Jump to content
Shipfriends

Διπλοκρατήσεις


Recommended Posts

Να επανελθω στο θεμα κατ'αρχην περι καπνου οπου πραγματικα αν εισαι απο τους ατυχους που ταξιδευεις σε μερα με πολυ κοσμο και αναγκαστικα περιμενεις να επιβιβαστεις...μονο ασφυξια που δεν παθαινεις...

επεστρεψα χτες με το 3 απο παρο...το πλοιο ασφυκτικα γεματο...Κοντεψα οντως να απθω ασφυξια απο το καυσαεριο (να μη πω οτι εγινα και παπι απο το πιτσιλισμα..)

Και το κερασακι...Εγινε κατι που σε καμια περιπτωση δεν εχει ξαναγινει...:D

Τη θεση μου την ειχαν κλεισει και απο Σαντορινη...:D

Δεν επιδιωξα φασαριες..αλλωστε ως καπνιστης λιγο θα με εβλεπε κι αυτη αφου ηταν σε μη καπνιζοντες οποτε προτιμησα το μπαρ...αλλα ειναι αμαρτια που ακομα εχουμε φαινομενα τετοια..Ναι ξερω..Υπαρχει ενα συστημα που κι αυτο μπλοκαρει καμια φορα και δινει αλλα των αλλων...τσεκαρα την κρατηση του εισιτηριου μου στο κομπιουτερ σημερα..Μαλλον η εμπλοκη ειχε γινει απο Σαντορινη...

Κατα τα αλλα ομολογουμενως το πλοιο εκανε λιγοτερο απο 3 ωρες παρα το οτι εκψε κιολας ταχυτητα λογω του γνωστου κανονισμου που ισχυει για τα ταχυπλοα (αναχωρησε 20,50 και εφτασε 23,40 στα φαναρια) και πραγματικα ανασαινεις συγκριτικα με το 5 οταν εισαι Οικονομικη θεση...(Προσοχη ..η συγκριση αφορα το 3 με το 5 και ουχι το 4...αυτο ειναι ααααλλο φρουτο)

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ

c3po

μετά την αναχώρηση από Σύρο όταν θέλησα να πάω να κάτσω βρήκα άλλον στη θέση μου. Κι εγώ αναρωτιέμαι γιατί γίνοται αυτά τα καραγκιοζιλίκια τη στιγμή που το πλοίο είχε θέσεις κενές. Αν δεν είχε όμως; Μπορεί κάποιος να μου δώσει μια λογική εξήγηση γιατί συμβαίνει αυτό;

“Διπλοκράτηση” σε θέση ταχυπλόου δεν μπορεί να γίνει μέσα από το σύστημα, η περίπτωση τεχνικού λάθους είναι απειροελάχιστη. Τρεις είναι οι πιθανές αιτίες που μπορούν να δικαιολογήσουν την ύπαρξη επιβάτη που να έχει την ίδια θέση με τη δική σου:

1. Ο επιβάτης να έχει ζητήσει από το πρακτορείο να κάνει το εισιτήριο του open και μετά να αποφάσισε να ταξιδέψει. Το σφάλμα στη συγκεκριμένη περίπτωση (εκτός βέβαια από του επιβάτη) είναι και του πρακτορείου καθώς τα open εισιτήρια πρέπει να σφραγίζονται ώστε να γίνονται αντιληπτά από τον λογιστή κατά την επιβίβαση στο πλοίο.

2. Κάποιος πράκτορας να μην είχε θέσεις και επίτηδες να κάνει open κάποιο εισιτήριο ώστε να απελευθερώσει θέση και να την ξαναπουλήσει. Δυστυχώς είναι κάτι που μπορεί να συμβεί όχι όμως στο δικό σου δρομολόγιο αφού όπως είπες υπήρχαν πολλές άδειες θέσεις. Οι εταιρίες ελέγχουν τις περιπτώσεις που συμβαίνει αυτό και είναι εύκολο πλέον να εντοπίζουν τους «έξυπνους» πράκτορες.

3. Ο επιβάτης μπορεί να είχε την ίδια θέση με σένα, αλλά το εισιτήριο να είχε άλλη ημερομηνία ή άλλη ώρα επιστροφής.

Link to comment
Share on other sites

Ομολογουμένως πάρα πολύ σωστάόσα αναφέρει ο Ορέστης που δείχνει ότι έχει εμπειρία στο θέμα και πραγματικά είναι η πρώτη φορά που διαβάζω κάπου αναλυτικά και σωστά όλες τις πιθανές εκδοχές μιάς "διπλοκράτησης".

Link to comment
Share on other sites

2.Κάποιος πράκτορας να μην είχε θέσεις και επίτηδες να κάνει open κάποιο εισιτήριο ώστε να απελευθερώσει θέση και να την ξαναπουλήσει. Δυστυχώς είναι κάτι που μπορεί να συμβεί όχι όμως στο δικό σου δρομολόγιο αφού όπως είπες υπήρχαν πολλές άδειες θέσεις. Οι εταιρίες ελέγχουν τις περιπτώσεις που συμβαίνει αυτό και είναι εύκολο πλέον να εντοπίζουν τους «έξυπνους» πράκτορες.

Αυτο ειναι απολυτα εφικτο , που λεει ο ΟΡΕΣΤΗΣ , μου ετυχε περσυ το καλοκαιρι , οπου πρακτορας (δεν μπορω να κατανομασω ουτε ονομα ουτε περιοχη) ειχε <<καβατζα>> περι τα 150 εισητηρια ατομικα και καμια 25 ΙΧ. (open)για να ειναι σιγουρος οτι τα εισητηρια δεν θα πουληθουν σε αλλο σχελος του δρομολογιου......

Αυτο που λεω το ειδα με τα ματια μου και ταξιδευσα βεβαια με αλλο ονομα αλλο αριθμο αυτοκινητου , το εχω αναφερει και σε αλλο forum το συγκεκριμενο συμβαν ....

Link to comment
Share on other sites

“Διπλοκράτηση” σε θέση ταχυπλόου δεν μπορεί να γίνει μέσα από το σύστημα, η περίπτωση τεχνικού λάθους είναι απειροελάχιστη.

Φιλε Ορεστη λυπαμαι που αναγκαζομαι ξανα να διαφωνησω μαζι σου..Εχει γινει παρα πολλες φορες αυτο που αναφερει ο George και οχι απειροελαχιστες...Και δεν σημαινει οτι γινεται επιτηδες απο πλευρας εταιρειας ή κατι τετοιο...Απλα συμβαινει..Και οχι μονο στην HSW.Απο εκει και περα συμβαινει και το εξης παραδοξο...Πολλες φορες σε δρομολογιο που δεν ειναι γεματο μπορει να συμβειτο νουμερο θεσης που θα εκτυπωθει να ειναι αλλο απο αυτο που εχει κρατηθει...Ειναι καθαρα τεχνικο λαθος αυτο...Δυστυχως στη δικια μου περιπτωση το λαθος ειχε γινει απο αλλου...Αν θες ψαξτο λιγο για να δεις...Σου ξαναλεω δεν φταει η εταιρεια για αυτο αλλα η forth-crs

Απο εκει και περα oσον αφορα τα υπολοιπα που ειπες

Το να κανει καποιος open το εισιτηριο και να θελει να ταξιδεψει ξανα χωρις να "κλεισει" την ημερομηνια μπορει να συμβει..Εδω ομως εχουμε απο την μια George και απο την αλλη εμενα που αν μη τι αλλο ξερουμε τι πρεπει να κανουμε οταν εχουμε open εισιτηρια στα χερια μας...

Μετα στην περιπτωση που το εισιτηριο ειναι αλλης ημερομηνιας απο αυτη του ταξιδιου θα γνωριζεις οτι υπαρχει ελεγχος κατα την εισοδο στο πλοιο και ειδικα στο 5 επιτρεψε μου να ξερω οτι εχει ενα απο τα πιο συνεπη λογηστηρια και δεν θα αφηναν ποτε να μπει καποιος με λαθος ημερομηνια...ιδιως οταν δεν εχει και τοσο πολυ κοσμο οποτε και οι ελεγχοι γινονται με λιγοτερο αγχος..

Τωρα η αναφορα στους πραktoρες δεν νομιζω να εχει καποια σχεση με τα δυο συγγεκριμενα περιστατικα...Οι αναγραφομενες θεσεις αν γινονται τα εισιτηρια open δδεν ισχυουν και θα πρεπει να ειναι πολυ αφελης καποιος πρακτορας να πουλησει ενα open εισιτηριο οταν εχουν γινει παρα πολλες φορες συστασεις απο τις εταιρειες στα γραφεια για λιγοτερο σοβαρα ζητηματα οχι για κατι τετοιο που ειναι πολυ πιο σοβαρο και δεν αφορα μονο το πρωτοκολλο του πλοιου αλλα προτιστως την ασφαλεια του...

Link to comment
Share on other sites

3. Ο επιβάτης μπορεί να είχε την ίδια θέση με σένα, αλλά το εισιτήριο να είχε άλλη ημερομηνία ή άλλη ώρα επιστροφής.

1) Στη συγκεκριμένη γραμμή, το να είχε άλλη ώρα αναχώρησης σημαίνει αυτόματα και άλλο πλοίο της εταιρίας και συγκεκριμένα HS4. Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο μιας και το HS5 αναχωρεί καθημερινά τις ίδιες ώρες.

2) Στο πλοίο μας έλεγξαν 3 φορές τα εισιτήρια. 2 κατά την επιβίβαση και 1 κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Αλοίμονο αν είχε άλλη ημερομηνία και κανένας δεν το έπαιρνε χαμπάρι.

3) Σε διαβεβαιώνω πως όλα πάνω στο εισιτήριο του συγκεκριμένου επιβάτη ήταν ολόσωστα (ημερομηνία και ώρα) γιατί του ζήτησα να το δω και ήταν το πρώτο πράγμα που κοίταξα.

Οπότε προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν το σύστημα κρατήσεων, οι πράκτορες ή η ίδια η εταιρία εγγυάται ότι δεν γίνονται διπλοκρατήσεις γιατί όπως βλέπεις έγινε ακόμα και σε μέρα που υπήρχε διαθεσιμότητα. Κι ενώ ήθελα απλά να το αναφέρω βλέπω ότι και ο φίλος ΡΟΜΙΛΝΤΑ έπαθε ακριβώς το ίδιο. Εγώ έκανα απλά το αυτονόητο και σε πολύ ήρεμους τόνους το ανέφερα στο λογιστήριο κι έκατσα σε μία άλλη από τις κενές θέσεις. Αν όμως ήταν γεμάτο; Θα έπρεπε να κάτσω όρθιος; Στο κατάστρωμα; Ή μήπως να πληρώσω κερατιάτικα διαφορά θέσης για να την "αναβαθμίσω", όπως λέει και η ανακοίνωση, σε business;

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ George και Romilda. Εγώ απλά ανέφερα τους 4 μοναδικούς λόγους που μπορεί να συμβεί διπλοκράτηση σε ταχύπλοο πλοίο. Το τεχνικό λάθος και 3 επιπλέον εκδοχές. Αν στην περίπτωση σας, η δεύτερη και η τέταρτη επιλογή ήταν αδύνατες, μένουν άλλες 2!.

Αν εσείς μπορείτε να αναφέρετe κάποια άλλη πιθανή εξήγηση, που εγώ δεν έχω σκεφτεί, μπορείτε ελεύθερα!

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ!! That's all!!B)

Εγώ μόνο μία εκδοχή μπορώ να σκεφτώ αλλά είναι πολύ εναντίον της HSW κι επειδή δεν μπορώ να την τεκμηριώσω προτειμώ να μην την πω. Και σε γενικές γραμμές αν αυτό γίνει και με πλοία άλλης εταιρίας τότε είναι προφανές ότι μιλάμε για λάθος κάποιου συστήματος. Αν όμως γίνεται μόνο στα ταχύπλοα της HSW τότε κάτι άλλο δεν πάει καλά. Μακάρι οι 2 αυτές περιπτώσεις να ήταν συμπτώσεις και να μην υπάρχει ζήτημα.

Link to comment
Share on other sites

Για να τελειωνει το ζητημα αν θελετε, ας αναφερω κι εγω off topic οτι εχει γινει και σε αλλες εταιρειες που εχουν και ταχυπλοα ή οχι...Τεχνικος μου εχει πει προσωπικα και για αυτο το αναφερω οτι γινεται πολλες φορες να εκτυπωθουν εισιτηρια που αναγραφουν τον ιδιο αριθμο καθισματος αλλα στην πραγματικοτητα ο αριθμος που εχει κρατηθει ειναι διαφορετικος...

Κι αυτο ειναι που γινεται στο 95% των περιπτωσεων...

Link to comment
Share on other sites

Τεχνικος μου εχει πει προσωπικα και για αυτο το αναφερω οτι γινεται πολλες φορες να εκτυπωθουν εισιτηρια που αναγραφουν τον ιδιο αριθμο καθισματος αλλα στην πραγματικοτητα ο αριθμος που εχει κρατηθει ειναι διαφορετικος...

Κι αυτο ειναι που γινεται στο 95% των περιπτωσεων...

θα ήθελες να μας πεις από πού προκύπτει αυτό το στοιχείο που αναφέρεις με τόση ακρίβεια??? Ακόμα και αν αυτό το στοιχείο προέρχεται από τους τεχνικούς της CRS, θα αναφέρεται στις περιπτώσεις που όντως υπήρχε τεχνικό λάθος και έγινε αναφορά σφάλματος στη CRS. Για να γίνω πιο κατανοητός, αν μέσα σε ένα χρόνο υπάρξουν 1.000 αναφορές διπλοκράτησης και μετά από έλεγχο προκύψει πως οι 100 οφείλονται σε τεχνικό σφάλμα, μόνο γι αυτές τις 100 θα υπάρξει αναφορά στη CRS. Και από αυτές τις 100, μπορεί πράγματι οι 95 να οφείλονται στο λάθος που αναφέρεις.

Όλες οι υπόλοιπες περιπτώσεις διπλοκράτησης (που οφείλονται στους 3 λόγους που αναφέρω παραπάνω) δεν αναφέρονται στην CRS αφού οι εταιρίες βλέπουν από το σύστημα τους τι έχει συμβεί, συνεπώς η CRS δεν καταγράφει αυτές τις περιπτώσεις….

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Σύλληψη ναυτικού πράκτορα στην Κέρκυρα

Συνελήφθη, πρωινές ώρες σήμερα από προσωπικό της Λιμενικής Αρχής Κέρκυρας, 35χρονος ναυτικός πράκτορας, διότι διαπιστώθηκε ότι είχε εκδώσει μία απόδειξη μεταφοράς οχήματος πέραν της μεταφορικής ικανότητας του πλοίου.

Προανάκριση, κατά την αυτόφωρη διαδικασία, διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Κέρκυρας.

Πηγη: ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...