Jump to content
Shipfriends

Polaris (IMO 7358731)


Recommended Posts


POLARIS Main Particulars / ΠΟΛΑΡΙΣ Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: POLARIS
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Skane Link, Dana Futura, Drosselfels, Damman Express
IMO Number: 7358731
LOA / Μέγιστο Μήκος: 176.6 m
Breadth / Πλάτος: 24.4 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 20326
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1975
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Danyard, Denmark
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): B&W, 20190 kW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 17,5 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1992, 1986

________________________________________________________________

(1975, ex-Dana Futura, Damman Express, Drosellfels, Skane Link, scrapped as Larisa)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Σημερα στις 2 τα ξημερωματα το Polaris θα την κανει με ελαφρα απο την Ηγουμενιτσα... Τριτη πρωι πρωι στην κιτρινη και μετα μαλλον Δραπετσωνα για επισκευη και δεξαμενισμο μετα απο 2 χρονια και κατι..

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοιο γινεται το Special 5ετες survey που σημαινει επιθεωρηση απο τη μηχανη μεχρι και την τελευταια λαμπα... Γινονται εργασιες αλλαγης σε λαμαρινες στο γκαραζ και στα καταστρωματα. Πλεον παρακολουθειται απο τον Ελληνικο νηογνωμονα οπως και το αδερφο του και οχι απο το Γαλλικο. 4 Ιανουαριου θα παει δεξαμενη στο Περαμα για να βγαλει λιγο το χορταρακι που εχει μαζεψει και να παρει κανενα μιλι γιατι τελευταια σερνοτανε με 15,5-16.. Απο εδω υπολογιζεται να φυγει στις 9 με 10 Ιανουαριου... Μεσα στις γιορτες που δεν εχει πολυ κινηση ας ξεθεωσουμε τους ανθρωπους..:(

Link to comment
Share on other sites

Τωρα να σου πω την αμαρτια μου δεν μπορω να μη συμφωνησω μαζι σου... Παρα το οτι στο πλοιο εργαζονται 4 Α΄μηχανικοι.. και 10 να ητανε παλι χλωμο το κοβω... Ειναι και οι γιορτες που χανουν ενα διημερο οποτε...Μαλλον κατα τις 15 θα πανε παλι πανω...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, εγώ θέλω να πιστεύω πως θα γίνει πραγματικά καλή και σωστή δουλειά. Θεωρώ το POLARIS το πιο καταπονημένο πλοίο που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Αδριατική και όχι μόνο. Τόσα χρόνια το POLARIS μένει πιστός υπηρέτης μεταφέροντας του κόσμου τα φορτηγά και μάλιστα στην ώρα του πάντα. Έχει βγάλει την εταιρία του ασπροπρόσωπη και απο τότε που το περιποιούνται περισσότερο και το διατηρούν καθαρό έχει κερδίσει περισσότερους επιβάτες (οδηγούς / συνοδηγούς)

Link to comment
Share on other sites

Και ηταν αυτο που στηριξε την εταιρια οταν Venus Saturnus Vega σταματησαν τα ταξιδια τους. Και ειδικα το 98 που ναυλωθηκε εδωσε μεγαλη λυση μαζι με την πωληση του Πηγασου την αλλη χρονια.. Τελος παντων..

Οι εργασιες προχωρουν κανονικα, το πανω γκαραζ αλλαχτηκε ολο απο τα φουγαρα και πισω και σχεδον εχει τελειωσει ενω και στις μηχανες προχωρανε κανονικα αν και μαλλον τουλαχιστον 5 μερες παραπανω βλεπω να τις τρωει.. Η δουλεια ξεκιναει στις 7 το πρωι και σταματαει 9 το βραδυ.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοι φιλοι,

επειδη και με το polaris ειμαι πολυ δεμενος θα πω μονο το εξης:η ναυλωση του το 98-99 στην nordo link ηταν και για την εταιρεια και για οσους δουλεψαμε εκει μια χρυση περιοδος.Παρα τα σοβαρα προβληματα και τις αντιξοοτητες που αντιμετωπισαμε τα φεραμε εις περας με πληρη επιτυχια και πηραμε εμπειριες που θα θυμομαστε για πολλα χρονια. Ας ειναι καλα ο καπτα Χριστοφορος, ο καπτα Νικος και ο Μαστρο Νικος. η φωτο ειναι τον Γεναρη του 1999 στην Νο7 θεση του Travemunde.

post-243-12832695641_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θα καταθέσω μία προσωπική μαρτυρία: Το χειμώνα του 1998 σε βόλτα με Δυτικο- και Βορειο- Ευρωπαίους συναδέλφους μου που ήμασταν σε training στην έδρα της Εταιρείας μας στο Malmoe (Limhamn), είδα με συγκίνηση το Polaris στο λιμάνι και τους περιέγραψα τι ταξίδια έκανε αυτό και τα αδέλφια του το καλοκαίρι. Με κοίταζαν λίγο περίεργα αλλά με άφησε παγερά αδιάφορο, εκ των υστέρων λυπάμαι μόνο που δεν ήξερα ότι το πλήρωμα ήταν ελληνικό για να τους ανεβάσω και επάνω!

Link to comment
Share on other sites

Capnikos, διχως αμφιβολια στις αντιξοοτητες που λες παραπανω, συμπεριλαμβανεται και ο καιρος. Για οσους δεν ειχαν ποτε την τυχη να επισκεφθουν το-κατα τα αλλα πανεμορφο- Travemunde, να πουμε οτι απο θεμα ψυχους ειναι απιστευτο ειδικα οταν φυσαει απο βορειο-ανατολικα(Σιβηρια δηλαδη ). Ποσο μαλλον στο Malmo. Απλα εδω στην Ελλαδα(στη νοτια τουλαχιστον) δεν γνωριζουμε τι θα πει χειμωνας.

Ζητω συγνωμη που ξεφυγα λιγο με τον καιρο, να πουμε οτι οντως αποψε το βραδι κατα τις 2030 που περασα εξω απο το πλοιο, το γκαραζ ειχε κοσμο και κινηση, δειγμα της εντατικης δουλειας που οντως γινεται οπως προανεφερε και ο Ντινος.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι Νικο, ετυχε για 14 ημερες να βλεπουμε στερια μονο στη ραμπα που επεφτε ο καταπελτης, ομιχλη μεχρις εσχατων. Τα ρανταρ ειχανε βγαλει φωτιες. Η ομιχλη λογω της υγρασιας παιζει ρολο οπως και ο αερας στο κρυο που νιωθουμε, αυτο που λεμε chil factor. Αλλα ας μην παρεκτρεπομεθα και μας την πει το Traffic...Καλη χρονια σε ολους κυριοι, (και κυριες if any)

Link to comment
Share on other sites

Το μονο που εχω να προσθεσω ειναι ενα γεγονος που εγινε οταν επαθε ζημια στο μπλοκ τις μηχανης στο Travemunde. Καθε μερα εσπαγαν οι καβοι αν και ειχε απνοια. Επειδη ηταν υγροι απο βροχη και υγρασια παγωναν με αποτελεσμα με το παραμικρο κουνημα να κοβονται σαν αγγουρια. Απο καποιο σημειο και μετα καποιος τους σφυριξε οτι υπαρχουν και οι αλυσιδες για αυτες τις περιπτωσεις.

Link to comment
Share on other sites

E για να μην το παιξω και πολυ αθώος απλα το λεώ μπάς και δείτε και τίς πολλές νέες φώτο που έβγαλα. Πάντος το Polaris φαίνετε πολύ κουρασμένο και μάλλον χρειάζονταν πολύ περισσότερες μέρες από τι λέτε...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το βαπορι αν ητανε ζωο θα ηταν γαιδαρος και μαλιστα μουγγος.

Αν ειχε στομα να μιλησει θα τα εχωνε σε ολους. Απο εφοπλιστες μεχρι τον τελευταιο χυτροκαθαριστη... Ολοι το αγαπανε γιατι ειναι πολλα τα dollars Αρη,

ολοι οι υπολοιποι το φοβουνται γιατι μαζευει πολλα στην κοιλια του αλλα κανεις δεν το προσεχει οσο πρεπει. Και αυτο δε μιλαει.. Παρα μονο οταν το παρακανουν ορισμενοι οποτε πεταει κανενα καπακι ετσι για να ασχολουνται και λιγο μαζι του;)

Κατω απο το γκαραζ ειναι μεγαλες οι αμαρτιες και αυτο οφειλεται στη λαθος λειτουργια του απο τους προηγουμενους πλοιοκτητες... 30 χρονια κουβαλαει σαν το χαμαλη.. Κι ακομα εχει πολυ ζουμι για να του βγαλουν

Link to comment
Share on other sites

Αυριο πεφτει απο τη Δεξαμενη το πρωι και παει Δραπετσωνα παλι.. Πεμπτη μεσημερι αναχωρει για Ηγουμενιτσα. Οτι κανανε κανανε... Σε κανα δυο χρονια παλι.. Παντως εκαναν δουλεια τοσο στο γκαραζ τοσο και στις μηχανες... Νεοτερα την Πεμπτη :)

Link to comment
Share on other sites

Ειχα την τυχη να ανεβω πανω στο πλοιο στη δεξαμενη του Περαματος για καποια προσωπικη μου δουλεια. Οπως φαινεται και εξωτερικα, οι κοινοχρηστοι χωροι του πλοιου ειναι μικροι και Σπαρτιατικοι με πεπερασμενη διακοσμηση. Ομως για το σκοπο που χρησιμοποιειται το πλοιο, ειναι υπεραρκετοι και σε καλα standards. Το πλοιο δεν απευθυνεται σε οικογενειες που πανε διακοπες αλλα σε φορτηγατζηδες, και για αυτους ειναι πολυ καλο σε σχεση με τα πραγματα που ζητουν απο το ταξιδι τους. Ιδιαιτερη μνεια πρεπει να γινει στο γκαραζ το οποιο ειναι πραγματικα τεραστιο και ευρυχωρο, δινοντας τη δυνατοτητα μεταφορας στο τελευταιο ντεκ και ιδιαιτερων φορτιων.

Τελος να πω οτι ετυχε να ειμαι επανω την ωρα του σεισμου, και πραγματικα το πλοιο κουνηθηκε σαν να το τρυπαγε κανεις με κομπρεσερ...

Link to comment
Share on other sites

Την πρώτη φορά που ανέβηκα στο POLARIS ένιωσα δέος με το open deck του. Το βαπόρι δεν ήταν φορτωμένο και είναι μεγάλη φρίκη για ένα 15χρονο να είναι μόνο του σε γήπεδο απο λαμαρίνα. Ακόμα το θυμάμαι.... :D

Link to comment
Share on other sites

Αν ριχνανε και κανενα μπουγελο μπογια και στο γκαραζ καλο θα ητανε.. Πληροφοριες αναφερουν οτι θα βαφτει φετος στο ταξιδι για Ηγουμενιτσα απο δω αν το επιτρεψει ο καιρος. Ηδη βαφτηκαν οι οροφες σε ολα τα γκαραζ και οι μπουλμεδες. Οι οροφες εγιναν γκρι απο ασημενιες. Αν βαφτουν και τα γκαραζ θα ειναι η πρωτη φορα απο το 2002

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Το καραβάκι στην τσιμινιέρα πάει σε όλα τα βαπόρια μούρλια. Τώρα για το Logo κατ΄εμέ καλό είναι να σκεφτούν μια νέα εκδοχή (κάποια άλλη γραμματοσειρά ίσως;) ενώ η επαναφορά της μπλέ γραμμής απο πλώρα ώς πρύμα κρίνεται ώς επιβεβλημένη!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθές το βράδυ το POLARIS παρά τις πιέσεις της εταιρίας (ποιάς απο τις δύο???) να φύγει στις 21:00 ακριβώς, κατέληξε να φύγει 22:10 αφήνοντας κάποια φορτηγά έξω τα οποία τελικά φύγανε με BLUE HORIZON με αρκετή καθυστέρηση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...