Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σύμφωνοι, είναι 2 μεγάλα yachts αυτά, μέχρι εκεί. Να το πώ έτσι, εσύ αν είσαι εταιρεία "παγκόσμιας εμβέλειας" και θέλεις να κάνεις μεγάλη παραγγελία, κοιτάς σοβαρά στο Νεώρειο? 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 14/10/2017 at 2:37 AM, proud_ionian said:

μηπως ειναι φερετζες του θειου σαμ;

 

On 3/11/2017 at 5:56 PM, proud_ionian said:

τετοια ζεση παντως απο Τον Πρεσβυ, δεν εξηγειται αλλιως.

 

On 3/11/2017 at 6:24 PM, enas chiotis said:

Πως δεν εξηγείται, έχει καλό εισηγητή.

IMG_5441.JPG

@Nick the Greek, @Petros P& @Panagia Ekatontapiliani

το ενδιαφερον του θειου σαμ, ειναι αρκετο για να λυθουν οι αποριες :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Μα οι ντόπιοι ιστοχώροι λένε ότι σε δυο μέρες πηγαίνει το πρώτο πλοίο για επισκευή. Θα δεξαμενίζονται και επισκευάζονται πλοία σε ναυπηγείο που είναι εκτός λειτουργίας? 

Link to comment
Share on other sites

Το πιστεύετε πραγματικά ...;

Τι είναι ο έκτος στόλος; Σαπιοκάραβα για να χρειάζονται κάθε εβδομάδα δεξαμενισμό :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι για τον εκτο στολο μονο. επισημως ειναι ιδιωτες επενδυτες.

ετσι και αλλιως οταν θελει να στηριξει κατι ο θειος σαμ, το κανει.

σε πανω απο ενα χρονο θα εχουμε σαφη εικονα για το τι πραγματικα ισχυει.

 

Link to comment
Share on other sites

Ο Πάνος Ξενοκώστας έδωσε μια συνέντευξη στην οποία πέρα των άλλων αναφέρει ότι σχεδιάζει την απόκτηση μιας νέας δεξαμενής καθώς και ότι προβλέπει πως οι εργαζόμενοι στον ναυπηγείο θα είναι 800-1000 άτομα.

Link to comment
Share on other sites

Τροπολογία με την οποία δίνεται η δυνατότητα της αποκλειστικής και χωρίς αντάλλαγμα χρήσης του αιγιαλού των ναυπηγείων της Σύρου (νεώριο) στο πλαίσιο πτωχευτικών και προ πτωχευτικών διαδικασιών μεταβίβασης της εταιρείας σε νέο ιδιοκτήτη, κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Μεταφορών με τίτλο «Ρυθμίσεις Μεταφορών και άλλες διατάξεις». Σημειώνεται ότι το δικαίωμα της αποκλειστικής και χωρίς αντάλλαγμα χρήσης του αιγιαλού που βρίσκονται εντός των εγκαταστάσεων του ναυπηγείου καθορίστηκε με την υπ’ αριθμόν απόφαση 3513/1980 του νομάρχη Κυκλάδων. Η εταιρεία για το σκοπό της λειτουργίας του ως αποκλειστικά ναυπηγείου έχει δικαίωμα ανέγερσης μετατροπής και κατεδάφισης κτιρίων στην αιγιαλίτιδα ζώνη που της παραχωρούνται με το νόμο 1892/1990.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λίγο μετά τις 13.00 σε κλίμα γενικού ενθουσιασμού – πραγματοποιήθηκε ο αποδεξαμενισμός του πλοίου Sea Lady από το Ναυπηγείο του Νεωρίου από τη δεξαμενή «Ερμούπολις». Την Ιστορική αυτή στιγμή που σηματοδοτεί την «ανάσταση» του ιστορικού Ναυπηγείου της Σύρου παρακολούθησε ο πρόεδρος και διευθύνων Σύμβουλος της ONEX και μελλοντικός ιδιοκτήτης του, Πάνος Ξενοκώστας, οι πλοιοκτήτες, ο general manager του Νεωρίου Βασίλης Σαββίδης, ο επιχειρηματίας Νίκος Σαββίδης, ο πρόεδρος του Εργοστασιακού Σωματείου Αντώνης Χατζαντώνης, ο Γ.Γ. του Σωματείου Μάρκος Ρηγούτσος και πολλοί εργαζόμενοι.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 5/10/2017 at 10:27 PM, ithermos said:

Πάντως και αύριο να αγοραστεί το ναυπηγείο μάλλον θα περάσουν αρκετοί μήνες μέχρι να δουλέψει στο 100%. Σύμφωνα με εργαζόμενους, η επισκευή της μεγάλης δεξαμενής "Βιολάντω Γουλανδρή" είναι ασύμφορη οικονομικά ενώ η μικρότερη δεξαμενή "Ερμούπολις" μάλλον αξίζει να επισκευαστεί.

Σήμερα το πρωί βυθίστηκε η δεξαμενή "Βιολάντω Γουλανδρή" κατά την διάρκεια δοκιμών μετά από μερικές επισκευές.

Η φωτογραφία ανέβηκε στη σελίδα Shiptravelers στο Facebook από τον Μανώλη Κωνσταντίνου.

31162382_2488176661211772_5737742300734291968_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα! Πλάκα πλάκα έχει γεμίσει ο τόπος ανενεργές δεξαμενές. Μια βουλιαγμένη στην Ελευσίνα, μια στον Σκαραμαγκά, μια off στην Ελευσίνα, τώρα μια ακόμα βουλιαγμένη στη Σύρο. Κατά τα άλλα, όλοι θέλουν να έρθουν πλοία για επισκευές.

Link to comment
Share on other sites

ειναι πραγματικα για να κλαις.

μια χωρα υποτιθεται ναυτικη, που ψευτοκαμαρωνει για τη μεγαλυτερη ναυτιλια του κοσμου κλπ κλπ, εχει καταφερει να απαξιωσει τοσο πολυ τη ναυπηγικη της βιομηχανια και αντι να ειναι κεντρο ναυπηγοεπισκευης στη μεσογειο, στελενει τα πλοια της (και ολων των αλλων) στην τουρκια και τη μαλτα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γαλλοαμερικανική συμφωνία για σκάφη από αλουμίνιο στο Νεώριο

Quote

Συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας για τη ναυπήγηση πλοίων, επιβατηγών και στρατιωτικών, από αλουμίνιο, στο Νεώριο της Σύρου με τη γαλλική εταιρεία Ocea Construction Navale, η οποία ειδικεύεται στον τομέα, οριστικοποίησε η Onex Shipyards. Η αμερικανικών συμφερόντων Onex αναμένεται να αποκτήσει το 100% του Νεωρίου στο πλαίσιο συμφωνίας εξυγίανσης η οποία θα κατατεθεί προς επικύρωση στο Πρωτοδικείο Σύρου στα τέλη Μαΐου.

Αντικείμενο της συνεργασίας με την Ocea είναι η συμπαραγωγή νεότευκτων σκαφών για την ακτοπλοΐα και για ιδιώτες πελάτες (yachts) αλλά και για ρόλους ακτοφυλακής και πολεμικού ναυτικού με πελάτες από τη διεθνή αγορά. Σύμφωνα με πηγές σε γνώση των επαφών που πραγματοποιεί η Onex, υπάρχουν ήδη συμφωνίες προθέσεων (Letters of Intent) με αριθμό δυνητικών πελατών. Για την ανάπτυξη αυτών των ναυπηγικών δραστηριοτήτων ξεκινάει άμεσα και πρόγραμμα εκπαίδευσης εργαζομένων του Νεωρίου στη Γαλλία, στα ναυπηγεία της Ocea Construction Navale, προκειμένου να μεταφερθεί τεχνογνωσία ναυπήγησης με πρώτη ύλη το αλουμίνιο.

Το αλουμίνιο, λόγω χαμηλότερου βάρους από τον χάλυβα αλλά και άλλων χαρακτηριστικών, προτιμάται από έναν σημαντικό αριθμό πελατών που επιζητούν μεταξύ άλλων και υψηλές ταχύτητες πλεύσης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα μέσα Μαρτίου κατέπλευσε στο λιμάνι της Σύρου ένα τέτοιο νεότευκτο (2016) αποβατικό πλοίο από αλουμίνιο του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού τύπου catamaran, το «USNS Carson City», σε μια εξέλιξη που κατά πληροφορίες συνδέεται με την πιστοποίηση του Νεωρίου για τις απαιτήσεις ασφαλείας των αμερικανικών ενόπλων δυνάμενων. Υπενθυμίζεται πως την επένδυση της Onex στη Σύρο έχει άλλωστε υποστηρίξει με δημόσιες δηλώσεις του αλλά και επιτόπου επισκέψεις ο Aμερικανός πρέσβης Τζέφρεϊ Πάιατ.

Η Onex δεν έχει ακόμα αποκτήσει το μετοχικό κεφάλαιο της «Νεώριον Σύρου» αλλά έχει καταλήξει σε συμφωνίες με τους πιστωτές, Δημόσιο, νυν μετόχους, ασφαλιστικά ταμεία, εργαζομένους, προμηθευτές και τράπεζες, για τη ρύθμιση των χρεών των ναυπηγείων. Η συνολική συμφωνία αναμένεται να έχει υπογραφεί από όλα τα μέρη την ερχόμενη εβδομάδα και κατά πληροφορίες να υποβληθεί προς επικύρωση στο Μονομελές Πρωτοδικείο Σύρου έως τις 31 Μαΐου. Προϋπόθεση για αυτό είναι και η λήψη απόφασης μακροπρόθεσμης ρύθμισης των οφειλών προς τον ΕΦΚΑ από το διοικητικό συμβούλιο.

Το ύψος της πρώτης φάσης της επένδυσης της Onex ανέρχεται στα 60 εκατ. ευρώ για την αποπληρωμή οφειλών και τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού, ενώ σε δεύτερη φάση έχει προβλεφθεί και η αγορά μιας νέας πλωτής δεξαμενής.

Στην παρούσα φάση τα ναυπηγεία έχουν ξεκινήσει και πάλι τη λειτουργία τους ύστερα από ενάμισι και πλέον έτος αργίας, μέσω τρίτης εταιρείας που συνδέεται με την Onex, η οποία ενεπλάκη μετά και τη σχετική συγκατάθεση του μέχρι σήμερα βασικού μετόχου, ομίλου Ν. Ταβουλάρη. Έχουν επίσης ξεκινήσει οι εργασίες επισκευής και ανέλκυσης της μεγάλης δεξαμενής «Βιολαντώ Γουλανδρή» (75.000 τόνων με ολικό μήκος 230 μέτρα) του Νεωρίου μετά το τεχνικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο στη λειτουργία των αντλιών της και το όποιο οδήγησε στην απόφαση να αφεθεί να επικαθίσει στον αμμώδη πυθμένα, σε περιορισμένο βάθος. Το ναυπηγείο σε πλήρη διαμόρφωση μπορεί να φιλοξενήσει σε δεξαμενές και προβλήτες ταυτόχρονα έως και 7 πλοία και η θέση του στο κέντρο του Αιγαίου το καθιστά ευθέως ανταγωνιστικό των ναυπηγείων σε Τουρκία και Μάλτα αλλά και αυτών στον ευρύτερο Πειραιά και στον κόλπο της Ελευσίνας.

 

Link to comment
Share on other sites

Eνας χρόνος πέρασε από την αναστολή λειτουργίας του Νεώριου Σύρου και τα ναυπηγεία με την μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή στην Ελλάδα, λειτουργούν ήδη με 303 εργαζόμενους και υπό νέο επενδυτή από τον Μάρτιο. Πέρυσι ήταν 500 οι εργαζόμενοι, ενώ αναμένεται να αυξηθούν σε 800 οι θέσεις εργασίας την επόμενη τριετία. Η αποπληρωμή των οφειλών, μεταξύ αυτών 9,7 εκατομμύρια που χρωστούν στους εργαζόμενους, χαρακτηρίζεται πλέον προτεραιότητα από τη νέα εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάνω από τη βυθισμένη δεξαμενή βρίσκεται πλωτός γερανός ενώ έχει έρθει και team από την Ολλανδία για να την ανελκύσουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...