Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

uddox   

Νομίζω ότι αξίζει το θέμα, το οποίο συνδέεται άμεσα με τα πλοία κλπ

Στο portnet διάβασα τα παρακάτω, τα οποία δεν είναι φρέσκα σαν σκέψη, το θέλει και ένα μεγάλο κομμάτι του Λ.Σ, και νομίζω οι περισσότεροι Ελληνες.

Μια μεταρρύθμιση για το 2006 : Αποστρατιωτικοποίηση του Λιμενικού Σώματος

Μια πρόταση που πολλές φορές ψιθυρίζεται αλλά ποτέ μέχρι τώρα δεν έχει συζητηθεί σοβαρά και αφορά την αποστρατιωτικοποίηση του Λιμενικού Σώματος καταθέτει μέσα από το Portnet.gr ο επίκουρος καθηγητής του τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά Κώστας Χλωμούδης. Το Portnet.gr διαθέτει τις σελίδες του σε έναν σχετικό διάλογο, φιλοξενώντας ως εισαγωγικό σχόλιο ένα σύντομο κείμενο του Κ. Χλωμούδη.

«Σε όλο το κόσμο το Λιμενικό Σώμα αναπτύσσει τις δραστηριότητες ακτοφυλακής και ασφαλείας στα πλαίσια των Υπουργείων με ευθύνη τη δημόσια τάξη. Στην Ελλάδα, παγκόσμιο παράδοξο, αποτελούν τα στελέχη που διαμορφώνουν (σε υπηρεσιακό και όχι μόνο επίπεδο) τη πολιτική που αναφέρεται στην ακτοπλοΐα, στη ναυτιλία, στα λιμάνια, στις μεταφορές τελικά. Είναι δεδομένες οι δυσκολίες ενός στρατιωτικού σώματος, που από τη φύση του πρέπει να λειτουργεί με τη διαταγή-εντολή του ανώτερου, να συμβάλλει, με παρρησία, ως επιστημονικό αλλά και πολιτικό βουλευόμενο όργανο, σε επιλογές που επηρεάζονται καταλυτικά σε εξαιρετικά σύντομο χρόνο από τις κοινωνικό-οικονομικο-πολιτικές εξελίξεις. Αυτό δεν σημαίνει άρνηση της ύπαρξης και εξαιρετικού επιστημονικού προσωπικού με ειδίκευση σε τομείς όπως αυτούς που προαναφέραμε. Σημαίνει όμως ότι η έκφραση γνώμης, η διενέργεια έρευνας, η αναζήτηση εναλλακτικών επιλογών κλπ. υπόκειται στους περιορισμούς που επιβάλλει η λειτουργικότητα ενός στρατιωτικού σώματος, με την ιεραρχική δομή και στο επίπεδο της γνώμης, άποψης, θέσης.

Άμεση οργάνωση και προγραμματισμός της αποστρατιωτικοποίησης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και στελέχωση του με πολιτικό προσωπικό, επιστημονικό και διοικητικό, είναι η ευχή για μεταρρυθμίσεις στο 2006».

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος Αντιναύαρχο Λ.Σ. ΣΙΩΝΙΔΗ Ηλία τίμησε η Βασίλισσα της Δανίας MARGRETHE II, με τον Ανώτερο Ταξιάρχη του Τάγματος του Ντάννεμπρογκ, σε δεξίωση που παρετέθη χθες προς τιμήν της στο Προεδρικό Μέγαρο.

Η Βασίλισσα της Δανίας απένειμε επίσης, τον Χρυσό Σταυρό του Τάγματος του Ντάννεμπρογκ στον Πλωτάρχη Λ.Σ. ΑΛΟΙΜΟΝΟ Κων/νο.

Οι διακρίσεις αυτές , επιβεβαιώνουν την προσφορά του Λιμενικού Σώματος στη Ναυτιλία και στο κοινωνικό σύνολο, στη Χώρα μας και διεθνώς.

Τα παραπανω ειναι απο το ΥΕΝ. Τι εκαναν ομως ακριβως:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα το απογευμα προσπαθησα να εισελθω στο λιμανι απο την πυλη στου Τζελεπη με το αυτοκινητο. Με σταματησαν 2 λιμενικινες οι οποιες σε απταιστα Αγρινιωτικα με ρωτησαν που παω. Η απαντηση μου ηταν οτι πηγαινω στο Τελωνειο(ενταξει, οπως καταλαβαινετε δεν πηγαινα εκει). Η αποκριση τους ηταν να με κυτταξουν με εκπληξη και κυτταζοντας με απορια η μια την αλλη να αναρρωτηθουν "αν μεσα στο λιμανι εχει Τελωνειο" και να με ρωτησουν "που ειναι αυτο".

Στην αρχη σκεφθηκα να τους απαντησω λεγοντας τους οτι "το Τελωνειο ειναι διπλα στο κομμωτηριο" αλλα φανταστηκα οτι δε θα εκτιμουσαν και πολυ την δεικτικη μου αισθηση του χιουμορ. Τελικα τους πληροφορησα οτι βρισκεται απεναντι στο νεο ΥΕΝ(τουλαχιστον αυτο ηξεραν που ειναι) και μου υπεδειξαν οτι η διευλευση εντος λιμενος απαγορευεται κι οτι πρεπει να μπω απο την πυλη του Ηετιωνα, πραγμα που εκανα ως οφειλα.

Εγω τι να πω τωρα? Ειμαι κακος και παραξενος χωρις αφορμη? Ειναι δυνατον να σε βαζουν να φυλαξεις το λιμανι -που δεν ειναι και μεγαλο- και να μην ξερεις τι εχει μεσα? Να μην ξερεις αν εχει Τελωνειο, κεμπαμπτζιδικο η στριπτιζαδικο? Τελικα τουριστες σε αυτην τη χωρα, δεν ειναι μονο αυτοι με τα σακκιδια...

Share this post


Link to post
Share on other sites
giorgosz   

Λιμενικίνες συνάντησα και εγώ στην είσοδο κοντά στις δεξαμενές Βασιλειάδη, αλλά δεν με ρώτησαν τίποτα, κουβέντιαζαν μεταξύ τους.

Στην είσοδο βέβαια την τελευταία για το dock3 φυσικά δεν υπήρχε κανείς.

Λογικά με το Υπουργείο στο λιμάνι θα ενταθούν και τα μέτρα ασφαλείας ενώ άκουσα στις ειδήσεις πριν λίγες μέρες ότι το λιμάνι θα λειτουργεί όπως και το καλοκαίρι των Ολυμπιακών Αγώνων...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ξαναγραφω οτι ειχα γραψει για την ενωση εργαζομενων στο ΛΣ και εφαγε η μαρμαγκα.

οι πολιτικοι (ειχα πει) οταν τα κανουν σαν τα μουτρα τους και η δημοφιλια τους πιανει πατο λενε οτι "παραγεται εργο αλλα δεν προβαλεται επαρκως". το ιδιο προφανως πιστευουν και οι λιμενικοι και οι συνδικαλιστες τους.

υπαρχει και σχετικο φορουμ ονοματι watercopfriends.gr.

φημες οτι ο Nick the Greek ενεγραφη πρωτος ελεγχονται ως ανακριβεις:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
uddox   

Εγώ να πω ότι τα κορίτσια αντέδρασαν λογικά, και αυτο που σκέφθηκαν δεν θα άρεσε στον Νικ.

Αλλά όποιοι ταξιδεύουν εκτός μπορούν μου πουν σε ποια χώρα, τα λιμάνια τα φυλάναι ενστολοι? Θέλω να εμπεδώσω σε ποια κατηγορία ανήκουμε..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τουλαχιστον σε οσα λιμανια η terminals πασης φυσεως η φορτιου εχω επισκεφθει εγω, η συντριπτικη πλειοψηφια φυλασσεται απο security και οχι λιμενικους. Αυτο ομως συμβαινει πολυ απλα γιατι ειναι ιδιωτικα, οπως πχ η Motor Oil η η Πετρολα. Επισης στο εξωτερικο η λειτουργιες του λιμενικου περιοριζονται σε Port State Control και Search and Rescue. Δεν υπαρχει δηλαδη λιμενικο σωμα για να συλλεγει ζυγολογια, να κανει τον τροχονομο, η να κανει πολιτικη και να σφουγγαριζει το πατωμα για να παταει ο εκαστοτε ΥΕΝ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θελω να αγιασω αλλα δεν με αφηνουν... Βρεθηκα κατα τυχη εμπρος απο το κτιριο ενος υπολιμεναρχειου μια επαρχιακης κωμοπολης. Δεν εχει σημασια ποιας, αυτο που ειδα το διηγουμαι χαριν αστεισμου, ας πουμε οτι προκειται για το ανυπαρκτο Υπολιμεναρχειο Βεροιας. Στην ταμπελα λοιπον του κτιριου αναφερεται πανω Λιμενικο Σωμα - Hellenic Coast Guard κι απο κατω Υπολιμεναρχειο Βεροιας. Εδω ειναι και το αστειο της υποθεσης, μια και το "Υπολιμεναρχειο" μεταφραζεται στο κατω μερος της ταμπελας στα αγγλικα σε "SUB PORT AUTHORITY OF VEROIA". :D :D

Τι θελει να πει εδω ο ημιμαθης ποιητης?

α) Υποβρυχιο Λιμεναρχειο

β) Λιμεναρχειο Υποβρυχιων

γ) Οτι το Λιμεναρχειο βρισκεται στο ημι-υπογειο

Περιττο να σας πω τι γελιο επεσε μπροστα στο εν λογω οικημα απο τον υπογραφοντα και τους συν αυτω...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Χρηση χημικων... Μα τι demode(ελληνιστι ντεμοντε) πραγματα ειναι αυτα. Ειναι δυνατον να χρησιμοποιουν χημικα, οταν η επιστημη εχει δημιουργησει ακομη και οπλα γεννετικης καταστροφης? Εκτος αν αυτα τα κρατανε για τους συνταξιουχους, οι συνανδελφοι τους των ΜΑΤ. Αθανατη ελληνικη λεβεντια!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να σας διηγηθώ μια ιστοριούλα που έγινε σήμερα?

Ποιός είπε όχι?Εγώ θα την πω.

Έχω ένα γνωστό από μία εταιρεία (ναυτιλιακή) που επρόκειτο να ταξιδέψει με το Μπλέ Αστέρι στην αναχώρησή του από Σαντορίνη στις 15.30.

Ως γνωστόν, απαγορευτικό το πλοίο μένει στην Σαντορίνη μέχρι άρσης.

Κατά τις 18.00 βλέπω στο site της ΕΜΥ ένα gale πως από 16.30 UTC στο ΝΑ Αιγαίο θα κόψει το 9 και θα γίνει 7 τοπικά 8.Για να ξεφορτωθώ τον γνωστό και να πάω σπιτάκι μου προσπαθώ να το επιβεβαιώσω μέσω ΛΧ Θήρας.

Τηλεφωνώ και ένας από τους κουρασμένους "νέους" πρέπει να είναι στο σώμα λιγότερο από 6 μήνες και στο νησί 1-2 μου απαντάει βαριεστημένα:"Ναι?"

Χωρίς να δηλώσω ποιός είμαι αλλά σαν ένας πολίτης αυτής της χώρας τον ρωτάω τι δελτίο έχει στα χέρια του."Και τι σε νοιάζει εσένα?" η απάντηση."Να ξέρετε ενδιαφέρομαι για το Μπλε Αστέρι κλπ".

"Έχει απαγορευτικό" μου λέει και μου το κλείνει στη μουρη.

Εκνευρισμένος ξανατηλεφωνώ δηλώνονντας το ονομά μου.

"Ξέρετε μου λέει το δελτίο είναι όπως νωρίτερα".

Τον ενημερώνω λοιπόν ότι έχει γίνει άρση και τον ρωτάω αν το πλοίο έχει δηλώσει αν θα αναχωρήσει άμεσα.

Δεν γνωρίζω μου λέει τίποτα και δεν έχω κάποιο σήμα.

Ξεφυσάω και τον ρωτάω ποιός είναι αξιωματικός υπηρεσίας.

"Ο τάδε μου λέει αλλά δεν είναι εδώ και μου πε να μην τον ενοχλήσω".

Του συνιστώ να μπει στο site της ΕΜΥ και να δει ότι το δελτίο άλλαξε, ειδοποιώντας τον Α/Φ για την εξέλιξη ή να πάρει στο Υπουργείο να πάρει το καινούριο δελτίο.

"Δεν γίνετε μου λέει.Αν αρθεί το απαγορευτικό θα μου στείλουν fax"

"Κι αν σε ξεχάσουν?" τον ρωτάω.

"Και τι να κάνω?" μου απαντά και μου κλείνει ευγενικά το τηλέφωνο.

Μετά από 5 λεπτά ακούω κλήση από το VHF του BS προς το Λ/Χ Θήρας.

Ξέρετε λέει στον ίδιο λιμενοφύλακα έχει δωθεί άρση και θα αναχωρήσουμε στις 19.30.

"Υπάρχει απαγορευτικό ακόμα" τους απαντά και τους τελειώνει την όρεξη.

Εγώ ακούγοντας και αυτό , παίρνω τον επισκέπτη επειδή ήταν ήδη 18.45 και ξεκινάω για λιμάνι.

Αφού κατέβηκα και είδα ότι ήδη το πλοίο ετοιμαζόταν να αναχωρήσει, αφήνω τον άνθρωπο και κάθομαι να δω την αναχώρηση.

Το πλοίο έφυγε 19.30 και αρκετοί επιβάτες δεν το πρόλαβαν αφού μέχρι και τις 19.15 το Λ/Χ Θήρας έδινε "απαγορευτικό".

ΥΓ. Σε πρωινή επίσκεψη στο ΛΧ, χαριτόβρυτος δεσποινίς που είχε βάρδια την είδα σκυμένη στο PC της.

Σε ερώτησή μου τι κάνει εκεί , μου είπε:"Ε! Αφού έχουμε τζάμπα internet είπα να κατεβάσω κανένα τραγουδάκι".

Το δελτίο της ΕΜΥ δεν ενδιαφέρετε κανένας να το δεί, ρε γαμώτο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο Κεντρικος Λιμεναρχης Πατρας κ.Σπανακος αναλαμβανει κεντρικος διαχειριστης του Λ.Σ. (ή του ΥΕΝ δεν καταλαβα ακριβως). Στην Πατρα ερχεται απο το Vancouver (οπως και ο κ.Σπανακος), ο πατρινος Αποστολος Λιουρδης. (το ι ειναι κανονικο, οχι λογω προφορας):eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να μην γκρινιάζουμε συνέχεια…να πούμε και μια καλή κουβέντα. Μου έκανε καλή εντύπωση αυτό που είδα στη Λιναριά της Σκύρου κατά την φορτοεκφόρτωση του Αχιλλέα. Οι 4 λιμενικοί (3 άντρες και μια κοπέλλα)…δεν οπλοφορούσαν! Ήταν ήρεμοι, ευγενικοί και τα πήγαιναν μια χαρά με τα τροχονομικά -και τα άλλα- τους καθήκοντα. Προφανώς, οι άνθρωποι εκεί έχουν κατανοήσει ότι για να βάλλεις σε σειρά τα αυτοκίνητα και για να γίνεις σεβαστός…δεν είναι απαραίτητα τα κουμπούρια. Παράδειγμα λοιπόν προς μίμηση.

ΥΓ Nick the Greek σε θυμήθηκα, όταν -περνώντας μπροστά από το Υπολιμεναρχείο του επινείου όμορφης επαρχιακής κωμόπολης, με θέα στο Αιγαίο- είδα να γράφει: SUB PORT AUTHORITY! Δεν ξέρω εάν μιλάμε για την ίδια πόλη ή είναι ένα γενικώτερο φαινόμενο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε επιφυλακή έχει τεθεί το προσωπικό του Λιμενικού Σώματος, από το Σάββατο 25-8ου, προκειμένου να βοηθήσει όπου αυτό είναι δυνατόν,

στην αντιμετώπιση προβλημάτων από την τραγωδία που πλήττει την χώρα μας.

Η πλήρης ανακοίνωση από το ΥΕΝ :

Με διαταγή του Αρχηγού Λιμενικού Σώματος τέθηκε σε επιφυλακή, (εντός των Λιμενικών Καταστημάτων), όλο το προσωπικό του Λ.Σ. από την 15:35 της 25-08-07, προκειμένου να υποβοηθήσουν τις τοπικές περιφερειακές-νομαρχιακές – δημοτικές – στρατιωτικές – αστυνομικές – πυροσβεστικές αρχές προς τη διάσωση μεταφορά απεγκλωβισμό κινδυνευόντων ατόμων στις πληγείσες περιοχές καθώς και για τη διενέργεια οποιασδήποτε άλλης επιχείρησης απαιτηθεί.

Με διαταγή του Αρχηγού Λιμενικού Σώματος τέθηκε σε επιφυλακή, (εντός των Λιμενικών Καταστημάτων), όλο το προσωπικό του Λ.Σ. από την 15:35 της 25-08-07. Επίσης σε επιφυλακή και άμεση επιχειρησιακή ετοιμότητα τέθηκαν τα πληρώματα όλων των πλωτών και εναέριων μέσων του Λιμενικού Σώματος καθώς και η μονάδα Υποβρυχίων Αποστολών Λ.Σ. προκειμένου να υποβοηθήσουν τις τοπικές περιφερειακές-νομαρχιακές – δημοτικές – στρατιωτικές – αστυνομικές – πυροσβεστικές αρχές προς τη διάσωση μεταφορά απεγκλωβισμό κινδυνευόντων ατόμων στις πληγείσες περιοχές καθώς και για τη διενέργεια οποιασδήποτε άλλης επιχείρησης απαιτηθεί.

Από απογευματινές ώρες εχθές επιχειρούν:

το ΠΛΣ 604, το Ν/Γ 516 (Ναυαγωσωστικό) στην παραλία Θολού Κυπαρισσίας ως σκοπούντα για τη μεταφορά και τον απεγκλωβισμό κινδυνευόντων ατόμων που βρίσκονται στην ανωτέρω παραλία.

το ΠΑΘ 070 (Περιπολικό Ανοικτής Θαλάσσης) στην παραλία Ανημπορειό, νότια Νέων Στύρων Ευβοίας ως σκοπούν για τη μεταφορά και τον απεγκλωβισμό κινδυνευόντων ατόμων που βρίσκονται στην ανωτέρω παραλία.

το Ν/Γ 510 (Ναυαγοσωστικό) στο λιμένα Αλιβερίου ως σκοπούν για τη μεταφορά τραυματισθέντων ή ατόμων που χρήζουν άμεσης μεταφοράς.

τρία (03) περιπολικά αυτοκίνητα Λ.Σ. στελεχωμένα από 15 άνδρες του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καλαμάτας προκειμένου υποβοηθήσουν δυνάμεις Π.Υ. – ΕΛΑΣ στον απεγκλωβισμό και τον έλεγχο κατοικιών των υπό εκκένωση χωριού Σαμίου Μεσσηνίας.

Με μέριμνα του Θαλάμου Επιχειρήσεων ΥΕΝ και των τοπικών Λιμενικών Αρχών εκτελούνται συνεχή δρομολόγια από Ε/Γ- Ο/Γ πλοία για την μεταφορά και απεγκλωβισμό ατόμων και οχημάτων στις παρακάτω περιοχές:

Από λιμένα Νέων Στύρων Ευβοίας στην Αγία Μαρίνα Αττικής

Από Αλιβέρι Ευβοίας προς Ωρωπό Αττικής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω να αναφέρω τέτοια παραδείγματα στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά. Φέτος το καλοκαίρι είχαν πάρει σβάρνα, οι Λιμενικοί και είχαν γράψει όλα τα μηχανάκια των πληρωμάτων από τα ταχύπλοος (Highspeed 1, 2, 3, 4, 5, Speedrunner II, Αίολος Κεντερης ΙΙ & Flying Cat 3) που είχαν παρκάρει σε ένα πεζοδρόμιο δίπλα απο τα εκδοτηρια της HSW στην Ακτή Τζελεπή. Σύμφωνα με το πλήρωμα τους είχε δώσει ειδική άδεια κάποιος υψηλόβαθμος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά:rolleyes: και οι λιμενικοί τους έγραψαν. Το ίδιο περιστατικό έγινε τη προηγούμενη Κυριακή με αυτοκίνητα ή τα μηχανάκια πληρωμάτων του Σαρωνικού.

Τελικά αφού σπατάλησαν λίγο από τον ελεύθερο χρόνο οι ναυτικοί, τους σβήσανε όλων της κλήσεις.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Angelos   

2 σχόλια έχω μονο:

1. ευτυχώς που το έβαλες να μαθαίνουμε για πιο λόγο υπάρχουν τα ημερολόγια των πλοίων!

2. Ότι εύσημα θα μπορούσε να πάρει το λιμεναρχείο για την κατανόηση τα χάνει εφόσον δεν εξηγεί τι έκανε να καταλάβουν ότι τα πληρώματα μίλησαν για αδυναμία.

πάντως το λιμεναρχείο της Ζακύνθου κάνει την καλύτερη δουλειά:

Απαγορεύει την στάθμευση σε όλα τα οχήματα με εξαίρεση όσα έχουν άδειες και παραχωρεί ειδικό σήμα και άδεια στα ναυτολογημένα πληρώματα

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ λοπόν για το Λ/Χ Ζακύνθου.Προφανώς αυτό αποτελεί πρωτοβουλία του λιμενάρχη. Είναι όμως πάρα πολύ δύσκολο να εφαρμοστεί παντού γιατί ειδικά στα μεγάλα λιμάνια γιατί μας ενδιαφέρει η κόμμωση, το RAY BAN (όχι δεν πληρώθηκα από την εταιρεία) και ό,τι άλλο εκτός από να κάνουμε αυτονόητα απλά πραγματα για διευκοληνθεί η λειτουργία των λιμανιών:).Σαφώς και δεν εξαρτάται από τις θέσεις στάθμευσης των οχημάτων των πληρωμάτων η καλή λειτουργία των "λιμανιών" όμως οφείλουν να σέβοντε αυτούς που πληρώνουν ακόμα και τη προικοδότηση των θυγατέρων τους. Δεν είναι σχήμα λόγου ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ.:rolleyes::mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
di_bar   

Πληροφορία απο τον πρόεδρο κτηνοτρόφων του πυροπλήκτου δήμου Πηνείας (αν το γράφω σωστά) του νομου Ηλείας αναφέρει οτι λόγω της ερμηνείας που δίνει η ηγεσία του Λ/Χ Κυλληνης στο Π.Δ. 405 φορτία με σανό και άχυρα που μεταφέρονται μεσω πλοίων απο την εν λόγω περιοχή (οτι εχει απομείνει φυσικα!) για Κυλλήνη - Ζάκυνθο απαιτούνται 5 ημέρες(!) ενώ για Κεφαλονιά 1 1/4 της ώρας. Και τούτο διότι το λιμεναρχείο επιτρέπει τη φόρτωση σανού και άχυρων μονο σε φορτίο καυσίμων για Ζάκυνθο ενώ πρός Κεφαλονία σε όλα τα δρομολόγια. Μήπως μπορεί κανεις να δώσει τα φώτα του επι του θέματος?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Angelos   

Δεν γνωρίζω τον κανονισμό αλλα αν πάρω λίγο την λογική θεωρώ το σανό και το άχυρο αρκετά έφλεκτο υλικό το οποιο μπορεί να φέρει μεγαλύτερες και γρηγορότερες καταστροφές σε ένα γκαράζ. Αν είναι θέμα interpretation κανονισμού θεωρώ σωστή αυτή την απόφαση.

Πιστεύω ότι τα δρομολόγια καυσιμων τον χειμώνα είναι ανά 5 μέρες και το καλοκαίρι 2 φορες την εβδομάδα και δεν θεωρώ το σανό και το άχυρο, φορτίο εκτακτου ανάγκης ή φορτίο που η προγραμματισμένη του μεταφορά δεν μπορεί να γίνει. Οποτε ας μην το ρίχνουμε στα καραβια ή στα λιμεναρχεία αυτό το θέμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο κανονισμός λέει ότι μπορεί να μεταφερθούν δυο φορτηγά με σανό στα Ε/Γ-Ο/Γ. Τα οποία θα μπουν τελευταία στο πλοίο και με το μπρος. Διότι εάν τυχόν ξεσπάσει πυρκαγιά, να ανοίξουν το καταπέλτη του πλοίου και να τα ρίξουν στη θάλασσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ο Κεντρικος Λιμεναρχης Πατρας κ.Σπανακος αναλαμβανει κεντρικος διαχειριστης του Λ.Σ. (ή του ΥΕΝ δεν καταλαβα ακριβως). Στην Πατρα ερχεται απο το Vancouver (οπως και ο κ.Σπανακος), ο πατρινος Αποστολος Λιουρδης. (το ι ειναι κανονικο, οχι λογω προφορας):confused:

πριν λιγες μερες εγινε και επισημα η αλλαγη φρουρας στο ΚΛΠ. ο νεος λιμεναρχης εχει ξαναυπηρετησει εδω, ως υπολιμεναρχης και ΔΝΤΗΣ ασφαλειας.

Share this post


Link to post
Share on other sites
uddox   

Γιατί τα καλλίτερα παιδιά περνάνε απο την Πάτρα ??

Διότι δεν βγάζει αρχηγούς, εκτός και αν κάτι αλλάξει οσονούπω.

Παρακαλώ διορθώστε με

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΑΙΠΕ

7/1/2008 10:58

ΧΙΟΣ: Υπόσχεση ότι σύντομα οι Λιμενικοί δεν θα εκτελούν τροχονομικά καθήκοντα στις ζώνες λιμένων έδωσε ο υφυπουργός ΥΕΝ Π. Καμένος

Λέτε, έστω και αργά, να κατάλαβαν ότι ο ρόλος του ΛΣ δεν είναι να κόβει κλήσεις για παρκάρισμα, να ελέγχει τα "μοτοσακό" για κράνος και να επιλαμβάνεται τροχαίων ατυχημάτων? Μακάρι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×