Jump to content
Shipfriends

Γενικές Απορίες


Recommended Posts

1) Στον Πειραια το Παρος δενει και παραλληλα και καθετα ως προς το Δηλος χωρις να υπαρχει αλλο πλοιο αναμεσα τους. Γιατι;

 

2) Εφοσον η γραμμη ειναι κατω απο το νερο θεωρειται υπερβαρο;

post-2638-0-21103000-1454701863_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το παρος δενει καθετα στο δηλος γιατι αμα δεσει διπλα δεν εχουν χωρο τα φορτηγα να γυρισουν στο λιμανι γιατι εχει ερθει πολυ κοντα η μαντρα απο το δρομο..

Δειχνει το βυθισμα αυτο αλλα δεν ξερεις αν ειναι υπερβαρο γιατι μπορει να εχουν αλλαξει τα βυθισματα για καποιο λογο οποτε δεν ξερεις αν εχει πατησει μπαλα οπως λεγαμε κ παλια

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τέλος η έξτρα ηλεκτρομηχανή είναι στη θέση της θέσης της βλέποντας τις φωτογραφίες που έχει ανεβάσει στο facebook το συνεργείο που έχει αναλάβει την τοποθέτηση της ηλεκτρομηχανής.

 

Δεν ξερω αν εχει γραφτεί κάπου αλλού αλλά είναι εύκολο να έχουμε την σελίδα/προφίλ του συνεργείου?

Link to comment
Share on other sites

Μια απορία που έχω εδώ και καιρό είναι η εξής. Κοιτώντας τους αριθμούς ΙΜΟ των πλοίων βλέπουμε ότι αυτοί αυξάνονται κατά 12 αριθμούς. 

π.χ. 9064803 EXPRESS SKIATHOS, 9064815 KAIYO MARU No. 58, 9064827...., 9064839... Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που αυξάνονται κατά 12 κάθε φορά?

Edited by express skiathos
Link to comment
Share on other sites

Και γω λιγο που το εψαξα βρηκα απαντηση

 

The IMO ship identification number is made of the three letters "IMO" followed by the seven-digit number. This consists of a six-digit sequential unique number followed by a check digit. The integrity of an IMO number can be verified using its check digit. This is done by multiplying each of the first six digits by a factor of 2 to 7 corresponding to their position from right to left. The rightmost digit of this sum is the check digit. For example, for IMO 9074729: (9×7) + (0×6) + (7×5) + (4×4) + (7×3) + (2×2) = 139.

 

Ομολογω πως δεν το ηξερα

Link to comment
Share on other sites

και στην αρίθμηση των containers το 7ο και τελευταίο ψηφίο ειναι το check digit (μάλιστα εκεί είναι εγγεγραμμένο συνήθως σε ένα τετράγωνο). Νομίζω ότι ο αλγόριθμος που χρησιμοποιείται δεν είναι όμως ο ίδιος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλημέρα.

Θα ήθελα να ρωτήσω ένα θέμα, ελπίζω να το ανοίγω στο σωστό μέρος του φόρουμ.

Έχω βγάλει το μπλε φυλλάδιο το 2010 με τα σωστικά. Δεν έχω καθόλου θαλάσσια υπηρεσία σε πλοίο καθώς δούλευα πάντα στην στεριά. Το ναυτικό φυλλάδιο που έχω 8 χρόνια έχει ακόμα ισχύ ή πρέπει να το ανανεώσω ή να βγάλω καινούριο. Σε αυτήν την περίπτωση που πρέπει να το ανανεώσω ή να βγάλω καινούριο πρέπει να ξανακάνω και τα σωστικά;

Link to comment
Share on other sites

Για το φυλλάδιο πρέπει να κάνεις επαναπογραφή. Νομίζω προυπόθεση είναι να υπάρχουν 4 μήνες υπηρεσίας. Στα μητρώα ή το λιμεναρχείο θα σου πουν.

Τα σωστικά από το 2014 έχουν 5ετή ισχύ, οπότε απο τη στιγμη που τα έβγαλες το 2010, έχουν λήξει από τις 31/12/2016. Συνεπώς πρέπει να ξαναπεράσεις κύκλο σωστικών.

Link to comment
Share on other sites

καθαρά από περιέργεια αν ξέρει κάποιος, η ανύψωση της δεξαμενής πόσο χρόνο απαιτεί περίπου ;

ή αντίστοιχα το άδειασμα μιας μόνιμης δεξαμενής ;

Edited by hayabusagr
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε επισημο αγωνα ιστιοπλοιας, με δηλωμενες στο ΛΣ ολες τις λεπτομεριες (αριθμο σκαφων, περιοχες διευλευσης, ωρες διελευσης κλπ) αγωνιζομενο σκαφος πλησιαζει κοντεινεραδικο νοτια της Ψυταλλειας αρχικα απο την αριστερη μπαντα του και με προθεση να περασει απο την πλωρη του και να κινηθει παραλληλα της ακτογραμμης της Σαλαμινας. Το ιστιοπλοικο δεν εκανε καμια  αλλαγη στην πορεια του ακομα και οταν το κοντεινεραδικο αρχισε να κορναρει ασταματητα, εως που εκοψε ταχυτητα και το ιστιοπλοικο περασε σε σχετικα μικτη αποσταση απο την πλωρη του.

Δεδομενου οτι το ιστιοπλοικο ειχε μειωμενη ικανοτητα χειρισμου, το κοντεινεραδικο οφειλε να παραχωρησει προτεταιοτητα πιο εγκαιρα;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 3/22/2018 at 5:35 PM, Harry said:

Δεδομενου οτι το ιστιοπλοικο ειχε μειωμενη ικανοτητα χειρισμου, το κοντεινεραδικο οφειλε να παραχωρησει προτεταιοτητα πιο εγκαιρα;

Αν είσαι σε separation ή δίαυλο ή πορεία ΠΟΡΘΜΕΙΟΥ συμμορφώνεσαι με τους ισχύοντες κανονισμούς. Δεν το γνωρίζω σίγουρα αλλά υποθέτω ότι το να βρίσκεται κάποιος σε αγώνα δεν αλλάζει κάτι. Καλύτερα βέβαια να φυλάγεται κανείς έτσι κι αλλιώς διότι ειδικά τα ποστάλια πολλές φορές δεν σέβονται το Right of Way. Μου έχει τύχει επανηλειμμένα και σαν πλήρωμα ιστιοπλοϊκού αλλά και σαν επιβάτη ακτοπλοϊκού -τις περισσότερες με πλοίο που παλαιότερα έκανε Αργοσαρωνικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Για ποιο λόγο όταν φτάνει ένα πλοίο στο λιμάνι του πειραια, πλέει με μειωμένη ταχύτητα, ενώ όταν αποχωρεί από το λιμάνι του πειραια δεν υπάρχει όριο ταχυτητας (από όσο έχω παρατηρησει από το ais);

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...