Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σωστη η πληροφορια σου Λευτερη. Το Παρος αναχωρει σημερα απο Πειραια ενω το Ναξος ειναι δεμενο με την πλωρη προς τα μεσα στο τριω ντοκ και υπαρχει κοσμος εξω που το περιεργαζεται. Εχει γινει κατι απο τη δεξια μπαντα?

Link to comment
Share on other sites

Από ότι έμαθα η ζημιά ή η βλάβη έγινε στη Σαντορίνη, γι' αυτό το πλοίο ήρθε καθυστερημένο. Έπίσης η σημερινή αναχώρηση του Paros στις 19.30 αντί για την προγραμματισμένη στις 17.30. Το ΥΕΝ που είναι???? Ακούει κανείς ή ασχολούμαστε ακόμα με το Ρομίλντα??????????

Link to comment
Share on other sites

Στα πλαγια του πλοιου γυρω στις 1800 υπηρχε πολυ μεγαλος γερανος και κλαρκ ενω ηταν ανοιχτος και ο μπαρκαριζος. Μηπως τελικα αλλαζε βαρελακια? Παντως γυρω στις 1810 το πλοιο μεθορμισε στα Λεμοναδικα, οπου και βρισκεται μεχρι αυτην την ωρα διπλα-διπλα με το αδερφο του το οποιο φευγει για Συρο αυριο το πρωι.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως πρέπει να αναφέρω εγώ το τι συνέβη.Ας αφήσουμε την εταιρεία να ανακοινώσει τον λόγο της αλλαγής των πλοίων.Αλλωστε αυτοί ξέρουν και καλύτερα αφού είναι από πανω απο το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω μαζι σου Λευτερη, για να δουμε αν θα εχουμε καμια ενημερωση του επιβατικου κοινου πρωτα απο κανενα Υπουργειο και βλεπουμε. Επισης να πουμε οτι συμφωνα με κατοχθονιους τυπους που κινουνται υποπτα στην περιοχη Λεμοναδικα, το Μπλου Σταρ Ναξος μεθορμισε στο ντοκ 3 μετα τις 8 το βραδι και αυτο με τη σειρα του, δενοντας πρωτα με τη δεξια μπαντα και μετα με την αριστερη. Σημερα δε τα ξημερωματα αναμενεται να φυγει για Νεωρειο, μακρια απο τα αδηφαγα ματια των shipfriends. Or so they think... :) Επισης για την ιστορια το Παρος αναχωρησε στις 1945 αποψε.

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορία!!

Το Blue Star Paros ήταν δεμένο στο ντοκ 3 με τη πλώρη μέσα. Και τοποθετούσε τα δεξιό M.E.S.

Το πλήρωμα του Νάξος απλώς ενημέρωνε τους επιβάτες ότι θα ταξιδέψουν με το Πάρος, που θα ερχόταν σε λίγο!! Χωρίς να τους λένε εάν έρχεται από ταξίδι ή τι ώρα αναμένετε να έρθει! Την ίδια στιγμή το πλήρωμα κυρίως του ξενοδοχειακού μάζευε τα πράγματα και έβγαιναν από το πλοίο. Αλλά ούτε οι λιμενικοί δεν έλεγαν τίποτα παραπάνω από το πλήρωμα!! Το μόνο που λέγανε σε επιβάτες είναι πηγαίνετε σε μια καφετερία να πιείτε καφέ!! B)

Ο δύτης κοίταγε τη πρύμη του βαποριού, αλλά δεν έβλεπα να κοίταγε δεξιά ή αριστερά καμία προπέλα. Κυρίως κοίταγε τη πρύμη λίγο κάτω από τον ίσαλο (κάτω από τα λαστιχένιους προσκρουστήρες). Εγώ προσωπικά δε κατάφερα να διακρίνω τίποτα :):D

Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες από το Πάρος που έβαζε το δεξιό MES, αλλά και το δύτη στο Νάξος από εκεί που κατέβηκε αλλά και επί το έργον!!

post-54-128326956351_thumb.jpg

post-54-128326956354_thumb.jpg

post-54-128326956355_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παιδια υπαρχουν δυο γεγονοτα:

1) Το πλοιο εφυγε εσπευσμενα για επισκευη εναντια στον αρχικο προγραμματισμο και

2) Δεν υπαρχει καμια επισημη ενημερωση ουτε απο την εταιρεια, ουτε απο το ΥΕΝ για τους λογους

Απο κει και περα μπορουμε να κανουμε μονο εικασιες σε στιλ "Το Καφενειο των Καραβολατρων" για το τι εχει συμβει, εχοντας προφανως κατακρινει το αδιαμφισβητητο γεγονος οτι αν ειχε γινει κατι αναλογο σε αλλη εταιρεια θα ειχαμε ταρατατζουμ απο διαφορες πλευρες.

Προς Θεου μονο μη φτασουμε ουτε σε κατασταση ραδιο-αρβυλα, αλλα ουτε και να προσπαθησουμε να γινουμε ρεπορτερ-ερευνητης Πριφτης οπως ειπατε και εσεις. Οποιος εχει δει κατι με τα ματακια του, το εγραψε. Απο κει και περα ειναι και αναφαιρετο δικαιωμα οποιουδηποτε να σιωπα για τους οποιουσδηποτε λογους. Για να λεμε και του στραβου το δικιο με εξαιρεση 2-3 περιστατικα τα πλοια αυτα δουλευουν αψογα παρα τα εντατικα τους προγραμματα.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο χτύπησε στο αγκυροβόλιο της Σαντορίνης (όχι στο λιμάνι) όπου είχε προσπαθήσει να φουντάρει ώστε να προστατευθεί από τον καιρό. Από κακό υπολογισμό χτύπησε τη μία από τις δύο προπέλες και πιθανά να έχει αρπάξει και ο άξονας... Αυτό μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή δεν το γνώριζαν με σιγουριά. Θα μείνει προφανώς εκτός δρομολογίων αρκετό καιρό, ίσως όλο τον Ιανουάριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

30 tn λαμαρίνας ακούστηκε ότι έχουν αλλαχθεί μέχρι τώρα, . Απ' ότι φαίνεται η ζημιά είναι πιο σημαντική από την αρχικά εκτιμηθείσα, ενώ άγνωστη παραμένει η ημερομηνία επανέναρξης των δρομολογίων του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Βλάβη παρουσιάστηκε σήμερα στον καταπέλτη του πλοίου , με αποτέλεσμα την καθυστερημένη αναχώρηση του .Αντί της αναχώρησης 07.25 το πλοίο έφυγε 11.05 αμέσως μετά την αποκατάστασή της.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το πλοιο ισως ανεβει και δεξαμενη μεσα στην ημερα.

Παρακολουθωντας την πορεια του στο "δαιμονα" ειδα οτι δεν εκοψε δρομο. Μεχρι τη Συρο πηγαινε κανονικα. Και σε συνδυασμο με τον πιθανο δεξαμενισμο του υποθετω οτι ή κατι εγινε μες το λιμανι ή κατι επιασε η προπελα.

Link to comment
Share on other sites

τελικα απο ότι φαινεται το "Naxos" θα κανει νωριτερα ετησια... το καλο στην υπόθεση ειναι ότι υπήρχαν άμεσες λύσεις με την αντικατάσταση του από το Ithaki, την εκτακτη δρομολόγηση του Blue Star 1 σε ΣυροΤηνοΜυκονια αλλά και την επίσπευση της επαναδρομολόγησης του superferry II και ετσι ολοι οι επιβατες εξυπηρετήθηκαν εστω και με μια μικρη ταλαιπωρία. Μπραβο στην εταιρία για την επαγγελματική (και άμεση) διαχειριση του συμβάντος. Τα καλά να λέγονται... Απλα ενα Δ.Τύπου (ή μια ανακοίνωση) δε θα βγει?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην καλωσορισες στην παρεα μας. Η εταιρια οπως ειπες ειναι αρκετα σοβαρη και επραξετο καλυτερο για την αμεση εξυπηρετηση των επιβατων της. Αλλα νομιζω οτι οπως και σε αλλες αναλογες περιοπτωσεις που βαπορι της ειχε βλαβη η καθυστερηση η ενημερωση περιοριζοταν σ αυτο που αφορα τον κοινο θνητο επιβατη :D και οχι τον επιβατη-shipfriend ;)

Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρο, Neptune, ότι η εταιρεία έδρασε αστραπιαία και έπραξε το καλύτερο. Χωρίς αμφιβολία. Όμως, μιά ανακοίνωση δεν θα έβλαπτε κανένα. Και ας μη ξεχνάμε ότι σε αντίστοιχες περιπτώσεις...το τι έχει ακούσει η φουκαριάρα η HSW.;) Τελικά έμαθε κανείς τι ακριβώς συνέβη, γιατί δεν είδα τίποτε σχετικό με την βλάβη. Μπορεί βέβαια να είμαι εγώ στραβός και να μην το είδα...:confused:

Link to comment
Share on other sites

Η βλαβη ειναι στο ενα συστημα προωσης και παρουσιαστηκε πανω στη μανουβρα στη Συρο. Λογικα για να μη συνεχισει το βαπορι το δρομολογιο αρκετα σοβαρη. Και γω συμφωνω οτι πρεπει να βγαζουν ανακοινωσεις οι εταιριες. Αλλωστε δεν ειναι και κρυφο. Ουτε θα αλλαξει κατι.

Link to comment
Share on other sites

Η αυριανή ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ αφιερώνει μισή σελίδα (την 9) στη βλάβη του ΝΑΞΟΣ. Όμως παρόλο που αυτή συνέβη λίγα μέτρα μακριά από την εφημερίδα...δεν μαθαίνουμε απολύτως τίποτε, πέρα από το ότι συνέβη μέσα στο λιμάνι. Το υπόλοιπο δημοσίευμα είναι ένας ατελείωτος ύμνος στην BSF, στην άμεση αντίδρασή της, στις τροποποιήσεις των δρομολογίων λόγω της βλάβης κλπ. Εντάξει, είπαμε είναι πολύ καλή εταιρεία, η κορυφαία εάν θέλετε στην Ελλάδα...αλλά όχι και έτσι βρε παιδιά. Και εμείς την εκτιμούμε και είμαστε πελάτες της και το έχουμε πει επανειλημμένα...αλλά όχι και έτσι!

Link to comment
Share on other sites

Η βλάβη είναι στο ενα σύστημα πρόωσης και παρουσιάστηκε πάνω στη μανούβρα στη Σύρο. Λογικά για να μη συνεχίσει το βαπόρι το δρομολόγιο αρκετά σοβαρή.

Το πρόβλημα είναι στο δεξιό σύστημα πρόωσης. ;)

Το πλοίο χτύπησε στο αγκυροβόλιο της Σαντορίνης (όχι στο λιμάνι) όπου είχε προσπαθήσει να φουντάρει ώστε να προστατευθεί από τον καιρό. Από κακό υπολογισμό χτύπησε τη μία από τις δύο προπέλες και πιθανά να έχει αρπάξει και ο άξονας... Αυτό μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή δεν το γνώριζαν με σιγουριά. Θα μείνει προφανώς εκτός δρομολογίων αρκετό καιρό, ίσως όλο τον Ιανουάριο.

Αν θυμηθούμε ότι πριν 3 χρόνια είχε ένα ατύχημα με κάποια προπέλα στη Σαντορίνη, (από όσο ξέρω ήταν η Δεξιά), σκέπτομαι μην του είχε μείνει κανένα «κουσούρι»:rolleyes::confused:

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι στο δεξιό σύστημα πρόωσης. ;)

Αν θυμηθούμε ότι πριν 3 χρόνια είχε ένα ατύχημα με κάποια προπέλα στη Σαντορίνη, (από όσο ξέρω ήταν η Δεξιά), σκέπτομαι μην του είχε μείνει κανένα «κουσούρι»:rolleyes::confused:

Οχι, στην Σαντορινη ηταν η αριστερη αλλα επειδη ολα ανοιχθηκαν, ελεγθχηκαν και οτι χρειαστηκε μπηκε καινουργιο, δεν ξαναπαρουσιασε προβλημα, εν αντιθεσει με την δεξια ;)

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα τελικα ειναι στην KaMeWa της δεξιας μηχανης. Συγκεκριμενα στο hub της προπελας. Υπηρχε μεγαλος κινδυνος άλλα να κανει το χειριστηριο και άλλα η προπελα :D:D και γι αυτο το λογο επειδη δεν υπηρχε περιπτωση να επισκευαστει επιτοπου αλλα ηθελε δεξαμενη και ανταλλακτικα το πλοιο βγηκε εκτος αρον αρον. Στη Συρο εδεσε με μεγαλη δυσκολια με μια μηχανη ενω μεχρι τα φαναρια η δεξια δουλευε κανονικα στο προσω.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

μαλλομ εδω πρεπει να γραφει!το πλοιο αναχωρησε στις 6.10 με προορισμο την συρο!κ τωρα το βλεπω διπλα στις δεξαμενες απο το ΑΙΣ..ξερουμε κατι???παντως εχτες που το παρακολουθουσα πηγαινε με 21κομβους...

οποτε αυριο θα εχουμε κ ανακατανομη των δρομολογιων φανταζομαι!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...