Jump to content
Shipfriends

Μακεδονία (IMO 8822052)


Recommended Posts

Μερικές σκέψεις/ρητορική ερωτήματα από τη δική μου πλευρά:

 

- Στην Tuzla ξέρω πως υπάρχουν ναυπηγεία, δεν έχω ακούσει να έχει διαλυτήρια. Ό,τι έχει φύγει ποτέ από δω, πάει Αλίαγα για διάλυση και όχι Tuzla. Ρε λές?

- Το νομικό/ιδιοκτησιακό status του πλοίου ποιό είναι ακριβώς? Είδαμε πως το ΥΕΝ "κίνησε διαδικασίες με την πλοιοκτήτρια εταιρεία" όταν προσάραξε στη Σαλαμίνα, που σημαίνει πως η εταιρεία ακόμα υφίσταται. 

- Το ιδιοκτησιακό είναι βασικό για να δούμε ποιός παίρνει την απόφαση να πάει στην Tuzla. Αν για παράδειγμα έχει με κάποια κατεπείγουσα διαδικασία διαταχθεί η απομάκρυνσή του, ποιός το πήγε στην Tuzla?

- Αν υποτεθεί πως είναι ακόμα στην πλοιοκτήτρια εταιρεία και το έχουν μεταφέρει εκείνοι εκεί, πως κατέστη αυτό δυνατό? Να υποθέσω πως για να καταφέρουν να το μετακινήσουν έχουν εκπληρώσει προηγουμένως και όοοοολες τις υπόλοιπες εκκρεμότητές τους με Κράτος και ιδιώτες ως όφειλαν? Αν όχι, πως είναι δυνατόν να φύγει έτσι το πλοίο.

- Το πλοίο υπενθυμίζω είναι 29 ετών, δεν είναι απαγορευτικά παλιό.

- Πλοιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία εμφανίζεται η Πανθρακική ΝΕ

 

Με λίγα λόγια πιστεύω πως υπάρχει αρκετό παρασκήνιο σε αυτή την κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 254
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάντως αν δε γινόταν αυτού του είδους η μετασκευή το καραβάκι πρέπει να ήταν πολύ αξιόλογο.Αλήθεια μηχανικά σε τι κατάσταση βρίσκεται.Είχε γίνει πηγή ανταλλακτικών;

Link to comment
Share on other sites

Μηχανικά ήταν σε καλή κατάσταση το πλοίο, όταν είχαν ξεκινήσει τις εργασίες της μετασκευής. Βέβαια κάποια πράγματα έχουν μείνει χρόνια στο πλοίο (αλλά στο γκαράζ, αλλά στο μηχανοστάσιο). Πριν κάποια χρόνια είχαν έρθει σε επαφή ενδιαφερόμενοι με τον ίδιο τύπο μηχανών του Μακεδονία για να πάρουν εξαρτήματα των μηχανών αλλά τότε δεν είχαν πουληθεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ενα ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με το δύσμοιρο σκαρί και το ταξίδι του στην Τούζλα.

http://www.kathimerini.gr/949748/article/epikairothta/ellada/to-mysthrio-me-ploia-fantasmata-kai-to-limeniko

Οι γνώστες ας μας πουν αν ισχύουν τα γραφόμενα γιατί δείχνει να έχει ακομη μέλλον η ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό για την "μετασκευη" μου το είπε και ένας καλός φίλος,  από την άλλη άκρη της Ελλάδος,  και ότι κάποιος το αγόρασε  (χωρίς να έχει μάθει μέχρι σήμερα το ποιος ειναι)

Link to comment
Share on other sites

Σύντροφοι, αυτό ακριβώς το σενάριο είχα στο μυαλό μου αν δείτε το πρώτο post της σελίδας αυτής, χωρίς να ξέρω κάτι συγκεκριμένο.

 

Μιλάμε για ένα πλοίο που εδώ και τόοοοοσα χρόνια σαπίζει στα περίχωρα του Πειραιά και κανείς δεν μπορεί να το κάνει κάτι. Ούτε πλειστηριασμό, ούτε μεθόρμιση, ούτε να το στείλει για καρφίτσες, ούτε τίποτα. Και ξαφνικά, μέσα σε λίγες εβδομάδες το ίδιο πλοίο με και εγώ δεν ξέρω πόσα "βάρη" επάνω του,  παίρνει άδεια απόπλου(!!!) και πάει όχι στον Αλίαγα, αλλά στην Τούζλα, που δεν έχει καν διαλυτήρια.

 

Να μην γίνομαι κουραστικός, υποπτεύομαι πως το κλειδί του Σόλ είναι η ένταξη του πλοίου στο νόμο 2881/2001. Επιφυλάσσομαι να τον μελετήσω όταν βρώ χρόνο αλλά φαντάζομαι πως κάτω από αυτόν το νόμο, κάποιος νομομαθής κατάλαβε πως υπάρχει ευκαιρία για νταλαβέρι. Κι εφ' όσον εκ των πραγμάτων βλέπουμε πως ο ΟΛΠ πιάστηκε με κατεβασμένα τα σώβρακα, πιστεύω πως το νταλαβέρι έγινε με τον (νέο?)ιδιοκτήτη του πλοίου και το ΥΕΝ που με τη σειρά του έδωσε τις κατάλληλες οδηγίες - κατευθύνσεις στο ΚΛΠ, που όπως συμβαίνει πάντα είπε "Yes Sir" σε αυτούς που κανονίζουν μεταθέσεις και προαγωγές, κι έδωσε άδεια απόπλου.

 

Χαρακτηριστικό είναι πως το άρθρο αναφέρει ότι: "ο ΟΛΠ ενημερώθηκε από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά ότι ο κεντρικός λιμενάρχης έδωσε άδεια απόπλου του πλοίου για την Τούζλα της Τουρκίας". Και μόνο αυτό το γεγονός μας υποψιάζει για το τι έχει γίνει πίσω από τις κουρτίνες, αν αληθεύει. Για τον απλούστατο λόγο ότι ο Κεντρικός Λιμενάρχης σε κανονικές συνθήκες, δεν ασχολείται με την κάθε άδεια απόπλου, αλίμονο άλλωστε αν γινόταν αυτό. Προφανώς έχει πέσει τηλέφωνο στη Ναυτολογία(η υπηρεσία του ΚΛΠ που υπογράφει τις άδειες απόπλου), ώστε να γίνουν τα δέοντα για το συγκεκριμένο πλοίο ή στην αντίστοιχη υπηρεσία του Λιμεναρχείου Σαλαμίνος, αν έχει πάρει από εκεί απόπλου.

 

Έχουμε με λίγα λόγια καλές πιθανότητες να δούμε το Μακεδονία ή όπως αλλιώς θα το λένε, να βγαίνει μια μέρα από την Τούζλα σόνικο και έτοιμο για νέες περιπέτειες με τις ευλογίες του ΥΕΝ και χωρίς ο ΟΛΠ ή οποιοσδήποτε άλλος πιστωτής να έχει πάρει δεκάρα. Όσο για την τελευταία πρόταση του άρθρου:

Quote

Το δικαστήριο έθεσε ως όρο το πλοίο να «ανακατασκευαστεί» στην Τούζλα και στη συνέχεια να επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά.

Θα ήθελα πάρα πολύ να δω τηνί τρόπον θα αναγκαστεί ο πλοιοκτήτης -που κάτι μου λέει θα έχει βάση το εξωτερικό-  που θα το έχει αποπερατώσει, να ξαναφέρει το πλοίο στον Πειραιά για να κατασχεθεί εκ νέου.

 

Αντί επιλόγου, σκεφθείτε τα Θεόφιλος, Μυτιλήνη, Αρσινόη, Αλκυών, Ionian Sky και τόσα άλλα χρέπια στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά. Γιατί το ΚΛΠ δεν έχει καμιά πρεμούρα να τα εντάξει στον παραπάνω νόμο? Δεν είναι αυτά "πλοία χωρίς πλήρωμα κι επικίνδυνα στη ναυσιπλοία" όπως αναφέρει το άρθρο? Τροφή για σκέψη.

Link to comment
Share on other sites

On 1/2/2018 at 5:07 PM, enas chiotis said:

Λίγο πιο βόρεια από το στενό Χίου - Οινουσσών εκπέμπει το ρυμουλκό. Θα είναι διαβολική σύμπτωση το ΠΑΘ που λείπει από χθες από τη Χίο να μην έχει πάει για νηοψία.

Το δημοσίευμα της Καθημερινής επιβεβαιώνει και την παραπάνω εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, gtogias said:

Ενδιαφέρον έχει και το ποιος (και γιατί) έδωσε την ιστορία και τις λεπτομέρειες της στο έντυπο. Αυτό βέβαια δεν θα το μάθουμε εύκολα..

Το ζουμί είναι εδώ. Έχει αγαπητικούς απο το 2013 ως το 2017, if you know what I mean.

 

13 hours ago, Nick the Greek said:

Μιλάμε για ένα πλοίο που εδώ και τόοοοοσα χρόνια σαπίζει στα περίχωρα του Πειραιά και κανείς δεν μπορεί να το κάνει κάτι. Ούτε πλειστηριασμό, ούτε μεθόρμιση, ούτε να το στείλει για καρφίτσες, ούτε τίποτα. Και ξαφνικά, μέσα σε λίγες εβδομάδες το ίδιο πλοίο με και εγώ δεν ξέρω πόσα "βάρη" επάνω του,  παίρνει άδεια απόπλου(!!!) και πάει όχι στον Αλίαγα, αλλά στην Τούζλα, που δεν έχει καν διαλυτήρια.

Να μην γίνομαι κουραστικός, υποπτεύομαι πως το κλειδί του Σόλ είναι η ένταξη του πλοίου στο νόμο 2881/2001. Επιφυλάσσομαι να τον μελετήσω όταν βρώ χρόνο αλλά φαντάζομαι πως κάτω από αυτόν το νόμο, κάποιος νομομαθής κατάλαβε πως υπάρχει ευκαιρία για νταλαβέρι.

 

Έχουμε με λίγα λόγια καλές πιθανότητες να δούμε το Μακεδονία ή όπως αλλιώς θα το λένε, να βγαίνει μια μέρα από την Τούζλα σόνικο και έτοιμο για νέες περιπέτειες με τις ευλογίες του ΥΕΝ και χωρίς ο ΟΛΠ ή οποιοσδήποτε άλλος πιστωτής να έχει πάρει δεκάρα. Όσο για την τελευταία πρόταση του άρθρου:

Θα ήθελα πάρα πολύ να δω τηνί τρόπον θα αναγκαστεί ο πλοιοκτήτης -που κάτι μου λέει θα έχει βάση το εξωτερικό-  που θα το έχει αποπερατώσει, να ξαναφέρει το πλοίο στον Πειραιά για να κατασχεθεί εκ νέου.

Αντί επιλόγου, σκεφθείτε τα Θεόφιλος, Μυτιλήνη, Αρσινόη, Αλκυών, Ionian Sky και τόσα άλλα χρέπια στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά. Γιατί το ΚΛΠ δεν έχει καμιά πρεμούρα να τα εντάξει στον παραπάνω νόμο? Δεν είναι αυτά "πλοία χωρίς πλήρωμα κι επικίνδυνα στη ναυσιπλοία" όπως αναφέρει το άρθρο? Τροφή για σκέψη.

Καταρχάς η ξακουστή έχοντας μείνει αμετασκευαστη ,δεν έχει οφειλές στο ΝΑΤ, έχει οφειλές στον ΟΛΠ ομως ένα σωρό.Ο ΟΛΠ ομως είχε δικαίωμα να το βγάλει σε αναγκαστικο πλειστηριασμό ή μόνο για ναυάγια (με ασφάλιση τελευταια προς τρίτους μισο δίς) οσο μπορούσε δλδ ,γιατι τώρα η ΔΑΛ του παίρνει τη μπουκιά απο το στόμα και κάποιοι τώρα αντιδρούν.Ας δούμε ποιος έχει πάρει ολα τα πλοία απο τον ΟΛΠ,και στο τέλος το Δήμητρα ;-)  ,ποιος αραγε ειχε την ικανοτητα να πάει για δεξαμενοπλοιο-ναυαγιο P&I μισο δις ..Τι ικανοτητα πρεπει να έχει.

Ενα πλοίο μπορει να πωληθεί ,θεωρητικά αποπληρώνοντας τα χρέη του.Βέβαια δεν παιρνούν στην εταιρεία τα χρέη αρα στον κυρ Φώτη? Βέβαια την ίδια στιγμη ας θυμηθουμε ποσες φορες παει και ερχεται το Σαονησος αλλα δεν ξεκινάει. Ο κυρ Φώτης χει χρήμα να κινεί οταν χρειαστεί.

Η υπάγωγη εκαστων των πλοίων στο Ν.2881/2001 (απο το 2012 δεν ειχαν ηδη μπει στα υποψηφια του ΟΛΠ? Εψαχνα αλλα δεν εβρισκα κατι)Σε περίπτωση που μετασκευαστεί (να το δω και να μη το πιστεύω ^_^ οσο δεν πιάνει Ελληνικό λιμάνι , μια χαρά θα ταξιδεύει.Αμα τη εμφανίσει του βέβαια θα γινει η χαρά του οφειλέτη.Οποτε δυσκολα να ξαναερθει εδώ. Ο λόγος που τόσο καιρό εμεναν στη ράδα και τα 2 ειναι γιατι ηταν επικινδυνα και επιβλαβη και δε τα δεχόταν κανενα λιμάνι,ουτε η Αλεξανδρουπολη του κυρ Φώτη.

Οσον αφορά τα Θεόφιλος, Μυτιλήνη, Αρσινόη, Αλκυών, Ionian Sky μια επισκεψη στο ΝΑΤ μετα δικηγόρου,  θα σας ανταμείψει με παχυλά εκατομμυρια γιατι τα πλοία δούλεψαν επι χρόνια και δε πλήρωνανε κανέναν..πλήν των ιδιωτών ...

18 minutes ago, enas chiotis said:

Το δημοσίευμα της Καθημερινής επιβεβαιώνει και την παραπάνω εκτίμηση.

Δε βγαίνει για άλλακαι άλλα και βγαίνει για αυτο. Το Χρήστος 22 ομως συνέχισε οταν το επέτρεψε ο καιρός ..Γιατι άραγε? B)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Αυτή παίζει να ειναι η πιο ενδιαφέρουσα ερώτηση που έχει γίνει εδώ και πολλές μέρες !
Και για να το επεκτείνω και λιγο. Έστω ότι γίνονται εργασίες, ποιος τις κάνει και με τι σκοπό ; Δεν υποτίθεται ότι έχει χίλια βάρη από πίσω ;

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Διαβάζοντας κάποια σχόλια σε φωτογραφίες του στο shipspotting υπάρχουν οι εξής ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες

-Φέρεται να πουλήθηκε τον 4/2018 στην Limpet Holding Co, Majuro και να μετονομάστηκε VELOX με σημαία Παναμά

-Κρίθηκε ασύμφορο προς επισκευή λόγω ηλικίας και αρχές Απρίλη αφου τακτοποιήθηκαν τα χαρτιά του ξαναέφυγε για Αλιάγα χωρίς όμως να υπάρχει κάποια απόδειξη ότι έφτασε

Link to comment
Share on other sites

η ουσια ειναι, οτι ολοι πιαστηκαμε στον υπνο. αναρρωτιομασταν ποιος το επισκευαζει, ενω ηδη ειχε γινει το... τελευταιο καρδιογραφημαB).

αν δεν διαβαζε ο @Sf_X τα σχολια στο shipspotting, θα εφταναν χριστουγεννα και θα ψαχναμε ακομη φωτο της μετασκευης:D.

μετα μας φταιει ο σελιμ. πανε και οι γειτονες διακοπες τον αυγουστο ξερετε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Απο ποιον παίρνει γραμμή να μας πεί ο κος Αρχηγός...4 χρόνια  δεν έχει μείνει τυχαία.  Ασχολείται ξαφνικά με ενα πλοίο ,οταν εδώ η Ελευσίνα εχει γεμισει τόσα ναυάγια

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Επι της ουσιας, γιατί απο καποιο σημειο και μετά μπερδεύει, ο αρχηγός κατηγορείται επειδή ζητησε να γυρισει στα Ψαρά το πλοίο ή επειδή έφυγε το πλοίο απο τον Σπανόπουλο για την Τούζλα;

Πως γίνεται ενα πλοίο με τοσα βάρη να βρεθει στην αλλοδαπή, να πωληθεί, ρυμουλκηθει στην Αλιαγα και διαλυθεί;;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...