Jump to content
Shipfriends

Πάτρα - Ηγουμενίτσα/Κέρκυρα - Βενετία


Recommended Posts

Συγγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να μας πεις ;) Έρχεται το Corragio στην Αδριατική;

Φιλε Ariadne αυτο βγαζει το online booking στη θεση του ΚΡΗΤΗ Ι

Και συγκεκριμενα απο τις 15 αυτου του μηνα..Μυστηρια πραγματα! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 397
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sorry ρε παιδια,αυτο στον Γκριμαλντι δεν ανοικει????ΔΛΔ αφηνει η ΑΝΕΚ να μπει ο αντιπαλλος της στην γραμμη εστω και κατω απο ναυλωση???

Link to comment
Share on other sites

Ανηκει στην Grandi Navi Veloci η οποια ειναι συμφεροντων της οικογενειας του Aldo Grimaldi(του θειου του Εμανουελ).Κατ ουσιαν δεν ανηκει η εταιρεια αυτη στον γνωστο Ομιλο Γκριμαλντι.Αρχικα υπεθεσα οτι ναυλωθηκε για να κανει ακινησιες,αλλα ψαχνοντας διαπιστωσα οτι ειναι περασμενο στα πλανα της ΑΝΕΚ και για τον Γεναρη του 2013(παρακατω δεν εχουν ανοιξει).Για να δουμε λοιπον για που θα την κανει το Κρητη 1..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

για τον χειμωνα το ξενοδοχειακο του Corragio αντεχει,μονο οδηγους εχει η γραμμη.

οσο αφορα το Κρητη Ι μαλλον θα επιβεβαιωθουν οι παλιοτερες πληροδοριες που ειχα οτι θα την κανει ξανα για εκει που λεει τ'ονομα του...

...κ εαν επαληθευτει αυτο το σεναριο χαιρετα μου τον Ελυρα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απο ποια μεριά το βλέπεις φίλε μου αυτό? Του καραβολάτρη? Γιατί όταν μπαίνουν Βενετία τα Κρήτη, οι πιλότοι δυσανασχετούν, καθώς είναι μονοτίμονα και "βαριά" στη μανούβρα τους! Όταν έχει δε και κακοκαιρία, εκεί να δεις μανούβρα με τα ρυμουλκά να τα δίνουν όλα!!

Οπότε, η εταιρεία του κάθε βαποριού, θα ξέρει καλύτερα πότε είναι η ώρα να τα στείλει! Όσο για το ξενοδοχειακό, είναι το λιγότερο που απασχολεί τις εταιρείες, καθώς φτιάχνεται άμμεσα. Το μηχανολογικό έχει σημασία! Και δυστυχώς ή ευτυχώς τα ψωμιά τους τα έχουν φάει

Αν δεν ειναι τα Κρητη ιδανικα για τη γραμμη της Βενετιας τοτε ποια ειναι;Τα παλατια που αποχωρησαν αρων αρων ή ενα Coraggio που θα θελει ημερησιο ναυλο ενα σωρο χρηματα που ειναι ζητημα αν τα βγαζει.Μπορει να μη γνωριζω τι γινεται κατω απο το γκαραζ στο βαπορι αλλα εβλεπα οτι διεσχιζε την Αδριατικη με 20 και 21 κομβους σταθερα.Ειναι παλια πλοια ναι αλλα αυτο δεν σημαινει οτι συνεχιζουν να ειναι αξιολογα.Βεβαια για να λες οτι εχουν φαει τα ψωμια τους τοτε κατι παραπανω θα ξερεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ειναι τα Κρητη ιδανικα για τη γραμμη της Βενετιας τοτε ποια ειναι;Τα παλατια που αποχωρησαν αρων αρων ή ενα Coraggio που θα θελει ημερησιο ναυλο ενα σωρο χρηματα που ειναι ζητημα αν τα βγαζει.

Τα παλάτια προφανώς και δεν ήταν βιώσιμα (κατάλληλα για την γραμμή), γι αυτό και έφυγαν, αν και προσωπικά δεν το πίστευα ότι θα έφευγαν με τέτοιο brand name που έχουν στην Βενετία!

Δυστυχώς η νέα τάξη των πραγμάτων επιβάλλει πλοία τύπου Coraggio, καθώς είναι τα πιο οικονομικά και ιδανικά σήμερα. Επίσης, ιδανικό θα ήταν αν το Νήσος Ρόδος του έκαναν μια μικρή μετασκευή μόνο, αντί γι αυτήν που πραγματοποιήθηκε, με περίπου 250 κρεβάτια και το βάζαν στην γραμμή. Όσο το είχαμε ως Ro/Ro στην Κόρινθο, ήταν υπόδειγμα και με καλή ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με την επιθεώρηση του κρήτη 1 να καθυστέρηση το πλοίο για 20 ώρες περίπου πιστεύω πως αλλάζουνε τα σχέδια για την σκάτζα τον 2 αυτόν βαποριών... το κρήτη 1 έχει βγει από το δρομολόγιο του καθώς θα φτάσει στην πάτρα τρίτη βραδυ κατά τις 22:00 με 23:00. Kαι μέχρι τώρα όπως όλα δείχνουνε θα κάνει επιπλέον ένα δρομολόγιο... (τώρα θα μου πεις... δεν έχει η εταιρεία δρομολόγιο την τεταρτη για βενετία...)

Το forza δεν επρόκετο να πάρει δρομολόγιο πριν την 21 του μηνός...

Tο θέμα είναι όταν θα γυρίσει το κρήτη 1 αν θα πάρει δρομολόγιο η θα το κάνει ανεκτέλεστο και φυσικά με την απόλυση του πληρώματος ;)

Μην ξεχνάμε κιόλας πως το forza δεν έχει περάσει ακόμα επιθεώρηση από τις ελληνικές αρχές ;)

Aρα τίποτα δεν είναι σίγουρο και για τις 21...και αν δεν πάρει το ok;; βλέπε coraggio ;)

Edited by Greg
Link to comment
Share on other sites

Το δελτίο τύπου της ΑΝΕΚ

Πειραιάς 16/12/2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΑΝΕΚ LINES ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω της καθυστερημένης

αναχώρησης του Ε/Γ-Ο/Γ ΚΡΗΤΗ Ι από Ηγουμενίτσα προς Βενετία στις 16/12/2012

το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου από Βενετία προβλέπεται να εκτελεστεί ως

ακολούθως :

Αναχώρηση από Βενετία Δευτέρα 17/12/2012 και ώρα 10:45

Ηγουμενίτσα (ΑΦ.18/12/2012 14:15 – ΑΝ.14:45) – Πάτρα (ΑΦ.18/12/12 21:15).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το συνηθως εγκυρο ferries.gr ανεβασε τα δρομολογια της ΑΝΕΚ στο Πατρα-Ηγουμ-Βενετια για την επομενη χρονια.Στη γραμμη καθολη τη διαρκεια αυτης τα Forza και Coraggio ενω ειναι η πρωτη φορα στην ιστορια της γραμμης οπου δεν θα υπαρχει προσεγγιση στην Κερκυρα ακομα και τη θερινη περιοδο(λογω σημαιας). :ph34r:

 

Θεμα χρονου η επισημη επιβεβαιωση και απο το booking της εταιρειας πλεον.

Link to comment
Share on other sites

.....οπου δεν θα υπαρχει προσεγγιση στην Κερκυρα ακομα και τη θερινη περιοδο(λογω σημαιας). 

 

Απορία : Σε τι διαφέρει η Κέρκυρα, όπου "δεν θα υπάρχει προσέγγιση λόγω σημαίας", από την Ηγουμενίτσα και την Πάτρα ???

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Για να δρομολογηθει πλοιο στο Ηγουμενιτσα-Κερκυρα-Ηγουμενιτσα απαιτειται εγκριση απο το ΣΑΣ καθοτι θεωρειται εσωτερικη γραμμη.Αντιθετως στο Πατρα-Ηγουμενιτσα δεν ισχυει κατι τετοιο.

 

Τωρα για ποιον λογο δεν δινονται αδειοδοτησεις σε πλοια υπο ξενη σημαια που ειναι ναυλωμενα απο ελληνικες εταιρειες αυτο δεν το γνωριζω.

Αντιθετα πλοια υπο ξενη σημαια και ξενη εδρα εταιρειας(sorrento-florencia με εδρα Ναπολη)μπορουν να κανουν δρομολογια στο σκελος αυτο.Ειναι ενα απ τα κενα του νομοθετη μαλλον. :P

Link to comment
Share on other sites

Γιατί θεωρείται εσωτερική γραμμή;

Αφού δεν πουλιώνται εισιτήρια για το σκέλος Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα ή κάνω λάθος;

Άρα, γιατί να απαιτείται ειδική έγκριση;

Link to comment
Share on other sites

Ανοιξανε λοιπον και τα πλανα της ΑΝΕΚ για το 2013 και ερχονται να επιβεβαιωσουν τα παραπανω περι παραμονης στη γραμμη  των Forza και Coraggio και τους θερινους μηνες.Ενδεικτικα τα δρομολογια Αυγουστου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ανακοινωση της Ανεκ για τα δρομολογια της Βενετιας.

 

Η ΑΝΕΚ ενημερώνει το επιβατηγό κοινό ότι η επανεκκίνηση των
δρομολογίων στην Γραμμή Πάτρα – Βενετία  προβλέπεται   να
πραγματοποιηθεί ως ακολούθως:
     
      ΕΓ/ΟΓ CORAGGIO
    Από ΠΑΤΡΑ (ΑΝ..06/02 08:00)- ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ (ΑΦ.14:00-ΑΝ.14:30)-
     ΒΕΝΕΤΙΑ (ΑΦ.07/02 14:00).
Link to comment
Share on other sites

ακομα δεν επανηλθαν σε κανονικους ρυθμους τα δρομολογια απο την απεργια εχουμε νεες καθυστερησεις λογω της κακοκαιριας που πλητει την βορεια Ιταλια-Αυστρια κτλ.

στην δε Βενετια -οπως μπορει να μαθατε- χιονιζει 2-3 μερες τωρα,ακομα κ μεσα στα καναλια!

με δυσκολια τα φορτηγα προσεγγιζουν το λιμανι κ οι αναχωρησεις πανε πισω...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

το χθεσινο βραδυνο δρομολογιο του forza γινεται σημερα το απογευμα στις 6.

ηταν προγραμματισμενο εξ αρχης ή αλλαξε για αλλο λογο;

το πλοιο παραμενει πατρα

Link to comment
Share on other sites

και λενε τα ανακοινωθεντα, φταιει ο κακος μας ο καιρος

συμφωνα με την ανεκ, λογω καιρου και καθυστερημενης αφιξης στην πατρα εγινε η αλλαγη.

 

 

ΤΡΙΤΗ 19-3-2013 ΠΑΤΡΑ (ΑΝ. 1800) – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ (ΑΦ. 2359 – ΑΝ. 0030 της
Τετάρτης 20-03-13) – ΒΕΝΕΤΙΑ (ΑΦ. 2359-ΑΝ.12:00 της Πέμπτης 21-03-13) –
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ (ΑΦ.1400 Της Παρασκευής 22-02-13- ΑΝ.1415) – ΠΑΤΡΑ
(ΑΦ.2100)
Το πλοίο θα επανέλθει στα προγραμματισμένα δρομολόγια του απο τη Παρασκευή
22/03/2013.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...