Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πληροφορίες μου αναφέρουν ότι το εν λόγω πλοίο που δραστηριοποιήται στη γραμμή Νεάπολη-Κύθηρα θα διακόψει τα δρομολόγιά του λόγω διαμάχης με το Υπουργείο αφού θεωρούν οι πλοιοκτήτες ότι αδικούντε από τις επιδοτήσεις σε σχέση με το Μυρτιδιώτισα. Από τις ίδιες πληροφορίες το πλοίο θα βγεί προς πώληση.Μη ξεχνάτε πως είναι ένα από τα πλέον καινούρια πλοία που κυκλοφορούν κατασκευής 2001.

___________________________________________________________________________________________________________________

(2000, ex-Agios Andreas II, Andreas II, Mr Shoppy One, Aqua Spirit)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κατ’ αρχήν να πούμε ότι το πλοίο ανήκει στην ATLAS MARINE και από το 2005 μετονομάσθηκε σε ANDREAS II (ex. AGIOS ANDREAS II)

Επίσης, να πούμε ότι η απειλή για πώληση του πλοίου και αποχώρηση από την ακτοπλοΐα, έχει δημοσιευθεί στην Ναυτεμπορική μετά την κατακύρωση της γραμμής στην ΑΝΕΝ και την ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ. Ενώ έχει υπάρξει και προσωπική διαμάχη με τον κ. Κεφαλογιάννη

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ / Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2005

[...]Αντιθέτως με επιτυχία φαίνεται ότι θα ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τη γραμμή Ν. Βοιών-Κύθηρα-Αντικύθηρα και Ν. Βοιών-Κύθηρα, καθώς η ΑΝΕΝ πρόσφερε με το πλοίο Μυρτιδιώτισσα τίμημα τρία ευρώ χαμηλότερα από το προσφερόμενο που ήταν αντίστοιχα 1.867,28 ευρώ και 494,28 ευρώ ανά δρομολόγιο.

Ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι στην εν λόγω γραμμή δραστηριοποιείται ήδη μέχρι τέλους του χρόνου η εταιρεία «Αtlas V» με το πλοίο «Ανδρέας ΙΙ» η οποία θεώρησε ότι το τίμημα είναι πολύ μικρό και δεν συμμετείχε στο διαγωνισμό.

Εκπρόσωποι της εταιρείας η οποία δραστηριοποιείται και στην ποντοπόρο ναυτιλία, επισήμαναν στη «Ν» ότι επένδυσαν στην ακτοπλοΐα με το πλοίο «Ανδρέας ΙΙ» (κατασκευής 2000) στην προοπτική της πλήρους απελευθέρωσης της αγοράς.

Δεδομένου όμως ότι αυτή καρκινοβατεί, λόγω της αναβλητικότητας που επιδεικνύει η κυβέρνηση και το ΥΕΝ, αποφάσισε να αποχωρήσει από την ακτοπλοΐα και να προχωρήσει παράλληλα στην πώληση του πλοίου...

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ / Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2005

[...]Η ναυτιλιακή εταιρεία, πλοιοκτήτρια του ακτοπλοϊκού πλοίου «Ανδρέας ΙΙ», εγκαλεί τον υπουργό για παραπληροφόρηση, με αφορμή δηλώσεις του στην τηλεοπτική εκπομπή «Προσκήνιο» της ΝΕΤ, για το ακτοπλοϊκό πρόβλημα των Κυθήρων.

Η εταιρεία, στην ανακοίνωσή της, επισημαίνει μεταξύ άλλων: «Το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο 'Ανδρέας ΙΙ' ναυπηγήθηκε το 2000, εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, με βάση τις προδιαγραφές που ορίζει η Διεθνής Συνθήκη της Στοκχόλμης, η οποία προβλέπει αυξημένα επίπεδα ασφάλειας σε σχέση με τα πλοία ιδίου τύπου που ναυπηγήθηκαν πριν από το 2000.

Ως εκ τούτου, το σκάφος μπορεί και ταξιδεύει με άνεμους έντασης έως οκτώ μποφόρ και όχι πέντε, όπως υποστήριξε ο κ. Κεφαλογιάννης, μια σημαντική λεπτομέρεια, που, ως υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, όφειλε να γνωρίζει πριν αναφερθεί σε πλοία και εταιρείες που επένδυσαν τα κεφάλαια που απεκόμισαν από τη ποντοπόρο ναυτιλία στο τόπο τους, ύστερα από πρόσκληση της Νέας Δημοκρατίας και του πρωθυπουργού.

Οσον αφορά τη δρομολόγηση του πλοίου «Μυρτιδιώτισσα», ηλικίας 33 ετών, έναντι του δικού μας σύγχρονου πλοίου, ηλικίας μόλις πέντε ετών, έχει προηγηθεί ένα μεγάλο παρασκήνιο, που στόχο του είχε να μας αποτρέψει από τη διεκδίκηση αποζημιώσεων για την εκτέλεση δρομολογίων σε άγονη γραμμή, κάτι που τελικά κατάφεραν οι εμπνευστές του παρασκηνίου αυτού...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
:D Απ' όσο γνωρίζω, η Atlas Marine δε συμμετείχε στο διαγωνισμό για την άγονη Νεάπολη-Κύθηρα-Αντικύθηρα, κρίνοντας ότι το μίσθωμα είναι χαμηλό και ότι δεν θα υπάρξει ενδιαφερόμενος, δινοντάς της τη δυνατότητα να διαπραγματευτεί με το ΥΕΝ καλύτερους όρους. Ωστόσο η ΑΝΕΝ, εντός της προθεσμίας κατέθεσε προσφορά και πήρε τη γραμμή. Σίγουρα το ΑΝΔΡΕΑΣ 2 είναι ένα καλό και καινούργιο πλοίο, όμως οι πλοιοκτήτες του έκαναν λάθος εκτίμηση. Έτσι είναι οι επιχειρήσεις.
Link to comment
Share on other sites

Πληροφορίες μου αναφέρουν ότι το εν λόγω πλοίο που δραστηριοποιήται στη γραμμή Νεάπολη-Κύθηρα θα διακόψει τα δρομολόγιά του λόγω διαμάχης με το Υπουργείο αφού θεωρούν οι πλοιοκτήτες ότι αδικούντε από τις επιδοτήσεις σε σχέση με το Μυρτιδιώτισα. Από τις ίδιες πληροφορίες το πλοίο θα βγεί προς πώληση.Μη ξεχνάτε πως είναι ένα από τα πλέον καινούρια πλοία που κυκλοφορούν κατασκευής 2001.

Τό πλοίο αυτό εκτελούσε αρχικά το δρομολόγιο Πειραιάς-Αίγινα-Μέθανα-Πόρος (είχα ταξιδέψει αρκετές φορές μ'αυτό και μού έκανε εντύπωση οτι στην γέφυρα δέν υπήρχε η κλασσική "ρόδα" τιμονιού αλλά μόνο ένα joystick-το έχω φωτογραφίσει μάλιστα...).Νομίζω έμεινε στη γραμμή αυτή ένα ή δύο καλοκαίρια,μετά πουλήθηκε και δρομολογήθηκε στο Ιόνιο (υπάρχει φωτογραφία του στο παλιό site,το shiplovers,έξω από την Σάμη).

Ελπίζω οτι θά παραμείνη στά ελληνικά ύδατα γιατί είναι πολύ άνετο και αρκετά γρήγορο και θα μπορούσε να δρομολογηθή άνετα σέ κάποια τοπική ενδονησιωτική γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

πρωτοδρομολογηθηκε το 2000 σαμη βαθυ αστακο μετα απο εντονες πιεσεις του τοτε Επαρχου Ιθακης ο οποιος ειχε επιλεξει και το μισο πληρωμα!!

το 2002 ηρθε στο σαρωνικο και μετα ξαναηρθε για αλλες 2 σαιζον ιονιο. παντα υπο την ιδια πλοιοκτησια ως Αγιος Ανδρεας ΙΙ. δε θυμαμαι αν σαρωνικο εκατσε 1 ή 2 σαιζον πριν ξαναερθει Ιονιο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πληροφορίες μου αναφέρουν ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία διαπραγματεύετε την πώλησή του όμως το τίμημα θεωρείτε ιδιαίτερα υψηλό και μάλλον θα χαλάσει.

Link to comment
Share on other sites

Πρωτού καταλήξει στην συγκεκριμένη εταιρία έντονο ενδιαφερον είχε εκδηλώσει η εταιρία του ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ "Σαμιακές κρουαζιερες" αλλά η υπερβολική τιμή που τους προτάθηκε (γύω στα 4εκ ευρώ):D τους έκανε να οπισθοχωρήσουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Άκυρα τα σενάρια πώλησής του. Η εταιρεία έκανε αίτηση στο ΥΕΝ, να ξεκινήσει ξανά Νεάπολη-Κύθηρα χωρίς επιδότηση αυτή τη φορά.

Ουσιαστικά, γλύτωσε όλη τη χειμερινή περίοδο και τώρα θέλει να επιστρέψει.

Πάντως είναι αναγκαίο για τη τουριστική περίοδο στα Κύθηρα. Η εταιρεία του θέλει να ξεκινήσει 7 Απριλίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ασφαλής πληροφορίες που λένε ότι η εταιρεία του, έκανε αίτηση να ξεκινήσει 7 Απριλίου Νεάπολη-Κύθηρα χωρίς επιδότηση και απ' ότι φαίνεται το ΥΕΝ δέχθηκε. Άρα όλα δείχνουν ότι γυρνάει πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Πιέζουν οι τοπικοί φορείς για την επαναδρομολόγηση του πλοίου, σύμφωνα με το Portnet

Την έγκριση της αίτησης της ναυτιλιακής εταιρίας “ATLAS MARINE“ για τη δρομολόγηση του επιβατηγού πλοίου “ΑΝΔΡΕΑΣ 2“ στις γραμμές Νεάπολη Λακωνίας - Κύθηρα- Γύθειο, ζητούν από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας τοπικοί τουριστικοί φορείς της περιοχής. Με επιστολή τους προς τον υπουργό Μανώλη Κεφαλογιάννη, οι φορείς υποστηρίζουν ότι δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα από τη δυσλειτουργία των ακτοπλοϊκών συνδέσεων της Λακωνίας με αποτέλεσμα να καταγράφονται τραγικές συνέπειες στην εξέλιξη της επερχόμενης τουριστικής περιόδου. Σημειώνεται ότι η πρόταση της ναυτιλιακής εταιρίας “ATLAS MARINE“ έχει υποβληθεί χωρίς καμία απαίτηση επιδότησης.
Link to comment
Share on other sites

Μα είναι λογικό να το ζητάνε. Η αύξηση της κίνησης πέρσι ξεπέρασε το 40% χάρη στο νέο αυτό πλοίο. Σε αυτό πρέπει επίσης να τονίσουμε ότι η γραμμή της Νεάπολης, διακινεί το 60-70% της συνολικής κίνησης των Κυθήρων ετησίως. Χρειάζεται ένα πλοίο, αποκλειστικά σε αυτή τη γραμμή ώστε να μπορεί να εξυπηρετεί και έκτακτα δρομολόγια που χρειάζονται τους θερινούς μήνες. Το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ, δεν μπορεί να το κάνει αυτό και ταυτόχρονα να συνδέει Πειραιά, Καλαμάτα, Γύθειο, Αντικύθηρα και Κίσαμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ξεκίνησε το ΑΝΔΡΕΑΣ 2 Νεάπολη-Κύθηρα από το Σάββατο του Λαζάρου, ξαφνικά και χωρίς να ανακοινωθεί εγκαίρως με αποτέλεσμα να μην το ξέρει κανείς. Πάντως με την επιμήκυνση που του έκαναν άρχισε να μοιάζει με καράβι και όχι κουτί όπως ήταν.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με την επιμήκυνση που του έκαναν άρχισε να μοιάζει με καράβι και όχι κουτί όπως ήταν.

Επιμηκύνθηκε το πλοίο;:mad: Γι'αυτό καθότανε τόσο καιρό στο καρνάγιο στο Πέραμα; Ντροπή μας να μην το πάρει κανένας μας χαμπάρι. Αλέξανδρε άμα τα καταφέρεις και βρεις ή τραβήξεις καμιά, postαρε την μας να τη δούμε κι εμείς οι "τυφλοί".:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΤΟ ΠΛΟΙΟ ''ΜΕΓΑΛΩΣΕ'' 4 ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΥΜΝΗ ΚΑΙ 1ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΛΩΡΗ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ.ΤΕΛΟΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ 7εκ ΕΥΡΩ...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΝΔΡΕΑΣ ΙΙ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΩΛΟ ΤΗΣ ΔΕΗ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2007 ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ...

ΜΕΤΑ ΑΝ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ...

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο από την εποχή της κόντρας με την ΑΝΕΝ έχει βγεί προς πώληση, ζητούμενα 7,7 - 7,9 εκατ. $.

7,7 - 7,9 EΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΑ ΠΙΑΣΕΙ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ 5,5 ΕΚΑΤ ΕΥΡΩ....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Το Ανδρέας ΙΙ που έχει φύγει από το μόλο της ΔΕΗ (και αναρωτιόμουν που είναι), είναι κάτω στη Νεάπολη και έχει ξεκινήσει τα δρομολόγια του από τις 24 Ιανουαρίου.

Σαν νωρίς δε ξεκίνησε φέτος??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...