Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Χθες το απόγευμα κατά την διαδικασία πρυμνοδέτησης του Π.ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ στη Χίο το πλοίο ακούμπησε με την δεξιά πλευρά στο κρηπίδωμα(λόγω του δυνατού πλάγιου-ανατολικού ανέμου -7 μποφώρ) με αποτέλεσμα να κάνει ένα γδάρσιμο 5-6 μέτρα.
Το λιμεναρχείο το κράτησε περί τη μία ώρα για ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ!!!
έξω από το λιμάνι περίμενε το ΠΗΝΕΛΟΠΗ. Κατά τις 21.00 αποφάσισε να μπεί και να πέσει δίπλα στο ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ. Από θαύμα την γλίτωσε αφού με τον αέρα δεν μπορούσε να σταθεί και κινδύνευσε σοβαρά να πέσει πάνω του.Ειδικά κατά τον απόπλου του πέρασε πολύ κοντά από την καδένα του ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

πράγματι. ήμουν και εγώ στο λιμάνι και παραλίγο να γίνει μεγάλο κακό. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αφήσανε το πηνελόπη να μπει... εδώ καλό καιρό να έχει το δεύτερο καράβι μπαίνει δύσκολα.

Το λιμεναρχείο το κράτησε περί τη μία ώρα για ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ!!!

εγώ δεν το κρίνω καθόλου υπερβολικό αυτό. Έστω μια στο εκατομύριο και το καράβι είχε πάθει καμία σοβαρή ζημιά ποιος θα έβρισκε την ευθύνη μετά? Ας κάνουν την δουλειά τους σωστά οι λιμενικοί και να καθυστερούμε λίγο παρά να έχουμε κανένα σοβαρό ναυτικό ατύχημα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά είμαστε πολλοί οι shipfriends της Χίου. Ήμουν κι εγώ στο λιμάνι.

Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ μπήκε απλά γιατί περίμενε απέξω το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και αργότερα ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ που ''διπλοπαρκάρισε'' και αυτός.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι πάντως κάτι καινούργιο αυτό.

Την δεκαετία 80 έως και 94 ήταν καθημερινή πρακτική αφού λόγω Νήσος Χίος τα Όμηρος-Αλκαίος καταλαμβάναν την δεύτερη θέση παραδίπλα..

Τώρα ξαφνικά έγινε κάτι το ξεχωριστό..; :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ έμεινε στη Χίο με απαγορευτικό.

Το Π.ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ δεν μπήκε στο λιμάνι λόγω καιρού και συνέχισε για Πειραιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περίεργη κατάσταση στο λιμάνη της Χίου το βράδυ της Πέμπτης με το Θεόφιλος να φτάνει 00:15 κάνοντας το δρομολόγειο Μυτιλήνη - Χίο σε 2 ώρες και 50 λεπτά :D (φανάρια)!! Το περίεργο ήταν μέσα δεν είχε κανένα (!!) φορτηγό και λίγα αυτοκίνητα. Αλλά το ακόμα πιο περίεργο ήταν ότι δεν πήρε κανένα φορτηγό! Το Ν. Μύκονος ήρθε 00:45 (έκανε τον συνηθισμένο χρόνο των 2 ωρών just), αυτό είχε μέσα 3-4 φορτηγά και πήρε ένα! Και τα δύο έφυγαν 01:00 με το Ν. Μύκονος εννοείτε πρώτο. Περιττό να πω την διαφορά χρόνου που έκαναν για να φύγουν από το λιμάνι....

Από κόσμο, σύμφωνα με το αγέρωχο μάτι μου :confused:, το Ν. Μύκονος πρέπει να είχε 2πλασιο η 2,5x του Θεόφιλου....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για όσους γνωρίζουν το μικρό πλοίο ΨΑΡΑ της εταιρείας Μηνιώτη, τις τελευταίες ημέρες υπάρχει μια έντονη κινητικότητα γύρω από το πλοίο. Παροπλισμένο τουλάχιστον 2 χρόνια, το 43χρονο πλέον πλοίο τις τελευταίες ημέρες άλλαξε ντόκο στην μαρίνα Χίου και μέσα σ'αυτό δουλεύουν κάποιοι. Στο γκαράζ πάνω υπάρχουν πολλές σωληνώσεις και μηχανολογικά εξαρτήματα.

Υπάρχουν 2 επιλογές.

α) Για τους αισιόδοξους, το πλοίο με κάποιο τρόπο επωλήθη (αν δεν κάνω λάθος πρέπει να χρωστούσε ο πλοιοκτήτης στο κράτος) και γίνεται επισκευή για να ξεκινήσει κάποια μέρα δρομολόγια και

β) Για τους απαισιόδοξους, το πλοίο επωλήθη για σκράπ και κάποιοι (διαλυτήριοι?) κανιβαλίζουν το μηχανοστάσιο (σχετικά καινούριες μηχανές).

Ο καιρός γαρ εγγύς και θα δείξει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O μόνιμος θαμώνας του μώλου ΔΕΗ κατά τον περασμένο χειμώνα ΚΥΡΙΑΚΗ 1 στα λημέρια μας, πιθανότατα για δρομολόγια με Τσεσμέ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι... σε περίπου 10-15 μέρες θα αρχίσει όπως μου είπαν.

Μάλιστα πριν 3 μέρες το είχαν απέναντι από τα goody's και δοκιμάζανε έναν φωτινό πίνακανα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες έκοβε βόλτες έξω από το λιμάνι της Χίου για πολλές ώρες (τουλάχιστον από τις 09:00-13:00) μια παράξενη παντόφλα που δεν ήταν η γνωστή Χιώτικια (ΑΓΙΑ ΜΑΡΚΕΛΛΑ). Ήταν η Μυτιληνέικια ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ που έδεσε στο χώρο του τελωνείου, σίγουρα για το βράδυ. Σήμερα δεν ήταν στό λιμάνι.Αναρωτιέμαι τι δουλειά είχε εδώ.

Παρεπιπτόντως η δική μας παντόφλα πρέπει να χτυπάει πολλές μύγες, καθώς δεν έχει κάνει δρομολόγιο για πολλές ημέρες (καμμιά βδομάδα).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εορτή της Αγίας Παρασκευής στο Καστέλλο της Χίου (1 μίλι βόρεια από το λιμάνι μας) αύριο και τα πλοία μας τιμούν την Αγία. Να σημειώσουμε ότι η εικόνα έχει έρθει από την Κρήνη της Μικράς Ασίας και η εορτή της είναι μεγάλο προσκύνημα για την Χίο και όχι μόνο.

Στα καραβολατρικά μας, το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ έκανε μια εντυπωσιακή δεξιά στροφή αργά-αργά συνοδευόμενη από συνεχές σφύριγμα τουλάχιστον 4 λεπτών.

Τα ΑΡΣΙΝΟΗ σφύριξε αρκετές φορές, το ΠΗΝΕΛΟΠΗ δύο ή τρεις τριπλούς σφυριγμούς, το ΘΕΟΦΙΛΟΣ ακολουθώντας την παράδοση της ΝΕΛ εμφανίστηκε εξαιρετικά κοντά στην ακτή αλλά σφύριξε μόνο 2 επί 3 μακρείς συριγμούς με μια απογοητευτικά γαιδουρινή μπουρού.

Το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ που μάλλον δεν είχε πάρει είδηση το πανηγύρι στον ερχομό από την Μυτιλήνη, μόλις απέπλευσε από Χίο για Πειραιά έστρεψε αριστερά και γυρνώντας την πλώρη προς την εκκλησία (αριστερή στροφή) σφύριξε για αρκετή ώρα.

Αυτά τα ολίγα και ωραία για σήμερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ και 5-6 ημέρες αγνοείται η τύχη του ΚΥΡΙΑΚΗ 1 που είχε έρθει για να κάνει την γραμμή Χίο - Cesme αλλά ποτέ δεν ξεκίνησε και σήμερα το μεσημέρι την έκανε με ελαφρές προπελιές η παντόφλα ΑΓΙΑ ΜΑΡΚΕΛΛΑ με κατεύθυνση Βόρεια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το FERRY KIRIAKI 1 εθεάθη πριν καμιά βδομάδα στο λιμάνι της Λάρνακας.

Δεν γνωρίζω εάν πρόκειται για το ίδιο και για ποιό λόγο βρέθηκε εκεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα μπράβο πρώτα στο λιμεναρχείο μας που το σχεδίασε, και κατά δεύτερο λόγο στους πλοιάρχους Μαμίδη και Δουράνο που το εκτέλεσαν. Αντί να περιμένει 5 λεπτά ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ το ΜΥΚΟΝΟΣ να ξεφορτώσει και να μπεί στο λιμάνι, μπαίνει και κάνει δεξιά μανούβρα. Στα μισά της μανούβρας το ΜΥΚΟΝΟΣ θεωρεί ότι είναι καλό να φύγει και το αποτέλεσμα στη φωτό.

post-24-128326958883_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

συγνώμη αλλά πόσα μέτρα πέρασε το ένα από το άλλο?? Πάντως αν και σήμερα δεν ήμουν κάτω, κάθε φορά που έρχετε το Ταξιάρχης πρώτα έδενε και μετά έφευγε το Μύκονος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω την εντύπωση λιγότερο από 10 μέτρα, αλλά η θέση μου εκείνη την στιγμή μπορεί και να με οδηγεί σε λάθος εκτίμηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epeidi etyxe na eimai pano ston TAXIARCHI, mpravo sto limenarxeio pou to epetrepse (aetoi einai ta poylakia mou), mpravo ston Mamidi pou den exei ypomoni kai bravo ston Dourano pou me afton ton tropo thelise na apodeixei oti den masaei. Ta ploia prepei na perasan gyro sta 5 metra. O katapeltis tou TAXIARCHI den mporoyse na anoixei ekeini ti stigmi eno o yparxos egnefe pros tin gefyra toy MYKONOS na fygoun grigora. ELEOS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα είναι υπερβολικός ο χαρακτηρισμός "τζάμπα μαγκιές"? Δεν καταλαβαίνουν ότι υπονομεύουν το επάγγελμα, τη φήμη τους, την Εταιρεία τους και εν τέλει ότι εκθέτουν σε απρόβλεπτο και ανόητο κίνδυνο ζωές και περιουσίες που δεν τους ανήκουν? Όσο για το Λιμεναρχείο, είναι αναμενόμενο, αφού ασχολούνται με το έλασσον (τα απόνερα του Μύκονος και παλαιότερα του Κεντέρη), να χάσουν το μείζον, ήτοι την ασφάλεια της ναυσιπλοίας. Και μη χειρότερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για όσους αναρωτιέστε τι ακριβώς σημαίνει η υπογραφή του Ένας Χιώτης στην εικόνα θα βρείτε την απάντηση...

Μα, το κότερο στην μόνιμη θέση των πλωτών του Λιμενικού;:mad:

Ελεεινό όντως....

post-235-128326959228_thumb.jpg

post-235-128326959229_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν πρόλαβα σήμερα την ώρα άφιξης του Π. Κρυμνιώτισσα αλλά μέχρι τις 21:20 ήταν μέσα στο λιμάνι. Από τα φορτηγά που είχε μέσα υποθέτω πως δεν πρέπει να ήταν αρκετή ώρα μέσα στο λιμάνι. Από έξω περίμενε φυσικά το Μυτιλήνη. Δεν ήταν δυνατόν να πρυμνοδετήσει στον άλλο "ντόκο" του λιμανιού καθώς θα ήταν άκρως επικύνδινο να περνάει κόσμος μέσα από νταλίκες και τα αυτοκίνητα είχαν αντίθετη φορά. (όποιος ξέρει το λιμάνι της Χίου καταλαβαίνει).

Αδυνατό να καταλάβω γιατί πρέπει το επιβατηκό να περιμένει το ro-ro. Είναι πάρα πολλές φορές που συμβαίνει αυτό εδώ, ιδιαίτερα τα ξημερώματα όταν έχουν ταυτόχρονα δρομολόγιο Θεόφιλος - Π. Κρυμνιώτισσα. Μου έχει τύχει να είμαστε με το Θεόφιλος και να περιμένουμε 40 λεπτά για να φύγει :D .

Το Μυτιλήνη πάντως έφυγε στην ώρα του με 80-90% πληρότητα γκαράζ και περίπου 400 επιβάτες.

Αν γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάποιος κανονισμός σε αυτές τις περιπτώσεις ή είναι στην κρίση του Λιμεναρχείου.

Υ.Γ. "Πλάκα" είχε ένας περαστικός στο λιμάνι που βλέπει το Μυτιλήνη να έρχετε και λέει "καλά η ΝΕΛ δεν έχει δρομολόγιο για Πειραιά στις 4 τα ξημερώματα??"

Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως είπε και ο Ναύτονας πανδαιμόνιο χτες στην άφιξη του Ν. Μύκονος στις 22:40. Να προσθέσω ότι υπήρχαν και 250 αυτοκίνητα περίπου. Πάντως γύρω στο 95% του κόσμου κατέβηκαν στη Χίο καθώς όπως μου είπαν μετά μπορείς άνετα να μετρήσεις τα άτομα που υπήρχαν.

Μπράβο στο πλοίο που παρά τον αέρα έφτασε στην ώρα.

Άφιξη του Μυτιλήνη στις 3:15. Σαφώς (αρκετά) λιγότερο κόσμο από το Ν. Μύκονος. Πάντως και το συγκεκριμένο είχε 100% πληρότητα, αλλά η πλειονότητα πήγαινε Μυτιλήνη.

Το συγκεκριμένο πλοίο είναι ίσως το μοναδικό (??) πλοίο που η εταιρεία επιμένει να δίνει ώρα αύξησης στις 3:30 και αυτό έρχετε πάντα στις 3:05 με 3:15!

Share this post


Link to post
Share on other sites

22/10 Ημέρα Κυριακή,

Πίνοντας το καφέ μου στην παραλία γύρω στις 5 παρά, έρχεται το Πηνελόπη. Ξέροντας ότι σε λίγο έρχεται το Ν. Μύκονος και ότι θα είχε και το εκλογικό σώμα άρα θα είχαμε ένα κομφούζιο, τρέχω στο λιμάνι.

Το Πηνελόπη είχα κάποιο κόσμο όλος περίεργος κυρίως στο κατέβασμα.

Στις 17:10 έρχεται το Μύκονος. Βεβαίως έπρεπε να περιμένει το Πηνελόπη να βγει. Και ενώ είχα συνηθίσει τα καράβια να περιμένουν παράλληλα με τον βόρειο λιμενοβραχίονα και την πλώρη να κοιτά νότια, το Μύκονος κόβει ταχύτητα σαν αμάξι και το πάει παράλληλα με τον νότιο λιμενοβραχίονα και την πλώρη να κοιτά βόρεια (1η Καραβολατρική Οπτασία), ώστε να γλιτώσει την στροφή μετά :P

Στις 17:25 αναχωρεί το Πηνελόπη, αρκετά γρήγορα (για τα κυβικά του :D ) και περνάει στα αριστερά του Μύκονος με κατεύθυνση νότια.

Εν συνεχεία μπαίνει μέσα το Ν. Μύκονος. Έχοντας δει το ρεμέτζο του......πολλές φορές με παραξένευσε που συνέχιζε να προχωράει και δεν άρχιζε να στρίβει. Με το καράβι κάθετα στο μόλο και την πλώρη να απέχει γύρω στα 5 μέτρα αρχίζει να στρίβει. (2η Καραβολατρική Οπτασία). Μετά από λίγο η πρύμνη πέρναγε περίπου στα 2 μέτρα :eek: , με την όλη διάταξη να μοιάζει σαν διαβήτη, η πλώρη να μην κουνιέται, μόνο να γυρίζει και η πρύμνη να γυρνάει 1/4 του κύκλου! Πραγματικά εκείνη την στιγμή άρχιζα να υποθέτω πόσο καιρό θα μείνει έξω από την πρόσκρουση της πρύμνης....! Τλκ το πλοίο ήρθε ακριβώς στην θέση του για να ανοίξει καταπέλτη... χωρίς καμία διορθωτική κίνηση.

Φωτογραφίες δεν είχα βγάλει αλλά τλκ βρήκα χτες το βράδυ από ένα φίλο μέσα στο καράβι, οπότε και τις μοιράζομε.

post-235-128326960243_thumb.jpg

post-235-128326960245_thumb.jpg

post-235-128326960246_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×