Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ 13 δεξαμενόπλοιων ανακοίνωσε, χθες, η εισηγμένη στην αγορά του Nasdaq [.IXIC] ναυτιλιακή εταιρεία ελληνικών συμφερόντων, «TOP Tankers», έναντι 550 εκατ. δολαρίων. Τα πλοία θα συνεχίσει να τα λειτουργεί η εταιρεία με bareboat για ένα διάστημα πέντε έως επτά χρόνων. Τα καθαρά έσοδα της εταιρείας από την πώληση θα ανέλθουν 240 εκατ. δολάρια, ενώ τα κέρδη κεφαλαίου θα ανέλθουν στα 90 εκατ. δολάρια.

Μετά την κίνηση αυτή και μία ανάλογη που προηγήθηκε πριν μερικούς μήνες έχει ως αποτέλεσμα η εταιρεία να έχει πλέον στην κατοχή της μόνο εννέα πλοία από τα 27 που διέθετε πριν από τις προαναφερόμενες πωλήσεις, ενώ εξακολουθεί να διαχειρίζεται ένα στόλο 27 δεξαμενόπλοιων.

Σε δήλωσή του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Πιστιόλης, τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι, με τη συγκεκριμένη συναλλαγή, η εταιρεία κεφαλαιοποίησε τις υψηλές τρέχουσες αξίες των δεξαμενόπλοιων, ενώ παράλληλα συνεχίζει να ελέγχει πλήρως εμπορικά όλα τα πλοία. Πρόσθεσε ότι η κίνηση δημιουργεί υψηλό μέρισμα για τους μετόχους και συμπλήρωσε ότι ανάλογες κινήσεις θα γίνουν και στο μέλλον.

Τέλος, να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει ανακοινώσει τη διανομή μερίσματος 5 δολάρια ανά μετοχή για τους μετόχους της που κατέχουν μετοχές μέχρι τις 22 Μαρτίου, ενώ αναμένεται να διατεθεί ένα ακόμη επιπλέον μέρισμα 2,5 δολαρίων ανά μετοχή. Ο χρόνος διάθεσης του νέου μερίσματος θα ανακοινωθεί προς το τέλος Μαρτίου του τρέχοντος έτους.

www.naftemporiki.gr

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Η TOP Ships Inc. (TOPS) ανακοίνωσε ότι το Περιφερειακό Δικαστήριο των Ηνωμένων Πολιτειών, Νότιας Περιφέρειας της Νέας Υόρκης ενέκρινε την απόσυρση όλων των κατηγοριών και απαιτήσεων οι οποίες είχαν υποβληθεί εναντίον της εταιρείας την περίοδο Δεκεμβρίου 2006 έως Ιανουαρίου 2007.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, η ασφαλιστική εταιρία της TOP θα καταβάλει το ποσό των 1,2 εκατ δολ. το οποίο σύμφωνα με την απόφαση του Δικαστηρίου αποτελεί ένα ελάχιστο ποσό προκειμένου να επιτευχθεί ο συμβιβασμός και να αποφευχθεί η περαιτέρω παρενόχληση της εταιρείας και τα επιπρόσθετα δικαστικά έξοδα.

Επισημαίνεται ότι η TOP, το Σεπτέμβριο του 2007, είχε καταθέσει αίτηση στο Δικαστήριο για την απόρριψη των αιτημάτων των εναγόντων. Τότε είχε πετύχει να αποσυρθούν άμεσα όλοι σχεδόν οι κυριότεροι ισχυρισμοί εναντίον της εταιρείας και των στελεχών της, όπως οι ισχυρισμοί σχετικά με σύγκρουση συμφερόντων, παράνομα μερίσματα και κατάχρηση θέσης για ίδιον όφελος κατά του διευθύνοντος συμβούλου της Εταιρίας, κ. Ευάγγελου Πιστιόλη, και είναι αξιοσημείωτο ότι οι ίδιοι οι δικηγόροι των εναγόντων παραδέχθηκαν ότι υπέπεσαν σε ανακρίβειες.

Κατά την τελική απόφαση του Δικαστηρίου, που εξεδόθη στις 31 Ιουλίου 2008, αναφέρεται ότι τα επιχειρήματα των εναγόντων ήταν «ισχνά» και ότι ο συνήγορος τους «έκλεισε γρήγορα την υπόθεση με συμβιβασμό και έλαβε το μέγιστο που θα μπορούσε να λάβει», το οποίο ακόμα και αυτό θα ήταν ιδιαίτερα αμφίβολο αν θα το λάμβανε σε περίπτωση συνέχισης της υπόθεσης, αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.

Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι το Δικαστήριο σχημάτισε την εντύπωση ότι «κανείς εκτός από τους δικηγόρους των εναγόντων δεν είχε το παραμικρό συμφέρον από αυτήν τη δικαστική υπόθεση», καταλήγει η ανακοίνωση.

Το πλήρες κείμενο της απόφασης του δικαστηρίου είναι διαθέσιμο στη δικτυακή σελίδα της εταιρείας (www.topships.org.)

www.capital.gr

Υ.Γ. Το Δεκέμβριο του 2007 μετά από πρόταση της Διοίκησης, η εταιρεία άλλαξε επωνυμία, από Top Tankers σε Top Ships προκειμένου να αντικατοπτρίζεται η συμμετοχή της σε διαφορετικούς τομείς της ναυτιλίας.

Όποιος από τους admins βρει χρόνο, ας αλλάξει και τον τίτλο του θέματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αποκλειστική συμφωνία με εταιρεία του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου σύναψε, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωσή της, η εισηγμένη στο Nasdaq Top Ships.

Η συμφωνία, η οποία λήγει στις 8 Οκτωβρίου, προβλέπει τη δυνατότητα διερεύνησης μια πιθανής εξαγοράς της Top Ships από την εν λόγω εταιρεία, στην τιμή των έξι δολαρίων ανά μετοχή.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Παράταση δύο εβδομάδων παίρνουν οι διαπραγματεύσεις εξαγοράς της Top Ships Inc. από θυγατρική εταιρεία του Γιώργου Οικονόμου, με μοναδικό διακύβευμα την τιμή αγοράς ενόψη της χρηματοπιστωτικής κρίσης.

Σύμφωνα με προηγούμενη ανακοίνωση της Top Ships Inc. η εξέταση πιθανής εξαγοράς της εταιρείας από τον Γιώργο Οικονόμου θα ολοκληρώνονταν χτες, Τετάρτη 8 Οκτωβρίου.

Δεδομένης ωστόσο της διαφοροποίησης της αγοράς από την τρέχουσα χρηματοπιστωτική κρίση, ο αγοραστής ζήτησε παράταση του χρονοδιαγράμματος ύπαρξης συμφωνίας μέχρι τις 22 Οκτωβρίου 2008, για τη διερεύνηση των νέων πλέον συνθηκών.

Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, η θυγατρική εταιρεία του Γιώργου Οικονόμου έχει καταστήσει σαφές ότι μοναδικό αντικείμενο διαπραγμάτευσης θα είναι η τιμή αγοράς της εισηγμένης στο Nasdaq ναυτιλιακής εταιρείας και όχι οι όροι και οι προϋποθέσεις στους οποίους εξαρχής συμφώνησαν οι δύο πλευρές.

Τα παραπάνω ανακοινώθηκαν το πρωί, μετά τις εξελίξεις των τελευταίων ωρών, τα πράγματα φαντάζομαι πως έγιναν δυσκολότερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

H εταιρεία Top Ships, συμφερόντων οικογενείας Πιστιόλη παρέλαβε το πρώτο product / chemical tankers με το όνομα «MISS MARILENA» και το δεύτερο product / chemical tankers με το όνομα «LICHTENSTEIN», από τα έξι product carriers που ναυπηγεί στην Κορέα στο Ναυπηγειο «SPP Plant & Shipbuilding Co».

Και τα δυο πλοία χρονοναυλώθηκαν σε bareboat basis με ημερησίως για 14.400 δολάρια και 14.550 δολάρια για διάστημα δέκα χρονών.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Δύο νέα δεξαμενόπλοια παρέλαβε η ναυτιλιακή εταιρεία Top Ships, συμφερόντων Ευάγγελου Πιστιόλη. Πρόκειται για το τρίτο και τέταρτο από τα έξι συνολικά τάνκερ μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου και χημικών, που ναυπηγεί η εταιρεία στα κορεάτικα ναυπηγεία SPP. Τα “Ionian Wave” και “Tyrrhenian Wave”, χωρητικότητας 50.000 τόνων το καθένα, είναι ναυλωμένα σε “bareboat basis” στα 14.300 δολάρια ημερησίως για επτά χρόνια με δικαίωμα επέκτασης της ναύλωσης για ένα έτος με υψηλότερο ναύλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το πέμπτο της νεότευκτο product carrier, παρέλαβε από τα κορεατικά ναυπηγεία SPP η Top Ships. Πρόκειται για το δεξαμενόπλοιο Britto (dwt 50.000) το οποίο ναυλώθηκε σε bareboat basis για 10 χρόνια, στα 14.550 δολάρια την ημέρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε τερματισμό της ναύλωσης κατά παραχώρηση (bareboat charter) τεσσάρων φορτηγών πλοίων handymax προέβη η Top Ships, καταβάλλοντας στους νέους ιδιοκτήτες τους αποζημίωση ύψους 11,75 εκατ. δολαρίων.

Πρόκειται για τα πλοία Faithful, χωρητικότητας 45.720 dwt, κατασκευής 1992, Doubtless, χωρητικότητας 47.076 dwt, κατασκευής 1991, Spotless, χωρητικότητας 47.100 dwt, κατασκευής 1991, και Vanguard, χωρητικότητας 47.100 dwt, κατασκευής 1992.

Και τα τέσσερα τάνκερ είχαν πωληθεί το Μάρτιο του 2006, στο πλαίσιο πώλησης και επαναμίσθωσης συνολικά 13 πλοίων, αξίας 550 εκατ. δολαρίων.

Η εταιρεία είχε ναυλώσει τότε τα πλοία για μια περίοδο πέντε ετών, η οποία έληγε κανονικά το πρώτο τρίμηνο του 2010.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Top Ships παρέδωσε το πλοίο Relentless, χωρητικότητας 47.081 τόνων στους ιδιοκτήτες του.

Η εταιρεία πλήρωσε 2,5 εκατ. δολάρια για τη λήξη της μίσθωσης. Πρόκειται για το τελευταίο πλοίο που είχε εντάξει στον στόλο της μέσω leasing.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μπορεί τα παζάρια της Top Ships του εφοπλιστή Ευάγγελου Πιστιόλη με τις τράπεζες να απέδωσαν, καθώς επήλθε τελικά συμφωνία και με την Royal Bank of Scotland, ωστόσο ένα νέο πρόβλημα «πονοκεφαλιάζει» τις τελευταίες ημέρες την εταιρεία.

Οι ναυλωτές του φορτηγού πλοίου Papillon, χωρητικότητας 51.000 τόνων που χτίστηκε το 2002, προχώρησαν σε μονομερή μείωση κατά 25% του ημερήσιου ναύλου από τα 24.000 δολάρια στα 18.000. Μια εξέλιξη που ανάγκασε την εταιρεία να προσφύγει στη ναυτική διαιτησία κατά των ναυλωτών.

Link to comment
Share on other sites

Αύξησε τις ζημιές της στο δεύτερο τρίμηνο του 2009 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα η Topships του Ευάγγελου Πιστιόλη, ο ίδιος όμως δηλώνει αισιόδοξος για το μέλλον της εταιρείας.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2009 η Topships ανακοίνωσε ζημίες ύψους 15,9 εκατ. δολ έναντι 5,5 εκατ. δολ. Το δεύτερο τρίμηνο του 2008 και έσοδα σημαντικά μειωμένα στα 28,6 εκατ. δολ. Έναντι 76,6 εκατ. δολ το δεύτερο τρίμηνο του 2008.

Ο κ. Πιστιόλης δηλώνει πάντως ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καλύτερη θέση από άλλες ναυτιλιακές εταιρείες καθώς έχει συμφωνήσει με όλες τις τράπεζες για τους όρους των δανείων της, αναμένει θετικό cash flow για το 2009 και 2010 ενώ η Topships η οποία ολοκλήρωσε το ναυπηγικό της πρόγραμμα διαθέτει πολύ σύγχρονο στόλο. Τέλος επικαλείται το γεγονός ότι το 80% του στόλου της έχει εξασφαλισμένη απασχόληση μέχρι το 2011 προσδοκώντας 200 εκατ. δολ μικτά έσοδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Λύση στα δανειακά αδιέξοδα της Top Ships αναζητά για ακόμη μία φορά ο εφοπλιστής Ευάγγελος Πιστιόλης, βρίσκοντας τον πρώτο "σύμμαχο" στην Alpha Bank. Η Top Ships ανακοίνωσε πρόσφατα την αδυναμία της να συμμορφωθεί με τους όρους όλων των δανείων της, τα οποία ανέρχονται σε 343,7 εκατ. δολάρια, με τη λήξη των συμβάσεων να είναι προγραμματισμένη μεταξύ 2011 και 2019. Και πλέον, ο κ. Πιστιόλης είναι σε συνεχείς διαπραγματεύσεις με τα πιστωτικά ιδρύματα για να λάβει τις απαιτούμενες "ανάσες".

Αν και η ναυτιλιακή, παρά τη μείωση των εσόδων κατάφερε το 2010 να εγγράψει κέρδη, το ύψος τους -2,5 εκατ. δολάρια-, η ρευστότητά της και η αξία των περιουσιακών της στοιχείων είναι χαμηλότερα των συμφωνηθέντων με τους πιστωτές.

Η Alpha συμφώνησε σε προσωρινή άρση (waiver) των απαιτούμενων, από τις δανειακές συμβάσεις, εξασφαλίσεων για την Top Ships μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2012. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της SEC, η ναυτιλιακή έχει δύο δανειακές συμβάσεις με την τράπεζα, η μία ύψους 48 εκατ. δολαρίων και η δεύτερη 39 εκατ. δολαρίων.

Περισσότερα στο capital.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Στην ίδρυση νέας κοινοπραξίας με την εταιρεία Gunvor προχώρησε ο Έλληνας εφοπλιστής Ευάγγελος Πιστιόλης, με σκοπό την από κοινού ιδιοκτησία δύο νεότευκτων tankers τύπου MR που κατασκευάζονται αυτή την περίοδο. Ειδικότερα, η εισηγμένη στο NASDAQ ναυτιλιακή Top Ships, της οποίας ηγείται ο κ. Πιστιόλης πρόκειται να κατέχει από κοινού με την Gunvor Group (η οποία διατηρεί γραφεία και στην Κύπρο) τα δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου τύπου MR Eco Holmby Hills και Eco Palm Springs (αμφότερα χωρητικότητας 50.0000-dwt) που κατασκευάζονται στις γιάρδες Hyundai Vinashin του Βιετνάμ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...