Nick the Greek Posted April 17, 2023 Author Share Posted April 17, 2023 Οι Clarksons έκαναν μια ανάλυση της παγκόσμιας λίστας πλοίων υπό παραγγελίαν, την παρουσιάζει το splash. Η χωρητικότητα δεξαμενοπλοίων υπό παραγγελία αντιστοιχεί μόλις στο 4% της παρούσας χωρητικότητας του ενεργού παγκοσμίου στόλου. Στα πλοία χύδην ξηρού φορτίου το αντίστοιχο ποσοστό είναι στο 7% ενώ στα container είναι στο 29%. Πόσο είναι στα LNG? Είναι στο αστρονομικό 50%. Αν δηλαδή κυκλοφορούν 1,000 τέτοια πλοία σήμερα, μέσα στα επόμενα 4-5 χρόνια θα κυκλοφορούν 1,500 περίπου, ανάλογα με το ποσοστό των παλαιοτέρων πλοίων που θα πάνε για κόψιμο. Αν μιλάμε για τομέα της ναυτιλίας που αναπτύσσεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 3, 2023 Author Share Posted June 3, 2023 Κάθε χρόνο ο γνωστός Γαλλικός ναυλομεσιτικός οίκος BRS(Barry Rogliano Salles) -με άχρηστη πληροφορία της ημέρας πως έχουν έδρα στο Neilly-sur-Seine- μοιράζει μια ετήσια έκδοση που αναλύει τις ναυτιλιακές αγορές. Από την φετινή έκδοση αλιεύουμε ότι για τα επόμενα χρόνια και παρά το γεγονός ότι οι τιμές των νεότευκτων έχουν αυξηθεί εώς και 150% σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ο αριθμός των νεότευκτων τάνκερ φτάνει συνολικά τα 333 πλοία με πάνω από τις μισές παραγγελίες να έχουν δωθεί μέσα στο 2023. Συνολικά 105 από όλες αυτές τις παραγγελίες προέρχονται από Έλληνες πλοιοκτήτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now