Hellenic Spirit Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Μπαινει στην θεση του FC4 απο κρητη για θηρα-ιο-ναξο-παρο-μυκονο....! Η πληροφορία προέρχεται από κάποια έγκυρη πηγή; Επομένως δε θα υπάρχει αναχώρηση από Ραφήνα ή από Πειραιά; Βέβαια έχει και το γκαράζ και αρκετά παραπάνω πρωτόκωλλο απ'το FC4. ΤΟ ξέρω ότι τα αυτοκίνητα της γραμμής είναι πολύ λίγα αλλά κάτι θα πέρνει. Απλά μου κάνει εντύπωση γιατι ο φίλος παραπάνω αναφέρετε και σε Νάξο...το πλοίο απλά αν πιάνει όλα αυτά τα νησιά, με τη γνωστή ταχύτητα των 31-32 μιλίων, θα φτάνει στη Μύκονο κατά τις 17:00 το νωρίτερο και ΑΝ, μαζι με τις καθυστερήσεις στα λιμάνια. Το FC4 έπιανε και Νάξο; Υπάρχει περίπτωση να μείνει εκτός η Νάξος; Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 To Fc4 στις αρχές αυτού του επιτυχημένου δρομολογίου έπιανε Νάξο, αλλά τα τελευταία χρόνια δεν έπιανε(το SuperJet νομίζω ότι πιάνει μερικές μέρες την βδομάδα)ίσως για να μειώσει και το χρόνο του ταξιδιού ή διότι η Νάξος δεν έχει και τόσο μεγάλη ζήτηση για αυτού του είδους τους τουρίστες! Πάντως προσωπική μου άποψη ότι θα είναι λάθος της εταιρείας να το πάρει από τις Κυκλάδες και να το βάλει στη Κρήτη προς Κυκλάδες το HS3. Οι ώρες του ταξιδιού θα είναι πάρα πολλές και ειδικά για τους αρκετούς που επιλέγουν από Ηράκλειο προς Μύκονο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellenic Spirit Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Πόσο χρόνο χρειάζεται το HS3 για να κάνει το δρομολόγιο αυτό; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 Η πληροφορία προέρχεται από κάποια έγκυρη πηγή;ασφαλως και προερχεται απο εγκυρη πηγη, απο το thread κρητη κυκλαδεςΜία από τις αλλαγές που ζητά για του χρόνου η HSW είναι η εναλλακτική δρομολόγηση του HS3 με το FC4 από Ηράκλειο.Προφανώς αναμένουν το MEGA JET ανάλογα θα πράξουν...Η αίτηση αναφέρει χαρακτηριστικά είτε το FC4 είτε το HS3... Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctorvgs Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 To Fc4 στις αρχές αυτού του επιτυχημένου δρομολογίου έπιανε Νάξο, αλλά τα τελευταία χρόνια δεν έπιανε(το SuperJet νομίζω ότι πιάνει μερικές μέρες την βδομάδα)ίσως για να μειώσει και το χρόνο του ταξιδιού ή διότι η Νάξος δεν έχει και τόσο μεγάλη ζήτηση για αυτού του είδους τους τουρίστες! Πάντως προσωπική μου άποψη ότι θα είναι λάθος της εταιρείας να το πάρει από τις Κυκλάδες και να το βάλει στη Κρήτη προς Κυκλάδες το HS3. Οι ώρες του ταξιδιού θα είναι πάρα πολλές και ειδικά για τους αρκετούς που επιλέγουν από Ηράκλειο προς Μύκονο. Η Νάξος έχει ζήτηση όπως και τα υπόλοιπα νησιά. Η μείωση του χρόνου είναι ο λόγος που κόπηκε... Το δρομολόγιο του FC4 το γνωρίζω καλά καθώς ταξιδεύω συχνά μαζί του. Έχουν γίνει αρκετές αλλαγές από τότε που πρωτοξεκίνησε. Αρχικά το πρώτο δρομολόγιο ήταν Ηράκλειο-Σαντορίνη-Ίος-Νάξος-Πάρος-Μύκονος στις 09.15. Στην Πάρο έπιανε στο Πίσω Λιβάδι και όχι στην Παροικιά, άρα κέρδιζε πολύτιμο χρόνο και έβγαζε άνετα τα ωράρια. Φυσικά αυτό δεν ήταν αρεστό στους Παροικιώτες πράκτορες οι οποίοι πολύ γρήγορα έφεραν το πλοίο στην Παροικιά. Οι χρόνοι δεν άλλαξαν πολύ, έφτανες όμως στην Πάρο πιο αργά αφού είχες περάσει Νάξο. Σε κάθε περίπτωση το δρομολόγιο έβγαινε και από τις 09.15 γύριζε στο Ηράκλειο λίγο πρίν τις 21.00 (για να προλαβαίνει ΚΤΕΛ κλπ). Τότε ήταν που ήρθε το SuperJet στη γραμμή. Στις δηλώσεις δρομολογίων πρόλαβε και έκλεισε την "καλή" ώρα 09.15 οπότε το FC4 αναγκάστηκε να ξεκινάει μισή ώρα μετά. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να τρώει μεγάλη κίνηση στα λιμάνια και κυρίως στη Σαντορίνη, οπότε αποφασίστηκε να κοπεί η Νάξος ώστε να μην γυρίζει πίσω μετά τις 21.00. Βέβαια φέτος το καλοκαίρι ήταν πολύ άτυχο καθώς είχε ταυτόχρονη πρωινή άφιξη στη Σαντορίνη με το HS5 οπότε πολλές φορές γύρναγε στο Ηράκλειο 21.30-22.00. Δύο παρατηρήσεις: 1. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η HSW δεν το επανέφερε στις 09.15 από τη στιγμή που το SuperJet το γύρισε 08.45 και μάλιστα με αναχώρηση από Ηράκλειο μερικές μόνο μέρες της εβδομάδας. Το είχα αναφέρει πολλές φορές στο πλήρωμα γιατί πάντα γύρναγα με την ψυχή στο στόμα στο Ηράκλειο και η απάντηση είναι ότι το έχουν πει στην εταιρεία και είναι θέμα δικό της. 2. Σίγουρα τα 32 μίλια του HS3 με τα 37,5 του FC4 είναι μεγάλη διαφορά για ένα τόσο μεγάλο δρομολόγιο. Άρα δεν τίθεται θέμα κίνησης για Νάξο αλλά ποια νησιά έχουν τη μεγαλύτερη κίνηση ώστε να επιλεγούν και να μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού. Επίσης δεν μας έχει πει κανένας αν θα έχει και την ίδια ώρα αναχώρησης με το FC4. Αν την έχει... καλό ξημέρωμα θα γυρνάει Ηράκλειο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Τότε ήταν που ήρθε το SuperJet στη γραμμή. Στις δηλώσεις δρομολογίων πρόλαβε και έκλεισε την "καλή" ώρα 09.15 οπότε το FC4 αναγκάστηκε να ξεκινάει μισή ώρα μετά. Να σε ενημερώσω φίλε μου ότι η γραμμή Ηρακλείου - Κυκλάδων είχε ανοιχτεί από τον Ηλιόπουλο πολλά χρόνια προτού η HSW υπάρξει ως εταιρεία.Όταν οι κολχίδες και οι κομέτες πηγαίναν μέχρι Αίγινα αυτός πέρναγε το Κρητικό.Πριν από αυτόν υπήρχε ο Νέαρχος της Ρεθυμνιακής.Όταν μυρίστηκε το ψωμί η HSW έβαλε το FC4 και ελλείψη ανταγωνιστικού πλοίου αποσύρθηκε ο Ηλιόπουλος μέχρι τη δρομολόγηση του JET ONE.Επίσης μη φανταστείς ότι ο Ηλιόπουλος έφαγε λάχανο στην ΣΑΣ την HSW για τα ωράρια.Απλά επειδή τυγχάνει και τα γνωρίζω από πρώτο χέρι τα πράγματα η HSW δε δήλωνε δρομολόγια μέχρι τελευταία στιγμή γιατί με το νόμο του ισχυρού (και χτυπώντας τις χάντρες από το κομπολόι) πίστευε ότι θα πάρει ότι ώρα έκανε και κέφι και παρά τις διατάξεις...Όπερ και προσπάθησαν να πιέσουν (Υπυργείο) τον Ηλιόπουλο να μην αντιδράσει στην αυθαίρετη δρομολόγηση του FC4 με απειλές και εκβιασμούς.Αυτός δεν το δέχτηκε και πήρε το 09.45... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIHGHTHS Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Το Highspeed 4 μπαινει στην θεση του FC4 απο κρητη για θηρα-ιο-ναξο-παρο-μυκονο....! Kανένα Highspeed δεν μπαίνει απο Κρήτη, η απάντηση υψηλόβαθμου στελέχους της εταιρείας σε ερώτηση που ετέθει απο Υψηλόβαθμο Αξιωματικό Κεντρικού Λιμεναρχείου Αττικής!!! Απ'ότι καταλαβαίνεται το shipfriends το παρακολουθούν πολλοί......!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JERRY Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Η Νάξος έχει ζήτηση όπως και τα υπόλοιπα νησιά. Η μείωση του χρόνου είναι ο λόγος που κόπηκε... Στην Πάρο έπιανε στο Πίσω Λιβάδι και όχι στην Παροικιά, άρα κέρδιζε πολύτιμο χρόνο και έβγαζε άνετα τα ωράρια. Φυσικά αυτό δεν ήταν αρεστό στους Παροικιώτες πράκτορες οι οποίοι πολύ γρήγορα έφεραν το πλοίο στην Παροικιά. . Είσαι σίγουρος;Ηλιοπουλος με δελφινια και καταμαραν εχουν παει οπως και αλλοι, το FC4 δεν το εχω δει ή ακουσει ποτε στο Πισω Λιβαδι. Οσο για την περικοπη της Ναξου εγινε αναγκαστικα και μονο για να βγαινουν τα ωραρια και μονο, χωρις να χρειαστει να μπει δευτερο πληρωμα. Τωρα και παλι κατα ποσο "βγαινουν" αυτα τα ωραρια αλλο καπελο Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctorvgs Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 (edited) Να σε ενημερώσω φίλε μου ότι η γραμμή Ηρακλείου - Κυκλάδων είχε ανοιχτεί από τον Ηλιόπουλο πολλά χρόνια προτού η HSW υπάρξει ως εταιρεία.Όταν οι κολχίδες και οι κομέτες πηγαίναν μέχρι Αίγινα αυτός πέρναγε το Κρητικό.Πριν από αυτόν υπήρχε ο Νέαρχος της Ρεθυμνιακής.Όταν μυρίστηκε το ψωμί η HSW έβαλε το FC4 και ελλείψη ανταγωνιστικού πλοίου αποσύρθηκε ο Ηλιόπουλος μέχρι τη δρομολόγηση του JET ONE.Επίσης μη φανταστείς ότι ο Ηλιόπουλος έφαγε λάχανο στην ΣΑΣ την HSW για τα ωράρια.Απλά επειδή τυγχάνει και τα γνωρίζω από πρώτο χέρι τα πράγματα η HSW δε δήλωνε δρομολόγια μέχρι τελευταία στιγμή γιατί με το νόμο του ισχυρού (και χτυπώντας τις χάντρες από το κομπολόι) πίστευε ότι θα πάρει ότι ώρα έκανε και κέφι και παρά τις διατάξεις...Όπερ και προσπάθησαν να πιέσουν (Υπυργείο)τον Ηλιόπουλο να μην αντιδράσει στην αυθαίρετη δρομολόγηση του FC4 με απειλές και εκβιασμούς.Αυτός δεν το δέχτηκε και πήρε το 09.45... Φίλε Λευτέρη δεν έχω προλάβει΄εκείνες τις εποχές οπότε καλά κάνεις και τα αναφέρεις να μαθαίνουμε και οι νεώτεροι. Προφανώς και η HSW δεν ήταν η παρθένα της ιστορίας, γι'αυτό άλλωστε και γράφω για τη μη αλλάγή εκ νέου του ωραρίου. Είσαι σίγουρος;Ηλιοπουλος με δελφινια και καταμαραν εχουν παει οπως και αλλοι, το FC4 δεν το εχω δει ή ακουσει ποτε στο Πισω Λιβαδι.Οσο για την περικοπη της Ναξου εγινε αναγκαστικα και μονο για να βγαινουν τα ωραρια και μονο, χωρις να χρειαστει να μπει δευτερο πληρωμα. Τωρα και παλι κατα ποσο "βγαινουν" αυτα τα ωραρια αλλο καπελο Το FC4 ερχόταν στο Πίσω Λιβάδι για ένα-ενάμισι μήνα τον πρώτο χρόνο του δρομολογίου του. Δεν θυμάμαι ακριβείς ημερομηνίες, αν τις βρω θα τις αναφέρω. Προφανώς και η περικοπή της Νάξου είναι αναγκαστική, όπως είπα υπάρχει κίνηση. Σε κάθε περίπτωση ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει. Όπως φαίνεται μας διαβάζουν και ιδέες έχουμε δώσει πολλές Edited January 12, 2009 by proud_ionian λαθος του proud στη μεταφορα. το hs3 ειναι που συζηταμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 13, 2009 Author Share Posted January 13, 2009 Φέτος στη γραμμή λογικά θα υπάρχει ο κ. Ηλιόπουλος με το Super Jet αλλά και το Mega Jet (εάν λύσει τα περσινά προβλήματα του), και μάλλον το Sea Runner, που φέτος μάλλον δε θα κάνει ημερήσιες εκδρομές αλλά τακτικά δρομολόγια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Πάντως και τα 2 αυτά σκάφη(Mega Jet, Super Jet) μειωνεκτούν σημαντικά έναντι των "κόκκινων" και ως ταχύπλοα γενικότερα αλλά και σε πρακτόρευση-διαφήμηση γενικότερα. Πάντως το SuperJet με το FC4 φτάνανε την ίδια ώρα στη Μύκονο(ελάχιστα νωρίτερα συνήθως το SuperJet, κανένα 10λεπτο) αλλά οι ενδυάμεσοι σταθμοί ήταν διαφορετικοί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 13, 2009 Author Share Posted January 13, 2009 Αλλά δούλευε εξίσου καλά όπως το Flying Cat 4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2009 Author Share Posted January 15, 2009 Εάν θυμάμαι καλά, κάποια χρόνια πίσω, η τότε HFD (σημερινή HSW) είχε δοκιμάσει τη προέκταση της γραμμή Πάρο Νάξο Ίο Θήρα μέχρι το Ηράκλειο (μια φορά την εβδομάδα). Είχε γίνει το χειμώνα (Δεκέμβριο) του 2003 ή 2004 με το Εξπρές Απόλλων, μάλλον με ανεπιτυχή αποτελέσματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 ήταν μια εποχή που δεν υπήρχε κανένα πλοίο για Κρήτη από Σαντορίνη και μετά από πίεση των τοπικών αρχών το δοκίμασε η εταιρεία, με όχι καλά αποτελέσματα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Ω μεγάλε μάγιστρε του Αθηνιού, ποιο ηταν το πρωτο πλοιο/εταιρεια που εκανε την προεκταση απο τη Σαντορινη στο Ηρακλειο σε μονιμη βαση? Απ΄οσο θυμαμαι, επι Μουλοπουλου εκανε καποια τετοια δρομολογια το Παρος. Αν δεν με απατα η μνημη μου, πρεπει να ηταν γυρω στο 90 που με αναχωρηση 1430 απο Πειραια εκανε γαλαταδικο Συρο-Παρο-Ναξο-Ιο-Σαντορινη-Ηρακλειο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiolosii Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 και όμως ηταν πιο παλια,Nomicos Lines με ΘΗΡΑ ΙΙ 1987 και απο 1988 ΕΛΛΑΣ ΕΞΠΡΕΣ καθ'εκαστην Τεταρτη απο Πειραια 0800 Συρο-Παρο-Ναξο-Ιο-Σικινο-Φολεγανδρο-Οια-Θηρα-Ηρακλειο (αφιξη 00:00), αναχωρηση 01:00 αφιξη αθηνιο 04:30, αναχωρηση 07:30 τα πισω... Η Arcadia το συνεχισε σε σχεδον καθημερινη βαση απο το 90 με τα ΠΑΡΟΣ ΝΑΞΟΣ χωρις Σικινο Φολεγανδρο αλλα με Αναφη τις Τριτες, αν δεν εχω χασει βεβαια τα μυαλα μου και συνεχιζω να θυμαμαι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2009 Author Share Posted January 16, 2009 Και η G.A Ferries όταν ξεκίνησε τα δρομολόγια της γύρω στο 1989-1990, νομίζω με το Νταλιανα που έκανε Πάρο Νάξο Θήρα Ηράκλειο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Σωστός ο Π100 με το που δρομολογήθηκαν τα ΜΙΛΕΝΑ/ΝΤΑΛΙΑΝΑ το πρώτο έκανε Ικαροσαμία και το άλλο Πάρο-Νάξο-Θήρα-Ηράκλειο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiolosii Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Το Μιλενονταλιανο δρομολογηθηκε το 89, Μιλενα Ικαροσαμια μεσω Παροναξιας (?) και Νταλιανα Συρο Τηνο Μυκονο με προεκτασεις Παρο Ναξο Καταπολα Αστυπαλαια αλλα και Ιο Σαντορινη, Η γραμμη καθιερωθηκε απο το 90 με Νταλιανα (και νεες Wartsila) με 2 δρομολογια Παρο (Ναξο?) Σαντορινη Ηρακλειο Κασο Καρπαθο Ροδο, και 2 με ΡΟΔΑΝΘΗ Παρο Σαντορινη Ηρακλειο και με 2 προεκτασεις Ροδο (ισως και με Καρπαθο). Εχω ομως την εντυπωση τωρα που το ξανασκεφτομαι οτι την πρωτη χρονια ισως το Μιλενα να εκανε και μια αρπαχτη μεχρι Ηρακλειο μεσω Παρου Σαντορινης, αλλα ειναι σχεδον 20 χρονια πριν και εγω πια κοντευω να βγω στη συνταξη, οποτε θα μου συγχωρεθει το κενο μνημης λογω γεροντικης ανοιας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Aiolos ii, συμφωνουμε για το Μιλενονταλιανο. Ετσι ηταν η πρωτη χρονια. Εγω θυμαμαι και τα 2 να πιανουν Μυκονο, το ενα προς Ικαρια και το αλλο προς Καταπολα κλπ. Κι εγω νομιζω πως απο την επομενη χρονια ξεκινησε το Παρο -Σαντορινη - Ηρακλειο - Κασο - Καρπαθο - Ροδο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Λοιπον, χαζευοντας σε κατι φωτογραφιες επεσα πανω σε σκαναρισμενο αρθρο (μαλλον απο τον Εφοπλιστη) οπου σε μια μινι παρουσιαση του Γκολντεν Βεργινα, αναφερεται οτι το 1986 εγκαταλειπει τα δρομολογια του εξωτερικου και κανει Πειραια - Σαντορινη -Ηρακλειο - Κασο - Καρπαθο - Ροδο με τα σινιαλα των 3Κ. Μηπως λοιπον ηταν αυτος ο πρωτοπορος τελικα? ΥΓ: Και το αρθρο τελειωνει με το μακαβριο σχολιακι "το πλοιο ειναι αθορυβος εργατης και δεν εχει απασχολησει ποτε τη δημοσιοτητα εκτος απο μια μεταφορα ελληνικων στρατευματων στη Σομαλια". Μετα απο αυτο ομως απασχολησε τη δημοσιοτητα μια και καλη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2009 Author Share Posted January 27, 2009 Αυτό το δρομολόγιο είχε συνεχιστεί και επί Αγαπητών, νομίζω μέχρι το 1988. Γιατί θυμάμαι είχα ταξιδέψει με το Golden Vergina για Άγιο Νικόλαο εκείνη τη χρονιά. (Είχαμε πιάσει στο κατέβασμα Σαντορίνη ενώ στο ανέβασμα Μήλο Φολέγανδρο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Όπως τα λες είναι Π100 συνέχισε για λίγο μετά την πώλησή του από την 3Κ στους Αγαπητούς και το 1988 Πάσχα αν θυμάμαι καλά σκαντζάρισε στην Ικαρία-Σάμο για να αντικαταστήσει το ΑΙΓΑΙΟΝ Link to comment Share on other sites More sharing options...
marinos Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Nα κανω μια διευκρινηση το 1989-90 το Νταλιανα ηταν που εκανε το δρομολογιο Παρο-Σαντορινη-Ηρακλειο-Καρπαθο-Ροδο και οχι το Μιλενα.Μαλιστα 1 φορα την εβδομαδα προσεγγιζε και την Ναξο, τα θυμαμαι αυτα πολυ καλα γιατι ταξιδευα συνεχεια με πλοια της G.A Ferries για Σαντορινη.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Η Hellenic αποφάσισε μαθαίνω να ενισχύσει την γραμμή του πολύπαθου FC4 την καλοκαιρινή περίοδο αφού ως γνωστόν λόγω της αυξημένης κίνησης οι καθυστερήσεις του εν λόγω πλοίου άγγιζαν και τις 3 ώρες.Έτσι στην καλοκαιρίνη περίοδο θα συνδράμει το FC3 στην ίδια γραμμή ξεκινώντας ανάποδα.Δηλαδή από Μύκονο το πρωί προς Κρήτη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now