Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 586
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάντως ακόμα δεν εχει μπει στον κόλπο της σουδας και ειναι 10&22 ! Εμένα μου κακοφαίνεται που δεν θα φτάσει στην ωρα του έστω και με αυτή τη λίγη καθυστέρηση ( γύρω στο 20 λεπτό )για πρώτο δρομολόγιο ! Δηλαδή έλεος ας πάταγε ένα 26 το τελευταίο μισάωρο να έφτανε την ωρα που έπρεπε έτσι για το καλο ..

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έφτασε, ξεφόρτωσε αρκετά οχήματα, είχε ικανοποιητική κίνηση και παρά τα επίσης αρκετά οχήματα προς επιβίβαση αναχώρησε στην ώρα του για Πειραιά.

Να πούμε οτι απο τα Χανιά ταξιδεύει σύσσωμο το ΔΣ των Μινωικών Γραμμών.

Link to comment
Share on other sites

Για τους ανήσυχους το πλοίο σφύριξε στην άφιξή του στην Σούδα 👀. Αρκετούς επιβάτες πρέπει να πήρε για πρώτη φορά. Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε την κίνησή του καθώς στο λιμάνι φαίνεται να είχε μαζευτεί παρα πολύς κόσμος και πέρα τα στελέχη της εταιρείας σίγουρα υπήρχαν και πολλοί "απλά περίεργοι".

Σίγουρα ο κόσμος θα έβλεπε θετικά και μια μορφή τελετής "εγκαινίων" στο λιμάνι της Κρήτης ώστε να δει και το πλοίο εσωτερικά αφού έρχεται και φεύγει βραδινές ώρες και δεν υπάρχει η πολυτέλεια της επίσκεψης κατά την φόρτωση

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Sf_X said:

Για τους ανήσυχους το πλοίο σφύριξε στην άφιξή του στην Σούδα 👀. Αρκετούς επιβάτες πρέπει να πήρε για πρώτη φορά. Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε την κίνησή του καθώς στο λιμάνι φαίνεται να είχε μαζευτεί παρα πολύς κόσμος και πέρα τα στελέχη της εταιρείας σίγουρα υπήρχαν και πολλοί "απλά περίεργοι".

Σίγουρα ο κόσμος θα έβλεπε θετικά και μια μορφή τελετής "εγκαινίων" στο λιμάνι της Κρήτης ώστε να δει και το πλοίο εσωτερικά αφού έρχεται και φεύγει βραδινές ώρες και δεν υπάρχει η πολυτέλεια της επίσκεψης κατά την φόρτωση

Πήρε τουλάχιστον 350 άτομα και 50 ΙΧ.

Τελετή εγκαινίων-παρουσίασης προγραμματίζεται να γίνει και στα Χανιά το επόμενο διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο εμένα χάλασε δλδ που ούτε στο κατέβασμα για Κρήτη, ούτε και στην επιστροφή τήρησε το δρομολόγιο ε ; Εννοείται καλοτάξιδο κτλπ

Υ.Γ για να βγει σε 6&30 επειδη υπάρχουν κομμάτια στον κόλπο της σουδας που πάει αργά και έξω Επισης απο το ελληνικό που κόβει ταχύτητα μεχρι το λιμάνι του Πειραιά , θα πρέπει να πηγαίνει σε κάποια σημεία πάνω απο 24,5 που πήγε χτες 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Όταν πήγαινε το Βενιζέλος με 16.5 ως τη φαλκονερα δεν μίλησε κανένας σας! 

Θα πάει μια χαρά το βαπορι και θα στρώσουν και οι χρόνοι! Φτάνει με την λάσπη, όλα έχουν δυσκολίες και αρνητικά αλλά εδώ σας παρατσούζει ο νέος παίχτης και ψάχνετε φθηνά τερτίπια

Link to comment
Share on other sites

Παμε καλα ; Ποια λάσπη ! Οτι να ναι λες ! Εγω δεν μίλησα για το Βενιζέλος γιατί ποτε δε θα υπήρχε ως επιλογή μου ως πλοίο ν ταξιδέψω αφού υπάρχουν τα παλάτια των Μινωικών ή κάποιο αλλα ! Ο επιβάτης που πληρώνει και δεν ειναι απαραίτητα καραβοφιλος οταν πληρώνει είτε αεροπλάνο είτε τρένο είτε βαπόρι και λέει οτι κανει 6&30 ώρες οφείλει να το τηρεί αν θες να στο θέσω σε ένα τέτοιο επίπεδο ! Δεν μίλησε κανεις οτι δεν μπορεί να βγάλει το δρομολόγιο ! Και 5 ώρες αν ήθελε το παλάτι το έβγαζε το δρομολόγιο ! Μιλαμε όμως οτι ειδικά στο πρώτο δρομολόγιο όφειλε να ειναι στην ωρα του ! Αν ξεκινήσει απο τωρα να κανει 7 ώρες οταν καθιερωθεί στη γραμμή τι θα γίνει ;  Δεν ειναι μάγκα ολοι καραβολατρες να τα περνάνε ολα σαν ψιλά γράμματα ..

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Να πουμε οτι το πλοίο προηγείτο του Νησος Σάμος το πρωι και το τραφικ εδωσε πρωτα αδεια στο Νησος Σαμος να μπει με αποτέλεσμα να περιμενει το παλάτι να δεσει το Σάμος αλλα και να βγει το BSNaxos για να μπει στον Πειραιά; Να το πούμε!

Όλοι οι επιβατες έμειναν ευχαριστημένοι απο το πλοίο και τις ανέσεις του!

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ σε αυτα που έγραψες !! Για εμένα φιλε ειναι τρομερή αναβάθμιση γι τη γραμμή των Χανίων και μακάρι να το στηρίξει ο κόσμος γιατί ειναι Βαπορας με τα ολα ! Και Highspeed και Πολυτελές κ Άνετο και πολλά  αλλα ! Καλοτάξιδο και μακάρι να καθιερωθεί στη γραμμή ! 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

@HIGHSPEED 6 έχει δεχθεί χαζό και ανελέητο πόλεμο το πλοίο ,ειδικά στο facebook αν έχεις,κάποια στιγμη είναι χαζομάρες αυτά που γράφουν, και ο @Nikos_Chania

 έχει πράγματα να πεί εν καιρώ που είδε στο πρώτο ταξίδι .

Link to comment
Share on other sites

Πόλεμο ;; Όχι δεν εχω Facebook παιδιά και δεν ξέρω ! Δηλαδή τι λένε ;; Ρε πάνε καλα , αντί να κάνουν το Σταύρο τους που έβαλαν το Mykonos Palace στα Χανιά θα το κράξουν κιόλας ; Που είχαν τα χρεπια της Ανέκ τόσο καιρό και δεν έβγαζαν μιλια

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Nikos_Chania said:

 

Τελετή εγκαινίων-παρουσίασης προγραμματίζεται να γίνει και στα Χανιά το επόμενο διάστημα.

Η αντίστοιχη τελετή έχει προγραμματιστεί να γίνει στις 16 Σεπτεμβρίου, στο λιμάνι της Σούδας.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που πέρασα από τ πλοίο-λίγο πριν φυγει-, εξω από αυτό είχε μπαλόνια. Ωστόσο δεν μπόρεσα ν καταλάβω πόσο κοσμο είχε. Στα πάνω γκαράζ φαινόντουσαν αυτοκίνητα, αλλά από φορτηγά λίγα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Μετά και τα εγκαίνια του πλοίου, ας αναφερθούμε στο πρώτο κυκλικό δρομολόγιο του πλοίου. Έφτασε στην Σούδα, χαιρετώντας με συριγμό τον κόσμο που ήρθε να δει το νέο πλοίο που συγκριτικά με την υποδοχή του Blue Horizon το 2010 ήταν περισσότερος. Το πλοίο με μία αργή μανούβρα έδεσε στο παλιό Γ του λιμανιού, εκεί απ όπου θα αναχωρεί για Πειραιά καθημερινά.

Πολλοί ήταν αυτοί που ήθελαν να το δουν εσωτερικά χωρίς να είναι δυνατό λόγω του περιορισμένου χρόνου στο λιμάνι, ωστόσο όπως προαναφέρθηκε από τον @Nissos Mykonos θα γίνει αντίστοιχη παρουσίαση στα Χανιά για τον κόσμο στις 16/9.

Το πλοίο εσωτερικά διατηρεί τον χαρακτηρισμό του παλατιού και αρκετοί που το επέλεξαν εχθές, φάνηκαν ικανοποιημένοι από την ποιότητα και την άνεση.

Το πλοίο ξεφόρτωνε εχθές, και έμοιαζε να μην τελειώνει, μιας και τα οχήματα που έβγαλε ήταν αρκετά. Και το ατού είναι η ταυτόχρονη φόρτωση φορτηγών και οχημάτων σε κάτω και πάνω γκαραζ αντίστοιχα.

Το πλοίο εφοδιάστηκε με ψυγεία και καταψύκτες από τοπική επιχείρηση εφοδιασμού αναψυκτικών-κάβας δείχνοντας πως η εταιρεία χτίζει σχέσεις στην τοπική κοινωνία. Είναι ένα δείγμα, όπως και να το κάνουμε, από την προσπάθειά της να εδραιωθεί στη γραμμή.

Το πρωί στον Πειραιά, και όπως ήδη αναφέρθηκα, υπήρξε καθυστέρηση λόγω προτεραιοτήτων που τέθηκαν από το τράφικ. Ωστόσο στην εξ αντιθέτου φωτογραφία του @georgios express έχω να σχολιάσω το γεγονός πως το πλοίο σταμάτησε για λίγο την διαδικασία μανούβρας λόγω του Champion Jet 1, του οποίου δεν μπορώ να καταλάβω γιατί του επετράπη να βρεθεί σε αυτό το σημείο την στιγμή που το Μύκονος Παλας έκανε χειρισμούς πρόσδεσης! Προσωπικά θεωρώ το συμβάν (για εμένα είναι συμβαν και όχι μια διαδικασία ρουτίνας) χείριστο χειρισμό του τράφικ, καθώς τα πλοία που εκτελούν χειρισμούς πρόσδεσης δεν πρέπει να παρεμποδίζονται.

Για το πλοίο υπάρχουν πολλά ακόμα να γραφτούν, και ευτυχώς, διότι φαίνεται στην πράξη η διαφορά.

Και πάλι καλή αρχή, και καλή τύχη στα νέα του καθήκοντα.

ΥΓ: Είναι εντυπωσιακή η μετάβαση από την tirrenia εποχή στην εποχή minoan lines. Το πλοίο στην Ιταλία δεν είχε την αντιμετώπιση που έπρεπε βλέποντας φωτογραφίες από τότε. Συγκρίνοντας με το σήμερα δε, η εταιρεία πράττει τα δέοντα και τα καταφέρνει επιτυχώς. Εκτός από τα στηρίγματα φορτηγών στο γκαράζ που φέρουν αυτοκόλλητα Finnlines :P, μία εταιρεία του ομίλου Grimaldi :P

ΥΓ2: Άλυτος γρίφος για την ώρα αποτελεί το αν η πισίνα θα χρησιμοποιείται στα ημερήσια ;) 

 

 

Link to comment
Share on other sites

εχουν γραφτει πολλα κατα καιρους για τα πλοια αυτα.

στο ευρωπη (ετσι το μαθαμε και ετσι το λεμε εδω στη δυση:P), δεν εχω μπει. εχω ταξιδεψει ομως με το αδερφο olympia palace:) (carbonaria ή οπως σκ... το λενε τωρα).B)

On 10/29/2006 at 3:32 AM, proud_ionian said:

το βαπορι ειναι οντως "παλατι" και οι εσωτερικοι του χωροι ειναι σαφως ανωτεροι και απο το ομοσταυλο αριαδνη και απο το "ανταγωνιστικο" sfVI. γενικα τα βαπορια των μινωικων ηταν παντα φιλικα προς των επιβατη αλλα εδω ειναι ενα κλικ παραπανω.
οι κοινοχρηστοι χωροι ειναι απο τους πιο ανετους και ευρυχωρους. μεγαλο πρυμνιο σαλονι με μπαρ, επισης ανετο το κεντρικο σαλονι (παλι με μπαρ.) μετα απο το σαλονια αυτο ακολουθουν τα καταστηματα και καταπλωρα ειναι το εστιατοριο και το self service.

ο χωρος αναμεσα στα καταστηματα ειναι ανετοτατος, ενω στα σημεια των κλιμακοστασιων σε καθε deck (ενα στη reception, ενα μεση και ενα καταπλωρα) υπαρχει ενα χωρος (οχι μονο στο 6 deck με τα σαλονια αλλα και στα αλλα με τις καμπινες) οπου θα μπορουσε καλλιστα να ειναι σαλονακι.

αν ηταν σε αλλη γραμμη το βαπορι θα μπορουσε να εχει 2000 αεροπορικα για την πλακα του :P , ενω αν εκανε πειραια χιο μυτιληνη θα επαιρνε 5000 υπνοσακκους :D .

οι καμπινες ειναι ανετες, με κρεββατια κανονικα και οχι διαστασεων φορειου (οπως σε αλλα της γραμμης), ενω ο χωρος αναμεσα τους ειναι υπεραρκετος. επισης υπαρχει τριφυλη ντουλαπα και αρκετος χωρος κατω απο τα κρεββατια. μοκετα παντου (σε ολο το καραβι υπενθυμιζω). ωραια εκπληξη ειναι οι πινακες που θυμιζουν φινιστρινι στις εσωτερικες καμπινες.

περαν της ευρυχωριας γενικα εχεις την αισθηση του προσεγμενα πολυτελους, ενω τα υλικα δειχνουν αυθεντικα και οχι φτηνιαρικα.
οι πολλες ξυλινες πορτες που οδηγουν στα ανοιχτα decks (οχι ολες ομως) και τα ξυλινα σκαλοπατια σε αρκετες σκαλες μας πανε πισω σε αλλα χρονια.

το βαπορι παντου καθαρο, το πληρωμα ευγενικο και εξυπηρετικο. αυτο ισχυει και για το αριαδνη.

πολυ καλο ηταν το φαγητο στο εστιατοριο, αν και λιγο τσιμπημενο και οι καφεδες στα μπαρ, ενω τυροπιτες και γλυκα θελουν λιγη προσοχη.

εξωτερικα τωρα απο καθαρα καραβολατρικης πλευρας το βαπορι εχει περισσοτερα ανοιχτα σημεια απο οτι ισως φαινεται απ εξω. το πρυμνio ανοιχτο deck δεν εμποδιζεται τοσο πολυ απο τα παραπετα που υπαρχουν για λογους εξωτερικης κομψοτητας. μπορεις ανετα και να χαζεψεις και να φωτογραφισεις. ισως ειναι και λιγο πιο ανοιχτο απο τα "κρητικα" αδελφα. βεβαια για να μην γινει παρανοηση δεν ειναι ουτε θεοφιλος, ουτε αριαδνη, ουτε καν κεφαλονια οσον αφορα την πανοραμικη θεα.

τα decks πισω απο τις βαρδιολες ειναι ανοιχτα και ευκολα μετακινειται κανεις απο δεξια αριστερα. η θεα απο εδω ειναι μοναδικη. ησυχη γωνια αν και οχι τοσο δημοφιλης ειναι οι πλαινοι αλουεδες κατω απο τις βαρκες.

το καλο με τα μινωοβαπορα ειναι οτι τα καταστρωματα ειναι κανονικα και δε θυμιζουν γηπεδο τενις, με εξαιρεση το χωρο τς πισινας που ειναι καλυμενο το deck, ενω τα ρελια ειναι βαπορισια και οχι καγκελα ξενοδοχειου.

αν κατι δε μου αρεσε στο βαπορι ειναι η κακη ποιοτητα βαφης των καταστρωματων. πολλα σκασιματα και πολλα ιχνη απο ματσακονι σβουρακι. εχουμε και εδω vibration εντονο, αλλα καμια σχεση με αριαδνη και blue star.

και εδω (σε αντιθεση με τις κυκλαδες) η παρουσια του πλοιαρχου ηταν αισθητη σε οη τη διαρκεια του ταξιδιου, ενω μετα την αφιξη στην πατρα εγινε γενικο γυμνασιο.

κακα τα ψεματα σε ΑΝΕΚ, Μινωικες και Αttica εχεις την αισθηση οτι και να γινει κατι το πληρωμα ξερει που να παει και τι να κανει ενω οτι πρεπει να λειτουργησει θα λειτουργησει. Δυστυχως αυτην την αισθηση δεν την εχεις παντου.

για να γελασουμε λιγο βαζω να δειτε με τι εχουν κλεισει το μπαρ της πισινας για το χειμωνα

ΥΓ να πατε στη disco οπωσδηποτε. πολυ ωραιο σημειο

post-13-128326960239_thumb.jpg

post-13-128326960241_thumb.jpg

τα πλοια ειναι παλαταρες και ιδανικα για τον επιβατη. μπορει οι κοινοχρηστοι χωροι να ειναι λιγο φορτωμενοι και να μην εχουν τη "μοντερνα" ζεστασια των superfast, αλλα τα πλοια ειναι εξαιρετικα ανετα και ευρυχωρα.

ατου τους οι καμπινες και τα κρεββατια που δεν εχουν σχεση με αυτες των fast, αλλα θυμιζουν δωματιο ξενοδοχειου.

ελπιζω με το συμμαζεμα που εγινε, να μη δειχνουν οι εσωτερικοι χωροι ιχνη φθορας.

μακαρι να παραμεινει στη νεα του γραμμη και μακαρι να παραμενει σε υψηλα standards

YΓ: μια φιλικη συμβουλη. κριτικες του τυπου: εχει ανοιγματα στο deck,  αργησε να δεσει 20 λεπτα απο την προγραμματισμενη ωρα,  ειναι πολυ μεγαλ κλπ, απλα κανουν πιο συμπαθες το εγχειρημα

Link to comment
Share on other sites

Aς δουμε και το αναλυτικο ρεπορταζ της τοπικης τηλεορασης απο την πρωτη μερα του πλοιου,τις αντιδρασεις του κοσμου,την τελετη παρουσιασης κλπ

 

Link to comment
Share on other sites

Η σημερινή μανούβρα του Μύκονος Παλλάς (7:00 πέρασε τα φανάρια) στο λιμάνι του Πειραιά έγινε με τη βοήθεια του ρυμουλκού Alexander 3. Το αξιοπερίεργο είναι ότι δεν είχε σχεδόν καθόλου αέρα το πρωί στο λιμάνι του Πειραιά.

Myknos Palace.jpg

Myknos Palace (2).jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...