Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

.
Ενός κακού, μύρια έπονται….

Εφημερίδα Chiosnews
Τε 16/3/2005

Ο γερανός σήκωσε και τη μπίντα!

Σημαντικές είναι οι ζημιές σημειώθηκαν στο λιμάνι το βράδυ της Κυριακής, όπου έσπασε και μια μπίντα, από την πίεση που ασκήθηκε από τον κάβο που κρατούσε τον υπερμεγέθη γερανό ο οποίος έφθασε στο λιμάνι μας για να πάρει μέρος στην αποκόλληση του Ο/Γ-Φ/Γ πλοίου ΑΡΙΩΝ.
Μάλιστα όπως μας δήλωσε ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σταμάτης Κάρμαντζης ζητήθηκε μέσω της νομίμου οδού η καταβολή εγγυητικής επιστολής από την πλευρά της εταιρείας διαχείρισης αφού οι ζημιές μετά από ένα πρόχειρο υπολογισμό φθάνουν τις 11.000 ΕΥΡΩ.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την πλευρά της εταιρείας που διαχειρίζεται το γερανό θεωρείται ότι αιτία των ζημιών είναι ο κυματισμός που προκάλεσε το πλοίο της ΝΕΛ που μπήκε στο λιμάνι.
Ζημιές εξάλλου προκλήθηκαν και από τις φορτηγίδες που πήραν μέρος στην αποκόλληση του Φ/Γ ELANTA στα κρηπιδώματα κατά τις ημέρες παραμονής τους στο λιμάνι μας.

http://www.chiosnews.com/cn15320051131280.asp

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

μα ειναι μπιντα αυτη;;; :)

ενα παλουκι σιδερενιο χωμενο 20 ποντους στο τσιμεντο;;;:)

και λιγα που επαθε. σιγα μη τους δωσει και €10.000,00.:)

10.000 δραχμες και πολλες ειναι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aυτές οι μπίντες στο λιμάνι της Χιου είναι εκ κατασκευής του λιμένος τον προηγούμενο αίωνα και δεν εννοώ τον 20ο.

Δεν νομίζω ότι η αντοχή τους έχει να ζηλέψει τίποτα απο τις"καινούργιες"..

Δινουν "τύπο" στο λιμάνι και θεωρούνται διατηρητέες και κλασικές και δεν συναντώνται σε πολλά μέρη ή και καθόλου.

Απλά έσπασε το τσιμέντο από το τράβηγμα απο έναν γερανό Τέρας.

Μήπως δεν το έχω δει τόσες φορές στον Πείραια να συμβαίνει..

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

Και ένα παλαιότερο, αλλά χαρακτηριστικό του λιμανιού της Χίου.

Εφημερίδα Chiosnews

Πα 5/11/2004

Κυκλοφοριακό στη... λιμενολεκάνη λόγω απαγορευτικού

Ξημερώματα Πέμπτης και λόγω απαγορευτικού στο λιμάνι της Χίου βρίσκεται το ΘΕΟΦΙΛΟΣ.

Στις 3.45 καταφθάνουν το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και το πλοίο ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ, τύπου ro-ro. Με ισχυρούς ανέμους να ταλαιπωρούν τα πλοία το Λιμεναρχείο αποφασίζει να δράσει άμεσα ώστε να λύσει το κυκλοφοριακό.

Ζητείται το πλήρωμα του ΠΑΝΑΓΙΑ ΨΑΡΙΑΝΗ να κατέβει στο λιμάνι και να μεταφέρουν το σκάφος βόρεια κοντά στο Λιμεναρχείο.

Στη συνέχεια δίνεται εντολή στο ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ να εισέλθει για να ξεφορτώσει, ενώ σε ετοιμότητα για βοήθεια είναι και το ρυμουλκό που έχει έδρα το λιμάνι της Χίου.

Μετά από 1,5 ώρα περίπου το φορτηγό πλοίο αναχωρεί (δεν ισχύει στα πλοία αυτά το απαγορευτικό) και μπαίνει στο λιμάνι το ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Ταλαιπωρήθηκαν βέβαια αρκετά οι επιβάτες αλλά όλα πήγαν καλά.

Πέρα από τον άψογο συντονισμό του Λιμεναρχείου, το συμπέρασμα είναι ότι... για τα δύσκολα χρειαζόμαστε νέο λιμάνι!

http://www.chiosnews.com/cn51120041227330.asp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από την τοπική εφημερίδα ΑΛΗΘΕΙΑ:

Για άλλη μια φορά φαίνεται πόσο πρόχειρα σχεδιάζουμε σ’ αυτό τον τόπο αφού μετά από πολύμηνη ταλαιπωρία άνοιξε η νέα αίθουσα επιβατών εξωτερικού δίπλα στην ιχθυόσκαλα, αλλά τώρα ανακαλύφθηκε ότι τα πλοία απ’ την Tουρκία δεν θα μπορούν να δέσουν με νοτιά, πράγμα που στην ουσία καθιστά την αίθουσα μερικά άχρηστη.

Προχθές μπήκε στη νέα αίθουσα εξωτερικού το Tελωνείο και από ό,τι έδειξε η AΛHΘEIA T.V. ο χώρος θέλει επισκευή!

Kαι το πιο κορυφαίο;

Tην πρώτη μέρα που τα καραβάκια απ' την Tουρκία θα έδεναν στην ιχθυόσκαλα να αποβιβάσουν τους επισκέπτες απ' τον Tσεσμέ ειδοποιήθηκε το Tελωνείο ότι αυτό δεν είναι εφικτό, επειδή έχει Nοτιά... επειδή ο χώρος δεν είναι ασφαλής όταν μπαίνουν τα πλοία της NEΛ και επειδή δεν υπάρχουν δέστρες!!!

Έτσι αυτή τη φορά οι επισκέπτες αντί να πηγαίνουν με τα πόδια απ' τον «Kάβο» στο Tελωνείο... τώρα θα πηγαίνουν απ' το παλιό Tελωνείο (καφενείο Mανίκα) στο νέο (Iχθυόσκαλα).

Kατά τα άλλα, καταλήγει η εφημερίδα AΛHΘEIA, είμαστε όλοι καλά και ο Δρομοκαΐτης για πάντα και εσαεί Xιώτης...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι γνωστό ότι θέλουμε τουρισμό αλλά χωρίς να έχουμε τη κατάλληλες λιμενικές υποδομές (όχι μόνο στα νησιά αλλά και στο Πειραιά)!! Και δεν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσέξτε την ουσία.

Βγήκε η προισταμένη του τελωνείου που τόσους μήνες αρνούνταν να μεταστεγάσει τις υπηρεσίες στο νέο κτίριο και είπε πως της είπαν από το λιμεναρχείο ότι με ισχυρούς νοτιάδες ΜΠΟΡΕΙ οι πλοίαρχοι των πλοιαρίων να αρνούνται να προσεγγίσουν στο νέο σημείο.Οι Βοριάδες ή Νοτιάδες φυσούν κάθετα στο πλοίο, αλλά αυτό γινόταν τόσα χρόνια και στην παλιά θέση.

Τα πλοία που μπαίνουν δεν πρέπει να έχουν πρόβλημα, αφού το ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙ έδενε αρκετά χρόνια στο σημείο αυτό όταν περιμέναμε στο λιμάνι μεγάλο πλοίο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα πλοία δεν θα έχουν πρόβλημα εκεί αλλά χρειάζεται κάποια ενίσχυση εξωτερικά του λιμενοβραχίονα γιατί τον χειμώνα η θάλασσα θα βρέχει όλους όσους έρχονται από Τουρκία

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταλαιπωρία στη Χίο

3/8/2005

Εξαιρετικά μικρό αποδείχθηκε χθες Τρίτη τα ξημερώματα το λιμάνι της Χίου για την εξυπηρέτηση των πλοίων της ακτοπλοΐας. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Αιγαιακού Πρακτορείου Ειδήσεων στις 3 τα ξημερώματα στο λιμάνι είχαν δέσει το πλοίο «Ταξιάρχης» και το πλοίο «Παναγία Κρημνιώτισσα». Έξω από το λιμάνι βρισκόταν το «Βιτσέντζος Κορνάρος» που περίμενε να αδειάσει μια θέση, για να μπει στο λιμάνι. Κάποια στιγμή το «Ταξιάρχης» απέπλευσε και το «Βιτσέντζος Κορνάρος» προσπάθησε να μπει στο λιμάνι. Όμως το πλοίο διατάχθηκε να παραμείνει αρόδο, δηλαδή σε αναμονή έξω από το λιμάνι, προκειμένου να εξυπηρετηθεί το «Θεόφιλος» που βρισκόταν καθ’ οδόν από τον Πειραιά προς τη Χίο. Ωστόσο το Θεόφιλος ακόμη δεν είχε προσεγγίσει το λιμάνι. Έτσι οι επιβάτες του «Βιτσέντζος Κορνάρος» ταλαιπωρήθηκαν για δύο ολόκληρες ώρες, περιμένοντας έξω από το λιμάνι της Χίου.

Το μικρό μέγεθος του λιμανιού της Χίου, αλλά και το μικρό βάθος του είναι οι αιτίες πολλών προβλημάτων για τα πλοία της γραμμής. Το χειμώνα, όταν επικρατούν ισχυροί νοτιάδες, τα πλοία δεν μπορούν να δέσουν στο λιμάνι και πολλές φορές τρακάρουν στην προβλήτα. Πριν μερικά χρόνια η εταιρεία Blue Star πραγματοποίησε δοκιμαστικά ταξίδια προς τα λιμάνια της Χίου και της Μυτιλήνης, καθώς επιθυμούσε να φέρει στο Βόρειο Αιγαίο ένα από τα υπερσύγχρονα πλοία της. Ο σχεδιασμός αυτός ματαιώθηκε, όταν διαπιστώθηκε ότι ο πυθμένας του λιμανιού της Χίου είναι μικρός για τόσο μεγάλα πλοία.

Η κακή κατάσταση του λιμανιού αυτού ταλαιπωρεί τόσο τους κατοίκους της Χίου, όσο και τους κατοίκους της Λέσβου, που χρησιμοποιούν τα πλοία της γραμμής Χίου - Πειραιά.

www.emprosnet.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.chiosnews.com/cn2582005127480.asp

Με 40 λεπτά καθυστέρηση έγινε η αποβίβαση των επιβατών του πλοίου "ΘΕΟΦΙΛΟΣ" τα ξημερώματα της περασμένης Τρίτης. Αιτία αυτή τη φορά όχι κάποια... βλάβη αλλά η παραμονή στην αποβάθρα του Ο/Γ-Φ/Γ πλοίου "ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΑ", λόγω της καθυστέρησης στην εκφόρτωση των φορτηγών.

Έτσι αν και το "ΘΕΟΦΙΛΟΣ" ήταν νωρίτερα της 4ης πρωινής, προβλεπόμενη ώρα προσέγγισης, εντούτοις η αποβίβαση άρχισε στις 4.50 π.μ..

Το θέμα πήρε διαστάσεις με αξιωματικό του "ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΑ" να διαμαρτύρεται έντονα για τη στάση ορισμένων μεταφορικών εταιρειών που αν και διαθέτουν πολλά φορτηγά εντούτοις στέλνουν μόλις 1 οδηγό για να προχωρήσει στη διαδικασία της εκφόρτωσης.

Μάλιστα το πρωί της Τρίτης ο Λιμενάρχης Χίου Μιχάλης Παριάρος κάλεσε τους εκπροσώπους όλων των μεταφορικών εταιρειών του νησιού και τους έκανε αυστηρές συστάσεις για το απαράδεκτο αυτό γεγονός.

"Υπήρξε μεταφορική εταιρεία που αν και είχε 6 φορτηγά στο πλοίο, εντούτοις έστειλε ένα μόλις οδηγό με αποτέλεσμα την απαράδεκτη καθυστέρηση στον απόπλου του "ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΑ" και τελικό αποδέκτη της ταλαιπωρίας τους επιβάτες στο "ΘΕΟΦΙΛΟΣ", μας είπε ο κ. Παριάρος.

Οι εκπρόσωποι των μεταφορικών εταιρειών έδειξαν να κατανοούν το πρόβλημα. Αν όμως δεν επιδείξουν διάθεση για επίλυση τότε το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χίου είναι αποφασισμένο να δίνει προτεραιότητα στον κατάπλου των επιβατηγών πλοίων ώστε να μην περιμένουν στα ανοικτά πότε θα αδειάσει το λιμάνι.

Το πρόβλημα πάντως που δημιουργήθηκε δείχνει από τη μια πλευρά πως δεν είναι δυνατόν να δημιουργούμε μόνοι μας προβλήματα στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες και στους επιβάτες και από την άλλη τη μεγάλη ανάγκη που έχει η Χίος για νέο λιμάνι, με κατάλληλες χερσαίες εγκαταστάσεις που θα επιτρέπουν την εξυπηρέτηση πλέον του ενός σκάφους.

ΠΗΓΗ: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην Χίο αφού έλυσαν όλα τα, σχετικά με το λιμάνι, προβλήματα, προέκυψε νέον, μείζον και απρόβλεπτον!

Η αντίθεση μεταξύ Αρχαιολογικής Υπηρεσίας και Λιμενικού Ταμείου για την μορφή που θα έχει το νέο στέγαστρο για τους επιβάτες.

Διαβάστε το σχετικό άρθρο, από την εφημερίδα της Χίου "ΠΟΛΙΤΗΣ"(29/8/2005), εδώ

Σκεφτείτε τι έχει να γίνει όταν (και εάν ) θα ξεκινήσει το νέο λιμάνι!

Εδώ ούτε για ένα κιόσκι δεν μπορούν να συμφωνήσουν, σε ολόκληρο λιμάνι θα τα βρούνε!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από την Αλήθεια http://www.alithia.gr/newspaper/2005/23112005/23112005,13125.html

Yγραέριο στο λιμάνι!

Mε διάφορες δικαιολογίες, κυρίως προβλημάτων στο λιμάνι των Mεστών, ξεφορτώνονται στο λιμάνι της Xίου εύφλεκτα υλικά, φιάλες υγραερίου κ.α.!

Σε επικοινωνία μας με το Λιμενάρχη ο ίδιος δήλωσε ότι θα μεταβεί άμεσα στα Mεστά να διαπιστώσει αν το λιμάνι είναι ακατάλληλο για πρόσδεση πλοίων. Aν τούτο δε συμβαίνει, ο Λιμενάρχης Σταύρος Mιχαηλίδης θα δώσει εντολή να σταματήσει αμέσως αυτό που παρανόμως γίνεται στο κεντρικό λιμάνι.

Ευκαιρία να διώξουμε το Κρημνιώτισσα και από το λιμάνι της Χίου?

Share this post


Link to post
Share on other sites

άλλο ένα παράδειγμα του πολύ κακού λιμανιού που έχει η Χίος...

Μόλις είχε φτάσει το Θεόφιλος στο λιμάνι και έδενε. Έτυχε να περνάω με το μηχανάκι και 2 μέτρα πιο μπροστά μου υπήρχε ένα άλλο. Ένας ναύτης από το Θεόφιλο πετάει το σχοινί (αυτό το μικρό με την μπάλα στο τέλος - δεν ξέρω πως το λένε) και αυτό πετάγετε μέσα στο δρόμο και μάλιστα περνάει 1 μέτρο μπροστά από το κεφάλι του καημένου αναβάτη. Περιττό να σας πω πως εγώ που ήμουν και πιο πίσω φοβήθηκα καθώς δεν είναι και λίγο να σου έρθει στο κεφάλι από τέτοιο ύψος.... Αμέσως ήρθε ένας λιμένικος ο οποίος τα έψαλε στον ναύτη...

Σαφώς και φταίει και ο ναύτης αλλά όποιο πλοίο δένει, απέχει την super απόσταση των 2 μέτρων από κεντρικότατο δρόμο. Και όταν έρχετε πλοίο γίνετε πραγματικά χαμός με αυτοκίνητα και νταλίκες να περνάνε δίπλα από κόσμο, ταξί να σταματάνε μέσα στο δρόμο καθώς δεν υπάρχει άλλο μέρος να σταματήσουν, κόσμος μέσα στο δρόμο καθώς δεν χωράει στον "τεράστιο" χώρο αναμονής. Γενικά να υπάρχει ένα κυκλοφοριακό αλλαλούμ. Ιδιαίτερα το καλοκαίρι γίνετε πραγματικά το απόλυτο χάος...

Share this post


Link to post
Share on other sites
πετάει το σχοινί (αυτό το μικρό με την μπάλα στο τέλος - δεν ξέρω πως το λένε)

Βιλαϊ λεγεται,πολυ πιθανο να προερχεται απο παραφραση του heaving line.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φυσικά και δεν λύνοντε ΝΗΡΕΑ...

Αλλά στο Λ.Σ. υπάρχει ολόκληρο τμήμα τροχαίας πλεον. Αυτοί δεν πρέπει να κάνουν κάτι?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Έχει επισημανθεί πολλές φορές μέχρι σήμερα ότι η εικόνα και οι δυνατότητες του κεντρικού λιμένα είναι περιορισμένες. Μέχρι να γίνει το νέο λιμάνι, τα προβλήματα που θα παρουσιάζονται θα φέρνουν την πολιτεία και την τοπική κοινωνία προ των ευθυνών τους. Την Παρασκευή τα ξημερώματα, τα ιστιοπλοϊκά σκάφη του ράλι Αιγαίου, κινδύνευσαν και εκείνα και οι επιβαίνοντες σ’ αυτά από την καθυστέρηση αναχώρησης τους από το λιμάνι μας, την ώρα που προσέγγιζε σ’ αυτό το «Νήσος Μύκονος». Οι παρόντες παρουσιάζουν έντρομοι τις σκηνές.

ελπίζουμε κάποιοι να μεριμνείσουν ώστε να μην αναπληρώνοντε οι καθυστερήσεις του Ν.Μύκονος μέσα στο λιμάνι της Χίου...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή, το λιμάνι της Χίου φταίει που τα σκάφη του Ράλι Αιγαίου μετακινήθηκαν την ώρα που έμπεινε το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ?

Το λιμεναρχείο που ήταν?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ σωστά, ρωτάς το λιμεναρχείο Χίου και το πλωτό του τί έκαναν για να προστατεύσουν αφενός τα ιστιοπλοικά του Ράλι Αιγαίου που ξεμπουκάρισαν εντελώς ξαφνικά στη ρότα του εισερχόμενου Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ?

Μάλλον θα κοιμόταν...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάγκες, δεν είπα εγώ πουθενά ότι φταίει το λιμάνι της Χίου! Απλά το έβαλα εδώ γιατί ήταν ένα περιστατικό γενικό, που συνέβει στο λιμάνι.

Τα ιστιοπλοικά αυτή την στιμή ξεκινούσαν. Δεν ήταν σε καμία περίπτωση στην ρότα του Ν. Μύκονος. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από τα απόνερα του Μύκονος. Εγώ για ακόμη μια φορά ήθελα να κάνω την νίξη πως δεν είναι δυνατόν το Ν. Μύκονος να περνάει με 16 ΜΑΩ (μετρημένα) τα φανάρια! Δλδ έλεος! Εντάξει, το ξέρω ότι έχει ιδιαίτερα πιεσμένα ωράρια τώρα που έχει αρκετή κίνηση, ότι είναι τρομερά ευέλικτα και σταματάει σαν αυτοκινήτο, αλλά ας χάσει και 1-2 λεπτά. Ως για το λιμεναρχείο, είχε πάει γνωστός ώστε να κάνει τα παραπανά του παλαιότερα. Την απάντηση του λιμεναρχείου δεν θα την πω δημόσια, γιατί θα φάμε μήνυση...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eπιστολή του Νομάρχη στα υπουργεία Ε.Ναυτιλίας, Αιγαίου, κλπ. με αφορμή και το πρόσφατο γεγονός με τα ιστιοπλοικά εντός του Λιμανιού.

Εγώ πάλι θα πω ότι τα ιστιοπλοικά θα έπρεπε να πάνε σε κάποια μαρίνα, και όχι ("να φύγουν τα ήμερα") τα καράβια από το λιμάνι.

Το λιμάνι με συγκεκριμένα έργα εκβάθυνσης και διαρύθμισης της κυκλοφορίας των οχημάτων πιστεύω ότι μπορεί να καλυψει τις ανάγκες και τα μελοντικά χρόνια χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

Αφηστε που αν φύγει εκτός πόλης τότε κάποιοι(ταξιτζήδες, κλπ.) θα πλουτίσουν, αφού χωρίς μεταφορικό μέσον θα είναι αδύνατη η πρόσβαση στην ενδυκνείμενη περιοχή για όσους δεν ταξιδεύουν με τα όχημα τους.

Θεωρώ απαράδεκτο να σε υποχρεώνουν να πληρώσεις ή να σε μεταφέρει κάποιος γνωστός σου για να πας στο πλοίο, αν σκεφτείς ότι μέχρι και μεγάλα νησιωτικά λιμάνια της χώρας όπως της Ρόδου και του Ηρακλείου ουσιαστικά είναι εντός της πόλεως.

Μήπως όμως το θέμα ανακινήτε έτσι κι αλλίως, λόγω και των επικείμενων εκλογών της τοπική αυτοδιοίκησης?

Είδωμεν..

http://www.chiosnews.com/cn26720061117100.asp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθόλη την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου έβλεπα όσο μπορούσα διάφορες συνεντεύξεις υποψηφίων δημάρχων και νομαρχών (ε, να μην λέει και μόνο ο proud νέα ;) ). Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω τίποτα. Δεν ξέρω αν το είπαν κάπου άλλα τουλάχιστον κανένας δεν το τόνισε.

Συνεπώς αγαπητοί υποψήφιοι για κανέναν σας δεν υπάρχει πρόβλημα στο "λιμάνι" της Χίου? Ενδιαφέρθηκε κάποιος από εσάς να κατέβει χτες στη άφιξη του Μύκονος να δει την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατούσε? Το ποίημα το ξέρουμε, για όλα τα παθήματα αυτού του νησιού φταίει η ακτοπλοία. Το γεγονός ότι δεν υπάρχουν οι βασικότατες υποδομές δεν σας απασχολεί. Το γεγονός ότι το μποτιλιάρισμα ξεκινούσε από το πλοίο και έφτανε μέχρι το βουνάκι δεν σας απασχολεί. Το γεγονός ότι υπήρχαν καμία 50αρια διπλοπαρκαρισμένα και από την άλλη 4 λιμενικοί και 1 τροχονόμος για 1600 άτομα σας είναι αδιάφορο και αυτό.

Αλλά να μου πεις τι κατηγορώ και τους υποψήφιους? Αν ο άλλος διπλοπαρκάρει, τα πάντα γύρω είναι μπλοκαριμένα και εξελίσετε ο εξής διάλογος...

Κυρία: Καλά δεν βλέπετε ότι κλείνετε όλο το ρεύμα?

Διπλοπαρκατζής (:D ): Ε, αφού πήγες και κόλλησες από πίσω μου!!

....είμαστε άξιοι της μοίρας μας. :mad:

Υ.Γ.1 Πάλι καλά που δεν έγινε το ίδιο και με το Μυτιλήνη. (φυσικά λόγου του κόσμου)

Υ.Γ.2 Αυτά τα ολίγα, live από το Μυτιλήνη για Θεσσαλονίκη :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΕΞ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ <<κουβαλούσε>> την πρωινή καθυστέρηση όταν περίμενε έξω από το λιμάνι της Χίου 1 ώρα μέχρι να ξεφορτώσει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×