Jump to content
Shipfriends

Cat I (IMO 9106211)


cpt_hcp

Recommended Posts

Έχει υπογράφει το προσυμφωνο για την αγορά του πλοίου οπότε από τον άλλο μήνα να αναμένουμε τα νεότερα για το πλοίο, δηλαδή την παραλαβή του πλοίου και να ξεκινήσουν οι εργασίες σε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 635
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Την γραμμή στις Αζόρες την πήρε σαν Αλκυόνη ή σαν αντικαταστάτης του Hellenic Wind; Μήπως ενδεχομένως και να πρέπει να εγκριθεί αυτή η αντικατάσταση από τους Αζοριανούς, ως προς την καταλληλότητα του πλοίου;

Link to comment
Share on other sites

Σαν Αλκυόνη την πήρε!! Εξάλλου τα κριτήρια των Αζοριανων είναι να πιάνει κάποια μινιμουμ ταχύτητα (πάνω από 24 κόμβους), κάποια συγκεκριμένη χωρητικότητα σε επιβάτες και να χωράει στα λιμάνια του δρομολογιου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εχει αγοραστει απο την εταιρια που εχει και το Εξπρες Σαντορινη. Εχει παραληφθει αλλα τυπικα και γραφειοκρατικα θεματα καθυστερουν τις εξελιξεις

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

εχουμε κατι νεωτερο;

 

το συζηταμε απο τελη δεκεμβρη και απο τελη φλεβαρη, "την επομενη εβδομαδα" ερχεται στη ζωνη για δουλειες.

 

θα παει χαζορες ή θα διαγωνιστει για τη δευτερη θεση του fidemporoire 2016? :P

 

ΥΓ: η πρωτη θεση του φιδεμπορα εχει κλεισει, κατ'απονομη: fundy rose sto algeciras. ^_^

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα της ναυλωσης ειχε κολλησει καποια στιγμη στο οτι οι πορτογαλοι ζητησαν να κανει το πλοιο δρομολογια με πορτογαλικη σημαια. Απο κει και περα δε ξερω αν λυθηκε το ζητημα και πως.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εχει αγοραστει απο την εταιρια που εχει και το Εξπρες Σαντορινη.

 

Και τώρα που δεν θα πάει στις Αζόρες, ισχύει η αγορά; Και τι θα κανει φέτος; Θα δρομολογηθεί στην Ελλάδα ή θα παραμείνει ανενεργό;

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι κανεις δε θα δεχοταν να το πουλησει με τον ορο να παει φετος στις Αζορες για να μην ισχυσει η αγορα του. Φετος μαλλον θα το δουμε εδω, και απο του χρονου να μαστε καλα να χει ξεμπλεξει να παει στην ευχη της Παναγιας? Αλλα μεχρι τοτε οσα φερνει η ωρα...

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι οχι. Τους αρκει να ξεμπλεξει με τα διαφορα που εχει (γραφειοκρατικα) και να ειναι ετοιμο οταν πρεπει να ξεκινησει δουλειες για να ειναι στην ωρα του για την επομενη σεζον.

Link to comment
Share on other sites

please disregard below message  B)

 

Φανταζομαι κανεις δε θα δεχοταν να το πουλησει με τον ορο να παει φετος στις Αζορες για να μην ισχυσει η αγορα του. Φετος μαλλον θα το δουμε εδω, και απο του χρονου να μαστε καλα να χει ξεμπλεξει να παει στην ευχη της Παναγιας? Αλλα μεχρι τοτε οσα φερνει η ωρα...

 

Η πωληση του πλοιου ακυρωθηκε τελικα, καθως δε μπορουσε να ειναι ετοιμο στην ωρα του. Με πληροφορησαν χθες βραδυ ωστε να μην λεω μπουρδες δημοσια  :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

6 χρονια παροπλισμου για το πλοιο και παρα τις οποιες φημες δραστηριοποίησης του δεν εχει γινει απολυτως τιποτα.Νομιζω ότι το συγκεκριμενο δυσκολα θα βρει θεση στην ακτοπλοϊα μας

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Σχετικά με τον πλειστηριασμό του πλοίου εχω μάθει οτι πήγαν μερικοί και το είδαν . Άραγε να ειναι η ώρα του ;

Ξέρουμε σε τι κατάσταση διατηρείται ;

 

Link to comment
Share on other sites

Εσωτερικά πάντως θυμάμαι ήταν πολυτελέστατο.Λόγω της χαμηλής ταχύτητας του για ταχύπλοο (23-25 στη καλύτερη περίπτωση) και λόγω ότι δεν πέρνει φορτηγά δεν κάνει σχεδον για πουθενά.Ίσως για ενδοκλυκλαδικά αλλά και πάλι θα θεωρείται μεγάλο και ασύμφορο.

Link to comment
Share on other sites

Πάει και 30 μίλια το πλοίο, απλά καίει.... Βέβαια όλα σχετικά είναι, υπάρχουν εταιρείες ταχυπλόων που δε φείδονται χρημάτων και το δείχνουν..... 😂😎

Στη Ραφήνα την πρώτη του χρονιά (ως ΑΛΚΥΟΝΗ, οχι το 2010) τα δρομολόγια λεγότανε ότι θα τα εκτελούσε με 28 μίλια..... 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Νταξει αυτου του ειδους τα ταχύπλοα δεν είναι φτιαγμένα για ανοιχτή θάλασσα. Το συγκεκριμένο στην Ιαπωνία εκτελούσε πορθμειακή γραμμή σε κλειστό κόλπο. Είναι ορισμένα ταχύπλοα που είναι κατασκευασμένα αποκλειστικά για τέτοιο σκοπό, όπως οι Τούρκικες παντόφλες ( ταξιδεύουν Yalova-Pendik), το Vlieland που ταξιδεύει στα νησιά Wadden της Ολλανδίας, το το Pentalina (ταξιδεύει στο στενό του pentland firth στην Μ Βρεττανία), το Jeju Cruise (πωλείται) κ.ο.κ. 

Γενικά αυτού του είδους τα πλοία κατασκευάζονται για ένα συγκεκριμένο σκοπό. Τώρα αν εμείς αυτά τα πλοία τα φέρνουμε εδώ και τα χρησιμοποιούμε διαφορετικά είναι άλλο ζήτημα.... 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...