αν κατέβεις ή ανέβεις απ'το ένα νησί στο άλλο απαιτείται ή διανυχτέρευση ή ξενύχτι στους προβλήτες και 2 δρομολόγια! Κρίμα!
  12. Κλασική περίπτωση σε όλα τα νησιά (δυστυχώς). Το χειμώνα καλώς τα παιδιά (και τα πορτοφόλια τους), το καλοκαίρι έχουμε τους τουρίστες (που αφήνουν πιο πολλά). Περιστατικά πολλά και σε πολλές κατηγορίες "επαγγελματιών" και με όλα τα όπλα. Αν το ΞΕΝΟΣ ήταν το κότερο του Αλή Μπαμπά Ιμπ Σαούντ και είχε γεννήτριες σαν της ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα θα μιλάγανε?
  13. GeorgeSt

    Luxury Tug

    Άγνωστο παλιό Ρυμουλκό που πήρε καλή σύνταξη, καλό εφάπαξ και απολαμβάνει την θάλασσα

    © GeorgeStmg

  14. Γιατί σαν την Χαλκιδική ΔΕΝ έχει!!! "Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης διαβεβαίωσε τον πρωθυπουργό ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να προσφέρει το κατάλληλο περιβάλλον για τη φιλοξενία τους ενώ φέρεται να πρότεινε και το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής ως εναλλακτικό τόπο εγκατάστασής τους." http://www.defencenet.gr/defence/20150819/%CE%B5%CF%83%CF%89%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1/%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CE%BC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%C2%AB%CE%B5%CE%BB-%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%B6%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%82%C2%BB-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B8%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82
×
×
  • Create New...