Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ορίστε λοιπόν που δεν φταίει ούτε το βαπόρι ούτε ο πράκτορας ούτε η εταιρία.

Και με την ίδια λογική που ακολουθήθηκε στην περίπτωση του ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ θα έπρεπε οι λιμενικοί να διώξουν το ΜΥΤΙΛΗΝΗ το πρωί να μπει το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.

Ακόμα και να έφταιγε όμως το βαπόρι ακόμα και να είχε 10 ώρες καθυστέρηση από υπαιτιότητα του,ακόμα...δεν είναι δυνατόν να διώξεις το βαπόρι χωρίς να έχει φορτώσει.Κόσμό και οχήματα κουβαλάει δεν κουβαλάει πρόβατα για να τους εκδικηθείς.

Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά ,επαναλαμβάνω είναι αδιανόητο,ανήκουστο,πρωτοφανές και παράνομο να διώχνουν βαπόρι την στιγμή που δεν έχει ολοκληρώση την φόρτωση του.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 242
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φίλοι μου, αν παρατηρίσετε το post μου εγώ πήρα ως αφορμή το συγκεκριμένο γεγονός και ανέπτυξα κάποια άλλα ζητήματα πάνω στο θέμα και δεν στάθηκα τόσο στο συγκεκριμένο γεγονός. Earl Granville άμα σταθούμε εκεί βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος... Επαναλαμβάνω συνοπτικά

1. Τόνισα για ακόμη μια φορά την ακαταλληλότητα του λιμανιού της Χίου.

2. Το υπουργείο που εγκρίνει τέτοια δρομολόγεια. Και δεν μιλάω μόνο για τα 15-20 λέπτα της HSW, αλλά και τις ΝΕΛ που τα Θεόφιλος και Ταξιάρχης φτάνουν μόνιμα με καθυστέρη μισή και μια ώρα στη Χίο και της Saos που καθυστερεί άλλα καράβια.

3. Τους χιλιάδες επιβάτες που πολλές φορές περιμένουν όχι 10 λεπτά αλλά ακόμα και μια ώρα έξω από το λιμάνι. Στο κάτω κάτω ένα-δύο φορτηγά έμειναν έξω, όχι η μισή Χίος, μην τρελαινόμαστε.

Ρώτησα άνθρωπο του λιμενικού με υψηλό βαθμό και 35 χρόνια υπηρεσία, το λιμενικό έχει το δικαίωμα να διατάξει αναχώριση του πλοίου όποτε κρίνει για διάφορους λόγους. Τα φορτηγά δεν κλείνουν εισιτήρια αλλά μπαίνουν μέσα με την παρουσία πράκτορα και μετά κόβουν τιμολόγιο και δίνουν την κατάσταση στο λιμενικό. Αν καθυστερούσε κι άλλο το πλοίο έχουν δικαιώμα να του επιβάλουν πρόστιμο για καθυστέριση αναχώρισης και παρεμπόδισης άφιξης άλλου πλοίου. Αυτά μου μετέφερε ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

Του λιμενικού που ρώτησες να του πεις χωρίς παρεξήγηση να κοιτάξει λίγο τους νόμους και να επανεξετάσει τις απόψεις του.Βεβαίως μπορεί να διατάξει να φύγει ένα βαπόρι για λόγους όμως ανωτέρας βίας η να το επιβάλουν καιρικές συνθήκες ή λόγοι ασφαλείας...όχι να παρατήσει τον κόσμο ή φορτηγά και να το διώξει έσστω κι αν αυτά ήταν δύο(δεν έχει σημασία τόσο ο αριθμός των φορτηγών αλλά η πράξη).

Δικαίωμα πρόστιμου προς τον πλοίαρχο ή κλήση σε απολογία έχουν όταν ο χρόνος αναχώρησης ξεπεράσει κάποιο χρονικό περιθωρίο(αν δεν κάνω λάθος κλήση σε απολογία είναι μετά της μισάωρης καθυστέρησης)

Η πράξη αυτή από μόνη της (να διώξει το πλοίο) είναι διατάραξη θαλασσίων μεταφορών και μπορεί να βρει άσχημο μπελά όποιος την διαπράξει και κατηγορηθεί.

Τα φορτηγά ναι μεν δεν κόβουν εισιτήριο αλλά είναι σε λίστες επιβίβασης και όταν πλέον είναι δεδομένο ότι υπάρχει χώρος και θα μπουν (αφού προηγηθεί συνενόηση του πράκτορα με τον Ύπαρχο του πλοίου) κοβονται τα εισιτηρια.

Εν πάση περιπτώση η αλήθεια είναι ότι η Χίος είναι ένα μικρό λιμάνι για τον αριθμό πλοίων που την προσεγγίζουν πολλά δρομολόγια πέφτουν το ενα επάνω στο άλλο οπότε συμφωνούμε ότι είναι κουραστικό για όλους.

Απλά και το λιμεναρχείο θα έπρεπε να συνεργάζεται όσο το δυνατόν καλύτερα και να μην δείχνει μια ξύλινη στάση.

Link to comment
Share on other sites

Αλλά και αν υποθέσουμε μια γαλήνια μέρα, με μια σεβαστή ποσότητα από αυτοκίνητα και τα φορτηγά, θα έχουν πάρει κατεύθυνση δυτική (προς το γάμα) και φανταστείτε τώρα αυτά που πάνε για το Υ πλοίο, να πάει το Υ να πέσει στο μέσον. Βάλτε τα διπλοπαρκασμένα και την στενότητα του χώρου και αν δεν γίνει μπάχαλο, να μην ξαναμπώ σε πλοίο :eek: Ναι το λιμάνι της Χίου χωράει 2 πλοία αλλά υπό (πολλές) προυποθέσεις.
1. Τόνισα για ακόμη μια φορά την ακαταλληλότητα του λιμανιού της Χίου.

2. Το υπουργείο που εγκρίνει τέτοια δρομολόγεια.

Εν πάση περιπτώση η αλήθεια είναι ότι η Χίος είναι ένα μικρό λιμάνι για τον αριθμό πλοίων που την προσεγγίζουν πολλά δρομολόγια πέφτουν το ενα επάνω στο άλλο οπότε συμφωνούμε ότι είναι κουραστικό για όλους.

μηπως η λυση στη Χιο (αλλα και σε οσες περιπτωσεις το υπαρχον λιμανι ειναι στεναχωρο, σε ντοκους και χωρους, χωρις δυνατοτητα επεκτασης), ειναι η κατασκευη νεου λιμανιου; στη χιο δεν υπαρχει δυνατοτητα κατασκευης σε καποιο σημειο ενος ντοκου/ραμπας με κυματοθραυστη, εκτος του σημερινου λιμανιου οπου να μπορουν να πρυμνιοδετουν 2 πλοια ταυτοχρονα;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εχει εκπονηθεί κ κατατεθεί μελέτη για κατασκευή νέου κεντρικού λιμένα στη θέση ΚΟΝΤΑΡΙ(2χλμετρα νότια του του υπαρχοντος) με συνολικό προύπολογισμο 43.000.000 € .....Γνώμη μου παντως ειναι,πως το σημερινο λιμανι,με εκβαθυνση,ωστε να αποκτησει αξιοπρεπες βαθος σε ολη την εκταση του κ,με δημιουργια τριτης θεσης προσδεσης για ΕΓ/ΟΓ κοντα στον κοκκινο(νοτιο)φαρο,μπορει να ανταποκριθει επαρκεστατα στις αναγκες του νησιου(εχοντας υποψην κ την πληρη αναβαθμιση,που ηδη αρχιζει,του λιμενα των ΜΕΣΤΩΝ)με πολυ λιγοτερα χρηματα..

Link to comment
Share on other sites

Κάτά τη γνώμη μου το πρόβλημα στο λιμάνι της Χίου δεν είναι τόσο η θέσεις πρόσδεσης κακά τα ψέματα δυο πλοία χωράνε.Το πρόβλημα είναι η γενικότερη υποδομή του λιμανιού δεν πιστεύω πως υπάρχει άλλο στο οποίο το βαπορι εχει ενα ελάχιστο κενό απο τα σπίτια και ταυτόχρονα αυτό το κενό να είναι και κεντρικός δρόμος οπου κάνει τη βόλτα του ο κόσμος με το κίνδυνο να φάει κανένα βιλάι κατακέφαλα και δίπλα να περνάνε και τα αυτοκίνητα

Εκτός αυτού το λιμάνι δεν έχει χώρο ώστε να μείνουν τα αυτοκίνητα που περιμένουν να επιβιβαστούν.Το καλοκαίρι όταν είναι το ΘΕΟΦΙΛΟΣ η ουρά απο τα αυτοκίνητα και τα φόρτηγα φτάνει εκεί που είναι δεμένα τα καραβάκια της ΕRTURK και του Μινιώτη, οπότε και δεύτερο βαπόρι να μπεί δεν θα έχει που να ξεφορτώσει όταν όλη η προβλήτα είναι κατηλλημένη χώρια που δεν μπορεί και να φορτώσει αφού τα δικά του αυτοκίνητα δεν θα χωρανε να μπούν στο λιμάνι

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα μ αυτα που λες STEVEN,απλα θεωρω υπερβολικα τα 34 μυρια ευρω για ενα καινουργιο λιμανι που θα αξιζει τα λεφτα του μονο το καλοκαιρι και σε ορισμενες περιπτωσεις(ασε που δεν βρισκονται κ τοσα λεφτα..).

Οσο για τον χαμο που γινεται απο αυτοκινητα οταν δενουν 2 πλοια,πιστευω πως με το μπαζωμα του κενου που χωριζει την κυρια προβλητα με το λιμεναρχειο κ την δημιουργια του περιφεριακου δρομου του καστρου,το προβλημα εκμηδενιζεται.

Επισης με το να φτιαξουν θεση προσδεσης κοντα στον κοκκινο φαρο κ με διαπλατυνσης της εκει περιοχης,στελνοντας π.χ. τα Ro-Ro εκει,αποσυμφοριζεται ολοκληρο το λιμανι κ οι κυριοι δρομοι του απο τον ΄μπελα΄ φορτηγα-νταλικες..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετά την παρουσίαση του νέου cruise terminal της Τήνου ήρθε ο καιρός και για το καινούριο λιμάνι της Χίου που είναι στα σκαριά. Το menu περιλαμβάνει ΕΓ/ΟΓ μήκους έως 170 μέτρων και κρουαζιερόπλοιο μήκους έως 200 μέτρων στον εξωτερικό νότιο κυματοθραύστη (όπως στη Ζάκυνθο ). Ήδη έχουν γίνει η μελέτη της Α φάσης (πορτοκαλί χρώμα) και υποτίθεται ότι τώρα γίνεται η μελέτη της Β φάσης (κίτρινο χρώμα). Την σκοπιμότητα για ένα νέο λιμάνι που εκ των προτέρων αποκλείει τον ελλιμενισμό πλοίων τύπου Βlue Star 1,2, ενώ ήδη κυκλοφορούν στο Αιγαίο πλοία έως 215 μ, δεν μπορώ να την αντιληφθώ. Ταυτόχρονα έχει ξεκινήσει η κατασκευή του νέου λιμένα Μεστών, προϋπολογισμού 15 εκ Ευρώ που θα μας δώσει ο ΥΕΝ (από το πορτοφόλι του). Φυσικά μέσα στον κόλπο υπάρχουν ιχθυοκαλλιέργειες που καποια στιγμή θα πρέπει να απομακρυνθούν αν λειτουργήσει ο νέος λιμήν.

Τα σχέδια από το προεκλογικό πρόγραμμα του πρώην, υποψήφιου και νυν Νομάρχη Χίου.

Link to comment
Share on other sites

Το σχέδιο είναι για το υπάρχον λιμάνι?Αν κατάλαβα το σχέδιο τα ακτοπλοικά θα δένουν απέναντι εκεί που είναι το ξενάδοχείο του Χανδρή και τα μικρά καραβάκια για Ψαρά και Οινούσες θα πάνε εκεί που δένουν τώρα τα μεγάλα

Link to comment
Share on other sites

Ναι ειναι για το υπαρχον λιμανι με μπαζωμα τοθ χωρου μπροστα απ το ξενοδ. του Χανδρη ωστε εκει να δενουν τα επιβατηγα.Ωραια ιδεα αλλα θα μεινει σιγουρα μονο στα χαρτια..

Link to comment
Share on other sites

Άκυρον. Το πάνω σχέδιο είναι για νέο λιμάνι κοντά στο αεροδρόμιο που δεν έχει καμμία σχέση με το παλιό και το κάτω σχέδιο είναι για το λιμάνι των Μεστών.

Link to comment
Share on other sites

Με ένα σύντομο έλεγχο έχω να πώ τα εξής: Το νέο λιμάνι είναι και πάλι πολύ στενό. Με την θέση του στο χάρτη αντιλαμβάνομαι ότι θα δέχετε τις ριπές των ανέμων απο πάσα διεύθυνση. ιδικά με το βοριά ή το ΒΑ τα πλοία για να φουντάρουν θα πρέπει να έχουν περισσότερο χώρο απο αυτό που προβλέπετε. Απορώ γιατί δέν υπάρχει πρόβλεψη για Link span ή κλασσικά δόντια... Θα είναι αδύνατο να μπούν πάνω απο 2 πλοία στο κάτω οριζόντιο κρυπίδομα. Γιατί θυσιάζουν αριστερό κάθετο κρυπίδωμα για μικρά σκάφη και δέν αφήνουν το Γ για τα μεγάλα? Στον λιμενοβραχείωνα παράπλευρα απο την θέση πρόσδεσης του Κρουαζιερόπλοιου ακόμα ένα Γ δέν θα έβλαπτε! Και κάτι άλλο, οδική σύνδεση θα υπάρχει, ή θα αρκεστούμε με κανένα χωματόδρομο? Θέσεις πάρκιγκ? Σταθμός αναμονής? Θα βάλουμε τους επιβάτες όπως στο παλιό της Χίου σαν τα πρόβατα στο αυθέρετο? Όταν ο επιβάτης είναι επι 1 ώρα όρθιος με τα πράγματα του πως να μην του φαίνετε ο Θεόφιλος σαν ανάβαση στο Γολγοθά? Καλά δέν μιλάμε για την ύπαρξη ενος μικρού VTS που θα ελέγχει την (πολυ μεγάλη) κίνηση στην περιοχή γιατί πάμε μακριά. Λές και οι Τούρκοι είναι χαζοί που φτιάξαν ακόμα και VTS στο Καράμπουρνού...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

' Σε εργασίες εκβάθυνσης του λιμένα σχεδιάζουν να προχωρήσουν από κοινού, μέσω προγραμματικής σύμβασης, το Λιμενικό Ταμείο και η Νομαρχία, με μόνο διαφαινόμενο πρόβλημα τις γραφειοκρατικές διαδικασίες που ενδέχεται να μεταφέρουν το σχεδιασμό αντί του Μαΐου, στο Σεπτέμβρη. Οι εργασίες εκβάθυνσης κρίνονται απαραίτητες για να μπορούν να δένουν κατά μήκος της Προκυμαίας μεσαίου μεγέθους κρουαζιερόπλοια που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να συμπεριλάβουν τη Χίο στα προγραμματισμένα δρομολόγια τους από την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2008. '

www.politis-chios.gr

Ποιο αναλυτικα,προβλεπεται εκβαθυνση της νοτιας λιμενολεκανης απο τα 6μ στα 8 μετρα,με κοστος 150.000 ευρω(70.000 λιμενικο ταμειο/80.000 νομαρχια).Πρωτα ομως το εργο πρεπει να παρει την εγκριση του νομαρχιακου συμβουλιου,γεγονος που αν δεν επιτευχθει σε γρηγορα χρονικα πλαισια(μαζι κ οι διαδικασιες του διαγωνισμου για τον αναδοχο του εργου),τοτε η αρχικη εκτιμηση για εργασιες τον Μαιο θα μετατεθουν τον Σεμπτεβριο...;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

112 χρόνια μετά την ανάθεση απ’ το Σουλτάνο... της κατασκευής του λιμανιού της Xίου (8/5/1895) το Λιμενικό Tαμείο ανακοίνωσε χθες ότι επιτέλους το αθηνοκεντρικό κράτος αποφάσισε να το βαθύνει, ώστε απ’ του χρόνου να είναι κατάλληλο για την προσέγγιση κρουαζιερόπλοιων και όχι εκμεταλλεύσιμο μόνο σε ένα μικρό μέρος του, όπως είναι σήμερα.

Kατά τ’ άλλα, για να φανεί ίσως ότι τα δάκτυλα δεν είναι όλα ίδια, μια εβδομάδα μετά τη δημόσια τηλε-σφαγή στην ETAX, το Λιμ. Tαμείο ανακοίνωσε ότι όλα όσα βλέπουμε στο λιμάνι (παραπέμπουν σε άλλη πόλη... απ’ την υπόλοιπη πρωτεύουσα) έγιναν χωρίς ούτε ένα ευρώ χρέος και με ένα αποθεματικό 400.000 *.

Από το επόμενο καλοκαίρι αφού πρώτα φέτος γίνει η εκβάθυνση στο λιμάνι της Χίου και ο εναρμονισμός του λιμανιού σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΕ, θα μπορεί το λιμάνι μας να φιλοξενήσει κρουαζιερόπλοιο. Η είδηση αυτή δεν αποτελεί ως φαίνεται πυροτέχνημα, αφού ήδη η εταιρεία Celebritys έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον σύμφωνα με τον κ. Κάρμαντζη και με το λιμενάρχη Χαράλαμπο Μπουρνιά.

Το παραπάνω ανακοινώθηκε στα πλαίσια της συνέντευξης Tύπου που παραχώρησε ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σταμάτης Κάρμαντζης πλαισιωμένος από τα μέλη της ΛΕ κατά την οποία παρουσίασαν χθες τη δράση τους την τελευταία διετία.

Δίνοντας έμφαση στην ορθολογική διαχείριση των οικονομικών του Λιμενικού Ταμείου στο σωστό προγραμματισμό και στη δράση των μελών της Λιμενικής Επιτροπής ο πρόεδρος του ΛΤ τόνισε ότι «Με τη σωστή μας διαχείριση, αλλά και τη σκληρή μας οικονομία σε κάθε τι περιττό και μη αναγκαίο, καταφέραμε σήμερα να μην οφείλουμε ούτε ένα ευρώ πουθενά και να έχουμε Ταμείο 400.000 ευρώ και μάλιστα προερχόμενοι από την πλέον δύσκολη οικονομικά ως προς τα έσοδα χειμερινή περίοδο και αναμένοντας την περισσότερο προσοδοφόρο θερινή περίοδο».

Ως προς τα οικονομικά στοιχεία ο κ. Κάρμαντζης αναφέρθηκε στη μορφή των Λιμενικών Ταμείων και τη μετατροπή τους σε ΑΕ με το 55% να ανήκει στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και το 45% στους ΟΤΑ πρώτου βαθμού.

Πέρα από αυτές τις αλλαγές όμως απαιτείται όπως προαναφέρθηκε και ο εναρμονισμός του λιμανιού της Χίου με τις νέες κοινοτικές διατάξεις που προβλέπουν τη διάπλαση του λιμανιού και τη δημιουργία υποδομών για υποδοχή πετρελαϊκών καταλοίπων, κάτι το οποίο μόνο για τις μελέτες απαιτεί 100.000 ευρώ.

Ο κ. Κάρμαντζης παρουσίασε το πριν και το μετά των ημερών του στο Λιμενικό Ταμείο με φωτογραφίες από τη Φτωχιά Προκυμαία, την παλιά ιχθυόσκαλα, τη Νότια Προκυμαία κ.λπ. θέλοντας να αποδείξει ότι παρεμβάσεις έγιναν και πολλές σ’ αυτά τα δυο χρόνια. «Δεν είναι αποτέλεσμα μοντάζ αλλά πραγματικότητα» έλεγε και ξαναέλεγε.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Κάρμαντζης και στη συνεργασία των μελών της Λ.Ε παρά το ότι όπως είπε προέρχονται από διαφορετικούς χώρους.

Με την ίδια διάθεση προσπαθώντας να αποδείξει ότι δεν έχει να χωρίσει τίποτα με κανένα παρουσίασε ξανά την προμελέτη του ΛΤ για το λιμάνι με τη δήλωση ότι δεν έκλεψε την πρόταση κανενός. Μάλιστα παρουσίασε πανομοιότυπες πολλές φορές προτάσεις που είχαν κατατεθεί για το λιμάνι από το 1997 ως σήμερα. Ο ίδιος υποστήριξε ότι δεν τίθεται ζήτημα που να αφορά το ύψος των πλοίων σε σχέση με τον περιβόητο κώνο του αεροδρομίου, ενώ κατέθεσε στην περιφέρεια αίτημα για χρηματοδότηση της οριστικής μελέτης του έργου. Το ποια πρόταση θα επιλεγεί τελικά αυτό δεν είναι θέμα δικό του, είπε ο κ. Κάρμαντζης «Ας αξιολογήσει η πολιτεία» είπε χαρακτηριστικά.

Στους αμέσως επόμενους στόχους της ΛΕ είναι η κατασκευή στεγάστρου επιβατών, η αποκατάσταση του βάθους και της θωράκισης του λιμανιού, οι υποσκαφές της προκυμαίας, τα πεζοδρόμια από την πλευρά των καταστημάτων και το κυκλοφοριακό.

ΠΗΓΗ http://www.alithia.gr/newspaper/2007/10052007/default.html

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καταρχήν, μιας και τώρα εντάχθηκα στην παρέα των Shipfriends καλώς σας βρήκα. Τώρα σχετικά με το λιμάνι της Χίου. Όντως οι εργασίες για να δοθεί λίγος αέρας στην περιοχή είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ, κατά την γνώμη μου είναι απαράδεκτο ένα νησί με την ιστορία της Χίου και με το μέγεθος της να μην μπορεί να φιλοξενήσει πάνω από δύο πλοία και να μην υπάρχει χώρος για κρουαζιερόπλοιο. Δεν ξέρω όμως κατά πόσο θα υπάρξει ενδιαφέρων από ακτοπλοϊκές εταιρίες για το λιμάνι των Μεστών (εκτός από τα Ro-Ro). Βέβαια σκέφτηκα πως μεγάλο μέρος της κίνησης προορίζεται για τα νοτιόχωρα και αν υπήρχε ακόμα η Ν.Ε. Χίου ή η ΝΕΛ είχε μόνη της την γραμμή τότε κάτι μπορεί να γινόταν, τώρα όμως; Τέλος πρέπει να πω ότι συμφωνώ απόλυτα με αυτά που έγραψε ο Απόστολος πιο πάνω. Ελπίζω όταν θα έρθει η ώρα για την κατασκευή-εκβάθυνση και των δύο λιμένων να γίνει πρώτα μια σωστή μελέτη που να προβλέπει τις εργασίες με τέτοιο τρόπο ώστε τα λιμάνια να έχουν μακρά βιωσιμότητα.

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρόντας χθές το λιμάνι, αναρωτιέμε άν θα ήταν δυνατο (καλά όλα γίνονται αλλα λέμε) να γίνει μία νέα προβλήτα εκεί που δένουν τα σκάφοι του λιμενικου, το πολεμικό και τα Τούρκικα! Κάθετα στον παλαιό ντόκο, και να φτάνει ώς τους ναυτώνες (την σημερινή καφετέρια). Με τους δυνατούς βοριάδες που κάνουν το λιμάνι δύσκολο είναι πολύ έυκολο να βάζεις την πρύμη σου στον άνεμο και όχι να κάνεις σλάλομ με τον άνεμο στην πλευρά! Εκεί το μέρος είναι μακρια απο τον κεντρικό δρόμο όπου γίνετε χαμός απο τα τραπεζάκια και θα μπορεί άνετα να δένει και ένα πλοίο καταμήκος του παλαιού κρυπιδωματος!

Link to comment
Share on other sites

Πολλα θα μπορουσαν να γινουν Αποστολε αλλα,το πιο απλο,να εχει το λιμανι ενα εννιαιο βαθος,δεν εχει γινει...:) Πιστευω πως αν 2-3 σοβαροι ανθρωποι ειχαν μελετησει το θεμα κ η πολιτεια-κρατος εξασφαλιζε τους πορους,μια χαρα θα το ειχαν κανει.Παντα ομως με τη βοηθεια εκεινου των Μεστων(ρο-ρο,εμπορικα,φορτηγα)κ την αμιγη λειτουργια του ως καθαρα επιβατηγου. Τωρα νομαρχια κλπ ειναι επικεντρωμενοι στο νεο λιμενα στο κονταρι...:P Αν το δουμε ποτε να γινεται,θα δουμε κ τα SUPERFAST στη Χιο:D

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το λιμάνι της Χίου είτε αυτό είναι νέο είτε πρόκειται για εκβάθυνση του παλιού, όπως έχω γράψει και πιο πριν πιστεύω ότι η μελέτη που θα γίνει πρέπει να προβλέπει την βιωσιμότητα του λιμανιού και τη χρήση για αρκετά χρόνια, ώστε να μην βρεθούμε σε λίγο στην θέση που βρισκόμαστε σήμερα. Γενικότερα φοβάμαι πως αν τελικά εξασφαλισθούν οι πόροι και ξεκινήσουν οι εργασίες (δλδ. δεν είναι άλλη μία προεκλογική υπόσχεση) το έργο θα διακρίνεται από την προχειρότητα που συναντάται σε πολλά μέρη της Ελλάδας. Για παράδειγμα αναφέρω την κατασκευή του δεύτερου μόλου στα Λιμνία πους για όσους γνωρίζουν προσέφερε πολλά, αλλά ο "νέος" αυτός μόλος άντεξε μόλις ένα καλοκαίρι και κάτι μήνες :) . Ελπίζω να μην ξαναδούμε κάτι αντίστοιχο αυτήν την φορά στο κύριο λιμάνι ή στα Μεστά...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Επειδη για να διαβαστει το αρθρο χρειαζεται λογαριασμο(που εχω),εκανα copy-paste.Απο www.aegeanews.com λοιπον.

Άμεσο καθαρισμό της λιμενολεκάνης βλέπει ο Πρόεδρος του Λιμενικού Tαμείου.

Έως και 2 μέτρα απ’ το υπάρχον βάθος του λιμανιού αφαιρούν αυτή τη στιγμή οι φερτές ύλες, που συσσωρεύονται απ’ τα λύματα κυρίως, που ρίχνουν ασυνείδητοι οι οποίοι δεν είναι συνδεδεμένοι με το βιολογικό.

Έτσι από 8 μέτρα το βάθος του σε πολλά σημεία φτάνει τα 6. Kάτι που θα διορθωθεί όπως υποστηρίζει ο Πρόεδρος του Λιμενικού Tαμείου Στ. Kάρμαντζης με τον άμεσο καθαρισμό του.

O Στ. Kάρμαντζης έδειξε αισιόδοξος ότι του χρόνου απ’ το Πρωτοδικείο έως το στέγαστρο επιβατών θα έχει δημιουργηθεί στο λιμάνι υποδομή για την πρόσδεση κρουαζιεροπλοίων.

Επιπλεον γραφτηκε σε αλλα ΜΜΕ πως ο νομαρχης το εχει βαλει σκοπο να γινει το καινουργιο λιμανι στο Κονταρι,γιαυτο κ κινει τις διαδικασιες ωστε να επιτραπει η ριψη μπαζων στην περιοχη,ωστε να αρχισει σιγα σιγα η πρωτη φαση του εργου.Ειδωμεν:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινωση εξεδωσε η νομαρχια Χιου για το νεο λιμανι http://www.chios.gr/na/121007limani.asp Οπου οταν λεει για εξυγιανση του βυθου,εννοει την ρηψη μπαζων(που αναφερω παραπανω),για να δημιουργηθουν λογικα οι βασεις για τους μελλοντικους ντοκους.Για να δουμε....κατι παει να ξεκινησει τελικα.

Link to comment
Share on other sites

Απο το www.chiostimes.com

ΧΙΟΣ: Εικόνες τριτοκοσμικής χώρας στο λιμάνιι μας. Προσέγγισε σ' αυτό το κρουαζιερόπλιο Orient Queen αλλά λόγω εμποδίου από την παλαιότερη πρόσκρουση του ΘΕΟΦΙΛΟΣ δεν μπόρεσε να δέσει στον προβλήτα.

Ετσι κατέβασε τους επιβάτες του με σωσίβιες λέμβους, δείχνοντας εικόνες ναυαγίου στη στεριά... Εκείνοι δεν έδειξαν δυσαρεστημένοι παρά μόνο όταν αντίκρυσαν όλη την Προκυμαία κλειστή χωρίς ούτε ένα μαγαζί ανοιχτό !

Link to comment
Share on other sites

:confused::confused:....αρκετα παραπλανητικο το συγκεκριμενο αρθρο...,η μαλλον θελει να δημιουργησει εντυπωσεις...

Καταρχην εκει που χτυπησε ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ παλια(1995),ειναι ακριβως ο χωρος που δενουν ολα τα ΕΓ/ΟΓ σημερα...Οποτε η υπαρξη καποιου εμποδιου απ την τοτε προσκρουση,μου φαινεται μαλλον φανταστικη.

Κατα δευτερο λογο,οσα κρουαζιεροπλοια εχουν περασει απ τη Χιο,τουλαχιστον τα μισα κ παραπανω,εμεναν εξω απ το λιμανι κ ο κοσμος μετακινουνταν με τα tender-εστω τις σωστικες λεμβους του cruise ship! Επομενως δεν γινεται πρωτη φορα αυτο;)Τωρα για τον αν η Χιος επρεπε να εχει ντοκο για κρουαζιεροπλοια εν ετοι 2007,αυτο ειναι αλλο θεμα.

Τελος αν οι επιβατες κατεβηκαν στο λιμανι 7-8 τι πρωι,εεε ενταξει,προφανως κ δεν θα ηταν ανοιχτα ολα τα μαγαζια...:P

Link to comment
Share on other sites

Όταν υπάρχουν τέτοια προβλήματα μετά δε μπορεί κανείς να κλαίει και να λέει ότι δεν υπάρχει τουρισμός πώς ο τουρίστας όταν δεί αυτή την εικόνα θα μεταφέρει στη χώρα του καλές εντυπώσεις ώστε να επισκεφτούν το νησί και άλλοι.

Βέβαια υπάρχει και η άποψη ότι κάποια νησιά δεν θέλουν το τουρισμό γιατί έχουν αλλές πηγές ανόδου της οικονομίας τους αυτό είναι σεβαστό αλλά γενικότερα σε ένα όμορφο νησί όπως η Χίος είναι κρίμα να υπάρχει τόσα χρόνια το πρόβλημα με το λιμάνι απο ότι ξέρω υπάρχουν και κονδύλια απο την ευρωπαική ένωση για τέτοιου είδους έργα γιατί κανείς μέχρι τώρα δεν έχει αναλάβει μια δράση και όλο ακούμε για σχέδια επι χάρτου που ποτέ δεν ξεκινάει η υλοποίηση τους?

Link to comment
Share on other sites

Μα Στεφανε,δεν νομιζω να υπαρχει κανεις σε νησι,που να μην θελει να ερχονται τα κρουαζιεοπλοια....Οσο πλουσιο να ειναι το νησι,εχει την ευκαιρια να πλουτισει ακομα περισσοτερο κ να διαδοθει ανα τον κοσμο για τις ομορφιες του...

Πιστεψε με,στην Χιο τα θελουμε κ τα παραθελουμε,απλα δεν εχουν κανει απολυτως τιποτα για να δημιουργησουν τις καταλληλες υποδομες.Φαντασου μονο,οτι δεν εχουμε ενα αξιοπρεπες κ ασφαλες λιμανι τοσα χρονια,για να δενουν τα πλοια της γραμμης....

Αυτη ειναι η Ελλαδα κ οσα κονδυλια να της δινει η Ευρωπαικη ενωση,θα υπαρχουν παντα ορισμενοι Ελληνες που θα τα 'αξιοποιουν' καταλληλα...

Η υπαρχει κ αλλη πλευρα,να γινεται ενα πολυ καλο λιμανι στα Μεστα(απο πορους της Ε.Ε)κ να θελουν να κανουν κ αλλο λιμανι κοντα στην πολη,χωρις ομως να εχουν εξασφαλισει τους πορους...Μια στοιχειωδης οργανωση-πλανο για την αξιοποιηση του πρωτου επρεπε να υπαρχει.

Link to comment
Share on other sites

:eek::eek: Ειναι δυνατον να εχει 'ξεχαστει' μεσα στο λιμανι(ακριβως εκει που δενουν ολα τα επιβατηγα)μπλοκι απ την εποχη της τρακας του ΘΕΟΦΙΛΟΥ.....:mad:Τελικα η εφημεριδα ειχε δικιο για το συγκεκριμενο εμποδιο http://www.alithia.gr/newspaper/2007/15102007/15102007,22584.html

Τωρα γιατι το βαπορι εδεσε ετσι(στον αερα) κ οχι καθετα,δηλαδη απ το λιμεναρχειο μεχρι εκει που φαινεται στις φωτο,δεν μπορω να καταλαβω..Παντως αναδεικνυεται η ανοργανωσια σε ολο της το μεγαλειο...:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...