Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μπαινει στην θεση του FC4 απο κρητη για θηρα-ιο-ναξο-παρο-μυκονο....!:)

Η πληροφορία προέρχεται από κάποια έγκυρη πηγή;

Επομένως δε θα υπάρχει αναχώρηση από Ραφήνα ή από Πειραιά;

Βέβαια έχει και το γκαράζ και αρκετά παραπάνω πρωτόκωλλο απ'το FC4. ΤΟ ξέρω ότι τα αυτοκίνητα της γραμμής είναι πολύ λίγα αλλά κάτι θα πέρνει. Απλά μου κάνει εντύπωση γιατι ο φίλος παραπάνω αναφέρετε και σε Νάξο...το πλοίο απλά αν πιάνει όλα αυτά τα νησιά, με τη γνωστή ταχύτητα των 31-32 μιλίων, θα φτάνει στη Μύκονο κατά τις 17:00 το νωρίτερο και ΑΝ, μαζι με τις καθυστερήσεις στα λιμάνια.

Το FC4 έπιανε και Νάξο; Υπάρχει περίπτωση να μείνει εκτός η Νάξος;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 487
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To Fc4 στις αρχές αυτού του επιτυχημένου δρομολογίου έπιανε Νάξο, αλλά τα τελευταία χρόνια δεν έπιανε(το SuperJet νομίζω ότι πιάνει μερικές μέρες την βδομάδα)ίσως για να μειώσει και το χρόνο του ταξιδιού ή διότι η Νάξος δεν έχει και τόσο μεγάλη ζήτηση για αυτού του είδους τους τουρίστες! Πάντως προσωπική μου άποψη ότι θα είναι λάθος της εταιρείας να το πάρει από τις Κυκλάδες και να το βάλει στη Κρήτη προς Κυκλάδες το HS3. Οι ώρες του ταξιδιού θα είναι πάρα πολλές και ειδικά για τους αρκετούς που επιλέγουν από Ηράκλειο προς Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

Η πληροφορία προέρχεται από κάποια έγκυρη πηγή;
ασφαλως και προερχεται απο εγκυρη πηγη, απο το thread κρητη κυκλαδες
Μία από τις αλλαγές που ζητά για του χρόνου η HSW είναι η εναλλακτική δρομολόγηση του HS3 με το FC4 από Ηράκλειο.Προφανώς αναμένουν το MEGA JET ανάλογα θα πράξουν...Η αίτηση αναφέρει χαρακτηριστικά είτε το FC4 είτε το HS3...
Link to comment
Share on other sites

To Fc4 στις αρχές αυτού του επιτυχημένου δρομολογίου έπιανε Νάξο, αλλά τα τελευταία χρόνια δεν έπιανε(το SuperJet νομίζω ότι πιάνει μερικές μέρες την βδομάδα)ίσως για να μειώσει και το χρόνο του ταξιδιού ή διότι η Νάξος δεν έχει και τόσο μεγάλη ζήτηση για αυτού του είδους τους τουρίστες! Πάντως προσωπική μου άποψη ότι θα είναι λάθος της εταιρείας να το πάρει από τις Κυκλάδες και να το βάλει στη Κρήτη προς Κυκλάδες το HS3. Οι ώρες του ταξιδιού θα είναι πάρα πολλές και ειδικά για τους αρκετούς που επιλέγουν από Ηράκλειο προς Μύκονο.

Η Νάξος έχει ζήτηση όπως και τα υπόλοιπα νησιά. Η μείωση του χρόνου είναι ο λόγος που κόπηκε...

Το δρομολόγιο του FC4 το γνωρίζω καλά καθώς ταξιδεύω συχνά μαζί του. Έχουν γίνει αρκετές αλλαγές από τότε που πρωτοξεκίνησε. Αρχικά το πρώτο δρομολόγιο ήταν Ηράκλειο-Σαντορίνη-Ίος-Νάξος-Πάρος-Μύκονος στις 09.15. Στην Πάρο έπιανε στο Πίσω Λιβάδι και όχι στην Παροικιά, άρα κέρδιζε πολύτιμο χρόνο και έβγαζε άνετα τα ωράρια. Φυσικά αυτό δεν ήταν αρεστό στους Παροικιώτες πράκτορες οι οποίοι πολύ γρήγορα έφεραν το πλοίο στην Παροικιά. Οι χρόνοι δεν άλλαξαν πολύ, έφτανες όμως στην Πάρο πιο αργά αφού είχες περάσει Νάξο. Σε κάθε περίπτωση το δρομολόγιο έβγαινε και από τις 09.15 γύριζε στο Ηράκλειο λίγο πρίν τις 21.00 (για να προλαβαίνει ΚΤΕΛ κλπ).

Τότε ήταν που ήρθε το SuperJet στη γραμμή. Στις δηλώσεις δρομολογίων πρόλαβε και έκλεισε την "καλή" ώρα 09.15 οπότε το FC4 αναγκάστηκε να ξεκινάει μισή ώρα μετά. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να τρώει μεγάλη κίνηση στα λιμάνια και κυρίως στη Σαντορίνη, οπότε αποφασίστηκε να κοπεί η Νάξος ώστε να μην γυρίζει πίσω μετά τις 21.00. Βέβαια φέτος το καλοκαίρι ήταν πολύ άτυχο καθώς είχε ταυτόχρονη πρωινή άφιξη στη Σαντορίνη με το HS5 οπότε πολλές φορές γύρναγε στο Ηράκλειο 21.30-22.00.

Δύο παρατηρήσεις:

1. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η HSW δεν το επανέφερε στις 09.15 από τη στιγμή που το SuperJet το γύρισε 08.45 και μάλιστα με αναχώρηση από Ηράκλειο μερικές μόνο μέρες της εβδομάδας. Το είχα αναφέρει πολλές φορές στο πλήρωμα γιατί πάντα γύρναγα με την ψυχή στο στόμα στο Ηράκλειο και η απάντηση είναι ότι το έχουν πει στην εταιρεία και είναι θέμα δικό της.

2. Σίγουρα τα 32 μίλια του HS3 με τα 37,5 του FC4 είναι μεγάλη διαφορά για ένα τόσο μεγάλο δρομολόγιο. Άρα δεν τίθεται θέμα κίνησης για Νάξο αλλά ποια νησιά έχουν τη μεγαλύτερη κίνηση ώστε να επιλεγούν και να μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού. Επίσης δεν μας έχει πει κανένας αν θα έχει και την ίδια ώρα αναχώρησης με το FC4. Αν την έχει... καλό ξημέρωμα θα γυρνάει Ηράκλειο...

Link to comment
Share on other sites

Τότε ήταν που ήρθε το SuperJet στη γραμμή. Στις δηλώσεις δρομολογίων πρόλαβε και έκλεισε την "καλή" ώρα 09.15 οπότε το FC4 αναγκάστηκε να ξεκινάει μισή ώρα μετά.

Να σε ενημερώσω φίλε μου ότι η γραμμή Ηρακλείου - Κυκλάδων είχε ανοιχτεί από τον Ηλιόπουλο πολλά χρόνια προτού η HSW υπάρξει ως εταιρεία.Όταν οι κολχίδες και οι κομέτες πηγαίναν μέχρι Αίγινα αυτός πέρναγε το Κρητικό.Πριν από αυτόν υπήρχε ο Νέαρχος της Ρεθυμνιακής.Όταν μυρίστηκε το ψωμί η HSW έβαλε το FC4 και ελλείψη ανταγωνιστικού πλοίου αποσύρθηκε ο Ηλιόπουλος μέχρι τη δρομολόγηση του JET ONE.Επίσης μη φανταστείς ότι ο Ηλιόπουλος έφαγε λάχανο στην ΣΑΣ την HSW για τα ωράρια.Απλά επειδή τυγχάνει και τα γνωρίζω από πρώτο χέρι τα πράγματα η HSW δε δήλωνε δρομολόγια μέχρι τελευταία στιγμή γιατί με το νόμο του ισχυρού (και χτυπώντας τις χάντρες από το κομπολόι) πίστευε ότι θα πάρει ότι ώρα έκανε και κέφι και παρά τις διατάξεις...Όπερ και προσπάθησαν να πιέσουν (Υπυργείο)

τον Ηλιόπουλο να μην αντιδράσει στην αυθαίρετη δρομολόγηση του FC4 με απειλές και εκβιασμούς.Αυτός δεν το δέχτηκε και πήρε το 09.45...

Link to comment
Share on other sites

Το Highspeed 4 μπαινει στην θεση του FC4 απο κρητη για θηρα-ιο-ναξο-παρο-μυκονο....!:)

Kανένα Highspeed δεν μπαίνει απο Κρήτη, η απάντηση υψηλόβαθμου στελέχους της εταιρείας σε ερώτηση που ετέθει απο Υψηλόβαθμο Αξιωματικό Κεντρικού Λιμεναρχείου Αττικής!!!

Απ'ότι καταλαβαίνεται το shipfriends το παρακολουθούν πολλοί......!!;)

Link to comment
Share on other sites

Η Νάξος έχει ζήτηση όπως και τα υπόλοιπα νησιά. Η μείωση του χρόνου είναι ο λόγος που κόπηκε...

Στην Πάρο έπιανε στο Πίσω Λιβάδι και όχι στην Παροικιά, άρα κέρδιζε πολύτιμο χρόνο και έβγαζε άνετα τα ωράρια. Φυσικά αυτό δεν ήταν αρεστό στους Παροικιώτες πράκτορες οι οποίοι πολύ γρήγορα έφεραν το πλοίο στην Παροικιά. .

Είσαι σίγουρος;Ηλιοπουλος με δελφινια και καταμαραν εχουν παει οπως και αλλοι, το FC4 δεν το εχω δει ή ακουσει ποτε στο Πισω Λιβαδι.

Οσο για την περικοπη της Ναξου εγινε αναγκαστικα και μονο για να βγαινουν τα ωραρια και μονο, χωρις να χρειαστει να μπει δευτερο πληρωμα.

Τωρα και παλι κατα ποσο "βγαινουν" αυτα τα ωραρια αλλο καπελο;)

Link to comment
Share on other sites

Να σε ενημερώσω φίλε μου ότι η γραμμή Ηρακλείου - Κυκλάδων είχε ανοιχτεί από τον Ηλιόπουλο πολλά χρόνια προτού η HSW υπάρξει ως εταιρεία.Όταν οι κολχίδες και οι κομέτες πηγαίναν μέχρι Αίγινα αυτός πέρναγε το Κρητικό.Πριν από αυτόν υπήρχε ο Νέαρχος της Ρεθυμνιακής.Όταν μυρίστηκε το ψωμί η HSW έβαλε το FC4 και ελλείψη ανταγωνιστικού πλοίου αποσύρθηκε ο Ηλιόπουλος μέχρι τη δρομολόγηση του JET ONE.Επίσης μη φανταστείς ότι ο Ηλιόπουλος έφαγε λάχανο στην ΣΑΣ την HSW για τα ωράρια.Απλά επειδή τυγχάνει και τα γνωρίζω από πρώτο χέρι τα πράγματα η HSW δε δήλωνε δρομολόγια μέχρι τελευταία στιγμή γιατί με το νόμο του ισχυρού (και χτυπώντας τις χάντρες από το κομπολόι) πίστευε ότι θα πάρει ότι ώρα έκανε και κέφι και παρά τις διατάξεις...Όπερ και προσπάθησαν να πιέσουν (Υπυργείο)

τον Ηλιόπουλο να μην αντιδράσει στην αυθαίρετη δρομολόγηση του FC4 με απειλές και εκβιασμούς.Αυτός δεν το δέχτηκε και πήρε το 09.45...

Φίλε Λευτέρη δεν έχω προλάβει΄εκείνες τις εποχές οπότε καλά κάνεις και τα αναφέρεις να μαθαίνουμε και οι νεώτεροι. Προφανώς και η HSW δεν ήταν η παρθένα της ιστορίας, γι'αυτό άλλωστε και γράφω για τη μη αλλάγή εκ νέου του ωραρίου.

Είσαι σίγουρος;Ηλιοπουλος με δελφινια και καταμαραν εχουν παει οπως και αλλοι, το FC4 δεν το εχω δει ή ακουσει ποτε στο Πισω Λιβαδι.

Οσο για την περικοπη της Ναξου εγινε αναγκαστικα και μονο για να βγαινουν τα ωραρια και μονο, χωρις να χρειαστει να μπει δευτερο πληρωμα.

Τωρα και παλι κατα ποσο "βγαινουν" αυτα τα ωραρια αλλο καπελο;)

Το FC4 ερχόταν στο Πίσω Λιβάδι για ένα-ενάμισι μήνα τον πρώτο χρόνο του δρομολογίου του. Δεν θυμάμαι ακριβείς ημερομηνίες, αν τις βρω θα τις αναφέρω. Προφανώς και η περικοπή της Νάξου είναι αναγκαστική, όπως είπα υπάρχει κίνηση.

Σε κάθε περίπτωση ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει. Όπως φαίνεται μας διαβάζουν και ιδέες έχουμε δώσει πολλές :D

Edited by proud_ionian
λαθος του proud στη μεταφορα. το hs3 ειναι που συζηταμε
Link to comment
Share on other sites

Φέτος στη γραμμή λογικά θα υπάρχει ο κ. Ηλιόπουλος με το Super Jet αλλά και το Mega Jet (εάν λύσει τα περσινά προβλήματα του), και μάλλον το Sea Runner, που φέτος μάλλον δε θα κάνει ημερήσιες εκδρομές αλλά τακτικά δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και τα 2 αυτά σκάφη(Mega Jet, Super Jet) μειωνεκτούν σημαντικά έναντι των "κόκκινων" και ως ταχύπλοα γενικότερα αλλά και σε πρακτόρευση-διαφήμηση γενικότερα.

Πάντως το SuperJet με το FC4 φτάνανε την ίδια ώρα στη Μύκονο(ελάχιστα νωρίτερα συνήθως το SuperJet, κανένα 10λεπτο) αλλά οι ενδυάμεσοι σταθμοί ήταν διαφορετικοί.

Link to comment
Share on other sites

Εάν θυμάμαι καλά, κάποια χρόνια πίσω, η τότε HFD (σημερινή HSW) είχε δοκιμάσει τη προέκταση της γραμμή Πάρο Νάξο Ίο Θήρα μέχρι το Ηράκλειο (μια φορά την εβδομάδα). Είχε γίνει το χειμώνα (Δεκέμβριο) του 2003 ή 2004 με το Εξπρές Απόλλων, μάλλον με ανεπιτυχή αποτελέσματα.

Link to comment
Share on other sites

ήταν μια εποχή που δεν υπήρχε κανένα πλοίο για Κρήτη από Σαντορίνη και μετά από πίεση των τοπικών αρχών το δοκίμασε η εταιρεία, με όχι καλά αποτελέσματα...

Link to comment
Share on other sites

Ω μεγάλε μάγιστρε του Αθηνιού:D, ποιο ηταν το πρωτο πλοιο/εταιρεια που εκανε την προεκταση απο τη Σαντορινη στο Ηρακλειο σε μονιμη βαση? Απ΄οσο θυμαμαι, επι Μουλοπουλου εκανε καποια τετοια δρομολογια το Παρος. Αν δεν με απατα η μνημη μου, πρεπει να ηταν γυρω στο 90 που με αναχωρηση 1430 απο Πειραια εκανε γαλαταδικο Συρο-Παρο-Ναξο-Ιο-Σαντορινη-Ηρακλειο.

Link to comment
Share on other sites

και όμως ηταν πιο παλια,Nomicos Lines με ΘΗΡΑ ΙΙ 1987 και απο 1988 ΕΛΛΑΣ ΕΞΠΡΕΣ καθ'εκαστην Τεταρτη απο Πειραια 0800 Συρο-Παρο-Ναξο-Ιο-Σικινο-Φολεγανδρο-Οια-Θηρα-Ηρακλειο (αφιξη 00:00), αναχωρηση 01:00 αφιξη αθηνιο 04:30, αναχωρηση 07:30 τα πισω...

Η Arcadia το συνεχισε σε σχεδον καθημερινη βαση απο το 90 με τα ΠΑΡΟΣ ΝΑΞΟΣ χωρις Σικινο Φολεγανδρο αλλα με Αναφη τις Τριτες,

αν δεν εχω χασει βεβαια τα μυαλα μου και συνεχιζω να θυμαμαι:)

Link to comment
Share on other sites

Το Μιλενονταλιανο :D δρομολογηθηκε το 89, Μιλενα Ικαροσαμια μεσω Παροναξιας (?) και Νταλιανα Συρο Τηνο Μυκονο με προεκτασεις Παρο Ναξο Καταπολα Αστυπαλαια αλλα και Ιο Σαντορινη,

Η γραμμη καθιερωθηκε απο το 90 με Νταλιανα (και νεες Wartsila) με 2 δρομολογια Παρο (Ναξο?) Σαντορινη Ηρακλειο Κασο Καρπαθο Ροδο, και 2 με ΡΟΔΑΝΘΗ Παρο Σαντορινη Ηρακλειο και με 2 προεκτασεις Ροδο (ισως και με Καρπαθο).

Εχω ομως την εντυπωση τωρα που το ξανασκεφτομαι οτι την πρωτη χρονια ισως το Μιλενα να εκανε και μια αρπαχτη μεχρι Ηρακλειο μεσω Παρου Σαντορινης, αλλα ειναι σχεδον 20 χρονια πριν και εγω πια κοντευω να βγω στη συνταξη, οποτε θα μου συγχωρεθει το κενο μνημης λογω γεροντικης ανοιας:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Aiolos ii, συμφωνουμε για το Μιλενονταλιανο. Ετσι ηταν η πρωτη χρονια. Εγω θυμαμαι και τα 2 να πιανουν Μυκονο, το ενα προς Ικαρια και το αλλο προς Καταπολα κλπ. Κι εγω νομιζω πως απο την επομενη χρονια ξεκινησε το Παρο -Σαντορινη - Ηρακλειο - Κασο - Καρπαθο - Ροδο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λοιπον, χαζευοντας σε κατι φωτογραφιες επεσα πανω σε σκαναρισμενο αρθρο (μαλλον απο τον Εφοπλιστη) οπου σε μια μινι παρουσιαση του Γκολντεν Βεργινα, αναφερεται οτι το 1986 εγκαταλειπει τα δρομολογια του εξωτερικου και κανει Πειραια - Σαντορινη -Ηρακλειο - Κασο - Καρπαθο - Ροδο με τα σινιαλα των 3Κ. Μηπως λοιπον ηταν αυτος ο πρωτοπορος τελικα?

ΥΓ: Και το αρθρο τελειωνει με το μακαβριο σχολιακι "το πλοιο ειναι αθορυβος εργατης και δεν εχει απασχολησει ποτε τη δημοσιοτητα εκτος απο μια μεταφορα ελληνικων στρατευματων στη Σομαλια". Μετα απο αυτο ομως απασχολησε τη δημοσιοτητα μια και καλη.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το δρομολόγιο είχε συνεχιστεί και επί Αγαπητών, νομίζω μέχρι το 1988. Γιατί θυμάμαι είχα ταξιδέψει με το Golden Vergina για Άγιο Νικόλαο εκείνη τη χρονιά. (Είχαμε πιάσει στο κατέβασμα Σαντορίνη ενώ στο ανέβασμα Μήλο Φολέγανδρο)

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λες είναι Π100 συνέχισε για λίγο μετά την πώλησή του από την 3Κ στους Αγαπητούς και το 1988 Πάσχα αν θυμάμαι καλά σκαντζάρισε στην Ικαρία-Σάμο για να αντικαταστήσει το ΑΙΓΑΙΟΝ

Link to comment
Share on other sites

Nα κανω μια διευκρινηση το 1989-90 το Νταλιανα ηταν που εκανε το δρομολογιο Παρο-Σαντορινη-Ηρακλειο-Καρπαθο-Ροδο και οχι το Μιλενα.Μαλιστα 1 φορα την εβδομαδα προσεγγιζε και την Ναξο, τα θυμαμαι αυτα πολυ καλα γιατι ταξιδευα συνεχεια με πλοια της G.A Ferries για Σαντορινη..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η Hellenic αποφάσισε μαθαίνω να ενισχύσει την γραμμή του πολύπαθου FC4 την καλοκαιρινή περίοδο αφού ως γνωστόν λόγω της αυξημένης κίνησης οι καθυστερήσεις του εν λόγω πλοίου άγγιζαν και τις 3 ώρες.Έτσι στην καλοκαιρίνη περίοδο θα συνδράμει το FC3 στην ίδια γραμμή ξεκινώντας ανάποδα.Δηλαδή από Μύκονο το πρωί προς Κρήτη...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...