Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με Κίνα, Ιαπωνία και Σιγκαπούρη

Βήμα για τις χώρες της Απω Ανατολής καθίσταται η φετινή έκθεση «Ποσειδώνια 2006», που θα γίνει 5-9 Ιουνίου στο Εκθεσιακό Κέντρο Ελληνικού (παλιό αεροδρόμιο).

Κίνα, Ιαπωνία και Σιγκαπούρη θα έχουν εντονότερη παρουσία και σε όλο το φάσμα της ναυτιλιακής βιομηχανίας, με έμφαση στον ναυπηγικό - κατασκευαστικό τομέα. Αλλά και η Νότια Κορέα, ανταποκρινόμενη στην πρόκληση των ανταγωνιστριών της στο χώρο, Ιαπωνία - Κίνα, μετέχει με 24 εταιρείες, επτά από τις οποίες είναι κατασκευαστικοί όμιλοι, δέκα κατασκευαστές ναυτιλιακού εξοπλισμού και με τον Κορεατικό Νηογνώμονα.

Οι χώρες αυτές κατέχουν τη μερίδα του λέοντος (90% μαζί με την Ε.Ε.) στην παγκόσμια αγορά ναυπηγικών κατασκευών και το ενδιαφέρον τους οφείλεται και στη δυναμική της ελληνικής ναυτιλίας, σημείωσε η κ. Ν. Μιχαήλ, διευθύνουσα σύμβουλος της διοργανώτριας εταιρείας «Εκθέσεις Ποσειδώνια».

πηγη: Η Ελευθεροτυπια

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Απόντος του πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή πραγματοποιήθηκαν φέτος τα εγκαίνια της έκθεσης «Ποσειδώνια 2006», της μεγαλύτερης ναυτιλιακής έκθεσης του κόσμου, η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 9 Ιουνίου. Στην έκθεση, στο Εκθεσιακό Κέντρο Ελληνικού, συμμετέχουν περισσότερες από 1.600 εταιρείες από 80 χώρες και αναμένεται να την επισκεφθούν 16.000 εκπρόσωποι της παγκόσμιας ναυτιλίας. Στην ομιλία του ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Μ. Κεφαλογιάννης, επισήμανε τη συμβολή των «Ποσειδωνίων» στην οικονομία της χώρας και την απήχηση που έχουν στα παγκόσμια ναυτιλιακά δρώμενα. Στα εγκαίνια παρευρέθησαν, μεταξύ άλλων, μέλη του υπουργικού συμβουλίου, υπουργοί από διάφορες χώρες, καθώς και εκπρόσωποι της ελληνικής και παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε και ο γ.γ. του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Ευθύμιος Μητρόπουλος.

πηγη: Η Ελευθεροτυπία

Link to comment
Share on other sites

Σαν tips για τα φετινα Ποσειδωνια περαστε απο τον εξομοιωτη γεφυρας ενος containership,με 4 οθονες και κανονικα χειριστηρια και ενδειξεις.Λογικα θα σας αφησει να παιξετε.Εγω που τον ρωτησα μου λεει αν ξερεις να το πας δικο σου,οποτε και το εβαλα στο λιμανι...

Επομενη σταση το περιπτερο της Aegean Oil οπου εχει κατι νινια ντυμενα με στολη πλοιαρχου.Μιλαμε για πλοιαρχινες-νινια που μπορουν να "συρουν" μεχρι και ULCC:D .

Μειονεκτημα ειναι η αδιαφορια απο την διοργανωτρια εταιρεια να ναυλωσει πουλμαν για τη μεταφορα απο καποιο σημειο στο χωρο της εκθεσης,μια που η αποσταση ειναι αρκετα μεγαλη.Γι'αυτο παρτε το αυτοκινητο σας η αν δεν εχετε καποιο ταξι.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα στα ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ σήμερα.Εχει πολύ ενδιαφέρον σαν έκθεση .έχει πλούσιο υλικό να δεις και να χαζέψεις αλλά συνίσταται ανεπιφύλακτα να πάει κανείς πρωί που ανοίγει στις 11 γιατί μετά πλακώνεί πολύς κόσμός.

Ενδεικτικά εγώ στις 11:10 που μπήκα βρήκα πάρκαρα κοντά στην είσοδο και γύρισα την περισσότερη έκθεση με την ησυχία μου.

Το μεγάλο μείον όμως της έκθεσης είναι η παντελής έλειψη οδηγών και προσανατολισμού.

Οι διάδρομοι δεν έχουν βελάκια στις γωνίες να σου δείχνουν προς τα που θα πας ούτε φράγματα γιαα ναα μην παας αλλού γι'αλλού κι έτσι είτε μπορείς να μπερδευτείς και να κάνεις 3-4 βόλτες από ένα συγκεκριμένο τμήμα είτε να χάσεις κάποιο ολόκληρο τμήμαα της έκθεσης.

Εχω πάει στον συγκεκριμένο χώρο σε διάφορες εκθέσεις τέτοιο χάλι σε αυτό το θέμα δεν έχω συναντήσει.:P

Link to comment
Share on other sites

Λαμπερή δεξίωση μπροστά στο νέο εντυπωσιακό κτίριο του ΥΕΝ

Μπροστά από το εντυπωσιακό νέο κτίριο όπου θα στεγαστούν όλες οι υπηρεσίες του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, που σήμερα είναι διασκορπισμένες σε 17 διαφορετικά κτίρια στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ παρουσία δεκάδων εφοπλιστών και παραγόντων της ναυτιλίας η μεγάλη δεξίωση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας επ' ευκαιρία της Διεθνούς Εκθέσεως «Ποσειδώνια 2006».

Υπουργοί Μεταφορών από χώρες της Ευρώπης και της Ασίας, δεκάδες βουλευτές όλων των κομμάτων, μεγάλος αριθμός εφοπλιστών παραβρέθηκαν στην εντυπωσιακή δεξίωση του υπουργείου Ναυτιλίας.

Από νωρίς το απόγευμα, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης είχε εγκατασταθεί στο νέο του γραφείο στον 5ο όροφο του νέου κτιρίου, όπου σταδιακά από τις επόμενες εβδομάδες θα εγκαθίστανται μία - μία οι διευθύνσεις του ΥΕΝ.

Ανάμεσα στους εφοπλιστές ήταν ο κ. Θεόδωρος Αγγελόπουλος με τη σύζυγό του κυρία Γιάννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη, οι οποίοι είχαν μία ιδιαίτερη συνομιλία με τον βουλευτή της ΝΔ κ. Γιάννη Ιωαννίδη, ο κ. Παύλος Λασκαρίδης μαζί με τον κ. Γεράσιμο Στρίντζη, ο κ. Νίκος Τραυλός με την κόρη του κυρία Μελίνα Τραυλού. Ο κ. Παναγιώτης Τσάκος, ο πρώην υπουργός κ. Σταύρος Σουμάκης, με τους συνδικαλιστές κκ. Γιάννη Χαλά, Ευάγγελο Κούζιλο και άλλους, συζητούσαν για το πότε ξεκίνησαν οι εργασίες κατασκευής του νέου υπουργείου. Ο πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κ. Νίκος Ευθυμίου, μαζί με τον κ. Γιώργο Φουστάνο και τον κ.Στράτο Ξυνό αποτελούσαν μία άλλη παρέα, ο κ. Βασίλης Κωνσταντακόπουλος μαζί με τη σύζυγό του συνομιλούσαν με τον πρόεδρο της Διεθνούς Ναυτικής Ενωσης κ. Νίκο Αρβανίτη, ενώ παρευρέθηκε και ο διευθυντής του Ναυτιλιακού Τμήματος της Τράπεζας Πειραιώς κ. Στέλιος Νιώτης.

Από το ΠαΣοΚ εμφανίστηκε μόνο ο κ. Γιάννης Διαμαντίδης, ενώ από τη ΝΔ ήταν οι κκ. Γιάννης Κουράκος, Νίκος Γεωργιάδης, Γιάννης Ιωαννίδης και οι υφυπουργοί κκ. Βασίλης Μιχαλολιάκος και Γιάννης Παπαθανασίου.

Ο κ. Δημήτηρης Μελισανίδης με συνεργάτες του, είχε συνομιλία με τον πρώην υπουργό κ. Γιώργο Κατσιφάρα. Ηταν, επίσης, ο πρόεδρος της Ενωσης Μεσογειακών Φορτηγών κ. Νίκος Βαρβατές και οι κκ. Κώστας Λυμπουσάκης, Γιώργος Γούτος και Φώτης Μανούσης.

Οπως μας δήλωσε χθες το βράδυ ο πρόεδρος της Διεθνούς Εκθέσεως «Ποσειδώνια 2006» κ. Θεμιστοκλής Βώκος, μόνο ο τζίρος που έγινε από τις ξένες αντιπροσωπείες που επισκέφθηκαν την Ελλάδα για τα Ποσειδώνια, ανέρχεται σε 60 εκατ. ευρώ, ενώ οι εμπορικές συμφωνίες που αναμένεται να κλεισθούν, θα ξεπεράσουν τα 2 δισ. δολάρια.

πηγη: Το Κερδος

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω μαζί σου Earl Grandville, έπαθα ακριβώς το ίδιο στην έκθεση. Η έλλειψη σήμανσης σε ανάγκαζε να κάνεις κύκλους! Πάντως δεν με πείραξε γιατι έτυχε να περνάω από περίπτερα με ιδιαίτερα ευχάριστες παρουσίες:D :D (το 527 νομιζω?)

Απόγευμα που πήγα εγώ είχε αρκετό κόσμο και μερικά περίπτερα ήταν δύσκολα να τα δεις, όπως του Germanischer Lloyd με το μονοθέσιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

poseid.gif

Τα Ποσειδώνια 2008, ανοίγουν τις πύλες τους στις 2 Ιουνίου στο Εκθεσιακό Κέντρο του Ελληνικού (πρώην ανατολικό αεροδρόμιο) ενώ μέχρι τις 6 Ιουνίου που θα διαρκέσουν θα υποδέχονται την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα μεταξύ των οποίων και ηγετικά στελέχη της παγκόσμιας και ελληνικής ναυτιλίας, ξεπερνώντας σύμφωνα με τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις κάθε ρεκόρ τόσο από άποψη συμμετοχών όσο και από άποψη επισκεπτών.

Η σημασία της φετινής 21ης διοργάνωσης αντικατοπτρίζεται στην πρωτοφανή αύξηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από κάθε τομέα της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας, καθώς ο αριθμός συμμετοχών ξεπερνάει τους 1.600 εκθέτες από 80 χώρες, αριθμός ρεκόρ για την έκθεση, ενισχύοντας τον τίτλο που κατέχει ως την πλέον διεθνή ναυτιλιακή έκθεση του κόσμου.

Επιπροσθέτως αυτή τη χρονιά η διοργάνωση πλησιάζει ακόμα περισσότερο και σε ένα άλλο ορόσημο με τα περισσότερα εθνικά περίπτερα που έχουν φιλοξενηθεί ποτέ στην έκθεση. Η συμμετοχή της Ρουμανίας και της Σουηδίας, αυξάνουν τον συνολικό αριθμό εθνικών περιπτέρων σε 22, επιβεβαιώνοντας το πραγματικά παγκόσμιο χαρακτήρα της εκδήλωσης και ενισχύοντας την θέση της ως κορυφαίου φόρουμ επιχειρηματικότητας για την παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα.

Περισσότεροι από 300 Ασιάτες εκθέτες έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους στο Εκθεσιακό Κέντρο Ελληνικού αυτό το καλοκαίρι, αριθμός που είναι σχεδόν τριπλάσιος από τον αριθμό των ασιατών εκθετών στην εκδήλωση του 2000. Το ένα τρίτο (1/3) αυτών των εκθετών θα έρθουν από την Κίνα, 62 από την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη και τη Κορέα, και μαζί αποτελούν σχεδόν το 50% της συνολικής συμμετοχής εκθετών από την Ασία στα Ποσειδώνια 2008.

Οι εκδηλώσεις που πλαισιώνουν την Έκθεση των Ποσειδωνίων 2008, ξεκινούν το πρωί της Παρασκευής 30 Μαίου, όταν και θα δοθεί από τον Φαληρικό Όρμο η εκκίνηση του καθιερωμένου πλέον ιστιοπλοϊκού αγώνα «Posidonia Cup». Στη συναρπαστική regatta που συνδιοργανώνεται από τις Εκθέσεις Ποσειδώνια και τον Πανελλήνιο Όμιλο Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης (ΠΟΙΑΘ) με τη χορηγία του Lloyd's Register, έχουν ήδη επιβεβαιωθεί 55 συμμετοχές.

Καινούργια εκδήλωση είναι το Posidonia Shipsoccer Tournament, κατά το οποίο οι μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες του κόσμου θα αντιμετωπίσουν τους εκθέτες των Ποσειδωνίων στο γήπεδο Καραϊσκάκη.

Στην 40χρονη ιστορία τους, τα Ποσειδώνια παρουσιάζουν με τον πιο εύγλωττο τρόπο τη μοναδικότητα της ελληνικής ναυτοσύνης, τη δημιουργικότητα του ελληνικού ναυτικού πνεύματος, τον έντονο διεθνή χαρακτήρα της ναυτιλίας, ενώ παράλληλα είναι ο χώρος που παρουσιάζονται οι τελευταίες εξελίξεις της σύγχρονης τεχνολογίας σε όλους του ναυτιλιακούς τομείς. Κυρίως όμως αναδεικνύουν τα επιτεύγματα της ελληνικής ναυτιλίας.

Τα Ποσειδώνια 2008 τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, του Δήμου Πειραιώς, του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, της Ενώσεως Ελλήνων Εφοπλιστών, της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου, της Ενώσεως Εφοπλιστών Μεσογειακών Φορτηγών Πλοίων, της Ενώσεως Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας.

www.yen.gr

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΙΝΑΝ ΧΘΕΣ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΩΝ ΦΕΤΙΝΩΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΩΝ, ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ κ. Κ. Καραμανλή ο οποίος τόνισε, ότι «λαμπρά παραδείγματα του εφοπλιστικού και του ναυτικού κόσμου δείχνουν το δρόμο της επιτυχίας, της καταξίωσης, της προσφοράς. Η καταξίωσή τους σε διεθνές επίπεδο είναι τιμή και προσφορά στην Ελλάδα. Τους συγχαίρουμε και τους ευχαριστούμε.»

Η ομιλία του κ.Πρωθυπουργού

Θέλω να καλωσορίσω στην Ελλάδα, στη διεθνή αυτή εκθεσιακή και επιχειρηματική συνάντηση,

- τους υπουργούς φίλων χωρών,

- τους ναυτιλιακούς παράγοντες της Διεθνούς Κοινότητας,

- τους εκθέτες και τους εκπροσώπους μεγάλων εταιριών του Κόσμου.

Θέλω να συγχαρώ τους διοργανωτές της έκθεσης και να ευχαριστήσω όλους τους φορείς -δημόσιους και ιδιωτικούς- που υποστηρίζουν, τόσο τη διοργάνωσή της, όσο και τις εκδηλώσεις που αναπτύσσονται στο πλαίσιό της. Εύχομαι οι συναντήσεις που θα γίνουν εδώ να αποτελέσουν την αρχή για την ανάπτυξη νέων και τη διεύρυνση παλαιότερων συνεργασιών. Εύχομαι σε όλους τους εκθέτες -που εφέτος ξεπερνούν τους 1.600 και έρχονται από 80 χώρες- να έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα.

Κυρίες και κύριοι,

Η έκθεση που εδώ και 39 χρόνια αναβιώνει τις αμφικτιονίες των αρχαίων Ποσειδωνίων, αποτελεί κορυφαίο γεγονός για την Παγκόσμια Κοινότητα της Ναυτιλίας. Εφέτος ο αριθμός των εκθετών ξεπερνά κάθε προηγούμενο. Αναδεικνύεται έτσι, όχι μόνο η καταξίωση της έκθεσης στην παγκόσμια Ναυτιλιακή Κοινότητα, αλλά και η αυξανόμενη δυναμική της Διεθνούς Ναυτιλίας.

Είναι γεγονός ότι η έκθεση ανοίγει φέτος τις πύλες της, κάτω από το κλίμα μιας βεβαρημένης διεθνούς συγκυρίας. Η διπλή ενεργειακή και περιβαλλοντική πρόκληση,

η ραγδαία άνοδος στις τιμές βασικών αγροτικών προϊόντων, οι αλλεπάλληλες εκρήξεις στις διεθνείς τιμές του πετρελαίου, επηρεάζουν τις οικονομίες ολόκληρου του Κόσμου: Αυξάνουν το κόστος παραγωγής και μεταφοράς, τροφοδοτούν τον πληθωρισμό, συμπιέζουν τους ρυθμούς της ανάπτυξης.

Ταυτόχρονα…

- η δυναμική των νέων αναδυόμενων αγορών,

- η είσοδός τους στη διεκδίκηση μεριδίων της διεθνούς αγοράς,

- αλλά και η αυξανόμενη ζήτηση πρώτων υλών, πετρελαίου και φυσικού αερίου,

δίνουν νέα διάσταση στο διεθνές εμπόριο και τις θαλάσσιες μεταφορές. Ο ρόλος της Ναυτιλίας στην παγκόσμια ανάπτυξη, την πρόοδο και την ευημερία των λαών, ενδυναμώνετε ακόμη περισσότερο.

Οι προκλήσεις στην εποχή της παγκοσμιότητας -κι ακόμη περισσότερο στη βεβαρημένη αυτή διεθνή συγκυρία- είναι για όλους μεγάλες. Απαιτούν διακρατικές συνεργασίες, στρατηγικές συμμαχίες, επιχειρηματικές συνέργιες. Απαιτούν βαθιά συναίσθηση κοινωνικής ευθύνης. Λαμπρά παραδείγματα του εφοπλιστικού και ναυτικού κόσμου -στην Πατρίδα μας και αλλού- δείχνουν το δρόμο που μεταβάλλει την πρόκληση σε ευκαιρία. Δείχνουν ξεκάθαρα το δρόμο της επιτυχίας, της καταξίωσης, της προσφοράς.

Κυρίες και κύριοι,

Από τα πανάρχαια χρόνια, η Ναυτιλία άνοιγε καινούριους δρόμους στην παγκόσμια συνεργασία, το διεθνές εμπόριο, την οικονομική ανάπτυξη, την πολιτιστική δημιουργία. Έφερνε πιο κοντά μακρινούς τόπους, διαφορετικούς λαούς, ξεχωριστούς πολιτισμούς. Συνέβαλλε στην πρόοδο και την ευημερία όλων. Από τα μέσα του εικοστού αιώνα, χάρη στην έμπνευση πολλών και τη δουλειά ακόμη περισσότερων ανθρώπων, η Ελλάδα, αναβιώνοντας την παράδοση πολλών αιώνων, βρίσκεται στην πρωτοπορία της παγκόσμιας Εμπορικής Ναυτιλίας.

Ο ελληνόκτητος στόλος είναι σταθερά πρώτος σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ τα εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία καταλαμβάνουν την πρώτη θέση στην Ε.Ε. και την τρίτη στη διεθνή κατάταξη.

Ο ελληνικός εφοπλισμός διαχειρίζεται…

- το 17% του παγκόσμιου εμπορικού στόλου,

- το 20% του παγκόσμιου στόλου σε μεταφορά ξηρού φορτίου και

- το 23% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων.

Η Ναυτιλία, μαζί με τον Τουρισμό, είναι οι πιο εξωστρεφείς κλάδοι της ελληνικής οικονομίας: Φέρνουν συνάλλαγμα, γεφυρώνουν το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου, δημιουργούν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, ενδυναμώνουν την Οικονομία μας και ωφελούν ολόκληρη την Κοινωνία.

Το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισρέει στη Χώρα μας αυξάνεται συνεχώς. Και αυξάνεται σημαντικά: Από τα 14 δις ευρώ, το 2006, έφτασε στα 17 δις ευρώ, το 2007. Οι θέσεις εργασίας που δημιουργεί η Ναυτιλία αυξάνονται, όχι μόνον στη θάλασσα, αλλά και στη στεριά. Ναυτιλία, άλλωστε, δεν είναι μόνο ο εμπορικός στόλος. Είναι και οι υπηρεσίες που συνδέονται με αυτήν, οι επιχειρήσεις που την υποστηρίζουν, οι Σχολές που προσφέρουν γνώση και εξειδίκευση στο ανθρώπινο δυναμικό.

Σήμερα, στον κλάδο της διαχείρισης πλοίων, ο Πειραιάς και η ευρύτερη περιοχή φιλοξενούν 1.300 ναυτιλιακές επιχειρήσεις, με 12.000 εξειδικευμένα στελέχη, ενώ στο ευρύτερο ναυτιλιακό πλέγμα, στις Σχολές, στις εταιρίες παροχής ναυτιλιακών υπηρεσιών, στις υπηρεσίες ναυπήγησης και ναυπηγοεπισκευής, στις συνεργαζόμενες Τράπεζες, απασχολούνται σχεδόν 250 χιλιάδες εργαζόμενοι.

Η Ελληνική Ναυτιλία αξιοποίησε τα τελευταία χρόνια την άνθηση του διεθνούς εμπορίου και προσέγγισε με επιτυχία τις μεγάλες αναδυόμενες αγορές. Ο εφοπλιστικός κόσμος της Ελλάδας δημιούργησε νέα μέσα -όπως τα πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου- ενώ, ταυτόχρονα, έδωσε νέα δυναμική στην ανανέωση του στόλου του, συμβάλλοντας έτσι σε ασφαλείς και φιλικές προς το περιβάλλον μεταφορές. Οι μεγάλες παραγγελίες πλοίων, σύγχρονης τεχνολογίας και αυξημένης ασφάλειας, σηματοδοτούν μια δυναμική συνέχεια στην ανανέωση του Ελληνόκτητου στόλου. Συνιστούν ταυτόχρονα πρόσκληση και ευκαιρία για την ένταξη χιλιάδων νέων στα ναυτικά επαγγέλματα.

Σημειώνω ακόμη ότι, σήμερα πολλοί εφοπλιστές μας αξιοποιούν το νέο επενδυτικό περιβάλλον, τα νέα αναπτυξιακά εργαλεία που δημιουργήσαμε και επενδύουν, όχι μόνο στη θάλασσα, αλλά και στη στεριά. Ιδίως μάλιστα στον Τουρισμό, την Ενέργεια, τις Υπηρεσίες.

- Το νέο απλοποιημένο και ανταγωνιστικότερο φορολογικό σύστημα,

- τα αυξημένα επενδυτικά κίνητρα του αναπτυξιακού νόμου,

- το πλαίσιο για τις Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα,

- η πολιτική για τις αποκρατικοποιήσεις, συμβάλλουν αποτελεσματικά στην κατεύθυνση αυτή.

Είναι, άλλωστε, γεγονός ότι ο Ναυτικός Κόσμος έχει να επιδείξει, όχι μόνον ισχυρή οικονομική συμβολή στην ανάπτυξη του Τόπου μας, αλλά και έντονη πολιτισμική, κοινωνική, ανθρωπιστική προσφορά. Μια λαμπρή παράδοση προσφοράς, που δεν σταματά ποτέ!

Κυρίες και κύριοι,

Η ελληνική Πολιτεία στηρίζει τη Ναυτιλία, αναπτύσσοντας πολιτικές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καιρών.

- Μειώσαμε το συντελεστή φορολογίας εισοδήματος στο 3% για τους αξιωματικούς και το 1% για τα ναυτικά πληρώματα.

- Προωθήσαμε ρυθμίσεις που βελτιώνουν σημαντικά την ανταγωνιστικότητα των κρουαζιερόπλοιων με ελληνική σημαία.

- Απελευθερώσαμε, όπως υπαγορεύεται από την Ε.Ε., μια σειρά ακτοπλοϊκών γραμμών.

- Αναβαθμίσαμε τη ναυτική εκπαίδευση.

- Εγκαινιάσαμε την εφαρμογή προγραμμάτων χορήγησης δωρεάν εισιτηρίων σε κατοίκους μικρών νησιών.

- Αυξήσαμε σημαντικά τους πόρους για την επιδότηση των άγονων γραμμών.

- Δρομολογήσαμε συγκροτημένο σχέδιο για την ανάπτυξη των λιμανιών μας, σ’ ολόκληρη τη Χώρα.

Σε ό,τι αφορά τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, άμεσος στόχος μας είναι η ανάπτυξη στρατηγικών συμμαχιών με παγκόσμιους διαχειριστές, έτσι ώστε να υπάρξει δυναμική αναβάθμιση και περαιτέρω αξιοποίησή τους. Βρίσκονται ήδη στη φάση της αξιολόγησης οι προσφορές παγκόσμιων διαχειριστών, που θα αναλάβουν, για προκαθορισμένο χρόνο, τη διαχείριση των εμπορευματικών σταθμών τους. Στόχος είναι να προσελκύσουμε ιδιωτικά κεφάλαια και σύγχρονη τεχνογνωσία. Στόχος είναι να γίνουν τα λιμάνια μας κέντρο μεταφόρτωσης στη Ν.Α. Ευρώπη. Να γίνει η Ελλάδα γέφυρα Ανατολής και Δύσης, σύγχρονο διαμετακομιστικό κέντρο, κόμβος διεθνούς εμπορίου.

Υπογραμμίζω ακόμη ότι, μετά τις αλλαγές που έγιναν τα τελευταία χρόνια, το Χρηματιστήριο Αθηνών είναι έτοιμο να υποδεχθεί σήμερα και την είσοδο εταιριών της Ποντοπόρου Ναυτιλίας. Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη, που θα δώσει στην ελληνική κεφαλαιαγορά μια νέα διάσταση και στον εφοπλιστικό κόσμο ένα αξιόπιστο χρηματιστηριακό εργαλείο.

Κυρίες και κύριοι,

Η Ελλάδα είναι χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με τη θάλασσα. Πρωταγωνιστούμε στην Ε.Ε. και συμμετέχουμε ενεργά στους διεθνείς ναυτιλιακούς οργανισμούς, με στόχο την ασφάλεια και τον υγιή ανταγωνισμό, την προστασία του περιβάλλοντος, την ποιότητα στο χώρο της Ναυτιλίας.

Συμμετέχουμε στη διαμόρφωση κανόνων που υπηρετούν τη σταθερότητα του διεθνούς θαλάσσιου συστήματος, τη διεύρυνση των συνεργασιών, τον ελεύθερο και υγιή ανταγωνισμό.

Εργαζόμαστε και συνεργαζόμαστε με την παγκόσμια ναυτική κοινότητα, υποστηρίζοντας κανόνες που αφορούν το σεβασμό στον άνθρωπο, το σεβασμό στην ασφάλειά του, το σεβασμό στο περιβάλλον.

Εργαζόμαστε για να σηκώσουμε ακόμη πιο ψηλά τη σημαία της ελληνικής Ναυτιλίας.

Εκτιμούμε ξεχωριστά το ρόλο που διαδραματίζει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός, οι αρμόδιοι διεθνείς Οργανισμοί, τα διεθνή fora.

Υποστηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πολιτικές που αποβλέπουν στην υιοθέτηση κανόνων, με την ευρύτερη δυνατή αποδοχή σε παγκόσμιο επίπεδο. Χαιρετίζουμε το γεγονός ότι η Ε.Ε., υιοθετώντας ελληνικές ιδέες, καθιέρωσε την 20η Μαΐου ως «Ημέρα της Θάλασσας». Είναι, άλλωστε, χαρακτηριστικό το γεγονός ότι η Βουλή των Ελλήνων, όχι μόνο υιοθέτησε άμεσα τη σχετική απόφαση, αλλά και αφιέρωσε εφέτος την ημέρα αυτή στη Ναυτιλία.

Κυρίες και κύριοι

Είμαστε περήφανοι...

- για τις πρωτοποριακές θέσεις που καταλαμβάνει η Ελληνική Ναυτιλία,

- για τις ικανότητες και το κύρος των συμπατριωτών μας που επενδύουν στη θάλασσα,

- για τους Έλληνες ναυτικούς,

- για τη συμμετοχή διαπρεπών Ελλήνων στα διεθνή όργανα και τους φορείς της Παγκόσμιας Ναυτιλίας.

Η καταξίωσή τους σε διεθνές επίπεδο είναι τιμή και προσφορά στην Ελλάδα. Τους συγχαίρουμε και τους ευχαριστούμε. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους: Στον Κόσμο της Θάλασσας και της Ναυτιλίας. Στους εκθέτες και τους επισκέπτες των «Ποσειδωνίων».

Σας ευχαριστώ.

Πηγή:marinews

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

συμφωνα με το Lloyd's List, oι δοιργανωτες των Ποσειδωνειων εβγαλαν ανακοινωση οπου κατηγορουν τις κρατικες υπηρεσιες οτι δεν τους διευκολυναν καθολου και εβαζαν γραφειοκρατικα προσκοματα.

Posidonia week 'marred by bureaucratic folly'

IN AN unhappy postscript to last week’s jubilant Posidonia shipping week, organisers of the exhibition that stands at the heart of the biennial event have fired stinging criticism at the Greek authorities, alleging lack of support and bureaucratic absurdities...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 years later...

Τα Ποσειδώνια 2014 ολοκληρώθηκαν επιτυχώς την περασμένη εβδομάδα, σημειώνοντας νέα ρεκόρ επισκεπτών και χωρών που συμμετείχαν, γεγονός που επιβεβαιώνει την ηγετική τους θέση ως το μεγαλύτερο ναυτιλιακό γεγονός στον κόσμο. Συνολικά 19.421 επισκέπτες περιηγήθηκαν στους διαδρόμους των τεσσάρων αιθουσών του εκθεσιακού κέντρου Metropolitan Expo κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των Ποσειδωνίων, καταγράφοντας δέκα τοις εκατό αύξηση σε σύγκριση με τη διοργάνωση του 2012.

Πηγη: Portnet

Link to comment
Share on other sites

Οι οποίοι Τούρκοι αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν ιδιαίτερα φιλικοί, γνώστες και πολύ κατατοπιστικοί στα όποια ερωτήματα, πράγμα που δεν περίμενα! Εντύπωση μου έκανε και η "παγωμένη" παρουσία της Γεωργίας σε ένα μικρό περίπτερο που είχαν, ενώ η χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, τα "έσπαγε" στα φετινά Ποσειδώνια!!

Link to comment
Share on other sites

....Αντε να αναθαρυσει ολη η ναυτιλια!

 

Αν ανεθάρρησε ΟΛΗ η Ναυτιλία δεν ξέρω, αλλά υποθέτω ότι ανεθάρρησαν και άλλοι πλουτοπαραγωγικοί ( :P) κλάδοι της Οικονομίας, διότι την περασμένη εβδομάδα από το Island μέχρι το Balux και από την "Ιθάκη" στη Βουλιαγμένη μέχρι το Τουρκολίμανο, το βράδυ δεν έπεφτε καρφίτσα.

Link to comment
Share on other sites

Πολύς κόσμος ζει από αυτές τις εκθέσεις. Εταιρείες που στήνουν περίπτερα, ξενοδοχεία, οι κοπελιές που ξεροσταλιάζουν, οδηγοί λιμουζίνων, ταξί, λεωφορεία τουριστικά, όλα τα ξενυχτάδικα, κλπ κλπ κλπ.

Κάτι ξέρει και η Θεσσαλονίκη που περιμένει πως και πως τις εκθέσεις κάθε χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Πλέον η έκθεση πέραν απο τα κλασσικά των ναυπηγείων,των νηογνώμονων...είναι καθαρά για ..παραναυτιλιακά.

Αρκετά αισθητή η απουσία του οικονομικού τομέα ..όπως και αρκετών ανταλλακτικόκοσμου...(πλήν απο τους Ελληνες).

Κινέζοι πολλοί και πάλι...αλλα καλό είναι να μιλάνε και κάποια στοιχειώδη Αγγλικά...

 

Πολύς ο κόσμος ...Πάρα πολύς θα έλεγα... Οχι καθαρά ναυτιλιόφατσα ... Τόσο 12ποντο είχα να δώ απο opening...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

εχει παρακολουθησει κανεις την ουσια των φετεινων ποσειδωνιων;

εχω δει μια παρελαση πολιτικων, παρατρεχαμενων και των συνηθων εκπροσωπων του ναυτιλιακου κοσμου, αλλα δεν εχω βγαλει ακρη

Link to comment
Share on other sites

Αφού εξεδήλωσες ενδιαφέρον, να πούμε 5 πράγματα επιγραμματικά για τα Ποσειδώνια, να το βοηθήσουμε το παλλουκάρ. Κι όταν λέω Ποσειδώνια δεν εννοώ τα περίπτερα της Έκθεσης αλλά το τι συζητείται στα πλαίσια των events και των συναντήσεων μεταξύ των εμπλεκομένων. Στους εμπλεκόμενους παράγοντες φυσικά δεν περιλαμβάνω τον ΥΕΝ, το ΛΣ, Σαντορινιούς και λοιπούς άσχετους και περαστικούς, αλλά τους επαγγελματίες του χώρου από διάφορες ιδιότητες. 

 

Το όλο event έγινε υπό την σκιά μιας παρατεταμένα κακής αγοράς στον τομέα των tankers, η οποία και φρενάρει πολλές εξελίξεις όσον αφορά καινούριες επενδύσεις κλπ, αυτή όμως είναι και η κυκλικότητα της αγοράς την οποία πρέπει να αντιμετωπίζουν κάθε φορά οι πλοιοκτήτες και όχι μόνο. Κατά τα άλλα το μεγάλο θέμα είναι προφανώς οι κανονισμοί του 2020 όσον αφορά τα καύσιμα, αλλά και το Ballast Water Management, το οποίο όμως είναι πολύ πιο ξεκάθαρο απ' ότι πρίν 1-2 χρόνια και έχει μπεί σε μια σειρά. Θέμα συζήτητης επίσης και οι εξελίξεις στην Aegean Petroleum, με μια σειρά από μεγάλους πλοιοκτήτες και ναυλωτές να αρνούνται πια να κάνουν δουλειά μαζί τους, φοβούμενοι ενδεχόμενη χρεοκοπία. 

 

Το πιο ζουμερό event μάλλον ήταν το Forum της Capital Link του Νίκου Μπορνόζη, που μάζεψε πραγματικά το enfant gâté(αφανγκατέ που λένε και στις παρυφές του όρους Βαρούχας:D) της ελληνικής πλοιοκτησίας, όπως και μεγάλο αριθμό ναυλωτών και λοιπών διεθνών παραγόντων, το Tradewinds Shipowners Forum αλλά και η ημερίδα του ABS για τα LNG στο Ίδρυμα Νιάρχου.  Η γενική μου εντύπωση είναι πως ακόμα η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων πλοιοκτητών ψάχνεται όσον αφορά τη συμμόρφωση με το 2020 και έχουν την εντύπωση πως ένας από μηχανής Κουρουμπλήμ θα πάρει μια παράταση στην εφαρμογή, κάτι όμως που δεν προκύπτει από πουθενά. Γίνεται κουβέντα για νέες τεχνολογίες καύσιμης ύλης όπως το LNG που "είναι το μέλλον"(Προκοπίου), πλήν όμως δεν βλέπω κανέναν να παραγγέλνει πλοία με τέτοιο καύσιμο, και ειδικά τον Προκοπίου. Από την άλλη, πλοιοκτήτες όπως ο Γιάννης Αγγελικούσης προτιμούν ξεκάθαρα τα scrubbers και έχουν κάνει τέτοιες παραγγελίες παρά το γεγονός ότι αυτό που δεν εκπέμπεται σε CO2, παράγεται σε ash από το συγκεκριμένο σύστημα. Είναι όμως εδώ "to make money" και πολύ καλά κάνει. 

 

Μεγάλη κουβέντα και για τον τομέα των LNG(εννοώ τα πλοία μεταφοράς φόρτίου LNG), πολυδάπανα πλοία και με συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες όσον αφορά τη spot αγορά στα φορτία αλλά και το γεγονός ότι πρός το παρόν σχεδόν δεν υπάρχει second hand αγορά σε S&P σαν απόρροια του γεγονότος πως η μεγάλη πλειοψηφία αυτού του τύπου πλοίων, δεσμεύεται με μακροχρόνια συμβόλαια άμα τη κτίση τους. Οι μεγάλοι Έλληνες πλοιοκτήτες κοιτάζουν σταθερά πρός τα εκεί όμως και βλέπουμε όλο και περισσότερες επενδύσεις, σημαντικό γιατί και το ελληνικό έμψυχο δυναμικό σε επίπεδο στελεχών επάνω και εκτός πλοίου, εμπλουτίζουν γνώσεις και εμπειρείες σε ένα τομέα ως τώρα άγνωστο.

 

Αξίζει τέλος να αναφέρουμε την πιο hot εταιρεία αυτήν τη στιγμή, τη Starbulk του Πέτρου Παππά η οποία γιγαντώνεται εν μέσω συνεχών αγορών πλοίων, με τελευταία την εξαγορά του στόλου της Augustea. Προφανώς και συζητιέται πολύ σε όλο το ναυτιλιακό πλανήτη, μαθαίνω πως ετοιμάζει και νέα μεγάλη κίνηση που θα ενισχύσει την εταιρεία. Πολλά τα parties κλπ, προφανώς το party του Βανζέλ Μαρινακής πάντα κλέβει την παράσταση, αυτή τη φορά έγινε στο Island την περασμένη Τετάρτη παρουσία 4,500 προσκεκλημένωνε. Ξεχώρισε -δυστυχώς για εμάς τους Ολυμπιακοί- και το event των αδελφών Αγγελόπουλων χτές βράδυ στο Matsuhisa του Αστέρα τση Βουλιαγμένης, που έγινε σε ιδιαιτέρως κατανυκτική ατμόσφαιρα λόγω των γεγονότων του ΣΕΦ στο χτεσινό αγώνα μπάσκετ. 

 

Αυτά τα ολίγα. Και για να μη μας τη λένε οι Αγγελόπουλοι με τον Αστέρα και τα ψώρο-sushi, δεσμευόμαστε στα επόμενα Ποσειδώνια, πως θα έχουμε κι εμείς μεγάλο party για τα 15 χρόνια του Shipfriends, θα γίνει στην γνωστή Ζακυνθινή ταβέρνα, Ο Αδερφός του Κώστα :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ως αναμενόμενο με ολα οσα γίνονται , τα Ποσειδώνια πάνε για Οκτώβριο και συγκεκριμενα 26 με 30 Οκτωβρίου..

@Nick the Greek μη ξαναγράψεις τιποτα ρε

On 6/8/2018 at 3:22 PM, Nick the Greek said:

Αυτά τα ολίγα. Και για να μη μας τη λένε οι Αγγελόπουλοι με τον Αστέρα και τα ψώρο-sushi, δεσμευόμαστε στα επόμενα Ποσειδώνια, πως θα έχουμε κι εμείς μεγάλο party για τα 15 χρόνια του Shipfriends, θα γίνει στην γνωστή Ζακυνθινή ταβέρνα, Ο Αδερφός του Κώστα :D 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...