Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 646
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την απώλεια της άγκυρας Ε/Γ -Ο/Γ Θεολόγος Π στη Ραφήνα

Ενημερώθηκε απογευματινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.” Ν.Π. 11479 ότι κατά τους χειρισμούς απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ “ΑΚΟΥΑ ΜΠΛΟΥ”, η αριστερή άγκυρα του παρέσυρε και έκοψε τέσσερα (04) κλειδιά της αριστερής άγκυρας του “ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.”. 
Άμεσα πραγματοποιήθηκε επιθεώρηση από μέλη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων λιμένα Ραφήνας, όπου διαπιστώθηκε η καλή κατάσταση – λειτουργία της υπάρχουσας δεξιάς άγκυρας του ανωτέρω πλοίου. 
Μετά την προσκόμιση του βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον  παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα, επετράπη ο απόπλους του “ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.” για την συνέχιση του προγραμματισμένου του δρομολογίου του, με 448 επιβάτες, 47 Ι.Χ.Ε., 41 Φ/Γ, 07 Δ/Κ και 02 λεωφορεία.
Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

Μάλλον η έλλειψη της αριστερής άγκυρας συνέβαλε στην αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ – Ο/Γ Θεολόγος Π σήμερα το πρωί στην Άνδρο

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Γαυρίου, πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π” Ν.Π. 11479,  το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο με τελικό προορισμό το λιμένα της Ραφήνας, ότι, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών,  κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στο λιμένα Γαυρίου ν. Άνδρου και ότι θα συνέχιζε το δρομολόγιό του για λιμένα Ραφήνας.
Από το πλοίο δεν υπήρχαν επιβάτες και οχήματα προς αποβίβαση, ενώ στο λιμένα ανέμεναν προς επιβίβαση διακόσιοι είκοσι τέσσερις (224) επιβάτες, σαράντα εννέα (49) Ι.Χ.Ε και τρία (03) Δ/Κ, οι οποίοι πρόκειται να προωθηθούν με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

 την καλοκαιρινή περίοδο είχα δει αναρτημένα κάποια βραδινά δρομολόγια του θεολόγος για Τήνο Μύκονο, και η εταιρία έδινε για Τήνο 3 ώρες ακριβώς, πράγμα που δεν έγινε ποτέ 😂. 21 ναυτικά μίλια (που δεν τα έχει), δεν χρειάζονται ώστε να βγεί αυτό το ωράριο;

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Το Θεολόγος Π μάλλον τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου θα φύγει από το Πειραιά για τη Ραφήνα, οπότε πιθανολογώ ότι θα ξεκινήσει νωρίτερα από τις 23 Δεκεμβρίου, που έχουν αρχικά ανακοινώσει.

Link to comment
Share on other sites

Το Θεολόγος Π πραγματοποιεί τις τελευταίες επιθεωρήσεις στο ντοκ 3, πριν φύγει μεθαύριο για τη Ραφήνα, όπου τη Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου θα επιστρέψει στα δρομολόγια του στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Ενάμιση περίπου χρόνο μετά το τελευταίο μου ταξίδι με το πλοίο, επιστροφή στο Θεολόγος Π το Σάββατο πρίν την Καθαρά Δευτέρα με προορισμό τη χειμερινή Μύκονο. 

 

Όταν μένεις Πειραιά και έχεις πλοίο από τον Πειραιά το πρωί, είναι δύσκολη απόφαση να σηκωθείς στις 5 το πρωί και να τρέχεις στη Ραφήνα. Πλήν όμως κάτι η τεράστια διαφορά στην τιμή, κάτι η προτίμηση να φτάσεις το δυνατόν συντομότερο στο νησί για να ζεστάνεις όσο το δυνατόν πιο καλά ένα σπίτι που είναι κλειστό από τον Οκτώβρη, έγειραν την πλάστιγγα υπέρ της Ραφήνας και υπέρ του Θεολόγος Π σε σύγκριση με το Superferry ΙΙ. Και δεν το μετανοιώσαμε γιατί το δρομολόγιο εκτελέστηκε κανονικά και το πλοίο ήταν και πρίν της ώρας του στη Μύκονο. Μέχρι να φτάσουμε εκεί όμως, υπάρχει παρασκήνιο.

 

Παρασκευή βράδυ στον Πειραιά, εκεί λίγο πρίν τα μεσάνυχτα, με ξύπνησε μια τρομερή θύελλα που ξέσπασε για καμια-δυό ώρες, ιδιαίτερα βίαιος αέρας. Είπα πως πλοίο δεν θα έφευγε με τίποτα, όπως και δεν έφυγε από τον Πειραιά μέχρι τις 1000-1030 το πρωί. Πλήν όμως στη Ραφήνα οι αναχωρήσεις έγιναν κανονικά με το Θεολόγος Π να αποπλέει στην ώρα του για την Άνδρο, και από εκεί και πέρα με πρακτικό μέχρι τη Μύκονο. Το Superferry ΙΙ από την άλλη έφυγε με καθυστέρηση 45 λεπτών, υποθέτω λόγω φόρτωσης μια και είμαι σίγουρος πως κάποιος κόσμος με προορισμό την Τήνο και τη Μύκονο έσπευσε καθυστερημένα στη Ραφήνα όταν διεπίστωσε πως τα πλοία του Πειραιά ήταν καθηλωμένα. Ούτε μετεωρολόγος είμαι, ούτε ναυτικός. Αλλά με μια απλή λογική δεν μπορώ να καταλάβω γιατί για τους ίδιους σχεδόν προορισμούς η Ραφήνα ταξιδεύει και ο Πειραιάς όχι(Blue Star Naxos). Δεν είμαι καθόλου υπέρ αυτού του συστήματος προσωπικά, ή ισχύει η απαγόρευση, είτε δεν ισχύει, για όλους. Μιλώντας βέβαια για τους ίδιους προορισμούς. Τελικά το Blue Star Naxos έφτασε στη Μύκονο στις 1545 το απόγευμα, μεγάλη ταλαιπωρία. Και μάλιστα όταν οι καιρικές συνθήκες που συναντήσαμε, ήταν μακριά από το απαγορευτικό.

 

Ο Θεολόγος είχε σχεδόν γεμάτο το κυρίως γκαράζ, πολλές νταλίκες για τη Μύκονο με την πλειοψηφία να είναι σιλοφόρα γεμάτα με τσιμέντο. Πρέπει να είχε συνολικά και καμιά 100αριά ΙΧ για τους 3 προορισμούς, είχε καθίσει το βαπόρι και το ταξίδεμα ήταν πάρα πολύ καλό. Πολύς ο αέρας και δυνατός ο κυματισμός στο Νότιο Ευβοικό, κάτι που σε προδιέθετε αρνητικά για το Κάβο ντ' Όρο, πλήν όμως το πλοίο ήταν κυρία, δεν έφαγε καν κανένα σκαμπίλι. Ακόμη και ο πιο άμαθος στο θαλάσσιο ταξίδι, δε νομίζω πως βγήκε ζαλισμένος μέσα από το πλοίο. Πολύ δυνατός ο αέρας στο Γαύριο, μπορεί κανείς να δεί την προσέγγισή μας στο ακόλουθο βίντεο:

 

Στην Τήνο πια έχει βγεί και ο ήλιος ενώ έχει πέσει αισθητά και ο αέρας. Ο Θεολόγος γυρίζει εκτός λιμένος και δένει χωρίς πρόβλημα στο λιμάνι, περισσότερες εικόνες στο ακόλουθο βίντεο:

 

Γενικά το πλοίο άφησε τις ίδιες καλές εντυπώσεις όπως και στο προηγούμενό μου ταξίδι. Και μάλιστα με εξέπληξε με τη θαλάσσιά του συμπεριφορά. Σαν ένα μικρό σημείο βελτίωσης να πω ότι η διαφορά θερμοκρασίας ανάμεσα στην οικονομική θέση και το σαλόνι της διακεκριμένης, ήταν αισθητή. Στο σαλόνι της διακεκριμένης η θερμοκρασία ήταν χαμηλότερη και χρειαζόσουν σίγουρα πανωφόρι. Τα μπάρ γεμάτα προιόντα παρά το γεγονός πως είμαστε στο καταχείμωνο ακόμη. Και κάτι τελευταίο: έτυχε σε αυτό το ταξίδι να πάρω μια ματιά του μηχανοστασίου, κρυμμένος πίσω από μία κουρτίνα(την κουρτίνα 3:D). Πέραν πάσης αμφιβολίας, δεν έχω δεί πιο καθαρό και συμμαζεμένο μηχανοστάσιο στην Ελλάδα. Σου πέφτει η τσίχλα και την μαζεύεις για να την ξαναβάλεις στο στόμα, πάρα πολλούς πόντους εκεί λοιπόν.

 

Με το Superferry II να γερνά και με το Superferry να μην έχει βρεί τη θέση του στις καρδιές των νησιωτών ακόμη, είτε λόγω δρομολογίων, είτε λόγω της παρουσίας του Superferry, νομίζω πως το Θεολόγος Π είναι πια το σημείο αναφοράς στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η αφιξη στην Τηνο την ιδια μερα ,μεσα απο ενα βιντεακι που ειναι τραβηγμενο απο την πλωρη

Να με συμπαθατε που δεν εκατσα να την τραβηξω ολη τη μανουβρα αλλα ο αερας ηταν πραγματικα ασυλληπτος.Με το ζορι μπορουσε καποιος να σταθει

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, hayabusagr said:

image.thumb.png.507c8716ead0d9cdf01a65456567ff31.png

 

οπως λεει και η ανακοινωση της golden, στο θεολογο ειχαμε υποπτη συμπτωματολογια (στο fb εχει αλλαξει πλεον ο λεκτικο της ανακοινωσης, σε σχεση με το συνημμενο screenshot).

μενει να δουμε, αν και ποσο θα παραμεινει σε καραντινα ο θεολογος

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα μέχρι να βγει το αποτέλεσμα .

Αν βγει αρνητικό τότε αμέσως μετα ελευθερώνεται να κανει δρομολόγιο κανονικά σε διαφορετική περίπτωση 14 ημέρες καραντίνα .

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με το MEGA πηγε ραφηνα κενο επιβατων. 2 μελη του πληρωματος ειχαν συμπτωματα και αναμενουν τα αποτελεσματα

το πληρωμα σε καραντινα, οπως και οσοι επεβαιναν στο δρομολογιο της παρασκευης

Link to comment
Share on other sites

Ναι, μόλις έφτασε εδώ έγινε άμεσα απολύμανση. Το είδα. Το βαπόρι είναι σε καραντίνα τώρα, παραμένει δεμένο στην προβλήτα #8, η οποία είναι αποκλεισμένη όπως και η διπλανή της, η #7. Δεν πλησιάζει κανείς το πλοίο σε απόσταση μικρότερη των 50 μέτρων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...