Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γιά μέν τά σινιάλα,φαντάζομαι θά γίνη κάτι ανάλογο μέ τό ΑΡΙΑΔΝΗ,που τά φόρεσε πάνω από το μπλέ τής HSW (καί εδώ που τά λέμε,αυτό τό "μοδέρνο" πράγμα που έκανε ή ΑΝΕΚ στό ΠΡΕΒΕΛΗΣ καί στό ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ,κατά την γνώμη μου είναι ολίγον "καραγκιοζιλίκι"-δέν χρειάζεται νά τό επαναλάβουν και στό πρώην ΓΕΩΡΓΙΟΣ 2).

Τό θέμα όμως είναι οτι μέ την μεταδρομολόγηση/ναύλωση,ο Σαρωνικός μένει μέ ένα πλοίο μείον-καί μάλιστα ένα από τά "καλά" πλοία,τώρα που πλησιάζει οσονούπω η θερινή περίοδος καί η κίνηση θά είναι αυξημένη.Επ'αυτού έχει καμμιά λύση η HSW;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To θεμα φιλε Θετις ειναι οτι τα λεφτα της επιδοτησης θα τα παρει η ΑΝΕΚ ;) αφου εκεινη θα παιρνει την επιδοτηση απο το κρατος. Η εταιρια θα παιρνει ενα ημερησιο ναυλο (φανταζομαι αρκετα μικροτερο απο τα λεφτα της επιδοτησης/ημερα)

Αληθεια δεν μας απαντησε κανεις στην απορια του Νηρεα. Για ποια γραμμη με εδρα τη Συρο μιλαμε ρε παιδια??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Αυτές είναι οι πέντε γραμμές που πήρε το Highspeed 1 αλλά θα κάνει το Άρτεμις.

1) ΣΥΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΑΝΔΡΟΣ

2) ΣΥΡΟΣ-ΚΥΘΝΟΣ-ΚΕΑ-ΛΑΥΡΙΟ

3) ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΔΟΝΟΥΣΑ-ΑΙΓΙΑΛΗ-ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ-ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΑ-ΝΑΞΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΣΥΡΟΣ

4)ΣΥΡΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΣΙΚΙΝΟΣ-ΙΟΣ-ΘΗΡΑΣΙΑ-ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ

5) ΣΥΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΙΟΣ-ΘΗΡΑ-ΣΙΚΙΝΟΣ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΚΙΜΩΛΟΣ-ΜΗΛΟΣ

Πριν πείτε ότι δεν είναι τα ιδία πλοία (από πλευρά ταχύτητας), διότι ο φάκελος του Highspeed 1 ήταν τα δρομολόγια να γίνονται με 18 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

Πριν πείτε ότι δεν είναι τα ιδία πλοία (από πλευρά ταχύτητας), διότι ο φάκελος του Highspeed 1 ήταν τα δρομολόγια να γίνονται με 18 κόμβους.
Γιατι, μηπως πιανει το Αρτεμις 18?
Link to comment
Share on other sites

Στα sea trials αν θυμαμαι καλα εβγαλε πανω απο 20 knots Nick. Και στο Σαρωνικο παει κομμενο οπως και το Ποσειδων Ελλας. Δε θελει παραπανω για τα δρομολογια του. αλλα οι μηχανουλες του εχουν κουραγια και στροφουλες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο αποχαιρετισμός του Αρτεμις από την εφημερίδα ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Το τελευταίο δρομολόγιο του Αρτεμις από το λιμάνι της Αίγινας εκτέλεσε το πλοίο Αρτεμις τη Κυριακή 26 Απριλίου, στις 18:50, προερχόμενο από τα Μέθανα, με προορισμό το Πειραιά. Όταν πλησίασε η ώρα αναχώρησης μέλη του πληρώματος στο καταπέλτη με χειραψίες και ευχές αποχαιρέτησαν γνωστούς και φίλους, που βρισκόντουσαν εκείνη τη στιγμή στο λιμάνι. Όταν οι κάβοι έλυσαν και ο καταπέλτης υψώθηκε με συνεχόμενα σφυρίγματα, το Αρτεμις άφησε πίσω του το λιμάνι της Αίγινας, ενώ ο αγκυροβολημένος Φοίβος, ανταπέδωσε τα σφυρίγματα στο τελευταίο ταξίδι του στο Σαρωνικό.
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είχε ακουστεί αρχικά ότι θα ήταν έτοιμο γύρω στα μέσα Ιουνίου, για να ξεκινήσει τη νέα καριέρα του στις άγονες των ενδοκυκλαδικών. Αλλά από ότι μαθαίνω τώρα η εταιρεία (μη ρωτήσετε ποια εταιρεία) του θέλει να είναι έτοιμο στις αρχές Ιουνίου, μάλλον κομματάκι δύσκολο το βλέπω γιατί έχει πολλές εργασίες ακόμα να γίνουν μέσα και έξω.

Link to comment
Share on other sites

Εξωτερικά ξηλώνονται μέρος από τα σκιάστρα πίσω από τις τσιμινιέρες για να τοποθετηθεί το Fast Rescue Boat και κάποια αλλά σωστικά μέσα (MES).

Στο γκαράζ τοποθετούνται τέσσερις σειρές πόρτες για τη γνωστή νόσο της Στοκχόλμης, οπού ουσιαστικά καταστρέφει το γκαράζ του πλοίου. Το γκαράζ χωρίς τις πόρτες έπαιρνε γύρω στα 70ΙΧ, τώρα έτσι όπως το υπολογίζω ζήτημα είναι εάν θα παίρνει 40 ΙΧ.

Εσωτερικά το κάτω σαλονάκι έχει ξηλωθεί (ήταν ξηλωμένο από τα τελευταία ταξίδια του πλοίου). Εκεί θα γίνει στην αριστερή πλευρά έξτρα καμπίνες για το πλήρωμα και στη δεξιά πλευρά το καπνιστήριο, τραπεζαρία του πληρώματος. Το πρυμνιό σαλόνι μπροστά από το λογιστήριο ξηλώνεται για να γίνει self service για τους επιβάτες. Η τραπεζαρία του κατωτέρου πληρώματος ξηλώθηκε για να γίνει η κουζίνα.

Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταίες ημέρες εργάζονται εντατικά στο Άρτεμις για να προλάβουν τις ημερομηνίες, που έχει ζητήσει η εταιρεία για να είναι έτοιμο το πλοίο. Για αυτό στο πλοίο δουλεύουν τα συνεργεία με δυο βάρδιες έως τις 03:00 το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

Στο Άρτεμις ήδη τοποθετηθήκαν πίσω από τις τσιμινιέρες δυο fast rescue boats και μπροστά από τις τσιμινιέρες τα κουτιά για τα MES. Πάντως χθες που πέρασα έξω από το πλοίο γινόταν ένα πανικός από τις εργασίες και από τα συνεργεία που δούλευαν.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο που πέρασα από το Ν.Μ Δραπετσώνας, στη δεξιά πλευρά του πλοίου έχουν σβηστεί τα σινιάλα από τη δεξιά μπάντα του πλοίου και η τσιμινιέρα βάφεται με κίτρινη μπόγια. Από την αριστερή μπάντα έχουν σβηστεί μόνο το όνομα της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Το Άρτεμις αφού τελείωσε το δοκιμαστικό στο Σαρωνικό, όντως επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά στη γωνία της προβλήτας του Σαρωνικού, με τα σινιάλα της ANEK LINES πλέον. Το απόγευμα υπήρχε έντονη παρουσία κόσμου στο πλοίου, που προσπαθούν να προλάβουν τις ημερομηνίες. Μια ημερομηνία που θα ήθελαν να φύγουν είναι η Παρασκευή 05-06-09, αλλά δε βλέπω να είναι έτοιμο μέχρι τη Τρίτη τουλάχιστον.

Στο δοκιμαστικό δεν έπιασε πάνω από 18 κόμβους που υποτίθεται είναι η ταχύτητα που είχε κατατεθεί ο φάκελος από το Highspeed 1

Το διαγωνισμο τον πηρε το ΧΣ1 και αυτο θα εκτελει για αρχη τα δρομολογια. Στη συνεχεια αν αντικατασταθει θα πρεπει να γινει με πλοιο παρομοιων χαρακτηριστικων. Αν στο φακελο που εχουν καταθεσει το ΧΣ1 ηταν δηλωμενο με ταχυτητα 18 μιλια τοτε το Αρτεμις δεν εχει προβλημα. Δε ξερω βεβαια τι ζητουσε ο διαγωνισμος σχετικα με χωρητικοτητες καμπινες κτλ ;)
Link to comment
Share on other sites

Το Άρτεμις αφού τελείωσε το δοκιμαστικό στο Σαρωνικό, όντως επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά στη γωνία της προβλήτας του Σαρωνικού, με τα σινιάλα της ANEK LINES πλέον. ...

Παρόλο που κουβαλώ μια προκατάληψη, πρέπει να ομολογήσω ότι δεν του πανε καθόλου τα νέα του σινιάλα.

Ίσως να χρειαζόταν ένα βάψιμο τύπου Πρέβελης και όχι το λογότυπο της ΑΝΕΚ πάνω στο μπλε. Στην Αριάδνη δεν ήταν τόσο άσχημα.

Link to comment
Share on other sites

Ίνα επιβεβαιωθεί για μία ακόμα φορά το "περί ορέξεως κλπ. κλπ", να πω ότι προσωπικά μου αρέσει το πλοίο με τα σινιάλα της ΑΝΕΚ.

Αυτό το οποίο θεωρώ τελείως ακαλαίσθητο είναι το φουγάρο του πλοίου στα καινούργια του χρώματα και ...μεγέθη ;).

Link to comment
Share on other sites

Ω ναι. Συμφωνώ απόλυτα. Απλώς έχω την εντύπωση ότι το πλοίο αυτό έχει πολύ δυναμικές γραμμές και θα του ταίριαζε κάτι πιο "μοντέρνο" από το κίτρινο λογότυπο πάνω στο σκούρο μπλε. Γιαυτό αναφέρθηκα στο "κυματιστό" σινιάλο του Πρέβελης, και φυσικά σε άσπρο φόντο.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

σχετικα με το χρωματισμο,καλο θα ηταν να το εδιναν μια ζωντανια... αντι μπλε να εβαφαν λευκο με το σινιαλο της ανεκ οπως το εχει....!

Link to comment
Share on other sites

Περα απο τα σινιαλα και τα καλοπιστικα του πλοιου να ρωτησω κατι αλλο αφελες. Τη γραμμη την πηρε το ΧΣ1 σωστα? Πως λοιπον θα ξεκινησει το Αρτεμις εκει? Δε επρεπε εστω και ενα δρομολογιο να γινει απο το ΧΣ1 και μετα να κατεβει το Αρτεμις για χ-ψ λογους να το αντικαταστησει. Τυπικα παντα ολα αυτα. Τοσο ελαστικοι εχουνε γινει ποια οι νομοι στην ακτοπλοια. Και κανενας δεν αντιδραει? Αυτοι ειναι συναδελφοι :D

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα, που εφόσον δεν απασχολεί τους αρμόδιους που έβαλαν τις υπόγραφες τους για τη κατακύρωση της άγονης γραμμής, τότε εμάς τι μας κοφτει;)?? Σκεφτείτε να μην ήταν στο προσκήνιο η υπόθεση Παυλίδη – Μανουση, τι θα έκαναν??:(

Εάν πάνε όλα καλά το πλοίο Τρίτη ή Τετάρτη (πιθανότερο Τετάρτη) θα φύγει για τη νέα καριέρα του από τη Σύρο

Link to comment
Share on other sites

καθολου αφελες. αλλα ο μεγαλος της ανεκ. κοιταει τι μπορει να του φερει κερδος με το μικροτερο κοστος. απ'οτι δειχνουν τα πραγματα τα μελεταει πολυ!!! και η πορεια της εταιρειας δειχνει συνεχη ανοδο!!! το χς1 θα το βαλει καπου που να δει κερδος γρηγορα..

τον ενδιαφερει οτι λεει να γινετε τωρα.... θα δεις και πολλα αλλα σε λιγο καιρο!!!!!!

θα αλλαξει ολο το χαρτη των γραμμων και των δρομολογιων και κανεις δεν θα του πει τιποτα....

το αλλο θεμα ειναι αν ξεκινησει τα δρομολογια απο την συρο ποιοι εργαζομενοι θα πανε εκει???? λογικα θα στειλει ανθρωπους απο τα νησια εκει...απο πειραια κ' κρητη λιγο δυσκολο... αλλα καθολου απιθανο... εχει προβληματιστει πολυς κοσμος...!!!!!!!!!!

Edited by Earl Granville
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Τη Παρασκευή είχε γυρίσει με τη πλώρη προς τη προβλήτα μιας και έκαναν κάποιες εργασίες από την αριστερή πλευρά. Ενώ από τη Παρασκευή το Άρτεμις παραμένει αναμμένο όλα τα βράδια, μιας και υπάρχουν βάρδιες από το πλήρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...