Blue Star Delos Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 Εν πλω προς Ραφήνα το πλοίο, για να ξεκινήσει αύριο τα καλοκαιρινά δρομολόγιά του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sf_X Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Η λωρίδα στα παράθυρα του πλοίου γκρίζαρε στα πρότυπα των Δήλος/Πάτμος. Άντε με το καλό να κάνουν και τις κολώνες της γέφυρας να ομορφύνει κι άλλο Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 A γεια σου, έχω βαρεθεί να το λεώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted July 5, 2015 Share Posted July 5, 2015 Εν πλω προς Ραφήνα το πλοίο, το πλοιο πηγε ραφηνα με χαλαρους ρυθμους (γυρω στα 16kn), τρωγοντας και το sprey του srIV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted July 6, 2015 Share Posted July 6, 2015 Ωραιες φωτο. Το νεο χρωμα στη ριγα δεν κανει μεγαλη διαφορα, θελει ομως λιγο χρονο μεχρι να τη συνηθισει το ματι. Στο αδερφο αλλαξε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2015 Share Posted October 5, 2015 Ας του δουμε το πλοιο στο περυσινο δεξαμενισμο του μιας και απο οτι ειδα στη gallery δεν ειχαμε καποια φωτογραφια του απο δεξαμενισμο του!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Άσκηση στα MES απόψε είχανε στο πλοίο και γενικότερη κινητικότητα στα σωστικά, γερανοί, βαρελάκια κλπ. Μήπως περνάει καμιά επιθεώρηση σωστικών? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Αλλαγη σωστικων ειχανε και απλως εκαναν μια αναδιπλωση σε καποια MES Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Το πλοιο με τον νοτια σημερα στην επιστροφη απο την συρο πηγε πανω απο τα γιουρα πανω απο την κεα κ πηγε πανω απο την βορεια πλευρα της μακρονησου για να απαγκιασει κ να κατεβει κ να βαλει τον καιρο στην πλωρη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 (edited) Kαι χωρίς να μπει στο σύστημα (separation) το οποίο ακολούθει και ο κοραής. Edited January 3, 2016 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Tο Blue Star Paros αυτη την ώρα κινήτε με την ταχύτητα των 10-12 μιλίων στο στενό του Τσικνιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 (edited) Καινουργιο στιγμιοτυπο! Edited January 20, 2016 by margaritis24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Χαζευα στο site της εταιριας τα χαρακτηριστικα του πλοιου. Γραφουν οτι εχει μεγιστη ταχυτητα 24.4 κομβους. Αν θυμαμαι καλα τα πρωτα χρονια στα φυλλαδια της εταιριας, ισως και στο site, εδιναν μαλλον 25 κομβους, μπορει και περισσοτερους. Στο Μπλου Σταρ Δηλος δηλωνουν μεγιστη ταχυτητα 25.5, ενω στα δοκιμαστικα το ειχαμε δει στους 28.3. Τα Maneuvering Characteristics στη γεφυρα γραφουν 25.31 κομβους στο 100% MCR. Ξερουμε ποση ειναι η μεγιστη ταχυτητα του πλοιου "σπασμενο" και ποση η μεγιστη υπηρεσιακη αν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε αυτον τον ορο; Στο site γραφουν για μεγιστη ταχυτητα, αλλα στην περιπτωση του Δηλος αυτη δεν ειναι οι 25.5 κομβοι, που μαλλον ειναι η "καλη" υπηρεσιακη του. Επισης το 100% MCR στα Maneuvering Characteristics ειναι σιγουρα το μεγιστο των δυνατοτητων του ή μηπως εχει και λιγο ακομα που μπορουν να το δωσουν για συντομο χρονικο διαστημα σε ειδικες περιπτωσεις; Link to comment Share on other sites More sharing options...
csst9728 Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Εμένα μου κανει εντύπωση η διάφορα σε δεξιο-αριστερο κυκλο. Μπορεί να το εξηγήσει κανεις; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Δε γυρναει πανω σε ραγες. Παιζουν ρολο και τα ρευματα, ο αερας. Καπου στο ποστερ πρεπει να λεει και τις συνθηκες κατα την ωρα των δοκιμων Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Τα πρωτα 2 χρονια πηγαινε με 24 κομβους!το ναξος ηταν πιο γρηγορο 0,5 κομβο. Με ρευματα ενα βραδυ επιστροφη απο συρο επιασε κ 25.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Εννοεις οτι το Παρος τα πρωτα χρονια ταξιδευε σταθερα με 24 και το Ναξος με 24.5; Αρα να φανταστω οτι η μεγιστη ξεπερνουσε-ξεπερναει τα 25; Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Διαβαζοντας κ το γραφημα θα δεις οτι λεει 25.3κομβους σαν μεγιστη! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AQUA JEWEL Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 (edited) Λογικά οι 25,31 κόμβοι κατά τη διάρκεια των sea trials στην Κορέα θα έχουν ξεπεραστεί, καθώς συνηθίζεται οι μηχανές για ένα μικρό χρονικό διάστημα να δοκιμάζονται στο 105% του Σημείου Συνεχούς Λειτουργίας (MCR). Edited March 20, 2016 by AQUA JEWEL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain_Nionios Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 (edited) Διαβαζοντας κ το γραφημα θα δεις οτι λεει 25.3κομβους σαν μεγιστη! Το γραφημα το ειδα, εγω το φωτογραφισα, απλα επειδη το site λεει τωρα μεγιστη ταχυτητα 24.4, ειπα να ρωτησω τι ξερετε-εχετε ακουσει. Λογικά οι 25,31 κόμβοι κατά τη διάρκεια των sea trials στην Κορέα θα έχουν ξεπεραστεί, καθώς συνηθίζεται οι μηχανές για ένα μικρό χρονικό διάστημα να δοκιμάζονται στο 105% του Σημείου Συνεχούς Λειτουργίας (MCR). Αρα να υποθεσουμε οτι μπορει να εφτασε περιπου στους 25.7 ; Αν θες το συνεχιζουμε εδω για το MCR. Edited March 20, 2016 by Captain_Nionios Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 Στη παλιά γνωστή θέση πρυμνοδέτησης το πλοίο σήμερα στο λιμάνι. Να υποθέσουμε οτι εν όψει αναμενόμενου απαγορευτικού, άφησε ελεύθερη θέση στο Πάτμος ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 Εάν πιάσει απαγορευτικό θα άφησε θέση για το Blue Star Naxos και όχι για το Blue Star Patmos γιατί αυτό δένει στη γωνία και έρχεται το τρίτο πλοίο να δέσει ανάμεσα τους!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
csst9728 Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 Δε γυρναει πανω σε ραγες. Παιζουν ρολο και τα ρευματα, ο αερας. Καπου στο ποστερ πρεπει να λεει και τις συνθηκες κατα την ωρα των δοκιμων Ναι μεν, αλλά δεν θα 'πρεπε οι δοκιμές να είναι σε όσο πιο "ουδέτερες" συνθήκες μπορούμε να βρούμε; Αυτή η διαφορά 18.4m στη διάμετρο μου (πάνω από 5%) φαίνεται μεγαλούτσικη για να την αφήνουμε έτσι απλά "λόγω των συνθηκών στις δοκιμές" (στα άλλα στοιχεία η διαφορά είναι μικρότερη). Δεν είμαι ναυπηγός, αλλά μου φαίνεται περίεργο να έχουμε τέτοιες διαφορές ως βάση αναφοράς για τις δυνατότητες κάποιας "κατασκευής". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 Το ναυπηγειο το μονο που το νοιαζει ειναι να ειναι ολα μεσα στους χρονους παραδοσης που εχει στο συμβολαιο. Δεν κοιταει τον καιρο πριν βγαλει το βαπορι για δοκιμαστικο. Αν δεις αντιστοιχο πινακα απο φορτηγο, γκαζαδικο κτλ θα δεις μεγαλυτερες διαφορες στον κυκλο στροφης καθως εκει υπαρχει μια προπελα συνηθως δεξιοστροφη που εχει σαν αποτελεσμα ο κυκλος στροφης αριστερα να ειναι αρκετα μικροτερος απο τον αντιστοιχο δεξια. Ο κυκλος στροφης ειναι για να υπολογιζει αυτος που βγαζει την πορεια την ασφαλεστερη αποσταση απο τις στεριες. Συνηθως αναλογα και με το συστημα της εταιριας οι πορειες χαρασσονται σε 2 και 3 φορες μεγαλυτερες απο τον κυκλο στροφης οποτε τα 18 μετρα ειναι πταισμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 30, 2016 Share Posted March 30, 2016 Το Παρος δε φαίνεται να σταματά αφου είχε δεξαμενιστει πρόσφατα. Θα σταματήσει για 2-3 ημέρες τώρα για κάποιες μικροεργασιες πριν πάει στην άγονη της Δωδεκανήσου. Το πλοίο αναμένεται να πάει στο Πέραμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now