Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δε νομίζω ότι πρόκειται για σχέδιο διευκολύνσεων μηδενικού αθροίσματος, απλά πιστεύω ότι επιβεβαιώνει την άποψη μου, καθώς δεν χωράνε 2 καρπούζια στην ίδια μασχάλη, ιδιαίτερα σε τέτοια ζητήματα.

 

Και εντάξει να μιλήσουμε να πουληθεί στους Ρώσους μια κονσερβοποιία ροδάκινων στην Νάουσα...αλλά ναυπηγείο στη Σύρο?

 

ΥΓ Και μην ξεχνάμε ότι η υπόθεση του 1979 συνέβη ενώ είχαμε αποχωρήσει από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ, και εν όψει επανεισόδου μας και παρόλα αυτά πνίγηκε εν τη γενέσει της.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σήμερα το MAPLE 3 έκοψε κάβους και έφυγε χωρίς καν πιλότο, πέρασε από ράδα για πετρέλαια και πουλάκια λένε πως μέσα στο βαπόρι υπάρχει και εξοπλισμός του ναυπηγείου.

 

να αναφέρω επίσης πως στο νεώριο "απεκλεισμένα" είναι και τα ΧΡΥΣΟΥΛΑ Σ που είναι ανεβασμένο στην μικρή δεξαμενή και ένα Bourbon.

Link to comment
Share on other sites

.....σύμφωνα με δικες μου πηγες μεσα στις επομενες 10-15 ημερες θα ξεκαθαρίσει ποιος τελικά και αν θα πάρει να δουλέψει το ναυπηγείο,παντως αν το παρει το ονομα που ξερω (μεγαλο εφοπλιστικό ΕΛΛΗΝΙΚΟ νομα,οχι παπατζής !!!!)θα ειναι  Ευχής Έργον....................

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση για το ναυπηγείο...ας δούμε ένα καλό αφιέρωμα στο Νεώριο από την Huffington Post. Κια με πολλές ιστορικές φωτογραφίες, από τις οποίες δεν θα μπορούσε να λείψει και η καθέλκυση του θρυλικού ρυμουλκού ΥΒ ΥΒ :D

 

ΥΓ Δεν πιστεύω να διανοηθεί κανένας να ρωτήσει τι σημαίνει ΥΒ ΥΒ...γιατί θα εισηγηθώ την διαγραφή του και την διαπόμπευσή του :lol:

 

[...]Η ιστορία του Νεώριου είναι μια ιστορία που ξεπέρασε τα όρια της ακτοπλοΐας και κατάφερε να επηρεάσει ολόκληρη την κοινωνία της Σύρου, όπως και την συνολική ιστορία της Ελλάδας. Για αυτό και η HuffPost Greece απευθύνθηκε στον πλέον κατάλληλο άνθρωπο για να μάθει πώς ήταν το Νεώριο όταν βρισκόταν στο απόγειο της δόξας του, φτάνοντας μάλιστα μέχρι και στην παραγωγή των πρώτων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

 

Ο κος. Κούλης Φιλιππάκος ήταν ο διευθύνων σύμβουλος του Νεώριου επί ιδιοκτησίας αδερφών Γουλανδρή, το άτομο που είχε την ευθύνη να εξοπλίσει και να εκμοντερνίσει το Ναυπηγείο. Αν και ο όρος «διευθύνων σύμβουλος» δεν φτάνει για να καλύψει τις αρμοδιότητες που είχε αναλάβει και το έργο που παρήγαγε όσο καιρό εργάστηκε στο ιστορικό ναυπηγείο. Στα 82 του πλέον, μένει μόνιμα σε ένα όμορφο σπίτι με αυλή στο Παλαιό Φάληρο απ' όπου μπορείς να δεις τη θάλασσα από το παράθυρο, ενώ γκραβούρες από τη χρυσή εποχή του Νεωρίου κρέμονται σε έναν τοίχο στο σαλόνι. Το μυαλό του πηδά από τη μία ιστορία στην άλλη, ιστορίες που δε χορταίνεις να ακούς.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

δεξαμενισθηκε κανενα βαπορι αυτον τον μηνα;

Όχι,έπεσε το Χρυσούλα και ήρθε ένα άλλο φορτηγό το οποίο τελικά έφυγε χωρίς να κάνει κάτι.Γενικά υπάρχει περίπτωση να έχουμε τα ίδια αν και από ότι έμαθα τους πλήρωσαν 1 μήνα περίπου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απο 3 Αυγουστου που εληξε η απεργια οι εργαζομενοι εχουν πληρωθει εναντι του μηνα Αυγουστου ενω τους οφειλουν τον μισο γεναρη ολο τον φλεβαρη ,μαρτη και τον Απριλη μεχρι τις 20 που ξεκινησε η απεργια .Επισης το επιδομα της αδειας και συμβατικες υποχρεωσεις που εχουν που φτανουν συνολικα το υψος των 3500 χιλιαδων στο καθε ενα .

Δηλαδη απο την ημερα που λειτουργησε εκ νεου (μετα την απεργια) το ναυπηγειου και την ελευση 10 πλοιων οι εργαζομενοι εχουν λαβει εναντι του Αυγουτσου  και οφειλεται ακομα ο σεπτεβρης και ο οκτωβρης μεχρι σημερα .

Γυρω στα 8.500 ευρω στον καθενα .....επι συνολου 250 εργαζομενων συν τα χρηματα των 100 εκτακτων συνολο γυρω στα 40 εκκατομυρια σε δημοσιο ,προμηθευτες και εργαζομενους καθως και σε οποιον περναει εξω απο την πυλη του ναυπηγειου ......

Κατα τα αλλα φταινε οι εργαζομενοι .........για τα συσσωρευμενα χρεη και οχι η κακοδιαχειρηση . 


 ήρθε ένα άλλο φορτηγό το οποίο τελικά έφυγε χωρίς να κάνει κάτι

Δηλαδη ερχονται και πλοια στο ναυπηγειο χωρις να κανουν κατι ;

Να υποθεσω οτι και τα 30 σχεδον πλοια που περασαν απο το ναυπηγειο το πρωτο τριμηνο του 2015 ηρθαν για τον ιδιο λογο (χωρις να κανουν κατι) με αποτελεσμα την 3μηνη απεργια των εργαζομενων............Ο νοων ....νοειτω !!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

To ναυπηγείο αυτή την στιγμή δουλεύει και αν ναι υπο ποιες συνθήκες ? Είδα σήμερα φωτογραφίες με το Eurogargo Valencia να φτάνει στην Σύρο, απο την άλλη βλέπουμε ειδήσεις όπως αυτή και αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιου είδους αποφυγή των ελληνικών ακτοπλοϊκών μετά τα γεγονότα με την απεργία

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ενα ρεπορταζ της καθημερινης για το νεωρειο και γενικοτερα για τα προβληματα της ναυπηγοεπισκευης στην Ελλαδα, (συνοδευομενο απο οπτικο υλικο), με αφορμη τη συντομη επισκευη του πλοιου Χαλανδριανη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αν δεν ήταν ο Δωρόθεος να πιέσει τον Αρχιεπίσκοπο κι εκείνος με τη σειρά του τον Πρωθυπουργό θα είχε χαθεί η δουλειά των δύο πλωτών δεξαμενών του Πολεμικού Ναυτικού. Μακάρι και τώρα να βρεθεί μια λύση και να μην κοπεί πάλι το ηλεκτρικό ρεύμα στο ναυπηγείο.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

ολα αυτα ειναι αποσπασματικες λυσεις και εχει αποδειχτει οτι δεν λειτουργουν.

δουλειες του ναυτικου με παρεμβαση του δεσποτη ή του βουλευτη απλα δινουν μικρες ανασες.

πρεπει να αναζητηθουν πιο δυναμικες λυσεις, για να ξαναγινει η ελληνικη ναυπηγικη βιοηχανια παικτης, τουλαχιστον σε επισκευες/μετασκευες.

Link to comment
Share on other sites

Εάν μπορούσαν να λυθούν τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας με ευχολόγια και άνωθεν παρεμβάσεις....δεν θα είμασταν τώρα στο 3ο μνημόνιο. Όλα αυτά αποτελούν τις μορφίνες που δίνουν σ'ένα ετοιμοθάνατο, μέχρι να βγει η ψυχή του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έληξε στις 29/1 η προθεσμία που είχε δώσει η ΔΕΗ για την τακτοποίηση των οφειλών και μιάς και αυτές δεν πληρώθηκαν, χθες κόπηκε πάλι το ρεύμα στο ναυπηγείο.

Και ως αποτέλεσμα αυτών... Destination : Besiktas...

Μπράβο σε όλους για άλλη μια φορά  :mad:  :ph34r:

o μητροπολιτης συρου τηνου μυκονου και... πασης ελλαδος παιρνει πρωτοβουλια για το Νεωριο.

γιατι δεν πληρωνει η Μητροπολη τον λογαριασμο της ΔΕΗ; 

Link to comment
Share on other sites

Ξανά έχουν ρεύμα τα ναυπηγεία!!

 

Με άνωθεν εντολή και με την υπόσχεση καταβολής χρημάτων εντός του Μαρτίου, συνδέθηκε χθες το απόγευμα το ρεύμα στο ναυπηγείο Άλλη μία παρέμβαση από τα ψηλά για την επανατροφοδότηση του Νεωρίου, χωρίς σύμφωνα με πληροφορίες, να πληρωθεί έστω και μία ληξιπρόθεσμη δόση προς τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού. Σημειωτέον, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του ναυπηγείου προς τη ΔΕΗ ανέρχονται στο ποσό των 196.380, ενώ το συνολικό ποσό που οφείλεται αγγίζει το 1.199.712,66 ευρώ

 

Πηγη: Syrostoday

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...