Jump to content
Shipfriends

Λατώ (ΙΜΟ 7394759)


Recommended Posts

Στο Λατώ έχω ζήσει  ίσως την πιο δυνατή στιγμή της ζωής μου. Αυτή τη στιγμή , που αν είχα μόνο μια επιλογή , θα επέλεγα να ξαναζήσω . Μακάρι να είχα εκατομμύρια να το έσωζα. Καρ@βι απο τα λίγα με πολλά κιλά αλ@τι. Το ευχαριστούμε .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 575
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επειδη μια απο τις-πολλες-λοξες που εχω ειναι να φυλαω τα εισιτηρια πλοιων/αεροπλανων ακομα και λεωφορειων πολλες φορες μετα τα ταξιδια μου εκατσα και μετρησα οσα εχω του Λατω και τα εβγαλα 46*(και ισως να εχω πεταξει και 2-3).Εχω μνημες απο το πλοιο απο τα πρωτα του χρονια στα Χανια μεχρι τις πολυ τελευταιες μερες του.

Τρομερα καλοταξιδο,μεγαλο κ ιδανικο για τη γραμμη,πολυτελες(για την εποχη του φυσικα οχι για τις μερες μας)κ γρηγορο.Απο το 2010 και μετα δυστυχως η ΑΝΕΚ το ειχε αφησει εν πολλοις στην τυχη του και η μουρμουρα των επιβατων ηταν συνεχης.

Οπως και να χει εγραψε τη δικη του ιστορια και θα μνημονευεται για δεκαετιες πιστευω απο τους Χανιωτες

Καλο του ταξιδι

*Πιο ΑΝΕΚοβιος απο καθε πο#$τη🤣

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Έτσι για την ιστορία το βαπόρι έφυγε με σημαία Κόμορος και νηολογιο Μορόνι.

υ.γ. βαριομασταν να το γράψουμε

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Δεν άξιζε να γραφτει αυτο το νηολογιο. Ουτε καν το ονομα. Ας εφευγε ως Λατώ.

Η φωτεινη επιγραφη πισω απ τις βαρδιολες συνεχιζε να διατηρει το όνομα του όμως.

Link to comment
Share on other sites

Δεν περίμενε στρόφαλο για να επισκευαστεί αλλά block της μηχανής!! Που το μοναδικό που υπήρχε ήταν του Ερωτοκριτος και η ΑΝΕΚ πήγε να το πάρει αλλά στη μεταφορά έπεσε των Ινδών και από εκεί και πέρα τέλειωσαν οι ελπίδες για το Λατώ!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτή ήταν η ενημέρωση  που είχα τη περίοδο εκείνη, μιας και θυμάμαι ότι είχαν ξεκινήσει οι επισκευές στο πλοίο, μετά την ζημιά που είχε πάθει!! Εάν ταξίδευε μέχρι σήμερα δεν το ξέρω!!! Αλλά σίγουρα θα είχε επισκευαστεί όποτε θα επέστρεφε στην ενεργό δράση για την ΑΝΕΚ εκείνη τη περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

Δέν ξέρουμε άν φταίη η ανευθυνότητα τών Ινδών.

40 χρονών καράβι ήταν και στην Αδριατική είχαν αρχίσει να έρχωνται πιό καινούργια πλοία-ακόμη και νεότευκτα,όπως το Olympic Champion,εκείνη την εποχή.Γι'αυτό άλλωστε η ΑΝΕΚ το είχε ψιλο-παρατήσει στην τύχη του.Πιστεύω πως ακόμη κι'άν τότε είχε επισκευαστεί και επιστρέψει στην ενεργό δράση,αυτό θα ήταν γιά κανένα-δυό χρόνια μονάχα και σε καμμιά γραμμή Μπάρι-Δυρράχιο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο μέχρι την βλάβη του εξυπηρετούσε τα Χανιά επάξια. Δεν το ειχε αφήσει και ούτε είχε φτάσει η στιγμή που δεν περνούσε η πάστα του.

Ήταν βαπορι οικονομικό, με πολλά κρεβάτια και άνετους/άπλετους εξωτερικούς χώρους και σαλόνια.

Κούμπωνε σε πολλές γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από τη Πειραιά Κρήτη δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να σταθεί σε κάποια άλλη γραμμή στην Ελλάδα, με την ιδεοτεροτητα που είχε στη μανούβρα και στο μεγάλο βύθισμα του !! Για αυτό όλα τα χρόνια του στην Ελλάδα την έβγαλε μεταξύ Ελλάδα Ιταλίας στην αρχή και έπειτα στη γραμμή Πειραιά Χανιά με κάποια λίγες εμφανίσεις στη γραμμή του Ηρακλείου. Τα τελευταία χρόνια το γκαράζ του φαινόταν μικρό για τις ανάγκες της γραμμής των Χανίων το καλοκαίρι!!! 

Μία περίοδο η ΑΝΕΚ είχε σκεφτεί να αντικαταστησει το Λισσος με το Λατω στη γραμμή Πειραιά Χίο. Μυτιλήνη, αλλά λόγω μεγάλου βυθίσματος δεν θα μπορούσε να μπει στη Χίο, οπότε μια που έγινε η σκέψη, μιας που την διεγράψαν από το μυαλό τους. 

Μία χαρακτηριστική σκηνή στη φόρτωση του ήταν το κοντάρι που έλεχε το ύψος του φορτηγού για να μην βρει στην οροφή του γκαράζ!! 

Link to comment
Share on other sites

Θυμάσαι υψος γκαράζ,γιατι κάπου ειχα δει μεσα στο πλοιο 4 μέτρα αν και εμενα μου φαινόταν πολυ παραπάνω ακομα και στο πάνω γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Δεν περίμενε στρόφαλο για να επισκευαστεί αλλά block της μηχανής!! Που το μοναδικό που υπήρχε ήταν του Ερωτοκριτος και η ΑΝΕΚ πήγε να το πάρει αλλά στη μεταφορά έπεσε των Ινδών και από εκεί και πέρα τέλειωσαν οι ελπίδες για το Λατώ!!

 αυγο ηταν και τους επεσε; στα χερια το μετεφεραν;

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μία χαρακτηριστική σκηνή στη φόρτωση του ήταν το κοντάρι που έλεχε το ύψος του φορτηγού για να μην βρει στην οροφή του γκαράζ!! 

 

1 hour ago, margaritis24 said:

Αυτο με το κονταρι γινοταν κ στο λισσος κ στα κρητη ακομα κ τωρα

σε ολα σχεδον τα αναλογου μεγεθους, γιαπωνεζικα των  70s. θυμαμαι και στα ionian galaxy & ionian island

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Petros P said:

Θυμάσαι υψος γκαράζ,γιατι κάπου ειχα δει μεσα στο πλοιο 4 μέτρα αν και εμενα μου φαινόταν πολυ παραπάνω ακομα και στο πάνω γκαράζ.

4 ήταν, Πέτρο

Link to comment
Share on other sites

Με το συγκεκριμενο πλοιο δεν ειχα ταξιδεψει ποτε.

Παρολαυτα παντα στα ματια μου ηταν ένα πλοιο που με εντυπωσιαζε από την πρωτη φορα που το ειδα στον Πειραια.

Ας προσθεσω λοιπον και μερικες φωτογραφιες από μια απογευματινη εισοδο του στον Πειραια πριν από 11 χρονια,ερχομενο από ημερησιο δρομολογιο

Μπαινοντας στο κεντρικο λιμανι αρχισε να γυριζει αργα αργα μεχρι που αρχισε να κανει αναποδα για τη θεση του

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 6/19/2018 at 7:43 PM, enas chiotis said:

Όπως το θυμάται κανείς. Φορτωμένο γαύρους, με λοστρόμο τον Τάκη Τσουκαλά να κατευθύνει τα πλήθη, το μακρυνό! 2006.

απο το 48:12 και για 1-2λεπτα  μπορούμε να δούμε πλάνα απο το λατώ τότε με τους γαύρους..(απο την σημερινή εκπομπή του του Τάκη τσουκαλά)

Edited by christos kefalonia
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...