Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

2 minutes ago, nomikos said:

Μετά τη ναύλωση του palace η εταιρεία δεν έχει πια ανταγωνιστή στη γραμμή Σαντορίνη Ηράκλειο.

Φαντάζομαι πως τα ναύλα θα ανέβουν στο Θεό.. 

Εκτός αν έμπαινε η Αττικα με κανα Hellenic Highspeed.

Επίσης το thunder τι θ κανει;

Εδώ δεν θα παρεμβει η επιτροπή ανταγωνισμού;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 487
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μα εκει ειναι το κολπο,να μην υπαρχει καποιος στη γραμμη Θηρα Κρητη!κ με την εκμεταλευση του  Santorini  απο Κρητη μεχρι Μυκονο  κερδιζει κ σε χωρητικοτητα κ σε πετρελαια σε συγκριση με Power που καιει παραπανω

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Στο ηρακλειο-σαντορινη τις ημέρες που δεν υπάρχει το thunder χτυπάει τιμή το εξωφρενικό 92,7  ενώ τις υπόλοιπες μέρες 82,7. Αυτά δημιουργεί το μονωπόλιο.. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, HS_4 said:

Στο ηρακλειο-σαντορινη τις ημέρες που δεν υπάρχει το thunder χτυπάει τιμή το εξωφρενικό 92,7  ενώ τις υπόλοιπες μέρες 82,7. Αυτά δημιουργεί το μονωπόλιο.. 

Παλιά μου τέχνη κόσκινο!!

Και πρόπερσι κοντά στα 100 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Strofalos said:

Και το Χίος, το ίδιο δρομολόγιο, το χρεώνει 16,00€. Αλλά φεύγει βάρβαρες ώρες από τον Χάνδακα. 

Αν μπορούσαν καποιες μερες το Χιος να εκανε το Ηρακλειο-Σαντορινη σε νορμαλ ώρα θα έκανε πάταγο το δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...