Jump to content
Shipfriends

Μαρμάρι Εξπρές (IMO 8502511)


Recommended Posts

Σήμερα το βραδυ που πέρασα από τον νέο μόλο το ΜΑΡΜΑΡΙ ήταν φωταγωγημένο και παρατήρησα ότι του προστήθονται πατάρια για ΙΧ και νέες σκάλες επιβίβασης από το γκαράζ στο ντεκ επιβατών.

 

______________________________

(1985, ex-Nauro)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το είδα σήμερα στο Λαύριο που φόρτωνε για Κέα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση το βάψιμό του!

Τόσο εκτυφλωτικό και καλοβαμμένο λευκό χρώμα είχα καιρό να δω στα χρόνια μας. Σκέτο κουφετάκι!

Link to comment
Share on other sites

Οχι μονο αυτο Νηρεα. Αλλα τα κοψιματα στα χρωματα ειναι με ξυραφι. Δε χανει ουτε σταγονα. Οι ριγες που εχει δηλαδη κτλ. Λετε να ειναι τυχαιο που ο καπετανιος του ειχε και ενα αλλο πλοιο σαν υπαρχος κουκλα; :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 11 months later...

Σύμφωνα με μια ανακοίνωση που είδα στους δρόμους του Λαυρίου, το Μαρμάρι Εξπρές τη Τρίτη 09-09-08 θα προσεγγίσει τη Σίφνο στα πλαίσια μιας μονοήμερης εκδρομής στη Παναγία Χρυσοπηγη, που διοργανώνει το πρακτορείο ΚΡΙΑΛΗΣ στο Λαύριο. Θα αναχωρήσει στις 07:00 και από τη Σίφνο στις 17:30. Οι τιμές είναι 50€ για το ατομικό εισιτήριο, 40€ το ΙΧ και δωρεάν οι μηχανές

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ταξίδεψα πρόσφατα με το πλοίο και μόνο καλά λόγια έχω να πω. Εξωτερικά όσες φορές και να το έχω δει είναι πάντα καλοβαμμένο χωρίς ίχνος σκουριάς ενώ η μετασκευή που έχει υποστεί είναι μικρής έκτασης και προσεγμένη χωρίς να αλλοιώνει ιδιαίτερα τα αρχικά του χαρακτηριστικά.

Εσωτερικά το πλοίο είναι πεντακάθαρο με δύο όμορφα σαλονάκια σε δύο ντεκ. Ίσως κάποιες ταπετσαρίες να θέλουν αλλαγή μιας κι έχουν ξεθωριάσει λιγάκι αλλά αυτό από μόνο του δεν μπορεί να χαλάσει την γενικότερη θετική εικόνα.

Στο ταξίδι συναντήσαμε ένα γραιγαλάκι στο 6άρι περίπου το οποίο είχε σστην μπάντα και παρά το μέγεθος του και την έλειψη stabilizers συμπεριφερθηκε άψογα.

Από ταχύτητα στο Κύθνος- Λαύριο ήταν μέσα στους χρόνους και μάλιστα ρίξαμε καταπέλτη 5 λεπτά πριν από την προβλεπόμενη ώρα άφιξης ύστερα από μία πολύ ωραία μανούβρα του καπτα Νίκου Πανουργιά.

Επειδή και το άλλο πλοίο της εταιρίας είναι πολύ προσεγμένο και διαατηρείται πολύ καλά αποδεικνύεται ότι ο κ.Αλιφραγκής είναι νοικοκύρης

Πολύ δε περισσσότερο αποδεικνύεται ότι το νοικοκυριό δεν εξαρτάται αν είσαι μεγάλη εταιρία ή μικρή , πλούσιος ή φτωχός, αλλά από τον χαρακτήρα και τον σεβασμό που τρέφεις προς το πλοίο και το επιβατικό κοινό.

Ενα τέτοιο πλοίο θα ήταν ιδανικό και για τα ενδοκυκλαδικά που μένουν ξεκρέμαστα.

Link to comment
Share on other sites

το βαπορι ειναι κουφετο εξωτερικα και μεσα εξω πεντακαθαρο, αν και ενα φρεσκαρισματακι στα σαλονια (ταπετσαριες κλπ) το θελει. επισης εκεινες τις φωτεινες πινακιδες στα γιαπωνεζικα θα μπορουσαν να τις εχουν αντικαταστησει τοσα χρονια.

το ταξιδεμα του ειναι πολυ καλο δεδομενου του μεγεθους του και της ελλειψης stabilisers.

πλακα εχει και η εξαγωγη που εχει στην πλωρη δεξια. ηλεκτρομηχανη ειναι ή το bow;

Link to comment
Share on other sites

Η εξάτμιση από την ηλεκτρομηχανή που είναι συνδεμένη με το bow Thruster. Αυτή την εξάτμιση, την βλέπεις να καπνίζει μόνο όταν δουλεύει το Bow Thruster. Το ίδιο έχει και το Νεφέλη, νομίζω και το Αρτεμισία (εάν θυμάμαι καλά).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Σύμφωνα με το OPENSEAS στις 27 του μηνός ξεκινάει πάλι δρομολόγια το MARMARI EXPRESS (αχ τι κάνει αυτό το τριήμερο της Καθαροδευτέρας !!!). :D

Nα πω με την ευκαιρία, ότι μεγάλη εντύπωση μου έκανε προχθές που είδα το πλοίο στο Λαύριο η (τουλάχιστον) εξωτερική του εμφάνιση. Το πλοίο άστραφτε στην κυριολεξία, λες και μόλις είχε βγει από μία πολύ καλή ετήσια συντήρηση. Πράγμα βέβαια που μας έχει συνηθίσει η εταιρεία του, τόσο σε αυτό όσο και στο ομόσταυλο ΑΡΤΕΜΗΣΙΑ. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...

Υπαρχει συγκεκριμενος λογος (Στοκχολμη κλπ) και υποχρεουται να βαλει sponsons ή η αυτο γινεται για αλλους λογους(συμπεριφορα στον καιρο πχ)

Link to comment
Share on other sites

Μπα αυτα συνηθως χαλανε τη συμπεριφορα στον καιρο (αναλογα τη μελετη και τις γραμμες που ακολουθουν)

Συνηθως μπαινουν αμα το πλοιο παταει μπαλα χωρις να ειναι πληρως φορτωμενο ειτε για λογους επιπλεον πλευστοτητας.

Στην περιπτωση του Μαρμαρι μαλλον συμβαινει το δευτερο ;)

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ,Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΛΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΣΕ 6-7 ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΓΟ ΗΛΙΚΙΑΣ.ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΑΠΟ Γ΄ ΣΕ Β .ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΕΩΣ ΚΑΙ 80 ΜΙΛΙΑ.....

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σπανια κινηση για τα ελληνικα δεδομενα που αν δεν περασει η deadline καμια εταιρια δεν κανει κινηση προσαρμογης στα βαπορια της.

Βεβαια και εδω η 6ετια-7ετια ειναι πολυ μακρια αλλα ισως δειχνει οτι υπαρχει η προθεση το βαπορι να παραμεινει εδω και ισως να αξιοποιηθει και διαφορετικα ;)

Γενικα η εταιρια συνεχιζει να μου επιβεβαιωνει την πολυ καλη εντυπωση που εχω γι αυτη σχετικα με τη νοικοκυροσυνη και την οργανωση της

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο βρίσκεται ήδη μία εβδομάδα πρυμοδετημένο στα ναυπηγεία της Αυλίδας, χωρίς προς το παρόν να είναι (τουλάχιστον) ορατές δια γυμνού οφθαλμού, κάποιες εργασίες για την τοποθέτηση sponsons.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εκει ειναι Σειριε. Μεχρι το περασμενο Σαββατο που εκανα μια επιτοπια επιθεωρηση τα σπονσονς ηταν ακομα ατελειωτα στην αποθηκη απεναντι απο το πλοιο ακριβως (πρυμα οπως κοιτας απο απεναντι)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...