Jump to content
Shipfriends

Eλ. Βενιζέλος (ΙΜΟ 7907673)


Recommended Posts

Αδριατική σίγουρα δε στέκεται λόγω ταχύτητας, ενώ και στις ναυλώσεις των τελευταίων ετών έκανε..... κορδελάκια:D.. Στα Χανιά μόνιμο είναι μια χαρά. Ξεκούραστη γραμμή 10 μήνες το χρόνο, χωρίς απαιτήσεις για τα ταχύτητα πάνω από 19 και δεμένοι συναισθηματικά οι ντόπιοι μαζί του.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και χωνεύει 1500 άτομα όπως κανένα άλλο κ πάλι φαίνεται μισό... Αλλά δεν τους έχουν πάει ποτέ τα Κρήτη για πολλές μέρες να γελάσουμε :D

Link to comment
Share on other sites

Στο προχθεσινό δρομολόγιο δείχνει κάποια στιγμή να έπιασε 20,1!!! :o:o Βέβαια και το περισσότερο ταξίδι το έκανε 18,8+ και για αρκετή ώρα 19 και πάνω...

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα ειναι το πλοιο για τη γραμμη..Και απο ταχυτητα ακομα..κι αν αργησε καποιες φορες κ αντι για τις 6 εφτασε στις 7 το απογευμα μικρο τα κακο το προβλημα θα ταν αν εφτανε 5-6 ωρες αργοτερα.Επισης δεν ακουσα κ κανεναν στα Χανια να παραπονιεται οπως λενε καποιοι παραπανω ισα-ισα ολοι το περιμεναν σταβλο λογω των μεταναστων κ βρηκαν εναν ανακαινισμενο πλοιο στο ιδιο επιπεδο με τα αλλα της γραμμης.

Link to comment
Share on other sites

 Τακτικά παρατηρούσα την ταχύτητα του πλοίου στο ΑΙΣ ,αυτή συνήθως κινούνταν γύρω στους 19 kn. Νομίζω τις Καθυστερήσεις τις μάζευε στα λιμάνια με τη φόρτωση των φορτηγών. H ANEK πρέπει να στηριχτεί και να στηρίξει το πλοίο. Αξιοπρεπέστατο θα έλεγα. 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έχει μειονέκτημα στο πως είναι το γκαραζ του και θέλει φόρτωση με συγκεκριμένο τρόπο στα ξεκοτσάριστα. Το ξέρουμε χρόνια τώρα.

Ωστόσο, σε ημερήσιο τωρα τον Σεπτέμβρη πάτησε καταπέλτη στις 18κ35 και εμπαινε με τέρμα δρόμο μεσα, δλδ 19συν. Δεν ξέρω αν έγινε κάποια επισκευή στην 4η και τα πιάνει πλέον τα 19 ή αν ζορίζουν τις 3.

Εσωτερικά έχει γίνει κουκλί από το μεσον και πλώρα. Μόλις αναβαθμιστεί και πρύμα, τοτε θα ειναι πολυ πιο όμορφο.

Επίσης για κάποιο λόγο δεν διατίθενται για κρατήσεις απο την αρχή της σεζον οι αεροπορικές και δεν γνωρίζω εάν οφείλεται σε ανακαίνιση ή κάποιον άλλο λόγο.

Link to comment
Share on other sites

το "ζορίζουν τις 3" μου δημιουργεί μια τεχνική απορία. Μπορούν αφού δουλεύουν σε ζευγάρια να ζορίσουν 1 από τις 2? Δεν θα τους "ταράξει" στα "overload alarms"? (άσε που τελικά μάλλον θα επανέλθουν στα 16 kn:o)

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι απο τη στιγμη που αποφασισαν να ριξουν λεφτα στο πλοιο θα φτιαξανε και τη μηχανη..

Οι δε αεροπορικες υπαρχουν ακομα απλα ειναι οντως κλειδωμενες..Επισης εχουν αδειασει κ καποιες καμπινες στο deck 5 οποτε πιστευω οτι ολα αυτα θα τα ανακαινισουν φετος το χειμωνα που θα ξαναδεσει.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Neptune said:

Μαλλον εννοει να τσιτωνουν τις 2+1 (η 4η εκτος) αλλα δεν ξερω κατα ποσο μπορει να πιασει τα 19 με τις 3

ειδήμων δεν είμαι αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται να συζητάμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Ούτε 19 σε καμμία περίπτωση θα πιάνανε και τις μηχανές θα τις έπαιρναν "υπό μάλης". Να μην σου πω ότι 2+1 (με τιμόνι) ισως να μην είχαν και μεγάλη διαφορά από 1+1 (πιθανόν κάπου 15 kn όμως)

Link to comment
Share on other sites

o benny, στα καλα του, ειχε υπηρεσιακη 21++ (παραπανω ελεγε η ανεκ, αλλα anyway). για να εχει σταθερα 19ρια, με τις τεσσερις θα πηγαινε, αν λαβει κανεις υποψη του και οσα εχει περασει το πλοιο τοσα χρονια.

απο εκει και περα, το 2+1 ακολουθειται απο ολα σχεδον τα ferries που εχουν 4 μηχανες και θελουν να κανουν οικονομια και να πανε με χαμηλη ταχυτητα. απο τα jumbo ferries της αδριατικης, ως τα μικρα bs .

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για να έπεσε τόσο χρήμα στις ανακαινίσεις, και ιδιως στα πρότυπα του γκαλαξυ (κακά τα ψέμματα) προσβλέπουν λογικά σε αξιοποίησή του. Δεν κανεις τετοια ανακαινιση για να το δουλεύεις 3-4 μηνες 

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι με τη μακροχρόνια ναύλωση του Κύδων, ανοίγει ο δρόμος για τη χρησιμοποίηση του στις γραμμές της Κρήτης. Θεωρώ πως με τη πτώση της επιβατικής κίνησης στην αδριατικη δεν μπορει να χρησιμοποιηθεί εκει.

Λογικά τα επόμενα καλοκαίρια θα το βλέπουν στα Χανιά, με το ελυρος να συνεχίζει τις παραδοσιακές ναυλώσεις...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
13 minutes ago, MILTIADIS said:

Ολη την ερχομενη βδομαδα τη γραμμη θα καλυπτει μονο το Galaxy με αναχωρηση απο Πειραια 14:00 κ απο Χανια τα μεσανυχτα λογω ακινησιας(?)του Μπεν.

Μάλλον το Ελ. Βενιζέλος θα πάει για δεξαμενισμό και για αυτό θα λείψει μια εβδομάδα από τα δρομολόγια προς τα Χανιά

Link to comment
Share on other sites

Το Ελ. Βενιζέλος όπως έχουμε ξανά συζητήσει πριν δύο χρόνια δεν μπορώ να μπορεί να πάει σε δεξαμενή της Σύρου (κλειστή πλεον) και σε δεξαμενή στο Σκαραμαγκά (που δεν επιτρέπεται εμπορική χρήση)!! Η μεγάλη δεξαμενή του Περάματος δεν έχει την ανηψωτικη ικανότητα για να σηκώσει το πλοίο!! Δεν είμαι σίγουρος ότι θα πάει στη Μάλτα γιατί άκουσα για άλλη χώρα!!! Να αναφέρουμε ότι ο προηγούμενος δεξαμενισμος του έγινε πριν 27 μήνες!! 

Link to comment
Share on other sites

Όντως απλά χθες σε κάποιο site έδινε στις 14 διπλό δρομολόγιο μεσημέρι και βράδυ αλλά τώρα που είδα στο site της εταιρείας το δίνει όντως από Χανιά Κυριακή βράδυ 

Edited by Katso
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...