Jump to content
Shipfriends

Eπισκευές, συντηρήσεις, δεξαμενισμοί


Recommended Posts

Έχω μια απορία τα ταχύπλοα της HSW δε έβαψαν τα ύφαλα τους κατά τους δεξαμενισμούς τους?? Για παράδειγμα το Highspeed 4 το χρώμα στα ύφαλα είναι γεμάτο από μπλε «μπαλώματα»:mad:. Ενω το Flying Cat 2 μου μοιάζει σαν μην έχει βάφει.:o:eek:

post-54-128326979944_thumb.jpg

post-54-128326979947_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αλλά μπορεί να μην τα έβαψαν καθόλου, αλλά και τα αλλά που τα έβαψαν, η μπόγια αποδείχτηκε όχι και η καλύτερη:o:(. Νέο παράδειγμα αποτελεί το Highspeed 5, μετά από δυο ταξίδια όπου του έχουν φύγει κομμάτια μπογιάς:mad:.

post-54-128326980276_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμη αυτο που λεει παραπανω ο Π100 και αλλου ο pie

Στα 28-29...όπως είπα και σε άλλο ποστ της βλάβης. Βέβαια μπορεί να φαίνονται λίγα για τα δεδομένα του, αλλά αν συγκρίνεις ότι το "3" εδώ και αρκετές μέρες σέρνετε στα 27-28 και το "1" πάει με μαx 31 τότε καλά είναι. Απλά είναι κοροϊδία για τον κόσμο να πληρώνει εισιτήριο ταχυπλοου...! Και λογικά θα υπάρξουν κ πολλά παράπονα αυτές τις μέρες, αφού άμα πάει στη γραμμή του που φτάνει μέχρι Σαντορίνη θα μαζεύει τρελή καθυστέρηση.

φετος σε ολα ανεξαιρετως τα πλοια δεν πρεπει να εγινε και η καλυτερη δουλεια. :mad: Για τα Χαισπιντ τα ειπαμε και τα βλεπουμε, το Σπηντρανερ ΙΙ αργησε μια βδομαδα να ξεκινησει γιατι τελευταια στιγμη εβγαλε προβλημα ενω το πλοιο ηταν δεμενο 5 μηνες, ξεκινησε χωρις δεξαμενισμο (τον ειχε κανει πριν δεσει, αλλη μοδα παλι αυτη) Οικονομια και των γονεων η δουλεια :D

Και ακομα δεν εχουν ζοριστει με τις ζεστες τον κοσμο και τα διπλα δρομολογια. Ελπιζω μονο το καλοκαιρι του 2009 να μην ειναι ποιο αμαρτωλο απο το 1999 :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
φετος σε ολα ανεξαιρετως τα πλοια δεν πρεπει να εγινε και η καλυτερη δουλεια.
Αυτό είναι πλέον ολοφάνερο, ιδίως στα ταχύπλοα....που απ' ό,τι δείχνει φέτος δεν θα είναι και η καλύτερη χρονιά τους...
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Προφανως γιατι τα χρωματα κοστιζουν και θεωρουν οτι δεν αξιζει τον κοπο να σπαταλησεις λεφτα για κατι τετοιο.

Αυτο το απλο σκεφτομαι εγω,τωρα αν υπαρχουν και αλλοι λογοι δεν ξερω

Link to comment
Share on other sites

Μπροστα σ ολα τα χρωματα που χρησημοποιουνται τι ειναι τα χρωματα για τον ουρανο του γκαραζ; Επιπλεον απο τα καυσαερια πρεπει να γινεται μαυρο. Μηπως ομως ο ουρανος δεν ειναι σιδερο και δεν επιδεχεται βαψιμο;

Link to comment
Share on other sites

Ουρανός είναι από σίδερο, αλλά πριν τον ουρανό υπάρχουν φώτα, καλώδια, συστήματα κατάσβεσης, πυρανίχνευσης κλπ εξαρτήματα, όποτε για να βαφτεί ο ουρανός με όλες αυτές τις δυσκολίες θέλει χρόνο και χρήμα παραπάνω. Και μην ξεχνάς ότι άμεσα θα ξανά μαυρίσει με τα καυσαέρια των οχημάτων.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

πολυ κουβεντα γινεται τελευταια με τις ακινησιες exprees που γινονται στα πλοια!κ ρωτω...υπαρχει καποιος νομος που να υποχρεωνει την εταιρια για το πωσω θα κατσει το πλοιο της???για παραδειγμα το blue star paros εκατσε 12μερες εκανε οτι προβλεποταν ανανεωσε κ τα πιστοποιητικα του κ βγηκε.αφου κανει συντηρηση ολο το χρονο πρεπει να κατσει 1 μηνα ας πουμε!ο ελυρος το ιδιο..παει δεξαμενη για να ελεξουν τα αξονικα κ επιστρεφει σε μια βδομαδα!οι μηχανικοι της παρεας ας μας δωσουν τα φωτα τους B)

Link to comment
Share on other sites

δεν ειμαι μηχανικοςwink.gif. αλλα σιγουρα ο νομος δεν "υποχρεωνει" να δεσουν συγκεκριμενο διαστημα. τα service στη μηχανη, τα προβλεπει ο κατασκευαστης, αναλογα με τις ωρες λειτουργιας. απο εκει και περα δεν ειναι μονο θεμα χρονου, αλλα ειναι θεμα και του ποσα συνεργεια δουλευουν στο βαπορι. (θυμιζω οτι ο διαγορας βγηκε μετα απο 5 εβδομαδες επισκευη, ενω ειχε κατσει 2 χρονια παρατημενος). δεν ειναι το πρωτο ουτε το τελευταιο που κανει επισκευη σε συντομο διαστημα. αν δεν ειχε τπτ xtra να κανει δεν ειχε λογο να κατσει παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Νομίζω ότι το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας επειδή δουλεύει σαν πορθμείο υποχρεούται να δεξαμενιστεί κάθε δυο χρόνια (όποτε μπορεί να λείψει κάποιες ημέρες εφόσον έχει ξεκινήσει δρομολόγια για ένα δεξαμενισμό).

κανενα πλοιο δεν ειναι υποχρεωτικο να δεξαμενιζεται καθε χρονο.

Καθε χειμωνα απο καταβολης του καταστηματος τουτου, παρατηρω μια δεξαμενολαγνεια εκ μερους πολλων εξ' ημων. Και εξηγουμαι: Δεν βλεπω το λογο εφ' οσον καποιο πλοιο δεν εχει προβληματα με αξονες και προπελες, να βγαινει καθε χρονο ντε και καλα στη δεξαμενη. Ο καθαρισμος των υφαλων μπορει να γινει ανετα, οικονομικα και με καλο αποτελεσμα απο δυτες, οπως και το βαψιμο πανω απο την ισαλο γραμμη, ειδικα αν στην τελευταια δεξαμενη εχουν χρησιμοποιηθει ποιοτικα εποξικα χρωματα για το βαψιμο κατω απο την ισαλο. Δεν νομιζω επισης πως αναφερεται πουθενα και σε κανενα πιστοποιητικο αξιοπλοιας ο υποχρεωτικος δεξαμενισμος καθε χρονο. Το γεγονος λοιπον πως καποιο πλοιο δεν ανεβαινει δεξαμενη μια χρονια, δεν σημαινει απαραιτητα πως οι πλοιοκτητες του ειναι ξαδερφια με το Θειο Σκρουτζ, ουτε οτι εχει καταντησει σαν το Γεωργιος Εξπρες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επισκευή σε πλοίο που κανει δρομολόγια μπορεί να κάνεις όταν αυτό έχει μεγάλες παραμονές (το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έχει) κι όταν δεν έχει χοντρές δουλειές.

Παραταύτα το ορθόδοξο είναι να σταματήσει κάποιο διάστημα και να γίνουν αυτά που χρειάζονται.Αυτό το κάνουν ακόμη και τα νεότευκτα που έχουν πολύ μικρή συντήρηση όχι πλοία μεγάλης ηλικίας.

Εδώ πρέπει να θυμιθούμε ότι και παλαιότερα είχε γίνει αυτό το πράμα και με το Θεόφιλος και με το Μυτιλήνη και με το Ταξιάρχη!!Από το 2003 μέχρι το 2005 κανένα βαπόρι δεν είχε δέσει για ετήσια ,δεξαμενισμοί 2 μέρες και βούρ πάλι στα δρομολόγια τους ,οι υπόλοιπες εργασίες γινόταν σε καθημερινή βάση στα λιμάνια ακόμα και εν πλώ !!!

Βεβαια να πουμε οτι δεν ανακαλυψαμε την αμερικη κανοντας τετοιου τυπου επισκευες. Αυτο ειναι κανονας σε "υπαναπτυκτες" χωρες της ευρωπης.

Τα βαπορια βαφονται δεξαμενιζονται και επισκευαζονται καθε 2 χρονια. Τοσο πολυ που υποψηφιος αγοραστης του Θεσσαλονικη του πυραυλοκινητου

ρωτουσε αν το βαπορι εχει κανενα προβλημα με αξονες επειδη εκανε 2 φορες δεξαμενισμο μεσα σε ενα χρονο :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μ αρεσει που στον Πειραια φευγουν καμια φορα τα πλοια για να πανε στις ναυπηγοεπισκευαστικες ζωνες να κανουν αναλογες εργασιες(κινδυνος απο σπιθες)ενω στην Καβαλα ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ισα που δεν τον εβγαλαν και σε βαζα για να του καθαρισουν τα υφαλα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ουτε βαθουλωματα(απο σταση θαλασσινου νερου)στην επιφανεια τους.

τα βαθουλωματα, αν δεν κανω λαθος, δεν προκαλουνται απο το θαλασσινο νερο. προκαλουνται απο το ματσακονι (σβουρακι), που γινεται στα σημεια που υπαρχει σκουρια ή εχει σκασει το χρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Πιθανον να γινονται και ετσι αλλα εχω δει σε πλοια κατι λακουβες οι οποιες δεν εχουν γινει σιγουρα απο 'τριψιμο',φαινονταν κυριως σαν αποτελεσμα εγκαταλειψης...οταν χωραει ολοκληρη η χουφτα σου μεσα :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
...EXEIS DIKIO FILE TA PRAGMATA EINAI POLY DYSKOLA OIKONOMIKA

Δηλαδή αν σχεδιάζουμε να πάμε φέτος το καλοκαίρι διακοπές σε Χ-Μ-Λ και επιλέξουμε ΝΕΛ, υπάρχει περίπτωση να κολλήσουμε στο Δύσβατο ή να φουντάρουμε άναυλοι στό Βενέτικο :unsure:?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το αποτέλεσμα σκέτη απογοήτευση.

Γενικά, τα βαψίματα στη Nel, από συμβατικά και φορτηγά μέχρι ταχύπλοα πλέον, είναι "τραγικά", που θα έλεγε και η Τζούλια. Δες Colossus, δες Aqua Maria, τώρα το Θαλασσινή...

Link to comment
Share on other sites

Οφείλω να καταθέσω τις εξαιρετικές εντυπώσεις που αποκόμισα από την καθαριότητα, την ευταξία και την εν γένει εμφάνιση δύο F/B με τα οποία πρόσφατα ταξίδεψα, του αμφίπλωρου Άννα-Μαρία (Ωρωπός-Ερέτρια) και του κλασσικού Αιδηψός της "άγονης" γραμμής Αγιόκαμπος-Γλύφα. Ειδικά το κατάστρωμα του τελευταίου (ήδη 12 ετών) ήταν τόσο αριστοτεχνικά βαμένο που θα το ζήλευαν πολλές και τρανές Εταιρείες. Πως τώρα τα καταφέρνουν αυτοί, αλλά στο Ρίο επικρατεί δυσώδης ακαταστασία, μου προξενεί μεγάλη εντύπωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
...δεν λεω οτι η ελυρος δν ειναι ωραιο πλοιο εσωτερικα, αλλωστε το εχω δει. αλλα δεν παυει να ναι μετασκευης, που σημαινει πως απο κοντα εχει και κακοτεχνιες...

Επειδή κι' εμείς και οι οικογένειές μας ταξιδεύουν με την Έλυρο, δεν μπορούμε άραγε να μάθουμε ποιό τρομερό μυστικό κρύβει η κακή ποιότητα της μετασκευής του (excuse me) της, ώστε να προστατεύσουμε τις ζωές και τις περιουσίες μας;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
στο πλοιο εχουν λυσει τις μηχανες κ εξαρτηματα απο αυτες υπαρχουν σκορπια στο γκαραζ

Δεν βλέπω κάτι περίεργο σε αυτό!! Είναι συνήθης πρακτική τα εξαρτήματα των μηχανών να τα βγάζουν στο γκαράζ εκάστοτε πλοίου λόγω περιορισμένου χώρου στα μηχανοστάσια (ειδικά στο Superferry II). Εάν δεν βλέπεις πράγματα στο γκαράζ τοτε συνήθως δεν γίνονται πολλά πράγματα στη κάρδια του πλοίου!!

Link to comment
Share on other sites

Τώρα Παναγία μου, θα με συγχωρέσεις ελπίζω που μπαίνω στην μέση, αλλά ο άνθρωπος δεν μίλησε για κάτι "το περίεργο". Απλή αναφορά - ενημέρωση μας έκανε.

Αν δηλαδή αύριο μπεις εσύ και μας γράψεις ότι το Ψαρά Γκλόρυ (π.χ.) βάφεται στο Κερατσίνι, θα πρέπει να σου απαντήσει κάποιος ότι "δεν βλέπει κάτι το περίεργο σ' αυτό" ??? :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
ωραία επισκευή του έκανα στην ετήσια!!!!!!!!

Αυτό που ξέρω είναι μετά από επισκευές πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος για ζημιά, μέχρι να "πατήσουν" σωστά τα καινούργια εξαρτήματα των μηχανών!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...