Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εάν έχεις δίκιο, φίλε μου Γιορίκα :D ...

...τότε βρισκόμαστε μπροστά στην υλοποίηση του νέου μεγάλου οράματος (και θάματος) της Σαλονίκης! :D

"Η Θεσσαλονίκη πρέπει να γίνει σύντομα Ντουμπάι".

Προφανώς, σκάβοντας τις τρύπες για το μετρό…βρήκαν πετρέλαιο στην πλατεία Βαρδαρίου! :confused:

Link to comment
Share on other sites

<<Τέλος, αναμένεται και η οριστική έγκριση για ένα πλοίο της εταιρίας Lane που θα εκτελεί ένα δρομολόγιο την εβδομάδα από τη Θεσσαλονίκη για Σάμο και Δωδεκάνησα.>>

Αυτό Παυλίδη περιμέναμε απο 1ης Μαίου και είναι 1η Ιουνίου!!!

Αλλά απο προχθές η ΑΝΕΚ LINES και η θυγατρική της ...ΕΣΤΡΙΨΑΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΑΒΩΝΟΣ και τραβάει τα μαλιά του(που δεν έχει).

Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΠΕΜΕΙΝΕ,εάν σ άυτό το κράτος λειτουργούν οι νόμοι είναι ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ:Απευθείας ανάθεση στο ΠΗΝΕΛΟΠΗ τη γραμμή ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΣΑΜΟΣ-ΔΩΔΕΚΑΝΝΗΣΑ,μαζί με τα 2 της Καβάλας και ΑΠΟΒΟΛΗ ΑΠΟ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ και της ΛΑΝΕ και της ΧΑΟΣ,για αθέτιση των όρων του διαγωνισμού.

Σας αντέγραψα την απόφαση με την υπογραφή του Υπουργού 1 μήνα τώρα.

1)Γιατί δεν την ανέβασε στην ιστοσελίδα;

2)Γιατί δεν πήγαν να υπογράψουν και να ξεκινήσουν;

3)Γιατί έφυγε ο ΚΟΡΝΑΡΟΣ;

4)Γιατί μίσθωσε το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ο Μανούσης στον Βεντούρη;

5)Γιατί απειλεί ο ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ ότι θα κάνει ελεύθερα δρομολόγια-κόντρα στο ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και καταφεύγει ,αν δεν κατέφυγε ήδη στο Ευρωπαικό Δικαστήριο, και απειλεί τον υπουργό με αγωγές για απάτη εις βάρος του Ελληνικού Δημοσίου,αφού έδωσε -2 εκ.€ χαμηλότερη προσφορά και την έχασε;

6)Μπορεί το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ να κάνει 2 δρομολόγια ΚΑΒΑΛΑ-ΣΑΜΟ-ΙΚΑΡΙΑ & ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟ-ΛΕΣΒΟ-ΧΙΟ-ΣΑΜΟ & απο 15/6-15/9 extra ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟ-ΛΕΣΒΟ και πίσω, με 14 μίλια/ώρα; Εσείς το μετρήσατε και το βγάλατε απο 13-14,5.Αλλά και το ΛΗΜΝΟΣ να βάλλει, πώς απο Λαύριο θα πάει Αη Στράτη-Λήμνο-Σαμοθράκη και μετά Θεσσαλονίκη-Λέσβο;

Και πότε θα γίνουν αυτά;

7)Μήπως το ταμείο είναι μείον και το μάθανε και λακίσανε;

Οι 2 σύλλογοι, ξενοδόχων και επιπλωμέων δωματίων ετοιμάζουν αγωγές για διαφυγόντα κέρδη.

Είναι τα ίδια που έγραφα για το ΜΥΚΟΝΟΣ αγαπητέ Νηρέα.

1η Ιουνίου αλήθεια,θα ανοίξουν τα εισητήρια;

Γιά να μετρήσουμε το 3ήμερο σε επιβάτες,τις Κυκλάδες με τα B.S & τα τα H.S και τη Σάμο-Ικαρία με τον Πήγασο(φτου να μην τον βασκάνω)και το Μαρίνα;Η Ημέρα<της (Νυκτός)2

Για την Αλεξανδρούπολη άλλα αίσχη.Απο 6 Σεπτεμβρίου 2006 που χάλασε το ...ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, έχει να περάσει βαπόρι.Δηλαδή ούτε κοινωνικό τουρισμό,έστω, για φέτος απο τη Θράκη.

Τελικά τί γίνεται;

Link to comment
Share on other sites

Νηρεύ, από την προαιώνια πρωτεύουσα της Μακεδονίας, σου απαντώ: Ναί γι' αυτά τα 4 παραλίγο να πέσει η Κυβέρνηση :confused:.

Άρχισαν τα όργανα ταχύτατα: Η Νομαρχία Πιερίας κατηγορεί την Νομαρχία Θεσσαλονίκης ότι δεν ανακοινώθηκε "εγκαίρως" το ύψος των εισιτηρίων. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε ότι "θα κυκλοφορεί" (:D) και "ένα κρουαζιερόπλοιο" για Μυτιλήνη, η πονηρεμένη αντιπολίτευση ζητάει να μάθει το όνομα του εφοπλιστή κλπ, κλπ. Μύλος.... :D

Link to comment
Share on other sites

Και αυτά τα δελφίνια είναι που θα ταξιδεύουν με 8,5 Β ?

Αν είναι έτσι, τα Highspeed θα πρέπει να ταξιδεύουν με 15,7 Β και όλα τα συμβατικά με 27,9 Β !

Πάντως, ενώ μιλάνε για έναρξη δρομολογίων στις 12 Ιουνίου (σε 9 ημέρες) ουδείς γνωρίζει την εταιρεία και τον τύπο των πλοίων!

Τόσο καλά!!!

Link to comment
Share on other sites

.

Ναί γι' αυτά τα 4 παραλίγο να πέσει η Κυβέρνηση

GA+Agoudimos Lines=Πράκτωρ Καραχαρίσης

NEL + LANE=Πράκτωρ Ζορπίδης

Χθες ο ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ είχε ένα αναλυτικότατο δημοσίευμα… Βίρα τις άγκυρες για τα νησιά …για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης και της Καβάλας. Παρόλο που το δημοσίευμα είναι αναλυτικότατο…και στο οποίο φιλοξενούνται οι επιφυλακτικές, αλλά και αισιόδοξες, απόψεις μόνο του κ. Καραχαρίση (και όχι και του κ Ζορπίδη)…δεν αναφέρονται πουθενά τα 4 Υ/Δ, έστω και σαν ενδεχόμενο.

Αυτό που έχω καταλάβει μέχρι στιγμής (με το φτωχό μου το μυαλό) είναι ότι στους Θεσσαλονικείς υπάρχουν 2 τάσεις. Η μία τάση εκφράζεται από τους Ψωμιάδη, Ζορπίδη κλπ…και οι οποίοι τα έχουν βάλει με τον Καπτα-Μάκη και τα γέρικα πλοία του…ενώ ο κ. Ψωμιάδης ανακοίνωσε -μονομερώς- σαν πυροτέχνημα την δρομολόγηση των 4 Υ/Δ. Η άλλη τάση εκφράζεται από τους Παπαγεωργόπουλο, Μπακατσέλο, Ξενοδόχους, Βενιζέλο κλπ και οι οποίοι δείχνουν μια ανοχή (απ’ τ’ ολότελα…) στον Καπτά-Μάκη…και οι οποίοι ζητούν την απελευθέρωση των ναύλων, ώστε να δρομολογηθεί άμεσα ένα ταχύπλοο (ποιό άραγε?) για ένα τρίμηνο…και ζητάνε σωστό σχεδιασμό, ώστε του χρόνου να υπάρχει μια καλή και βιώσιμη λύση του ακτοπλοϊκού ζητήματος της Θεσ/νίκης.

Με αυτό το σκεπτικό -και βεβαίως με όσα μπορώ να γνωρίζω- μπορώ να πω ότι διαφωνώ με τον g.e. ότι όλη αυτή η κινητοποίηση έγινε, μόνο και μόνο, για τα 4 Υ/Δ…και ότι έχω πολλές αμφιβολίες για το εάν θα δρομολογηθούν και αυτά, τελικά…

Link to comment
Share on other sites

ΠΗΝΕΛΟΠΗ τέλος…σύμφωνα με τον Αγγελιοφόρο. Και μόλις το διάβασε ο κος Νομάρχης πήρε χαρτί και καλαμάρι και μήνυσε στον Υπ.Ε.Ν…να πράξει τα δέοντα …γιατί οι πολίτες της Θεσσαλονίκης «νοιώθουν πλέον τρίτης κατηγορίας» (το γνωστό σύνδρομο)!!!

Όσον αφορά το φλέγον ζήτημα (που καίει τον φίλο wysiwid )…ο Αγγελιοφόρος αναφέρει:

Στο μεταξύ, για το θέμα των ιπτάμενων δελφινιών που θα συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με τη Χαλκιδική, την Πιερία και τις Σποράδες, στελέχη του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας εξέφραζαν την άγνοιά τους για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Μέχρι στιγμής δεν έχει υποβληθεί στο ΥΕΝ σχετικό αίτημα, για τη δρομολόγηση δελφινιών, όπως επίσης και για επιδότηση των συγκεκριμένων δρομολογίων. Αυτό δεν αποκλείεται να συμβεί μέσα στις επόμενες ημέρες, καθώς, όπως δήλωσε χτες ο κ. Ψωμιάδης, «για τα δελφίνια σε 10 ημέρες θα γίνουν ανακοινώσεις από το αρμόδιο τουριστικό γραφείο».

…και ως γνωστόν ο χειρότερος εχθρός του καλού είναι το κάλλιστον!

Link to comment
Share on other sites

Για να διελευκανθούν οι απορίες σας:

GA+Agoudimos Lines=Πράκτωρ Καραχαρίσης

NEL (;))+ LANE=Πράκτωρ Ζορπίδης

και τη ΝΕΛ πρακτορευει ο Καραχαρισης στην Θεσσαλονικη οπως και τη ΣΑΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Ο κος Νομάρχης, παρ' όλα τα κτυπήματα κάτω από τη μέση :D ...τα κατάφερε πάλι :D

"Κατόπιν ενεργειών του"... η Σαλονίκη αποκτά νέα δρομολόγια :(

...και με πλοία, τα οποία προφανώς είναι νέα και γρήγορα και όχι σαν τα παμπάλαια και αργά του Καπτά Μάκη :(

Link to comment
Share on other sites

Οντως το ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ θα κανει το συγκεκριμενο δρομολογειο η προκειται περι λαθους..:D?Γιατι σε αλλα post εχω διαβασει για Λαυριο-Λημνο η Δυτικες Κυκλαδες..

Link to comment
Share on other sites

Φοβερό κατόρθωμα ο Mr Psomiades! Ίδρωσε πολύ για να βάλει τα βαπόρια που ήταν ήδη δηλωμένα;:D

Αλήθεια πως και... δεν έβαλε ούτε ένα πλοίο της ΣΑΟΣ;:( Αφού όλα είναι τόοοοοοοοοσες κλάσεις ανώτερα από του καπτα Μάκη...

Ρεεεεεεεε μας βλέπουνε!

ΥΓ: Να δω τελικά που και πότε θα πρωτοδρομολογηθεί το ΑΘΗΝΑ. Όλο το Αιγαίο το περιμένει.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους...από 1ης Ιουλίου (A.G.W.:P ) οι Σποράδες, η Θεσ/νίκη και γενικά η Β. Ελλάδα αποκτούν δελφινοσυγκοινωνία !

ΥΓ Αλήθεια ποιά είναι αυτά τα 4 δελφίνια που βρίσκονται στον Πειραιά και επιθεωρούνται? Ποιά είναι τα τύπου ΚΟΛΧΙΔΑ...και όντως ταξιδεύουν με 38 Kn και με 8 Β? Παρακαλούνται οι κ.κ. Δελφινολόγοι να παράσχουν τα φώτα τους:confused:

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν είμαι "δελφινολόγος" :P , για να βοηθήσω, μια από τις (πολλές οπτικές) διαφορές των τύπου "ΚΟΛΧΙΔΑ" (πχ F/D 18, F/D 29 της HSW) είναι ότι δεν έχουν παράθυρα στο μπροστινό μέρος, σε αντίθεση με τα "ΚΟΜΜΕΤΑ" (πχ της "Aegean FD").

Για μηχανολογικές διαφορές δυστυχώς δε γνωρίζω...

Βέβαια εντύπωση μου προκαλεί στο άρθρο ότι "είναι κατασκευασμένα το 1994" (μήπως θέλει να πει 1984), πράγμα που έρχεται μάλλον σε αντίθεση με ό,τι διάβασα εδώ http://www.shipfriends.gr/forum/showthread.php?t=1957 . Οι τιμές των bf και των knots είναι μάλλον οι μέγιστες δυνατές... Τουλάχιστον έχουν βάλει σωστή φωτογραφία ενός "ΚΟΛΧΙΔΑ" :confused:

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζοντας αυτο το αρθρο http://www.alithia.gr/newspaper/2007/27062007/27062007,20979.html ,απο οτι καταλαβα το ΠΗΝΕΛΟΠΗ δεν θα περναει απο Χιο ξεκινοντας απο Θεσσαλονικη.Βεβαια πηγα στο site της εταιριας κ δεν φαινεται πουθενα αυτο.Τελικα τι ισχυει?? Παρολαυτα θεωρω υπερβολικες τις αντιδρασεις,μιας κ με ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ,Π.ΚΡΗΜΝΙΟΤΙΣΣΑ κ ΠΗΝΕΛΟΠΗ πιστευω πως ειμαστε υπερ-καλυμενοι.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα φίλε NHSOS XIOS αυτή η ανακοίνωση μου θυμίζει την παροιμία "σε δουλειά να βρισκόμαστε" για να μην πω καλύτερα "δουλειά δεν είχε ο διάολος ...ούσε τα παιδιά του". Όπως κάτι αντίστοιχο είχα πει και για την ανακοίνωση της ΣΑΟΣ που εν ολίγοις έλεγε ότι θα αποσύρει τα πλοία της (σσ και θέλοντας όπως πάντα να κάνει πράξη τα όσα λέει..., χθες ξεκίνησε δρομολόγια το ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ). Δεν το τάξανε στη Χίο και τελικά δεν πήγε. Ούτε συνεχίζει για Σάμο παρακάπτοντας (όπως λέει η ανακοίνωση) την προσέγγιση στη Χίο. Μέχρι Μυτιλήνη το επειδοτούνε και μέχρι εκεί πάει.

Από κει και πέρα αυτοί που γράψανε αυτή την ανακοίνωση βλέπω ότι φροντίσανε επιμελώς να γράψουμε πόσα ΙΧ μπορεί να μεταφέρει το ΛΗΜΝΟΣ αλλά επίσης επιμελώς αποφύγανε να γράψουν πόσα φορτηγά. Για όσους δεν ξέρουν ή δεν θυμούνται, η μεταφορική δυνατότητα του ΛΗΜΝΟΣ σε φορτηγά είναι μηδαμινή (18 αν θυμάμαι καλά; ). Λοιπόν ποιο πρόβλημα θα λύσει το εν λόγω πλοίο ή καλύτερα πόσο πολύ θα λείψει; Απλά μου προκαλεί τεράστια εντύπωση που κανείς δεν μίλησε πχ για την αποδρομολόγηση του ΤΑΞΙΑΡΧΗ και ορίονται ξαφνικά που το ΛΗΜΝΟΣ δεν θα φτάνει μέχρι Χίο.

Στο κάτω κάτω αν το πρόβλημα είναι οι μεταφορείς και η σύνδεση με την Λήμνο, την Καβάλα ή την Θεσσαλονίκη, υπάρχει και το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ που κάνει την ίδια ακριβώς γραμμή καθαρά για τα φορτηγά αλλά και ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ που όλοι αγαπήσαμε:D.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα George,αν δεις κ προηγουμενο σχολιο μου,χαρακτιριζω υπερβολικες αυτες τις αντιδρασεις.Οπως λες κ εσυ ειναι περισσοτερο για να 'φαινονται' στον κοσμο οι διαφοροι φορεις,πως κανουν κατι.

Τωρα οσο αφορα το Ε.ΛΗΜΝΟΣ,θα μπορουσε 1 φορα την βδομαδα να κανει μια προσεγγισουλα,οχι τιποτα αλλο,να το δουμε κ εμεις απο κοντα να βγαλουμε κ καμια φωτο:DΓια τον Θεοφιλο ομως,δεν νομιζω πως κανει πια δρομολογια για Θεσσαλονικη,τουλαχιστον εψαξα κ δεν βρηκα τιποτα.Παρολαυτα τα πλοια για Βορεια Ελλαδα μου φαινονται αρκετα.

Link to comment
Share on other sites

Τον χειμώνα σίγουρα δεν έκανε ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ. Ωστόσο τον πήρε το μάτι μου να φεύγει από Λήμνο όταν έψαχνα στο Openseas να βρω τα ωράρια του ΛΗΜΝΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο,το openseas δινει τον ΘΕΟΦΙΛΟ απο 14/7 να ανεβαινει μεχρι Θεσσαλονικη.Απλα μεχρι στιγμης(κ αυτο το weekend δηλαδη)εμενε Μυτιληνη απο Παρασκευη μεχρι Κυριακη.Ειδα γιαυτες τις ημερομηνιες οποτε λαθος.Παντως με ΠΗΝΕΛΟΠΗ,ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ,Π.ΚΡΗΜΝΙΟΤΙΣΣΑ,ΘΕΟΦΙΛΟ(συν το Ε.ΛΗΜΝΟΣ μονο για τη Μυτιληνη)για φετος απορω πως υπαρχουν κ γκρινιες:D Εγω δεν θυμαμαι να ειχαμε ποτε τοσα πλοια για Β.Ελλαδα...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το www.aegeanews.com το ΣΑΣ αποφασισε το ΠΗΝΕΛΟΠΗ να προσεγγιζει τη Χιο στο δρομολογιο του απο Θεσσαλονικη για Σαμο-Καλυμνο-Κω-Ροδο.

''χθες μετά από έντονες πολιτικές πιέσεις συνεδρίασε το Συμβούλιο Aκτοπλοϊκών Συγκοινωνιών του YEN και αποφάσισε να προσεγγίζει το πλοίο «Πηνελόπη» και τη Xίο στη διάρκεια του ταξιδιού του απ’ τη Θεσσαλονίκη προς τα νησιά του Bορείου Aιγαίου.''

Λογικα θα πιανει κ Μυτιληνη...Οταν βγαλει τα αποτελεσματα το ΥΕΝ θα διαφωτιστουμε καλυτερα.:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...