Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πληροφοριες απ τον Λιμην Χιου,αναφερουν,πως ο γερανος εδω και 3 μερες σταματησε το σκαψιμο,διοτι βρεθηκε ναυαγιο στο κεντρο του λιμανιου...

Τωρα αν ξερει καποιος Χιωτης κατι παραπανω,ας συμπληρωσει,εγω θα κανω τις επομενες μερες την αυτοψια μου:)

ΥΓ.Βρε μπας και βρηκαν την ναυαρχιδα που πυρπολησε ο Καναρης:D.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 242
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Εδω δεν υπαρχουν φραγκα για να σκαφτει ολοκληρο το υπαρχον λιμανι,θελουμε και καινουργιο...:rolleyes:

Ανώμαλη προσγείωση για πολλούς αποτελεί απάντηση ΥΕΝ και ΥΠΕΧΩΔΕ σε σχετική ερώτηση της Ελπ. Τσουρή για το νέο λιμάνι στη θαλάσσια περιοχή του αεροδρομίου.

Τα υπουργεία ξεκαθαρίζουν ότι όποιος θέλει νέο λιμάνι μπορεί να δανιστεί απ’ την Ευρωπαϊκή Τράπεζα αφού διαθέτει μελέτη βιωσιμότητας κ.λ.π. κάτι που αποκλείεται να συμβεί στο λιμάνι της Χίου.

Παράλληλα τα υπουργεία διευκρινίζουν ότι για όλες τις λιμενικές υποδομές στο Β. Αιγαίο διαθέτουν 20 εκ. ευρώ ενώ μόνο της Χίου απαιτεί 80...!

απο το ΑΙΠΕ

Edited by NHSOS XIOS
προσθηκη πηγης
Link to comment
Share on other sites

Η απαντηση του Νομαρχη στην 'χιλοπιτα' που φαγαμε απο τα υπουργεια...Εγω εχω να σημειωσω,πως το λιμανι των Μεστων,που γινεται αποκλειστικα με οικονομικη βοηθεια απο την Ε.Ε,εχει στην κυριολεξια βαλτωσει και βγει εκτος χρονικων οριων.Θα προτιμουσα να ασχολουνται με αυτο και το τελειωμα του(και φυσικα την αξιοποιηση του)παρα να ψαχνουν λεφτα και στηριξη για ενα λιμενικο εργο που κανεις στην ουσια(κρατος,αρχες κλπ)δεν εχει εγκρινει.Δεν λεω,ειναι καλη σαν ιδεα και η πολη θα αποκτουσε λιμανι ευρωπαικων προδιαγραφων αλλα,ειναι περισσοτερο ονειρο και οχι κατι πραγματοποιησιμο.

Τελος,ας κοιταξουμε να εχουμε συγχρονα και αξιοπρεπη πλοια πρωτα και να βελτιωσουμε τις υπαρχουσες λιμενικες υποδομες και μετα τα υπολοιπα...;)

Link to comment
Share on other sites

αντι για νεο λιμανι, δεν ζητανε την εκβαθυνση του υπαρχοντος στα 7-8 μετρα σε ολη την εκταση του, την διαπλατυνση του κρηπιδωματος εκει που δενουν τα ferries και μπροστα απο το τελωνειο (για να μη βγαινουν οι καταπελετες στα μαγαζια:D) και την αξιοποιηση του μπαστουνιου που ξεκινα απο του χανδρη, για να δενουν κρουαζιεροπλοια (με τις απαραιητητες παρεμβασεις).

μου κανει εντυπωση που ουτε στη χιο, ουτε στη μυτιληνη δεν υπαρχουν προσκουστηρες της προκοπης. δε μιλαω για λαστιχα αυτοκινητων, ουτε για designατα πραγματα οπως στο λαυριο. μια χαρα δουλεια θα εκαναν οι μεγαλες κυλινδρικες κατασκευες απο καοτσουκ (με μεταλλικη μπαρα στη μεση για στηριξη), που εχει βαλει ακομη και η σαμη.

μου θυμιζει η προταση του νομαρχη, τις προτασεις των νομαρχων της βορειας πελοποννησου που αντι της κατασκευης του νεου αυτοκινητοδρομου πανω στη χαραξη του τωρινου αισχους (μα διαπλατυνσεις και σηραγγες οπου πρεπει) αντιπροτειναν την τελειως νεα νοτια χαραξη (νοτια του χελμου και του παναχαϊκου:eek:), που θα ειχε πολλαπλασιο κοστος σε χρημα και χρονο (απαλλοτριωσεις, κοιλαδογεφυρες κλπ). αποτελεσμα να χαθουν 5 χρονια. το ιδιο θα παθουν και στη χιο.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε proud,στο 1ο η 2ο μνμα μου στο φορουμ,ελεγα αυτο ακριβως που λες και εσυ τωρα...Το υπαρχον λιμανι μας,αν ηταν πιο βαθυ σε ολο του το μηκος και πλατος,και με μερικες ακομα επεμβασεις μπορει να ικανοποιησει πληρως τις αναγκες του νησιου.Και φυσικα θα χρειαστουν πολυ λιγοτερα χρηματα σε σχεση με αυτα που απαιτουνται για την κατασκευη ενος νεου.

Οσο για τους προσκρουστηρες,νομιζω πως ολα τα ελληνικα λιμανια επρεπε να ηταν εφοδιασμενα,ακομα και με τον καλυτερο τυπο(Ηγουμενιτσα-Λαυριο).Αλλα τι λεμε τωρα...λιμενικες υποδομες Ελλαδος=2 βραχια και 3 λαστιχα αυτοκινητων...:D

Ας δουμε ομως 2 παλιοτερα σχεδια του Λιμενος Χιου... Α απ τον πρωην Λιμεναρχη Στ. Μιχαηλίδη και Β απο τον προεδρο του Λιμενικου ταμειου Στ. Κάρμαντζη.

Link to comment
Share on other sites

Εναντον του Νομαρχη και ο Δημαρχος Χιου,για το νεο λιμανι...Ειναι υπερ της αναπλασης του υπαρχοντος και χρησιμοποιει καποια σωστα επιχειρηματα οσον αφορα το κοστος του νεου στο Κονταρι και την υπαρξη εκεινου των Μεστων....;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Δεν υπάρχει περίπτωση να δέσει εκεί αγαπητέ Νήσος. Η μόνη θέση που υπάρχει για αυτό το πλοίο είναι η γνωστή θέση πλαγιοπρυμνοδέτησης των ferries.-

Λογικο θα ηταν να δεσει εκει αγαπητε Χιωτη αλλα μην εισαι και σιγουρος....Υπαρχει μαλλον ακομα το γνωστο μπλοκι...:eek: Ουτε διαβασα πουθενα ουτε ειδα με τα ματια μου να απομακρυνεταιB) Εκτος αν το βαλουν να δεσει οπως η Νταλιανα το Πασχα...Λιγη υπομονη και την Τεταρτη θα φανουν ολα;)

EDIT Τελικα μαλλον εκει που λεει ο Χιωτης θα δενει το AZAMARA αφου το λιμεναρχειο θα κλεισει τους δρομους γυρω απο την συγκεκριμενη θεση.Οπως γραφει το ΑΙΠΕ

Λόγω της προσέγγισης κρουαζιερόπλοιων απ’ την Τετάρτη 11 Ιουνίου και μέχρι τις 12 Νοεμβρίου και για 11 ημέρες σταδιακά, όσες και οι προσεγγίσεις των πλοίων, με απόφαση του Λιμεναρχείου, θα παραμένουν κλειστοί οι δρόμοι στο τετράγωνο του Τελωνείου, δηλαδή η Προκυμαία και η Λάδης για λόγους ασφαλείας των πλοίων.
Edited by NHSOS XIOS
Νεα στοιχεια...
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με αυτοπτη μαρτυρα-μη shipfriend,θαμωνα των καφε του λιμανιου:D,σημερα επικρατει οργασμος εργασιων ωστε να τοποθετηθουν 'fenders' σε ολο το μηκος του ντοκου που φαινεται στην φωτο!Το AZAMARA τελικα ειναι ο 'σωτηρας' μας:)

ΥΓ.Οπου fenders = τα γνωστα λαστιχα βαρεων οχηματων....:P

post-709-12832697477_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπορεί πριν από μερικές εβδομάδες να τελείωσε η εκβάθυνση του λιμανιού, αλλά μάλλον δεν έγινε καλή δουλειά. Όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι στο βόρειο κομμάτι του λιμανιού, εκεί που ενίοτε δένει και το δεύτερο ΕΓ/ΟΓ της γραμμής...

Σε αμμώδη αβαθή επικάθισε, μεσημβρινές ώρες σήμερα, κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης στο βόρειο προβλήτα λιμένα Χίου, το Φ/Γ πλοίο «EVIACEMENT 1» Ν. Χαλκίδας 40.

Το ανωτέρω Φ/Γ πλοίο αποκολλήθηκε με τη συνδρομή του Ρ/Κ «ΜΙΧΑΛΗΣ Σ» Ν. Χίου 259 και αγκυροβόλησε ασφαλώς έξωθεν λιμένα Χίου.

Από την επικάθιση δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση ούτε τραυματισμός μέλους πληρώματος.

Μετά από επιθεώρηση από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα και την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης επετράπη ο απόπλους του ανωτέρω πλοίου από την οικεία Λιμενική Αρχή.

Από το ΥΕΝ.

edit

Μέγιστο βύθισμα του πλοίου 6,4 μέτρα.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

:confused: Κουφο ετσι.....Ειλικρινα μηπως πρεπει να πεσουν δυτες για να δουν τι πραγματικα συμβαινει με τον βυθο του λιμανιου.....Ειδικα στο μερος που υποτιθεται οτι κολλησε το τσιμενταδικο θεωρητικα(και πρακτικα)δεν υπηρχε ποτε προβλημα...Μισες δουλειες μαλλον εγιναν δηλαδη...:(
Link to comment
Share on other sites

Με αφορμη το βιντεακι και επειδη οι τουριστες που το τραβηξαν,προφανως γελουσαν με αυτα που εβλεπαν,απορω πραγματικα,τοσα χρονια,δεν μπορουν να βρουν μια λυση ωστε να μην δημιουργειται κομφουζιο στην συγκεκριμενη γωνια του λιμανιου:confused:

Για μενα το καλυτερο θα ηταν να εκαναν κυρια θεση προσδεσης ενα κομματι(εκει που δενουν τα σκαφη του λιμενικου) που βρισκεται κοντα στο λιμεναρχειο και θελει ενα απλο μπαζωμα για να δημιουργησει ενα μινι Γαμα.Και μακρια απο την κινηση θα ηταν το πλοιο αλλα και πιο ευκολα θα γινοντουσαν οι μανουβρες στα φορτηγα(περισσοτεροσ χωρος).

Αλλη λυση θα ηταν να εβαζαν ολα τα φορτηγα με την οπισθεν,χωρις να χρειαζεται δηλαδη να βγαινουν με την μουρη στον κεντρικο δρομο.

Γενικα θεωρω πως μπορουν να βρουν αρκετες λυσεις αν θελουν,αρκει να κατσουν σοβαρα μια φορα να συζητησουν.

Οσο για καινουργιο λιμανι......απλο ονειρο θα ελεγα...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χτες εδωσε συνεντευξη ο προεδρος του λιμενικου ταμειου σχετικα με την βελτιωση του υπαρχοντος λιμανιου και την επιθυμια του Νομαρχη να φτιαξει καινουργιο στο Κονταρι.Εδω μια περιληψη.

Link to comment
Share on other sites

Απο το ΑΙΠΕ.......B)

Γιατί φίλοι μου αμφισβητείτε την ιστορία;

Πού χάθηκε η ευαισθησία μας και η οικολογική μας συνείδηση;

Ίσως δε γνωρίζετε ακριβώς τι δραματικό συμβαίνει εκεί, γι' αυτό αντιδράτε έτσι. Προς ενημέρωσή σας λοιπόν:

Στο σημείο που τελειώνει η παραλία διέρχεται ο κεντρικός δρόμος που οδηγεί στο Νότιο τμήμα του νησιού. Αυτονόητο είναι ότι και με αυτόν πρέπει κάτι να γίνει και μάλιστα επειγόντως. Αλλιώς οι λουόμενοι και τα κατοικίδια επιβαρύνονται με σκόνη και καυσαέρια ενώ κινδυνεύουν να τους πατήσει αυτοκίνητο μόλις βγουν από τη θάλασσα.

Αλλά στην ίδια παραλία που είναι στην προέκταση του διαδρόμου του αεροδρομίου περνάνε επιπλέον από πάνω αεροπλάνα. Δε συζητάμε καν για το θόρυβο και το πόσο τρομάζουν παιδιά και ζώα (αλλά και ενήλικες).

Το σημείο απέχει ελάχιστα μέτρα από το λιμάνι, είναι ανοιχτό προς τη θάλασσα και δεν υπάρχει καμία προστασία του κόσμου από κύματα, ενώ τα διερχόμενα πλοία διακόπτουν τη θέα και υποβαθμίζουν το τοπίο.

Αν συνδυάσετε τα τρία αυτά εργαλεία του βελζεβούλη θα δείτε ότι υπάρχει οργανωμένο σχέδιο κατά των πολιτών:

Πανικόβλητοι από τα αιμοβόρα φύκια που πλησιάζουν απειλητικά, οι λουόμενοι τρέχουν να σωθούν. Καθώς πάνε να περάσουν το δρόμο για να γλιτώσουν, ακούνε ένα δυνατό θόρυβο πάνω από τα κεφάλια τους και έτσι δε βλέπουν έγκαιρα τη νταλίκα που έρχεται και τελικά τους πατάει.

Λύση εδώ και τώρα:

1. Κατάργηση του δρόμου και κάθε μηχανοκίνητου χερσαίου μέσου μεταφοράς.

2. Μεταφορά του αεροδρομίου σε άλλο μέρος, εκτός Αιγαίου. Γενική απαγόρευση πτήσεων σε ακτίνα 20km από παραλίες.

3. Θέσπιση ζώνης αποκλειστικής χρήσης λουομένων σε απόσταση 50 μιλίων από τις ακτές. Κατάργηση ακτοπλοΐας. Μπάζωμα λιμένα και δημιουργία λούνα παρκ.

Βέβαια υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα...

Τα κύματα και τα φύκια εμφανίζονται σε αυτήν την παραλία ακόμα και χωρίς να περάσει πλοίο (τα φύκια είναι ήδη εκεί και δε μεταφέρονται με ένα απόνερο - εκτός και αν κάνουν σέρφινγκ!). Επειδή το μόνο που χρειάζεται για να δημιουργηθεί αυτή η παλιοκατάσταση είναι να φυσάει αέρας πάνω από 3bf, προκρίνονται οι εξής εστιασμένες λύσεις:

α) Ο Δήμος άμεσα να μαζεύει τα φύκια για αποφυγή πυρκαγιών όταν αυτά ξεραθούν, ή ακόμα καλύτερα να κουρεύει τακτικά το βυθό (προηγείται η πρόληψη!).

β) Να δημιουργηθεί ένας νέος λιμενοβραχίονας μήκους δύο χιλιομέτρων για να μην πιάνει κύμα την παραλία

γ) Να τοποθετηθούν ειδικά δίχτυα που θα μαζεύουν τα φύκια. Στη συνέχεια τα φύκια θα συλλέγονται και θα γίνονται βιοκαύσιμο (το οποίο αναγκαστικά θα εξάγεται γιατί στο νησί δε θα κυκλοφορούν οχήματα και έτσι δε θα χρειάζεται εκεί)

Προτείνω όλοι μαζί να στείλουμε μια μαζική επιστολή διαμαρτυρίας στην Κυβέρνηση, τα κόμματα, την τοπική αυτοδιοίκηση, τα ΜΜΕ, την ΕΕ και τον ΟΗΕ. Επιτέλους κάποιος να κάνει κάτι!

ΥΓ. Σε κάποιο άλλο post έχω γράψει παλαιότερα σχετικά με τη ρύθμιση των ταχυτήτων που στην Ελλάδα γίνεται μόνο στο Separation του Πειραιά ή όταν ταχύπλοα πλησιάζουν λιμάνια. Αλλά σε αυτό το topic δεν νομίζω να έχει καμία σχέση...

Edited by polmyt
προσθηκη link
Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικές οι προτάσεις του φίλου iason.

Εγώ απλά να θυμίσω ότι πριν από μερικά χρόνια, καποια παιδιά στην ηλικία της νεαράς περίμεναν πως και πως να περάσει ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ με τα απόνερά του, για να πλατσουρίσουν στα ρηχά. Και τότε ήταν πραγματικό τσουνάμι, όχι αστεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

εκεινο το καφε/club στο πρασινο σε ποιον ανηκει και ποιος το εκμεταλλευεται; ειναι σε τρομερο σημειο εχει παντα κοσμο και πολυ πιθανον να δει κανεις κανενα καταπελτη στο τραπεζι του:D

παντως αυτο που γινεται να κλεινει ο παραλιακος για να μανουβραρουν τα φορτηγα και ειδικα συρομενα/επικαθημενα ειναι πραγματικα μοναδικο:D.

πιστευω παντως οτι αντι του μαξιμαλιστικου στοχου (τελειως νεο λιμανι) με μερικες παρεμβασεις προς τη μερια του ξενοδοχειου χανδρης (οπως ανεφεραν και οι χιωτες μας σε προηγουεμενα ποστ) θα ελυνε το θεμα

Link to comment
Share on other sites

Στο ξενοδοχείο Χανδρής έχουμε ξέρα :D

Από την πλευρά πυ αράζουν τώρα αλλά στην άλλη πλεύρα, του λιμεναρχείου. Με γκρέμισμα του λιμεναρχείου, μπάζωμα της τρύπας, κάνεις και ένα γάμα, έχεις μια καλή λύση. Το τελωνίο μπορεί να πάει εκεί που είναι τώρα το κυρίως γαμά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επειδη εχουμε αναρωτηθει αρκετες φορες τι χωραει και τι δεν χωραει στο λιμανι,εδω μπορειτε να κανετε μια επαναληψη...Το θεμα ειναι οτι τα AZAMARA αν και 'μακρυτερα'(181m)εχουν μικροτερο βυθισμα(6m) ενω το ΛΑΤΩ(175m) εχει μεγαλυτερο στα 7.2m.An συνυπολογισουμε και τις μειωμενες ελικτικες ικανοτητες που εχει(οπως επισημαινουν οι περισσοτεροι shipfriends)νομιζω πως δεν πρεπει να ρισκαρουν να μπει στο λιμανι.

Μηπως,επιτελους,το λιμεναρχειο,θα πρεπει να κανει μια λεπτομερη βυθομετρηση του λιμανιου,ωστε να γνωριζουν και οι καπετανιοι που μπορουν να γυρισουν...Να επισημανω πως το ΛΙΣΣΟΣ το γυριζουν οσον το δυνατο,προς το βορειο τμημα αποφευγοντας την 'ανεση' του νοτιου...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ το ΛΑΤΩ ήταν 175μ πριν την επιμηκυνση του. Κατόπιν αυτής που έγινε στην Ιαπωνία είναι πλέον 188μ οπότε είναι και μεγαλύτερο του AZAMARA.

Βυθομέτρηση είμαι της γνώμης ότι θα πρέπει να γίνεται κάθε άνοιξη μετά τους δυνατούς καιρούς ειδικότερα στα λιμάνια με οριακά βυθίσματα για τα πλοία που προσεγγίζουν όπως αυτό της Χίου στην προκειμέενη περίπτωση ή του Ευδήλου.

Link to comment
Share on other sites

Υπενθυμίζω την μανούβρα του ΑΖΑΜΑRA QUEST, μετά ρυμουλκού, το καλοκαίρι που μας πέρασε. Το σημείο λήψης της φωτό είναι η γνωστή καφετέρια που προεξέχει στο λιμάνι. Απλά συνδυάστε την με τον παραπάνω χάρτη του Ν.ΧΙΟΣ για το λιμάνι για να καταλάβετε που έστριψε ο άνθρωπος, επειδή δεν χωράει να χωθεί και να στρίψει στην μέσα λεκάνη...

ΥΓ. Για το ΛΑΤΩ, δυστυχώς τις τελευταίες βάρκες που πήγαιναν στα πλοία το '60 τις κόψαμε για να πάρουμε την επιδότηση της ΕΕ.

Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια λέγατε και για το Λισσός, ότι δεν μπαίνει, θα εχει προβλήματα κλπ. Άμα ο καπετάνιος είναι μάγκας και το Λισσός βάζει και το Λατώ και ό,τι θέλεις σου βάζει. Άμα δεν έχει τα κότσια...και με το Ιθάκη προβλήματα θα έχει. Συνεπώς...μένει να δούμε εάν θα μπει και το Λατώ...για να προχωρήσουμε στα μεγαλύτερα.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ΝΗΡΕΑ συμφωνω πως ενας καπετανιος μπορει να ειναι αρκετα 'μαγκας' και ενα βαλει και το CRUISE ROMA μεσα:D αλλα οταν κολλησει στα αβαθη,παει περιπατο η μαγκια του..

Αντε να δουμε μεχρι ποια χρονολογια θα συζηταμε για ποια πλοια μπορουν να προσεγγισουν η οχι το λιμανι μας:mad:Δεν λεω,προσφατα το βαθυναν για να ερθουν τα κρουαζιεροπλοια αλλα και παλι ειχαμε ενα ατυχες γεγονος...

Ηθελα να ξερα γινονται συχνες βυθομετρησεις στα λιμανια η ειναι εφησυχασμενοι πως τα πλοια απο μονα τους σκαβουν τον βυθο..:rolleyes:

Και μεσα σε ολα αυτα συνεχιζουν να μαλωνουν αν θα γινει η οχι καινουργιο λιμανι εχοντας ξεχασει παραλληλα το ολοκαινουργιο λιμανι που ετοιμαζεται στα Μεστα αλλα μαλλον θα μεινει αναξιοποιητο...

Link to comment
Share on other sites

ΝΗΡΕΑ συμφωνω πως ενας καπετανιος μπορει να ειναι αρκετα 'μαγκας' και ενα βαλει και το CRUISE ROMA μεσα:D αλλα οταν κολλησει στα αβαθη,παει περιπατο η μαγκια του..

Ακριβώς. Από την πολλή την μαγκιά γίνονται τα ατυχήματα. Όταν ακούμε ανεξήγητες προσαράξεις και δεν υπάρχει καμιά μηχανική βλάβη με καιρό φρέσκο 5 μποφόρ και το πλοίο έχει όλα τα καλούδια της ηλεκτρονικής τεχνολογίας, τότε πως και γιατί γίνονται τα ατυχήματα; Πως τότε ταξίδευαν με ένα ρανταράκι χωρίς ηλεκτρονικό εξοπλισμό και συνέβαιναν λιγότερα ατυχήματα σε σχέση με το σήμερα; Άραγε τότε υπήρχαν λιγότερες ξέρες; Και όπως είπε και κ.Φώτης Μαρτίνος δημοσιογράφος του "Εφοπλιστή": Υπάρχει έλλειψη σοβαρότητας και όχι έλλειψη ικανότητας απευθυνόμενος στο τότε υπουργό Γ.Βουλγαράκη που ήθελε να εφαρμόσει ετήσιο έλεγχο των ναυτικών σε εξομοιωτή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...