Jump to content
Shipfriends
ΝΗΡΕΑΣ

Regal Empress (IMO 5262835)

Recommended Posts

olympia-main-logo.jpg

Η φωτό και τα πάντα για το πλοίο στο : http://www.ssmaritime.com/olympia.htm

Μέσα στον ορυμαγδό των γεγονότων μας διέφυγε κάτι αρκετά ενδιαφέρον από την πρόσφατη συνέντευξη τύπου του ΥπΕΝ (1/2/06)

Quote
Κος ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ:

[…] Και γίνεται και μία άλλη συζήτηση για το παλιό πλοίο, το ΄΄Ολύμπια΄΄. Δεν μπορούμε να το πάρουμε ακόμα, γιατί μετά από 55 χρόνια, παρακαλώ, το ΄΄Ολύμπια΄΄ λειτουργεί ως κρουαζιερόπλοιο στην Καραϊβική. Κάνει διαδρομές τώρα, κάνει μεγάλες διαδρομές.

Και με βάση τον νόμο της Αμερικής, μετά το 2007 θα βγει εκτός λειτουργίας και τότε εμείς θα το πάρουμε ή τουλάχιστον θέλουμε να το πάρουμε, για να το κάνουμε και αυτό μουσείο της εμπορικής ναυτιλίας...

Και επειδή λόγω της κατάστασης στην ακτοπλοΐας, κάποιοι έκαναν…περίεργες σκέψεις, ο Υπουργός το ξεκαθάρισε:

Quote
Κος ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ:

Αν σας έφερνα ένα ΄΄Ολύμπια΄΄ εδώ πέρα τι θα μου λέγατε;

Σας λέω, για μουσείο έρχεται. Όχι για να κάνει ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.

Για να εξηγούμαστε. Για να μην υπάρχει καμία παρεξήγηση, δηλαδή.

Αφού φτάσαμε να εξηγούμε και τα αυτονόητα…

Το τωρινό του όνομα του ΟΛΥΜΠΙΑ είναι Regal Empress.

Quote
Regal Empress was built in Glasgow, Scotland in 1953 as the tss Olympia, the first and only newbuild for the Greek Line. Olympia made regular transatlantic runs between the Mediterranean (Piraeus, Haifa) and New York, and was later used for cruising. As originally built, she carried 1,300 passengers, just 10% of whom were accommodated in first class. The remaining 1,100+ traveled tourist, a category that gained popularity during the postwar years.

Olympia was withdrawn from service in 1974, and spent the next seven years in lay-up. She was rescued in 1981 by Commodore Cruise Line, who renamed her Caribe I and made several alterations to prepare the ship for the growing Caribbean cruise industry. Among the mechanical modifications was the conversion of her engines from steam turbine to diesel. Caribe I served Commodore until 1993, when she was sold to Regal Cruises. Regal has operated her as its sole ship, Regal Empress, ever since.

Today, the mv Regal Empress carries a maximum of 1,068 passengers (934 double occupancy) on eight passenger decks. Her crew of 396 represents nearly 50 different nationalities. She is a cozy 21,909 GRT, and measures 612 feet long and 79 feet wide.

Περισσότερα από την σημερινή του κατάσταση στο: http://www.sealetter.com/Dec-01/regale.html

 

______________________

(1953, ex-Caribe, Caribe I, Olympia)

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο εδώ και περίπου έναν μήνα έχει σταματήσει τη λειτουργία του.

Αυτό αργά ή γρήγορα θα συνέβαινε και λόγω της αγοράς από την εταιρία του του ferry της Color Line, Prinsesse Ragnhild ως αντικαταστάτη του παλιού liner.

Το Ολύμπια χρησιμοποιείται ως ξενοδοχείο για τους εργάτες που εργάζονται στην αποκατάσταση των ζημιών του τυφώνα Κατρίνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

8μερη κρουαζιερα στα μεσα ιανουαριου, με το εμπορικο ονομα "yes we can", θα κανει το Regal Empress απο τις 16-24 Ιανουαριου. ο λογος, τι αλλο, να μεταφερει και να παρασχει στεγη, σε Florida Democrats που θελουν να δουν απο κοντα την Ορκωμοσια του 44ου Προεδρου των ΗΠΑ.

Αναχωρηση απο Ft. Lauderdale στις 16, αφιξη βαλτιμορη στις 19, στις 20 με πουλμαν στην Washington για ορκωμοσια και... κοζερι με Barak, Hillary και Michelle. Oι γενναιοι θα βουτηξουν και στον Potomac:D. Eπιστροφη στις 21, αφου πιασουμε και λιγο Bahamas για να ζεσταθουν οσοι επεσαν στον Potomac.

H ναυλωση του πλοιου και η διοργανωση της κρουαζιερας εγινε απο φιλους του Προεδρα.

Πως και δεν το ειχαμε σκεφτει εδω παλιοτερα. Ηρακλειωτες και Χανιωτες με Κυδων, Μινως κ.α. να ερχονται Αθηνα για την ορκωμοσια του Αντρεα:D

ΥΓ απο το knegosite τα μαντατα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνα με τον peter knego και

θα κανει αλλη μια κρουαζιερα και μετα ινδια μεσω Ricky Martin (Puerto Rico:D)
...the classic REGAL EMPRESS, did not make her usual three night weekend sailing and was towed to Berth 28 last night at 9:00 PM. She is scheduled to depart on her regular Monday afternoon two night cruise to Nassau. After that, her fate is uncertain leaving many cruise websites and forums ablaze with speculation, some sources indicating the 56 year old liner's next destination is Puerto Rico, then India...
δεν θα το εφερνε ο μανωλης κεφαλογιαννης και αυτο εδω;:confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

εφυγε απο το Fort Lauderdale και πηγε στο Freeport στις Μπαχαμες για να το δουν αγοραστες, 3 απο τους οποιους ειναι σκραπατζηδες.

γενικως το freeport ειναι κατι σαν το ταιναρο, για πολλα παλια liners. πυλη του αδη.

κλασσικα απο το site του εμπορου καναπεδων και αναμνησεων:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brokerage reports state that the venerable ship has been sold to Indian shipbreakers for US$215 per ldt (approximately US$3 million)
Κος ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ:

[…] Και γίνεται και μία άλλη συζήτηση για το παλιό πλοίο, το ΄΄Ολύμπια΄΄. Δεν μπορούμε να το πάρουμε ακόμα, γιατί μετά από 55 χρόνια, παρακαλώ, το ΄΄Ολύμπια΄΄ λειτουργεί ως κρουαζιερόπλοιο στην Καραϊβική. Κάνει διαδρομές τώρα, κάνει μεγάλες διαδρομές.

Και με βάση τον νόμο της Αμερικής, μετά το 2007 θα βγει εκτός λειτουργίας και τότε εμείς θα το πάρουμε ή τουλάχιστον θέλουμε να το πάρουμε, για να το κάνουμε και αυτό μουσείο της εμπορικής ναυτιλίας...

Κρίμα ρε γ...το...μας ξέφυγε. Θα μπορούσε να κάνει μια ωραιότατη ντάνα με το Λίμπερτυ...B)

ΥΓ Το σχόλιο δεν πάει στο πλοίο και σε όσους το αγάπησαν...αλλά στις ανέξοδες μεγαλοστομίες.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
προσθήκη ΥΓ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο γνωστός συλλέκτης από τα σκραπατζιδικα της Ινδίας, μας ενημερώνει ότι

Το REGAL Empress (στα 56 του χρόνια) θα ξεκινήσει για το τελευταίο ταξίδι προς την Ινδία (Alang) στις 28 Μαρτίου από το Freeport, Μπαχάμες

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εδώ μπορείτε να δείτε το ρεπορτάζ της εφημερίδας Ελευθερία Καλαμάτας για το πέρασμα του Ολυμπία στο λιμάνι της Καλαμάτας. Θα είναι αγκυροβολημένο στη ράδα έως τη Δευτέρα το πρωί οπότε θα αναχωρήσει για άλλη γη και άλλα μέρη....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε πρώτη προβολή :D η

της Greek Line μας γεμίζει νοσταλγία με πρωταγωνιστή το νεότευκτο ΟΛΥΜΠΙΑ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε μια σκηνή με όλους τους θρύλους των ωκεανών μαζεμένων μαζί δε θα μπορούσε να λείπει και η Ελληνική σημαία με το Ολυμπία. Στη Νέα Υόρκη λοιπόν αρκετά χρόνια πριν από καρτ ποστάλ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το τελευταίο ταξίδι του «Ολυμπία». Το πλοίο της μετανάστευσης που μετέφερε χιλιάδες φτωχούς Έλληνες στην Αμερική. Ο καπετάνιος βραβεύτηκε για το περιπετειώδες πέρασμα ανοιχτά των Βερμούδων.

Quote

Η φωτογραφία τραβήχτηκε τον Μάιο του 2009 στο λιμάνι της Καλαμάτας. Δείχνει το θρυλικό κρουαζιερόπλοιο “Ολυμπία», το οποίο μετέφερε χιλιάδες Έλληνες στην Αμερική τις δεκαετίες του 50 και του ’60. Ήταν το τελευταίο ταξίδι του «πλοίου της μετανάστευσης», το οποίο κατευθυνόταν στις Ινδίες προκειμένου να αποσυρθεί και να μετατραπεί σε σίδερα. Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1953 στη Γλασκόβη για λογαριασμό της «Greek Line» του ομίλου Γουλανδρή. Στις 16 Απριλίου 1953 έκανε το παρθενικό του ταξίδι με λιβεριανή σημαία. Ήταν το πρώτο νεότευκτο υπερωκεάνιο που έκανε ταξίδια από τον Πειραιά στην Αμερική. Διέθετε 138 καμπίνες πρώτης θέσεως και 1.169 τουριστικής και σε κάθε του ταξίδι μετέφερε 1.300 επιβάτες.

Εκείνη την περίοδο, χιλιάδες Έλληνες ταξίδεψαν με το κρουαζιερόπλοιο αναζητώντας μια καλύτερη ζωή στη νέα ήπειρο. Όταν αγκυροβολούσε στο λιμάνι της Νέας Υόρκης πραγματοποιούσε κρουαζιέρες στην Καραϊβική μεταφέροντας κυρίως Αμερικανούς τουρίστες. Η περιπέτεια της Καραϊβικής Σε μια τέτοια κρουαζιέρα με 450 επιβάτες και 390 άνδρες πλήρωμα αποφεύχθηκε μια παρολίγον ναυτική τραγωδία. Τον Φεβρουάριο του 1972 το «Ολυμπία» απέπλευσε για το Σεν Τόμας της Καραϊβικής.

Τα μετεωρολογικά δελτία ανέφεραν ότι αναμενόταν θύελλα και από την αρχή του ταξιδιού υπήρξαν μικροί κλυδωνισμοί. Ο πλοίαρχος Ι. Κατσίκης τοποθέτησε σχοινιά για τη μετακίνηση των επιβατών στους διαδρόμους και απαγόρευσε την είσοδό τους στο κατάστρωμα. Όταν το πλοίο έπλεε κοντά στο Ακρωτήριο Χατέρας στην Βόρεια Καρολίνα ανοιχτά των Βερμούδων, οι άνεμοι έπνεαν με ταχύτητα 50-60 χλμ την ώρα, ενώ τα κύματα έφταναν τα 7 μέτρα ύψος. Το πλοίο κατάφερε να φτάσει στον προορισμό του και το πλήρωμα τιμήθηκε για το θάρρος και την ψυχραιμία του.

Το 1983 το πλοίο πωλήθηκε στη “Sally Shipping” και δύο χρόνια αργότερα μετονομάστηκε ως “Garibe I”. Τη δεκαετία του ’90 πέρασε στην κυριότητα της «Regal Cruises”, η οποία του έδωσε το όνομα «Regal Empress» και πραγματοποίησε τα τελευταία του ταξίδια στην Καραϊβική, το Μαϊάμι και τις Μπαχάμες. Επί μισό αιώνα ταξίδεψε στα πέρατα του κόσμου και πρωταγωνίστησε στις μετακινήσεις των Ελλήνων μεταναστών. Το 2009 έκανε το τελευταίο του ταξίδι στις Ινδίες, όπου έγινε παλιοσίδερα.

 

21277721_10209504130271991_1176946903_o-700x327.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×