Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

το λισσος έσπασε το μύθο που είχαν πλάσει στο β.α αιγαίο ότι πλοίο πάνω από 140 μέτρα δεν μπορούσε να μπει εύκολα στη χίο σε καθημερινή βάση!!

το θεσσαλονικη στα 158μετρα εμπαινε καιρο πριν φτασει το λισσος.επισης το azamara quest στα 181μετρα επιασε για πρωτη φορα στο λιμανι,τον ιουνιο του 2008.τελος το blue star 1,χρονια πριν,ειχε δεσει κανονικα στο λιμανι αλλα λογω των βυθισματων δεν εμεινε σε μονιμα δρομολογια.

το κρητη ιι και η αριαδνη ειναι τα μεγαλυτερα που εχουν μπει στον λιμανι αλλα στην ουσια τα ειδαμε επειδη ειχε γινει εκβαθυνση λογω των αζαμαρα.

υγ.πολλες φορες το εχουμε πει σε αυτο το θεμα,οτι το λιμανι της χιου ειχε(εχει ακομα το νοτιο μερος)προβλημα με τα βυθισματα,οχι με το μηκος των πλοιων.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 242
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...
Το καλο στην ιστορια ειναι οτι το λιμανι το εχουν ξεχασει αυτοι που πρεπει(αυτοι που δινουν τα λεφτα δηλαδη)

Και επισημα πλεον το νεο λιμανι δεν ειναι ωριμο για χρηματοδοτηση.Για την ιστορια γινονται(Λαγκαδα) και θα γινουν(Λημνια Βολισσος)αλλα λιμενικα εργα στο νησι.

Link to comment
Share on other sites

Με την ευκαιρία του έργου στα Λημνιά (Βολισσός) να ξαναπούμε ότι ίσως να είναι το ιδανικό λιμανάκι σύνδεσης με τα Ψαρά. Λιγότερο από μια ώρα μακρυά από τα Ψαρά και μόλις 40 χλμ (άλλη μια ώρα) από την πόλη της Χίου. Καμμιά σχέση με το δρομολόγιο τεσσάρων ωρών (και σε δύσκολη θάλασσα) που συνδέει Χίο με Ψαρά σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Την εκθεση της ΠΕΠΕΝ με τις βελτιωσεις που πρεπει να γινουν στα ελληνικα λιμανια δημοσιευει το protothema.

37. ΧΙΟΣ

Εκβάθυνση της λιμενολεκάνης στα 10 μ. Προσκρουστήρες-ενίσχυση φωτοβολίας ερυθρού φανού. Το ΜΠΟΥΡΤΖΙ να φωταγωγηθεί. Δίπλα στις δέστρες σταθμεύουν αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να γίνονται συχνά ζημιές. Να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για την ταυτόχρονη εξυπηρέτηση τουλάχιστον δύο πλοίων

Για το Μπουρτζι ηθελα να σχολιασω βασικα,οτι ειναι ηδη φωταγωγημενο,οχι μονο απο το μπαρακι που εχει αλλα κι απο ενα ψηλο κοκκινο φαναρι(φανταζομαι οτι το εχουν βαλει για τα πλοια και οχι για τα αεροπλανα :D).

Επισης το λιμανι μας ηδη εξυπηρετει 2 πλοια στις αντιστοιχες δυο θεσεις προσδεσης για ferries οποτε δεν καταλαβαινω τις αλλες προυποθεσεις πρεπει να δημιουργηθουν :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Το λιμανι παλι θελει εκβαθυνση :ph34r: και ειναι ευκαιρια για να τσακωθουν ολοι με ολους :DB).Γυρω απο το Μπουρτζι παντως δεν εχει μονο λασπη,εχει και κατι βραχια/μπλοκια(στην νοτια πλευρα,εκει που περναει το πλοιο παραλληλα με το καφε)που καλο θα ηταν να απομακρυνθουν καποια στιγμη :wub:.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Τη γνωστή καφετέρια στην είσοδο του λιμανιού τη γνωρίζετε. Επ'ευκαιρία της λήξης μίσθωσης, η Κτηματική υπηρεσία ζητά το κτήριο να επανέλθει στα χέρια της και να χρησιμοποιηθεί για να στεγάσει τις υπηρεσίες της, ώστε να μην νοικιάζει άλλο χώρο. Shipfriends και οι υπάλληλοι της ΚΕΔ. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλώς ήλθατε στην Ευρώπη...

 

Να σκεφτείτε ότι στέλνουμε επιτροπές να διαφημίσουν τον τόπο μας, και υποδεχόμαστε με τέτοιο τρόπο τους τουρίστες. 

 

 
Κάποια στιγμή θα γίνονταν κι’ αυτό, οι Τούρκοι αφού μάζεψαν το καλοκαίρι τον ήλιο της ζωής τους τώρα ήρθε η ώρα να μαζέψουν και τη βροχή με το τουλούμι αφού έχουν την περίεργη επιμονή και υπομονή να επισκέπτονται μια χώρα, με άχρηστο κρατικό και λοιπό μηχανισμό, που κάνει ότι μπορεί για να τους διώξει, αφού σε τελική ανάλυση λεφτά υπάρχουν… ειδικά για τα νησιά μας. Ετσι σήμερα το πρωϊ σημειώθηκαν σκηνές ροκ στο τελωνείο, σκηνές ρεζιλέματος της χώρας μας και της τοπικής μας υποδομής, αφού λόγω των κακών καιρικών συνθηκών, οι 800 και πάνω τουρίστες, που ξέραμε ότι περιμέναμε, όπως ξέραμε και τον κακό καιρό, όχι τον δικό μας… περίμεναν στην κυριολεξία μέσα στην μπόρα για έλεγχο διαβατηρίων !

Και επειδή εδώ είναι Ελλάδα από πάσης απόψεως και κάποιοι θα ρίξουν τις ευθύνες το Θεό, ότι Θεό κι’ πιστεύουν ας απαντήσουν ειλικρινά στο εξής ερώτημα: Oι Ελληνες τουρίστες στο Τελωνείο του Τσεσμέ, υπήρχε περίπτωση να δεχθούν ΜΙΑ σταγόνα βροχή;

Πηγή (+φωτό) : alithia.gr

 

 

Toyrkoi%20loytsa.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Πριν από κάνα μήνα, η λιμενική επιτροπή πήρε απόφαση τα χύδην φορτία να ξεφορτώνονται στα Μεστά, και να απαγορευτεί σε τσιμεντάδικα και μότορσιπ με αδρανή κλπ υλικά να ξεφορτώνουν στην πόλη. Ενώ τότε ο λιμενάρχης διαβεβαίωνε ότι είναι το τελευταίο τσιμεντάδικο που ήρθε στα τέλη Αυγούστου, το ίδιο (sirios cement iii ) ξανάρθε σήμερα, επειδή λέει υπάρχει προσφυγή κατά της απόφασης από κάποιες εταιρείες. Φανταστείτε να τους πούμε ότι θέλουμε να μετακομίσει και το επιβατηγό λιμάνι στα Μεστά... 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

H attica έστειλε έγγραφο στο λιμενικό ταμείο και ζητά την επισκευή της ράμπας και την εκβάθυνση του λιμανιού. Για τη ράμπα είχε βγει μια είδηση ότι θα επισκευαστεί από το Μάρτη, αλλά ακόμα δεν έχει γίνει κάτι. Συνεπώς blue star 1 yok για φέτος;

 

Πλοία και δικαιολογημένα ζητάμε, λιμάνι έχομε; Με αυτό το ερώτημα σήμερα πρωτοσέλιδα, η εφημερίδα ΑΛΗΘΕΙΑ αποκαλύπτει έγγραφο της Attica Group, στο οποίο επισημαίνεται στο Λιμενικό Ταμείο, ότι άμεσα χρειάζεται επισκευή στην ράμπα, που πέφτει ο καταπέλτης των πλοίων γιατί με τη φθορά, που έχει υποστεί, κινδυνεύουν οχήματα και επιβάτες, ενώ θέτει άμεσο θέμα καθαρισμού και εκβάθυνσης του λιμανιού, καθώς εμποδίζονται οι ελιγμοί πρόσδεσης, ενώ τα λύματα που σηκώνονται απ' τις προπέλες φράζουν τα φίλτρα των μηχανών των πλοίων.

alithia.gr

 

Link to comment
Share on other sites

Η πλήρης επιστολή που δημοσιεύει ο πολίτης καταλήγει στο ότι οι προτάσεις που κάνει η attica θα συμβάλλουν στην ασφαλέστερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πλοίων, επιβατών και οχημάτων, ενώ θα βοηθήσουν στις αφίξεις πλοίων μεγαλύτερων βυθισμάτων.

 

Στα αιτήματα απάντησε άμεσα ο νέος πρόεδρος του ΛΤ, λέγοντας ότι ψάχνουν χρήματα για την εκβάθυνση, ενώ η ράμπα έχει κολλήσει στην κολλημένη (επί 3 χρόνια) μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του λιμανιού.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μπορεί να μην λύθηκαν ακόμα τα προβλήματα του λιμανιού, δρομολογήθηκαν όμως κάποιες λύσεις, όπως αυτή της αφσίρεσης της λάσπης από το βυθό.

Με τη ράμπα και τους καταπέλτες να δούμε τι θα γίνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Τις επόμενες ημέρες είναι να ξεκινήσει η επισκευή της ράμπας στο λιμάνι, και η αντιμετώπιση των υποσκαφών. Γι'αυτό το λόγο τα πλοία θα δένουν στη δεύτερη θέση (κάτι που ήδη κάνουν αρκετά πλοία, μιας και γλυτώνουν χρόνο). Ελπίζουμε ότι το αργότερο μέχρι το Πάσχα θα είναι έτοιμο το έργο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η επισκευή έχει ήδη ξεκινήσει εδώ και μέρες με την καθαίρεση της παλιάς ράμπας. Η αρχαιολογία βέβαια έχει αντίθετη άποψη για τις εργασίες, μιας και οι αρχαιότητες πρέπει να προστατεύονται :D .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παραδόθηκε προς χρήση η νέα ράμπα στη γωνία του λιμανιού στη Χίο, που κόστισε 88.000 ευρώ. Από μια δυο φορτώσεις που έχω δει, νομίζω ότι είναι λίγο πιο ψηλή απ'όσο χρειάζονταν. Για παράδειγμα, το Αριάδνη χρησιμοποιεί και πάλι τα λάστιχα κάτω από τον καταπέλτη, αλλά τώρα διακρίνεται και ένα καρούμπαλο που πρέπει να περάσουν τα φορτηγά, μιας και μετά την ανηφόρα που κάνει μέχρι τη μέση η ράμπα, μετά υπάρχει κατηφόρα προς τη θάλασσα, και μοιραία ο καταπέλτης σ'αυτό το σημείο είναι πιο χαμηλά. Να μην αναφέρω την κλίση που παίρνουν τα φορτηγά ερχόμενα από το χώρο αναμονής πριν πάρουν τη στροφή για το γκαράζ του πλοιου, απλά φοβήσιμη. Πάντως πλεον έχει γίνει και της μόδας η δεύτερη θέση πρόσδεσης, ειδικά για όσα πλοία έχουν άμεση αφιξο-αναχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μετά τα γεγονότα στο λιμάνι, έχει περιφραχθεί με κοτετσόσυρμα και το κομμάτι με τα κινητά κιγκλιδώματα μπροστά στη ράμπα, το στέγαστρο από την εσωτερική του πλευρά, και στα πλάγια μέχρι την πρώτη μπίντα. Μαγεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Νέο masterplan για το λιμάνι της Χίου.

Το ρεζουμέ:

α. Φτιάχνουμε μια νέα Ραφήνα (και Τήνο και Μύκονο) με τον εξοβελισμό της ακτοπλοϊας εκτός κεντρικού λιμένα, σε σημείο τελείως απροστάτευτο από αέρηδες.

β. Μικραίνουμε το ωφέλιμο του λιμανιού με την διαπλάτυνση της προβλήτας.

 

Δεν θα τα σχολιάσω, υποθέτω όμως ότι η μελετητική" ομάδα δεν έχει, τουλάχιστον, ενημερώσει ή ζητήσει την άποψη πλοίαρχων.

 

Εδώ η σχετική δημοσίευση.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

On 5/11/2016 at 2:08 PM, enas chiotis said:

-Ο καταπέλτης στη Χίο είναι αρκετά ανηφορικός και τα φορτηγά ψιλοζορίζονται ν'ανέβουν. Δε γνωρίζω τι θα γίνει αν προχωρήσει η καθαίρεση της ράμπας που συζητιέται.

Το θέμα με το καταπέλτη στο λιμάνι της Χίου είναι όντως θέμα αλλά όπως έχουν φτιάξει τη ράμπα βολεύονται μόνο το Νήσος Μύκονος και το Blue Star 1!! Και από τη στιγμή που έχουν κλείσει το χώρο μπροστά από τη θέση που δένουν τα πλοία, τα φορτηγά δεν γυρνάνε αλλά μπαίνουν με τη μούρη μέσα, άρα καταπονούνται τα ημιαξόνια τους γιατί παίρνουν τη στροφή και ανεβαίνουν στο καταπέλτη ταυτόχρονα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εκτός από τις τρεις προτάσεις που περιλαμβάνονται στο masterplan για το λιμάνι, και προβλέπουν την κατασκευή ράμπας που θα κοιτά προς τα ανατολικά, υπάρχει και η τέταρτη που προβλέπει τη δημιουργία δοντιών στο ίδιο σημείο, με τα πλοία να βλέπουν βορειοανατολικα. Σαν αποτέλεσμα θα έχουμε πχ το Αριάδνη των 200 μέτρων να πλαγιοδετεί το μισό, και η πλώρη να στέκεται στο βοριά με τις άγκυρες. Μαγεία.

15590108_1867909966779525_77867599858442

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το κρηπίδωμα της καινούργιας ράμπας του λιμανιού της Χίου με τη γειτονική περιοχή έχει πάρει την άγουσα για τη θάλασσα, σύμφωνα με τον Πολίτη, οπότε το Λιμενικό ταμείο αποφάσισε το κλείσιμο της γωνιακής θέσης. Από Δευτέρα χρήση μόνο της μεσαίας θέσης πρόσδεσης και βλέπουμε για άμεση επισκευή.

 

dsc_2480.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...