Jump to content
Shipfriends

Eλ. Βενιζέλος (ΙΜΟ 7907673)


Recommended Posts


El.Venizelos Main Particulars / Ελ.Βενιζέλος Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: El.Venizelos
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Stena Polonica(1984-1988), Bonanza(1989-1990), Kydon II(1991-1992)
IMO Number: 7907673
LOA / Μέγιστο Μήκος: 175,40 m
Breadth / Πλάτος: 28,50 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 38261 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1984-1992
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Stocznia, POLAND - Perama, GREECE
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Sulzer, 34130KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 19,5 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:
Operator/Διαχειριστής: ANEK Lines
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Stena Lines
Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Piraeus-Chania
Other information / Άλλες πληροφορίες:


___________________________________________________________

(1984, launched as Stena Polonica, ex-Bonanza, Kydon II)

 

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ναι, όπως πέρυσι, το φουγάρο κόκκινο κλπ κλπ.

Παρεπιπτόντως στο site της ΑΝΕΚ και της cotunav υπάρχει εικονική περιήγηση στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου.

Πολύ κιτσ ρε παιδιά... έβλεπα κάτι καμπίνες με μοκέτες σε συνδιασμό πράσινο-κόκκινο κ με τοίχους πράσινους :(

όσοι έχουν ταξιδέψει με το πλοίο τι λένε??

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ.Το πλοίο θα ήθελε μία ανακαίνιση. Δεν είναι μόνο οι καμπίνες αλλά και η reception , bar κτλ.. Αν προσέξεις η εικον. περιήγηση είναι ίδια στο site της Cotunav με αυτή του site της Ανεκ.

Εγώ δεν έχω ταξιδέψει με το πλοίο αλλά ούτε και θελω. Πριν 3-4 χρόνια είχα ταξιδέψει για Ηράκλειο με το King Minos....τότε ήθελα να ταξιδέψω με τον Βενιζέλο αλλά ήταν Πέραμα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ανακαίνηση του ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ μην περιμένεται.

1)Το πλοίο προσφέρεται για πώληση εδώ και κάποια χρόνια η ΑΝΕΚ ευχαρίστως θα ήθελε να το ξεφορτωθεί αλλά κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να το αγοράσει μιας και είναι πολυδάπανο και μη ανταγωνιστικό πλέον λόγω ταχύτητας.

2)Εδώ η ΑΝΕΚ το ναυλώνει στους Τυνήσιους οι οποίοι ρίμαξαν το ΦΑΙΔΡΑ και πολύ σύντομα θα ριμάξουν και τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ την ανακαίνηση θα σκεφτεί.

3)Εδώ η ΑΝΕΚ πάει από το κακό στο χειρότερο οπότε λεφτά για τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ δεν υπάρχει περίπτωση να διαθέσει.

Link to comment
Share on other sites

Opos xerete h Venizelos einai h ploio pou m'aresei pio poli ap'olla stin ellada...omos den boro na katalavo giati ANEK teli na poulisi to Venizelos kai kate kalokairi ton nikiazi se Co. Tu. Nav (signomi , alla den andeko oti afti etaria kate krono tarti stin Ellada kai pernoun ta dika mas karavia gia tis grammes tous, os ekoun kanei prin me ti Fedra, me to Ionian Sea kai Ionian Sun, me th Rodanthi, me th palio Queen M kai me Dame M)...den bori na einai ena kalo karavi gia Pireas - heraklio? Ekei a polì kalo garage, pou perni mekri 1.100 aftokinitous, kai bori na pernei 2.500 epivates, pou einai sosta sti kriti: Knossos kai Festos pernoun 2.000, kai to idio Lato kai Lissos. Kai den nomizo oti den ekei kali takitita...pistevo oti einai to idio na ekeis ena anakorisi stis 20.30 (Minoikes ekoun mono misi ora argotera) kai na ftasis sti Kriti pende i ora proi...kai bori na taxidevei kala kai se day passages, h Venizelos bori na kanei Pirea - Heraklio se enia ores, poi einai mono tris ores para pano apo Minoikes, alla Venizelos ekei polla on board services kai to kairo pernai kala...ti lete?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ είναι ένα πλοίο με τεράστια χωρητικότητα.Εχει πάρα πολλούς και μεγάλους κοινόχρηστους χώρους 1500 κρεβάτια και εξαιτίας αυτού του γεγονότος θέλει πάρα πολλόυς καμαρότους και επίκουρους στην σύνθεσή του οπότε αυτόματα γίνεται αντιοικονομικό.Και σε καύσιμα παρόλου που δεν έχει την πολύ μεγάλη ταχύτητα είναι και εκεί αντιοικονομικό σε σύγκριση με ΛΙΣΣΟΣ ΛΑΤΩ.

Γενικά ειναι ένα βαπόρι που για να βγει πρέπει σε κάθε ταξίδι του να έχει 70%πληρότητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το site της Co.Tu.Nav διαφιμίζει από τώρα το πλοίο και μάλιστα έχει και μια μακέτα με τα σινιάλα TUNISIA Ferries. Δες την πρώτη δημοσίευση του proud

-ionian σε αυτό το thread.

Link to comment
Share on other sites

ρε γιατι να λε με τα ιδια :mad: ;

απο μεσα ιουνιου μεχρι μεσα σεπτεμβριου θα παει τυνησια οπως περσυ το υπολοιπο διαστημα θα ειναι εδω. εχει ναυλωθει για τρια καλοκαιρια. 2004 2005 2006 ετσι ειχαν ανακοινωσει περσυ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σημερα το πρωι το πληρωμα του πλοιου ανεβασμενοι σε μια πλατφορμα που κραταγε ενας γερανος, εβαφαν με ασπρη μπογια την μπλε ριγα που εχει ο Βενιζελος στο πλαι και ψηλα. Ετοιμαζομαστε προς αναχωρησιν για το Τουνεζι!

Link to comment
Share on other sites

Nick μέχρι το μεσημέρι είχε σβηστεί η μπλε γραμμή μέχρι τη μέση. Επίσης βάφουν γενικότερα το πλοίο άσπρο που σημαίνει ότι άρχισαν τα όργανα της ναύλωσης.

Link to comment
Share on other sites

Είπα το εξής και να το διευκρινήσω πάλι:ΔΕΝ έχω τον δικτυακό τόπο, γιατί την φωτογραφία την έχω αποθηκεύσει στο φάκελο "ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΟΥ" πολύ καιρό τώρα και δεν έχω το site που την κατέβασα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το πλοιο χωρις τα σινιαλα της ΑΝΕΚ στο φουγαρο και στα πλαινα. κανει σημερα δοκιμαστικο πλου στο Σαρωνικο. Μαλλον ετοιμαζομαστε για αμεση αναχωρηση προς Νεα Ορλεανη.

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς ακριβώς?

Ότι απλώς δεν έχει τα σινιάλα, λόγω της προηγούμενης ναύλωσης ή ότι θα πάει Ν. Ορλεάνη χωρίς τα σινιάλα της ΑΝΕΚ?

Γιατί το δεύτερο μου φαίνεται λιγο απίθανο. Εξάλλου γι' αυτά τα σινιάλα γίνεται ο καυγάς.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...