Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το θέμα είναι ότι δεν είναι άγονη...Όταν έχεις ένα πλοίο που έχει συνεχώς πρωτόκολλο ή πολύ υψηλές πληρότητες πρέπει να γίνεται αποχαρακτηρισμός από άγονη...Του χρόνου το πιο ορθό θα ήταν να μην συνεχιστεί η επιδότηση και όποιος θέλει να εξυπηρετήσει τη γραμμή ας το κάνει

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν θέλει να κάνει τη γραμμή χωρίς επιδότηση, για αυτό δεν υπήρχε χρόνια ελεύθερη δρομολόγηση από τη Θεσσαλονίκη. Έτσι όπως το λες, όλες οι επιδοτούμενες γραμμές που έχουν μεγάλες πληρότητες το καλοκαίρι, θα πρέπει να μην επιδοτούνται!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι σωστο παντως για το καλοκαιρι το χειμωνα πρεπει να στηριξεις το καλοκαιρι,οχι!τα κερδη δε τα μοιραζει η εταιρεια στους επιβατες με πιο οικονομικα εισητηρια ομως

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Έτσι όπως το λες, όλες οι επιδοτούμενες γραμμές που έχουν μεγάλες πληρότητες το καλοκαίρι, θα πρέπει να μην επιδοτούνται!!

Άλλο να γίνεται όλο το χρόνο μία γραμμή και να επιδοτείται ΚΑΙ το καλοκαίρι, και άλλο να επιδοτείται ΜΟΝΟ για το καλοκαίρι, μην τα μπλέκουμε. 😉

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 9/15/2022 at 7:08 AM, nomikos said:

Αυτή η εταιρεία με τα CENK απορώ πως πιάστηκε στη γραμμή Θεσσαλονίκη Λεμεσός και ανεβοκατεβαίνουν συνέχεια τα ρο ρο της,φαντάζομαι θα είναι και γεμάτα.Η salamis τι κάνει δε προέβλεψε την αύξηση της κίνησης;

 

On 9/15/2022 at 11:06 AM, SuperRunner said:

Πρόκειται περί ναύλωσης από Θεσσαλονίκη μεριά. Έχουν σπάσει τη κίνηση της Salamis. Το "G" γεμάτο ανεβαίνει/κατεβαίνει. Το "Τ" ομοίως και λιγότερο λόγω μεγαλύτερου γκαράζ. 

 

On 10/12/2022 at 12:34 PM, SuperRunner said:

Μετά το CENK T και το CENK G στο Λαύριο σύμφωνα με το ΑΙΣ του δεύτερου.

 

On 9/28/2022 at 2:16 PM, express adonis said:

Παει λαυριο το βαπορι....παιρνει και απο κει καροτσες για λεμεσο??

 

On 10/11/2022 at 9:09 AM, gtogias said:

Σύμφωνα με τον ΟΛΛ, είναι νέα γραμμή:

"Ακόμη, ανακοίνωσε την έναρξη της νέας γραμμής ΛΑΥΡΙΟ – ΛΕΜΕΣΟΣ– ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ–ΛΑΥΡΙΟ, από  1ης  Οκτωβρίου   2022."

Από εδώ:

https://oll.gr/deltio-typoy-to-limani-kai-i-poli/

 

Ειμαστε σιγουροι οτι το ολο project είναι απο Θεσσαλονικιώτικη μεταφορικη, που ναυλωσε τα δυο CENK για να κοψει τη Salamis?

Οι Τουρκοι δεν χρειαζονται μπροστινους. Μπορουν και μονοι τους ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Για να καλύψει τα τέσσερα δρομολόγια των Σποράδων και τα δύο της Λήμνου & Μυτιλήνης χρειάζεται ένα ελαφρώς πιο γρήγορο ταχύπλοο. Εκτός και αν ανέβει και δεύτερο ταχύπλοο έτσι ώστε να μοιράζονται τα δρομολόγια και να γίνονται και οι διανυκτερεύσεις στη Σκιάθο.

Link to comment
Share on other sites

Θα ανέβει και δεύτερο σωστά … δεν θα διανυκτερεύει κανένα Σκιάθο. Βόλο και Θεσσαλονίκη οι διανυκτερεύσεις  με προεκτάσεις Μαντούδι. Ακουγεται οτι θα είναι το Paros Jet 

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Άμα πάει το Paros Jet σωθήκαμε..! Μακράν το χειροτερο (ή ένα από τα χειρότερα) ταχύπλοα της εταιρείας. Ούτε ταξιδεμα έχει, ούτε ταχυτητα, ούτε μεγάλη μεταφορική ικανότητα. Αν πάει δευτερο, κανονικά, πρέπει να είναι το αδελφό του. 

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να αποφασιστεί ποιο ή ποια ταχύπλοα θα πάνε Θεσσαλονίκη. Ίσως (σε υποθετικό σενάριο πάντα), να υπάρχει και διανυκτέρευση στη Μυτιλήνη εάν δεν έρθει κάποιο "ελαφρώς πιο γρήγορο" ταχύπλοο που έγραψα για να το κάνει αυθημερόν όπως πέρυσι με το Champion jet 1. Αν ανέβουν τα δύο αδέρφια Super/Speedrunner jet μπορεί να κάνουν δρομολόγια εναλλάξ ή μπορεί να στείλουν το Superrnner jet 2 που αγόρασαν πρόσφατα. Σενάρια πολλά...

Link to comment
Share on other sites

Μήπως θα ήταν καλύτερα αντί για Μαντούδι να κατεβαίνει Κύμη, 9 νμ διαφορά στην διαδρομή είναι, αλλά θα υπάρχει και πρόσβαση στην Σκύρο από την Θεσσαλονίκη, αφού ο Αχιλλέας σταματάει τα δρομολόγια για Σκόπελο και Αλόννησο. 

Επίσης θα μπορεί να διανυκτερεύει και στην Κύμη αν χρειάζεται που έχει άνετο λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Αν ήθελε το υπουργείο να κάνει σωστή δουλειά, θα έπρεπε η επιδότηση να είναι από Θεσσαλονίκη για Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο, Σκύρο. Τώρα από εκεί κι έπειτα, Μαντούδι θα'ναι, Κύμη θα'ναι, και τα δυο Εύβοια είναι. Το λιμάνι "κλειδί" θα ήταν να πήγαινε Άγιο Κωνσταντίνο και να απέφευγε ο επιβάτης τις "αούτομπαν" της Ευβοίας... 

Link to comment
Share on other sites

Για τον Αγιο Κωνσταντίνο, θέλει κοντά 10 ευρώ ακόμα διόδια ανά διαδρομή, που δεν είναι αμελητέο, ενώ και τα μίλια είναι περισσότερα και δεν ξέρω αν θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα το ταχύπλοο στον Μαλιακό.

Πάντως οι δρόμοι της Εύβοιας είναι μεγάλο πρόβλημα. Ελπίζουμε να γίνουν τα έργα που έχουν εξαγγελθεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ακριβώς και τις καθημερινές η πληρότητα θα ξεπερνάει το 80% σε κάθε δρομολόγιο, εννοείται και για τις δύο γραμμές που εξυπηρετεί. Σποράδες και ΒΑ Αιγαίο. 

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω πως αν έμπαινε το Superrunner Jet II που θα έχει +150 άτομα και +30ΙΧ σε σχέση  με το superrunner jet θα βοηθούσε την κατάσταση τωρα δεν ξερω αν συμφέρει μιας και πρέπει να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από το Runner.

Link to comment
Share on other sites

Είναι μεγαλύτερο και βαρύτερο το ii συνεπώς με τις ίδιες μηχανές στην ίδια ταχύτητα θα ζοριζεται και θα καίει περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...