Jump to content
Shipfriends

Ελληνικές Ναυτιλιακές και Διεθνείς Αγορές


Recommended Posts

Οι Clarksons έκαναν μια ανάλυση της παγκόσμιας λίστας πλοίων υπό παραγγελίαν, την παρουσιάζει το splash. Η χωρητικότητα δεξαμενοπλοίων υπό παραγγελία αντιστοιχεί μόλις στο 4% της παρούσας χωρητικότητας του ενεργού παγκοσμίου στόλου. Στα πλοία χύδην ξηρού φορτίου το αντίστοιχο ποσοστό είναι στο 7% ενώ στα container είναι στο 29%. Πόσο είναι στα LNG? Είναι στο αστρονομικό 50%. Αν δηλαδή κυκλοφορούν 1,000 τέτοια πλοία σήμερα, μέσα στα επόμενα 4-5 χρόνια θα κυκλοφορούν 1,500 περίπου, ανάλογα με το ποσοστό των παλαιοτέρων πλοίων που θα πάνε για κόψιμο. Αν μιλάμε για τομέα της ναυτιλίας που αναπτύσσεται.  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κάθε χρόνο ο γνωστός Γαλλικός ναυλομεσιτικός οίκος BRS(Barry Rogliano Salles) -με άχρηστη πληροφορία της ημέρας πως έχουν έδρα στο Neilly-sur-Seine- μοιράζει μια ετήσια έκδοση που αναλύει τις ναυτιλιακές αγορές. Από την φετινή έκδοση αλιεύουμε ότι για τα επόμενα χρόνια και παρά το γεγονός ότι οι τιμές των νεότευκτων έχουν αυξηθεί εώς και 150% σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ο αριθμός των νεότευκτων τάνκερ φτάνει συνολικά τα 333 πλοία με πάνω από τις μισές παραγγελίες να έχουν δωθεί μέσα στο 2023. Συνολικά 105 από όλες αυτές τις παραγγελίες προέρχονται από Έλληνες πλοιοκτήτες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...