Jump to content
Shipfriends

Eπισκευές, συντηρήσεις, δεξαμενισμοί


Recommended Posts

επειδη συζητησαμε αρκετα σε αλλα threads για αλλαγες χρωματων βαφες τσιμινιερας κλπ, σκεφτηκα να συνεχισουμε εδω συγκεντρωτικα την κουβεντα περι επισκευων.

περαν των πλοιων της HELLenic οπου εχει αρχισει να ξεφτιζει το χρωμα και να φαινεται το ασπρο, παρομοια συμπτωματα προεκυψαν και στο ιονιο.

γνωστο μπλε πλοιο του ιονιου που προσφατα βαφτηκε πιο ανοιχτο λογω αλλαγης ιδιοκτησιας απο τη βαρδιολα και πλωρα ειναι λες και βλεπεις ψηφιακο ζουμ. το ανοιχτο μπλε φευγει και μενουν σκουρα τετραγωνακια του παλιου χρωματος

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

με αφορμη αυτο το ποστ αλλα και μια αστεια φωτογραφια για το που θα καταληξει η ασφάλεια με ISM kai ISPS απλα θελω να εκφρασω την ευτυχια που νιωθω που περιστατικα σαν αυτα που περιεγραφει ο φίλτατος Νηρέας δεν θα ξαναπαρουσιαστουν και δεν θα κάνουν αλλους νέους να δυσανασχετουν. Μια και ο Αι Ες Εμ ;) υποβαλει τετοια γυμνασια να γινοντε ανα πολυ πιο τακτα διαστηματα απο αυτα του βαψιματος και ανα πασα στιγμη επιθεωρησιμα απο πολλες και διαφορετικες αρχες. Εφοσον λοιπον ο επιθεωρητης δεν λεει κατεβαστε εσεις οποια θελετε και αν διαλεξει δεν διαλεξει την λεμβο 1,2,3 (αυτες δηλαδη των ανωτερων αξιωματικων-εξαρταται την συνθεση φυσικα) τοτε σιγουρα τετοια δεν θα ξαναδουμε.

Και φυσικα δεν θα δουμε γιατι οι βάρκες δυστυχως καταργουντε σιγα σιγα και μας εμειναν τα φαστ κραφτς για να τραβανε τα βαρελακια και αυτα με ασχημα καπονια :)

Και να προσθεσω εναν αναστεναγμο προς Νηρεα: " Ε ασε με οσο ζω να ελπιζω"

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι το καλοκαίρι του 2000, σε γυμνάσιο σε ταχύπλοο μεγάλης εταιρείας (καμάρι)!!! Το fast rescue boat το είχαν κατεβάσει στο λιμάνι του Πειραιά (Ακτή Τζελέπη), αλλά δεν έπαιρνε μπρος με τίποτα!!!! Αλλά και σε άλλο γυμνάσιο στη Σαντορίνη, σε συμβατικό της ίδιας εταιρείας fast rescue boat πήρε μπροστά κανονικά, αλλά ξέμεινε από βενζίνη μετά από κανένα δέκα λεπτό δοκιμών!! Όποτε έριξαν βάρκα για να το ρυμουλκήσουν!! Επειδή ο πλοίαρχος μόλις είχε αλλάξει, ο τέως δεν είχε ενημερώσει το νυν ή τον ύπαρχο, ότι δεν άφηνε πολύ βενζίνη στο ντεπόζιτο μη γίνει καμία έκρηξη από τη ζεστή!!! Επειδή ήταν αυτός υπεύθυνος για το fast rescue boat!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ειναι απίστευτο το οτι έχει εμφανιστεί κ το όνομα ολόκληρο :D

Το εχουνε σκοτώσει το βαποράκι, αν δείτε σε άλλη φωτο απο το ίδιο site πλεον έχουν βάψει άσπρα μέχρι κ τα μαύρα πλαίσια των παραθύρων της γέφυρας...

Γιαυτο το καημένο τους ζητάει να γυρίσει πίσω στα κόκκινα χρόνια

(δείτε ενδεικτικά το αδελφάκι του http://www.faktaomfartyg.com/spirit_of_tasmania_1995_b_3.htm )

Οσκαρ κακοποίησης για το -μακράν- πιο άτυχο superfast

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kάτι άσχετο: Τα δύο παλάτια της Κρήτης φρασκοβάφτηκαν και ειδικά ο πρίγκιπς στο φουγάρο λάμπει (όπως και όλο το πλοίο) με ολοζώντανα χρώματα!! :P Μάλλον κάποιος τους έκραξε κι έριξαν μια γερή πινελιά γιατί ειδικά ο πρίγκιππας κόντευε να χαθεί.

Link to comment
Share on other sites

και εδω στα 4 μινωικα που πιανουν πατρα πεφτει μπογια και ειναι σαφως καλυτερα τα πραματα απο περσυ που ηρθαν πειραια για ετησια τα βαπορια χαλια.

ικαρος και πασιφαη ειναι φρεσκοβαμενα στο μεγαλυτερο μερος τους ενω και η τσιμινιερα παρουσιαζει πολυ καλη εικονα.

αντιστοιχη κατασταση σε ολυμπια και ευρωπη με μελανο σημειο τον πρηγκιπα που εχει ξασπρισει

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

στα μινωικα παλι, επειδη εχει αναφερθει και αλλου οτι το ολυμπια ανεβηκε δεξαμενη στην ελευσινα και δεδομενου οτι ειχε δεξαμενιστει και περσυ, να υποθεσουμε οτι τα μινωοβαπορα δεξαμενιζονται πλεον καθε χρονο;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ειδα τον σοφοκλη προχθες που ειχε διανυκτερευση. φρεσκοβαμμενος ολος, ελαμπε.

πρεπει να ειναι η πρωτη φορα απο τοτε που ηρθε που γινεται τοσο προσεκτικο και γενικευμενο βαψιμο.

α και τα ντεκ και οι καταπελτες ειναι γαλαζια πλεον και οχι πρασινα

Link to comment
Share on other sites

Δέν είναι μόνο θέμα ποιότητας μπογιάς, είναι και θέμα για το τρόπο που θα γίνει η βαφή αλλα και οι κλιματολογικές συνθήκες. Το ζήτημα είναι το ότι στο τέλος οι περισσότεροι πληρώνουν τα διπλά για να βαφτεί το πλοίο σωστά...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εχω να το λεω για την καλή αμμοβολή και τα βαψίματα που κανουν στις δεξαμενες στο πέραμα!! Πρώτης ποιότητας, δεν φεύγει με τίποτα πιστέψτε με!!! :):D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

το γραφω εδω για να μην κανω ποστακια ανα πλοιο. την προηγουμενη εβδομαδα στα 4 μινωοβαπορα της πατρας (ολυμπια, ευρωπη, ικαρος, πασιφαη/ το αριαδνη ηρθε απαστραπτον) γινοταν εκτεταμενη βαφη εξωτερικα. σε ικαρο και ολυμπια εφυγαν και τα τελευταια υπολειμματα παλιου κοκκινου ενω σε ολα βαφτηκε το λευκο κομματι εκτενως.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ο σοφοκλης θελει λιγο χρωμα καταπλωρα. στην αριστερη παντα στην ισαλο απο τον καθρεπη και μπρος εχει πολλα τρεξιματα και σκουριες ενω καταπλωρα στη μεση της πλωρης υπαρχει ξυσιμο του χρωματος απο "σταυρωτο" φερμαρισμα καδενας

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

για να μην ανοιγω καινουργια τοπικ θα πω δυο κουβεντες εδαμε:D

τα ιταλοκροατικα ferries: ancona (ex knossos), split1700, zadar, dubrovnik & riviera del conero (ex egitto express) εξωτερικα ειναι σε αψογη κατασταση. βαψιματα κατα την παραμονη στο λιμανι, τρεξιματα μηδεν και γενικα αψογη εξωτερικη εικονα. τωρα τι γινεται κατω απο τη θαλασσα (μηχανοστασια κλπ) αλλα και στα σαλονια μονο καποιος που εχει ταξιδεψει θα μας πει.

το riviera del etc παντως οταν εκανε προσαναποδα το βραδυ για να βγει εβγαλε απιστευτο ντουμανι (α ρε πηγασαρα που σε κατηγορανε. ολα τα αδερφια σου ειναι θεριακληδες;) ). Παλι καλα που ηταν νυχτα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κάπου πήρε το μάτι μου ότι ανάμεσα στα κοντέινερ,που δεν παραδίδονται λόγω της κινητοποίησης των λιμενεργατών, υπάρχουν και κοντέινερ με ανταλλακτικά για τα ακτοπλοϊκά που κάνουν τις ετήσιες συντηρήσεις τους.

Οπότε, εάν φέτος το καλοκαίρι μένουν μεσοπέλαγα τα πλοία...τουλάχιστον θα υπάρχει δικαιολογία:P

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

πρωτη χρονια φετος που τα κοκκινα "φωναζουν" θελω μπογια.

καλα δεν ειναι και καμια φρικη, απλα σε σχεση με αλλες χρονιες που σε καθε παραμονη στην πατρα ολο και καμια ρολια χρωμα θα επεφτε, φετος ειδικα στην πλωρη εχει τρεξιματα ενω και στο υπολοιπο βαπορι υπαρχουν κομματια φρεσκοβαμμενα και κομματια με"κομμενο"χρωμα. ενδεικτικα 2 φωτο απο sfVI & sfXII.

post-13-128326969063_thumb.jpg

post-13-128326969065_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Μόνο δυο εβδομάδες θα δέσει το Κνωσός Παλλάς. Τώρα σε δυο εβδομάδες τι θα προλάβουν να κάνουν:D (αυτοί ξέρουν καλύτερα:rolleyes:)

αμα πεφτουν τα συνεργεια πανω πολλα προλαβαινουν.

γιατι μηπως και τα αλλα που καθονται 3 μηνες, πραγματικη επισκευη 2-3 βδομαδες δεν κανουν τα περισσοτερα. μην ξεχναμε οτι στο εξωτερικο σε 3 βδομαδες γινονται επιμηκυνσεις. δεν ειναι κακο οτι καθεται μονο 2 εβδομαδες. αν μη τι αλλο η συγκεκριμενη εταιρεια εχει τα πλοια της κουφετα και τωρα που ειναι πλοια 10ετιας και παλιοτερα που ειχε μεγαλυτερης ηλικιας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Από σήμερα το Ροδάνθη αντικαθιστά το Μαρίνα στη γραμμή των Δωδεκανήσων.
το ροδανθη ποσα χρονια εχει να ανεβει δεξαμενη ρε παιδια; ας αφησω την "επισκευη" που εκανε. μεχρι πριν 2 βδομαδες ηταν σβηστο και παντερμο.
Link to comment
Share on other sites

Στις 04-01-08 είχα γράψει

Όπως το Δημητρούλα ήταν αναμμένο, έτσι και το Ροδάνθη χθες ήταν αναμμένο. Το Ροδάνθη ήταν αναμμένο και στις αρχές Δεκεμβρίου, αλλά για άλλο λόγο. Και αυτό για τέλος Ιανουαρίου με πρώτο 10ημερο του Φεβρουαρίου ακούγεται ότι θα είναι έτοιμο.

Άρα δεν είναι δυο εβδομάδες που έκανε επισκευή. Έχει περίπου 24 ημέρες. Τώρα εάν το είδες σβηστό το βράδια, όπως κάνουν όλα τα αλλά πλοία κατά τη διάρκεια των επισκευών που έχουν έδρα το Πειραιά.

Εγώ θα σου υπενθυμίσω ότι αλλά πλοία κάθισαν δυο εβδομάδες, Για παράδειγμα το Κνωσός Παλλάς.

Μόνο δυο εβδομάδες θα δέσει το Κνωσός Παλλάς. Τώρα σε δυο εβδομάδες τι θα προλάβουν να κάνουν:D (αυτοί ξέρουν καλύτερα:confused:)
Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε ότι τα πλοία αυτά μένουν στο λιμάνι περίπου 15 ώρες, ενώ ακόμα και όταν ταξιδεύουν - τις περισσότερες φορές - χρησιμοποιούν μόνον τις 2 από τις 4 μηχανές. Αρα συντήρηση - πλην του δεξαμενισμού - μπορούν να κάνουν καθ' 'ολο το χρόνο, όπως και κάνουν βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

σημασια δεν εχει ποσες μερες μπαινοβγαινει κοσμος, αλλα τι δουλεια γινεται.

και τα βαπορια της αδριατικης που ταξιδευουν συνεχεια και με τις 4 μηχανες 2 βδομαδες καθονται και ανεβαινουν και δεξαμενη (τα περισσοτερα) και ο διαγορας που ηταν δεμενος 27 μηνες σε 4 βδομαδες βγηκε κουφετο. αυτο τι σημαινει οτι δεν εκαναν καλη επισκευη; οχι βεβαια.

η απορια μου ειναι τι ειδους επικευη εκανε, ενα βαπορι που εχει να ανεβει δεξαμενη 3 χειμωνες

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω για το συγκεκριμενο αλλα ένα πλοίο δεξαμενή χρειάζεται να ανεβεί μια στα 5 χρονια δηλαδή σε κάθε special.

Εφόσον οι προπέλες δεν δείχνει να έχει πιάσει τίποτα, η τυχόν πλαστικοποίηση από κάτω είναι σε καλή κατάσταση ή έστω ο πλοιοκτητης είναι ευχαριστημένος με τις καταναλώσεις τότε επισκευες/συντηρηση μπορεί να κάνει άνετα και μέσα στο νερό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...