Jump to content
Shipfriends

Πάτρα - Ηγουμενίτσα/Κέρκυρα - Βενετία


Recommended Posts

pos na antagonistoun tis minoikes me europa, olympia , cruise europa olympic champion anek k super fast ayta ta duo ploia kriti i kai kriti ii, kourasmena k palia ploia...den nomizo na exoun akli parousia....mekrina synexomena dromologa den tha vgazoun eykola,nomizo i apodromologisi leyka ori k sofoklis tha stoixisei polu stin anek fetos....afiste pou apo 11 apriliou tha pianei k o grimaldi me to sorento kerkyra...polu neoteroapo ta kriti.....lathos tis anek

Επειδή μάλλον δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα οικονομικότερα Κρήτη Ι & ΙΙ, οι Μινωικές την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια από τη γραμμή <_<^_^

Στη Βενετία, τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν 15 Ιουνίου και η Minoan θα έχει ένα μόνο πλοίο δρομολογημένο.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 397
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγω νομιζω οτι απο τοτε που ο Grimaldi ασχοληθηκε με την ΜΙΝΟΑΝ εδειξε οτι περισσοτερο τον ενδιαφερει η Ανκονα παρα η Βενετια(που ειναι μια γραμμη με περιορισμενο μεταφορικο εργο τους περισσοτερους μηνες τον χρονο).Σιγουρα παιζει ρολο οτι και τα 2 παλατια ειναι too much για αυτη την γραμμη γιαυτο αλλωστε τα 2 τελευταια χρονια αφηνει αρκετο καιρο το δρομολογιο με ενα πλοιο.

Εξαλλου δεν πρεπει να ξεχναμε οτι και μεσω της HSW υπαρχει παρουσια του ομιλου στην Βενετια και ισως(αναλογα με το τι θα γινει μεταξυ ΑΝΕΚ-Grimaldi-Hellenic)να θελει να περιοριστει στην γραμμη των ρορο απο την Κορινθο.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι της αποψης και εγω οτι αυτη η''εξαφανιση δρομολογιων''δεν μπορει να ειναι τυχαια,ουτε διαπιστωσαν μεσα σε μια βδομαδα απο τοτε που αλλαξαν τα δρομολογια οτι η γραμμη δεν βγαινει και τα ξαναλλαξαν-εξαφανισαν.Μαλλον οτι αυτο που απο καιρο συζηταται για μοιρασια της Αδριατικης ερχεται η ωρα να γινει πραγματικοτητα απο το ερχομενο φθινοπωρο και ως τοτε γινονται απλα κινησεις για ακομα μεγαλυτερη μειωση του κοστους.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω οτι η ΕΕ θα απαγορευσει "δια ροπαλου" οποιαδηποτε σκεψη απο τις εταιρειες για δημιουργια μονοπωλιακων καταστασεων σε διεθνεις γραμμες, οπως Ελλαδα - Ιταλια γενικοτερα. Αρα οι οποιες σκεψεις για μοιρασια αγκωνας και βενετιας σε ιταλο & κοινοπραξια αντιστοιχα, θα πεσουν στο κενο.

Link to comment
Share on other sites

Ας βάλουμε τα πράγματα με την σειρά.

1. Η ΑΝΕΚ βάζει στην γραμμή της Βενετίας δύο πλοία, τα ΚΡΗΤΗ, που ηλικιακά είναι αρκετά μεγάλα.

2. Η ΜΙΝΟΑΝ αντί να εκμεταλευτεί το γεγονός μια και διαθέτει πιό καινούργια πλοία, εγκαταλείπει την γραμμή, αφήνει το μονοπώλειο στην ΑΝΕΚ και τα πλοία που απέσυρε δεν ξέρει τι να τα κάνει (τουλάχιστον το ένα).

Πιστεύετε ότι όλα αυτά είναι τυχαία;

Από eMembers (29/3/12): Θεωρω οτι η ΕΕ θα απαγορευσει "δια ροπαλου" οποιαδηποτε σκεψη απο τις εταιρειες για δημιουργια μονοπωλιακων
καταστασεων σε διεθνεις γραμμες,..............................

mano ποιά είναι η άποψή σου;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εσύ τι πιστεύεις, πως τρώγονται αλλού αλλά τα βρήκαν στη Βενετία? Όταν για μήνες, ο αριθμός των επιβατών είναι διψήφιος, το “πλεονέκτημα” του καλύτερου πλοίου είναι ΚΑΤΑΡΑ...

Link to comment
Share on other sites

proud_ionian σε ευχαριστώ για την διόρθωσή σου.

Από Orestis (5/4/12): Εσύ τι πιστεύεις, πως τρώγονται αλλού αλλά τα βρήκαν στη Βενετία? Όταν για μήνες, ο αριθμός των επιβατών είναι διψήφιος, το “πλεονέκτημα” του καλύτερου πλοίου είναι ΚΑΤΑΡΑ...

Δεν φεύγεις τόσο εύκολα από μία γραμμή. Την διαπραγματεύεσαι και ζητάς αναταλλάγματα.

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

Τι να διαπραγματευτεί, τα εκατομμύρια που χάνει? Όλοι φυσικά χάνουν και προσπαθούν προγραμματισμένα ή και με σπασμωδικές κινήσεις να περιορίσουν τα έξοδα τους.

Αν υπολογίσεις τη διαφορά καυσίμων είχαν τα δύο πλοία των Μινωικών που πήγαιναν με υψηλές ταχύτητες στην Αγκώνα, σε σχέση με τα 3 πλοία της κοινοπραξίας, συν την αντίστοιχη διαφορά που είχαν αυτά της Βενετίας σε σχέση με τα Κρήτη 1 & 2, θα καταλάβεις γιατί έγιναν αυτές οι αλλαγές.

Link to comment
Share on other sites

Καποια τελευταια νεα για την φετινη παρουσια των Μινωικων στη γραμμη:

Δρομολογια προς Βενετια θα εκτελεστουν μονο κατα το διαστημα 17/6/2012-14/9/2012 απο το πλοιο ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ ως ακολουθως

απο Πατρα καθε Τριτη και Κυριακη στις 00.01

και απο Βενετια καθε Παρασκευη στις 14.00 και Δευτερα 18.00

Για τους επιβατες που ειχαν σκοπο να ταξιδεψουν πριν τις 17/6 που δεν υπαρχει πλοιο η εταιρεια θα τους προωθει μεσω Αγκωνας παρεχοντας τους εκπτωση 10% επι του εισιτηριου,για την καλυψη της δαπανειμενης βενζινης ως την Αγκωνα και δωρεαν σιτιση επι των πλοιων.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

επειδη υπαρχει ενα μπλεξιμο με το ωραριο των μεταμεσονυκτιων αναχωρησεων απο πατρα (00.59 ή 00.01), να πουμε οτι απο τις αναχωρησεις απο βενετια βγαινει οτι θα φευγει απο πατρα μεσανυκτα σαββατου και μεσανυκτα τεταρτης, οπως εφευγε η Minoan μεχρι προτινος

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

απο Πατρα καθε Τριτη και Κυριακη στις 00.01

Εκ παραδρομης αντι για Πεμπτη,εγραψα Τριτη.. ;) Οπως πολυ σωστα επεσημανε ο proud λοιπον τα δρομολογια θα ειναι οπως μεχρι πριν λιγο καιρο σαββατο προς κυριακη και τεταρτη προς πεμπτη απο Πατρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η ΑΝΕΚ εβγαλε ανακοινωση, οτι λογω καθυστερης εξαιτιας των κακων καιρικων συνθηκων στη Βενετια, θα υπαρχει αλλαγη στο σημερινο δρομολογιο απο Πατρα.

Η ΑΝΕΚ LINES ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

στο λιμάνι της Βενετίας, την Κυριακή 13/05/2012, που προκάλεσαν καθστέρηση στην

αναχώρηση του Ε/Γ-Ο/Γ “ΚΡΗΤΗ ΙΙ”, το δρομολόγιο του πλοίου από Πάτρα προς

Βενετία θα διαμορφωθεί ως ακολούθως:

Πάτρα: Αναχ. 15/05/2012 και ώρα 07:00 (αντί 14/05/2012 και ώρα 23:59)

Ηγουμενίτσα: Αφ. 14:30 – Αναχ. 15:00

Βενετία: Αφ. 16/05/2012 και ώρα 16:00

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με ανακοινωση της το σαββατο που μας περασε η ΜΙΝΟΑΝ LINES ακυρωσε ολα τα προγραμματισμενα δρομολογια για φετος στη γραμμη της Βενετιας,αποχωρωντας απο τη γραμμη.Μονο ΚΡΗΤΗ απο δω και περα λοιπον στη Βενετια.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι ο Ιταλος εχει δει(η εστω τον συμφερει) που ειναι το 'ψωμι'(Ancona με τα CRUISE) και προσπαθει με τον τροπο του να το στηριξει.Τα εχουμε πει και σε αλλα θεματα οτι η Βενετια για τον Εμανουελε ειναι σε δευτερο πλανο(εστω απο την Κορινθο με ρορο)και φυσικα δεν τον συμφερει να εχει τα παλατια στην γραμμη(σε σχεση με τα ΚΡΗΤΗ που αμφιβαλω αν βγαινουν και αυτα στον κυκλο 12μηνων).

Πολλα εχουν αλλαξει μεσα σε 2 χρονια στην Αδριατικη(και γενικοτερα),το αεροπλανο ειναι μονοδρομος για τους περισσοτερους.(φτηνοτερη λυση)

Link to comment
Share on other sites

πανε οι καλες κ δυνατες εποχες που επαιζαν 4 πλοια με καθημερινες αναχωρησεις... :( θυμαμαι πρωινη αφιξη το 2009 στο μεγαλο καναλι με φουλ Ελληνικα χρωματα!!

μια 10ετια κ βαλε πηγε πισω η γραμμη κ οπως σωστα λετε ποιος ο λογος επιλογης πλοιου οταν με 200 ευρω πας-ερχεσαι Βενετια αεροπορικως? ;)

φετος με το ανυπαρκτο early booking ενα δρομολογιο με επιστροφη για 2 ατομα σε 2κλινη εξωτερικη + τα φαγητα/καφεδες (3 μερες ταξιδι βλεπεις) + μοτοσυκλετα σε χαμηλη σεζον κοστιζει περι τα 1200 ευρω... :o

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ενα φιλος διαλεξε να ταξιδεψει(Βενετια-Κερκυρα-Βενετια)πριν λιγες μερες σε περιοδο με πιο χαμηλα ναυλα και το συνολικο κοστος,με κρεβατι σε καμπινα και ΙΧ,δεν ξεπερασε τα 350ευρω.

Βεβαια αυτο που τον εντυπωσιασε αρνητικα ηταν τα 2 ΚΡΗΤΗ που σε σχεση με τα ΠΑΛΑΤΙΑ(που εχει κανει το ιδιο δρομολογιο πολλες φορες παλιοτερα)ειναι η μερα με την νυχτα.Μαλιστα μου ειπε οτι ενιωθε οτι βρισκεται σε πλοιο που κανει την γραμμη Κερκυρα-Ηγουμενιτσα :D

Εσωτερικα δεν ηταν λεει ασχημα,προσεγμενα,καθαρα αλλα με ελαχιστους χωρους και μικρα σαλονια.

Εξωτερικα παλι τα καταστρωματα φαινονταν αρκετα παλια,οι πλαστικες καρεκλες απο αλλη εποχη ενω υπηρχαν λεει αρκετες 'λακουβες' - μπαλωματα στο πατωμα.

Σε γενικες γραμμες,και στα δυο ταξιδια,ειχε αρκετο κοσμο αλλα ουτε ηταν φουλ σε επιβατες ουτε τα γκαραζ γεμισαν...οποτε καταλαβαινουμε γιατι πηρε ο Grimaldi τα ΠΑΛΑΣ και εφυγε.

Προσωπικα θεωρω οτι τα 2 ΚΡΗΤΗ ταιριαζουν περισσοτερο σε αυτη την γραμμη παρα σε οποιαδηποτε αλλη σε Αιγαιο η Αδριατικη.Λιγοι εσωτερικοι χωροι,αρκετες καμπινες και αφθονο γκαραζ που μπορουν να ικανοποιησουν και την κινηση του καλοκαιριου.Τωρα αν βγαινουν η δεν βγαινουν και αυτα ειναι αλλη ιστορια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

β) Μία φήμη που κυκλοφορούσε πολύ έντονα στα υψηλά κλιμάκια της ΑΝΕΚ πως ο Παναγόπουλος σκοπεύει ν' ανοίξει τη Βενετία (και το θεωρουσαν σχεδόν σίγουρο οπότε σε συνδιασμό με το (α) βιάστηκαν να τον προλάβουν για να μην μείνουν αμανάτι)

Όταν λες "ν'ανοίξει" εννοείς να δρομολογήσει πλοίο; Διότι τον Φλεβάρη του 2005 που μεταφέρθηκε η ΑΝΕΚ στη Βενετία, το συγκεκριμένο λιμάνι μετρούσε τουλάχιστον 10 χρόνια ακτοπλοϊκής σύνδεσης με την Ελλάδα είτε με τη Strintzis Lines (από το 2000 και μετά Blue Star άρα Παναγόπουλος) είτε με τις Μινωικές. Εκτός αν δεν ερμήνευσα καλά αυτό που έγραψες :)

Link to comment
Share on other sites

Υπήρχε η φήμη ότι θα μπουν κάποια από τα Superfast της Βαλτικής -με ελαφριά μετασκευή για προσθήκη κρεβατιών- στη Βενετία. Πιό πολύ μπλόφα του τύπου "Βάζω τα Σούπερφαστ στην Κρήτη" δεν ήταν αυτό ή εξεταζόταν σοβαρά ως ενδεχόμενο;

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Όταν λες "ν'ανοίξει" εννοείς να δρομολογήσει πλοίο; Διότι τον Φλεβάρη του 2005 που μεταφέρθηκε η ΑΝΕΚ στη Βενετία, το συγκεκριμένο λιμάνι μετρούσε τουλάχιστον 10 χρόνια ακτοπλοϊκής σύνδεσης με την Ελλάδα είτε με τη Strintzis Lines (από το 2000 και μετά Blue Star άρα Παναγόπουλος) είτε με τις Μινωικές. Εκτός αν δεν ερμήνευσα καλά αυτό που έγραψες :)

To έγραψα λάθος. Σχωρέστε με :DΝα μπει ήθελα να γράψω. (Και εννοείται πως η BS δεν ήταν τότε στη Βενετία - δεν μπορώ να θυμηθώ από πότε είχε αποχωρήσει).

Υπήρχε η φήμη ότι θα μπουν κάποια από τα Superfast της Βαλτικής -με ελαφριά μετασκευή για προσθήκη κρεβατιών- στη Βενετία. Πιό πολύ μπλόφα του τύπου "Βάζω τα Σούπερφαστ στην Κρήτη" δεν ήταν αυτό ή εξεταζόταν σοβαρά ως ενδεχόμενο;

Δεν γνωρίζω αν ήταν ήταν μπλόφα ή πραγματική σκέψη. Αυτό όμως που γνωρίζω είναι πως στην ΑΝΕΚ τότε είχε σημάνει συναγερμός (δεδομένης της πτώσης της Τεργέστης).

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

οι βενετσιανοι ενοχλουνται απο το περασμα των μεγαλων πλοιων απο το Canale Grande... Φετος το καλοκαιρι ειχαν κανει και καποιες "κινητοποιησεις" με σκοπο να ενημερωθουν οι εταιρεις οτι δεν θα συνεχισουν να δεχονται τις επιπτωσεις των πλοιων (οχι μονο των επιβατηγων αλλα και των κρουαζιεροπλοιων)! Μπορει να ειναι ενας λογος της δρομολογισης στην Τεργεστη.

Όχι μόνο οι Βενετσιάνοι δεν θέλουν τις "πολυκατοικίες" που ξεφτιλίζουν την ιστορία και την φυσιογνωμία της πόλης και θέλουν να δένουν αλλού τα Κ/Ζ (προσωρινά ίσως στο Porto Marghera) και μάλλον θα το καταφέρουν καθώς υπάρχει και διεθνής κινητοποίηση...αλλά στο λιμάνι της Βενετίας ετοιμάζεται και το New Motorways of the Sea Terminal, που (λένε) θα λειτουργήσει μέσα στο 2013 και θα μεταφερθούν εκεί όλα τα ferries για να μην περνάνε από το Μεγάλο Κανάλι και για να αποσυμφορηθεί η κίνηση στη γέφυρα από τα φορτηγά. Ενδεχομένως λοιπόν όλα αυτά να έχουν σχέση με τις ανακατατάξεις στις γραμμές της περιοχής.

ΥΓ Τώρα "Motorways of the Sea Terminal" και να λείπει ο πρωτοπόρος των "Motorways of the Sea", περίεργο ακούγεται...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...