Aris

Ναυάγιο Italia Express

21 posts in this topic

Γνωρίζει κάποιος που ακριβώς βυθίστηκε το Italia Express?
Παρα κάποιες προσπάθειες που είχαν γίνει για την απομάκρυνση του νομίζω πως παραμένουν ανέπαφο στο βυθό. Κάνω λάθος?

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οσον αφορα το Γκρετσια Αρη, υπαρχει η εντυπωση οτι εχει βυθιστει στο Νεο Μωλο, αριστερα απο το Πατμος. Ισχυει αυτο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαι εγώ πιστεύω οτι εκεί βυθίστηκε. Είχε γραφτεί τότε οτι βυθίστηκε σε βάθος 30 μέτρων. Είναι τόσο βαθιά τα νερά στο Νέο Μωλο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τιποτα. Τοσο δεν ειναι ουτε Δυτικα Βενιζελου που πεφτουν τα μεγαλα κοντεινεραδικα της MSC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο νέος μόλος έχει βύθισμα από 9μ στην πρώτη θέση μέσα μέχρι 10,1 στην πρώτη θέση μέσα από το κεφάλι.

Βέβαια αν χωρίσουμε τον νέο μόλο σε τρίτα από το κεφάλι και μέσα στο 1/3 σε στίγμα Ν3756.973 και Ε2335.959 υπάρχει ένα ναυάγιο αρκετά μπροστά από τις θέσεις πρόσδεσεις σε βάθος 30μ περίπου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Οσον αφορα το Γκρετσια Αρη, υπαρχει η εντυπωση οτι εχει βυθιστει στο Νεο Μωλο, αριστερα απο το Πατμος. Ισχυει αυτο?

Νικ το Ιταλια εχει βυθιστει στο Νεο Μωλο.. Περιπου στη μεση του.. Με τη γνωστη διαδικασια που πηγε στον πατο της Πατρας το ANNA V μετα απο καποια χρονια... Το Γκρετσια Βυθιστηκε στο Αιγιο ανελκυστηκε και τελικα κοπηκε στην Τουρκια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Corfu Island, αν δεν κάνω λάθος, βυθίστηκε πλησίον της Γερμανικής σκάλας στο Πέραμα. Όσο για το ΑΝΝΑ V, δεν πήγε στον πάτο, αλλά του έκλεισαν τις τρύπες και το ρυμούλκησαν για επισκευή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok λαθος διατυπωση... Ακουμπησε στον πατο και στην προβλητα ειναι το σωστο...

Στην εκθεση ποτε δεν ημουν καλος αλλωστε :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aρα είναι σε αυτό το στίγμα που έδωσα παραπάνω.Από την άλλη δεν εμποδίζει την αγκυροβολία των πλοίων που βρίσκονται δεμένα πρύμα από τα ναυάγιο? :P

Η είναι πιο μπροστά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοιο ειναι περιπου 10-15 μετρα απο το μωλο. Το βαθος δεν το γνωριζω αλλα πρεπει να ειναι 10 μετρα κατω απο την επιφανεια της θαλασσας. Και 100 μετρα που ητανε (σσ 108 σαν το συγχωρεμενο το Ολυμπια) 115-120 απο το μωλο χοντρα χοντρα με μπακαλιστικους υπολογισμους. τα πλοια με μεσο ορο μηκους πλεον τα 100-120 μετρα φουνταρουν αρκετα ποιο εξω απο εκεινο το σημειο. Καποια στιγμη νομιζω ενα φορτηγο ειχε φερει μια αγκυρα πανω και εψαχναν να δουνε σε ποιο απο τα διπλανα ανηκει αλλα τελικα ητανε του μακαριτη.. Παντως θα ειχε ενδιαφερον μια εξερευνηση και μια φωτογραφιση εκει κατω αλλα ποιος παει?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άρα είναι ένα άλλο που είναι κολητά στον νέο μόλο σε βάθος 11μ περίπου στην μέση του εκεί που χοντρικά βρίσκεται το ΡΟΔΟΣ αυτή την στιγμή και σε στίγμα Ν 3756.956 και Ε 2336.142.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαλλον κοιταμε τον ιδιο χαρτη Earl :D
Ανεβασα ενα δειγμα να το δουνε και οι υπολοιποι μη ζηλευουν

post-23-128326956025_thumb.jpg

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακριβώς :P στην αρχή νόμιζα ότι είναι αυτό που φαίνεται λίγο μέσα από το κεφάλι και προς τα μπροστά στα 30μ περίπου.

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ρωτήσω του πότε είναι ο χάρτης σας, γιατί ο δικός μου του 2001 δεν τα έχει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δυο απορίες για το συχωρεμένο
α) η υποθεση απο οσο θυμαμαι ειχε δικαστικη συνεχεια. ποια ηταν η καταληξη της; δεν αναφερομαι στα ενδιαμεσα σταdια ,αλλα αφου τελεσιδικησε, μετα απο εφετεια κλπ, αποδοθηκαν ευθυνες πουθενα;
β) σε τι βαθος βρισκεται; αν ο νεος μωλος εχει βαθος απο 9 εως 10,1μετρα και το βαπορι ειχε πλατος 18,8 τοτε θα μας περισευε το μισο. ισως τελικα οντως εκει που βρισκεται να πλησιαζει το βαθος τα 30 μ (18,8 +10 απο την επιφανεια)

εγω το θυμαμαι ετσι να δενει μονο στο 4 της πατρας, σε καμια αλλη θεση. μαλλιστα λογω του μεγαλου υψους της πρυμης του ειχε κατασκευαστει (προχειρα) ειδικη μεταλλικη ραμπα η οποια ειχε ακριβως το πλατος του καταπελτη του και το βαπορι επρεπε να κολλησει στον ντοκο για να μπορεσει να ξεφορτωσει.
ηταν σαν το Grecia χωρις μετασκευη. οταν το επομενο καλοκαιρι ο Γ Βεντουρης το εφερε νομιζαμε οτι ανελκυσε το πλοιο του αδερφου του και το μετασκευασε (του αποστολη δεν ηταν το Ialia?). τελικα ειχε μετασκευασει το... αδερφο του βαποριου του αδερφου :D

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την υποθεση κερδισε ο Αποστολος και αποζημιωθηκε 1-2 χρονια πριν κανει το νεο του ξεκινημα με τις Παναγιες πλεον. Το πλοιο πρωτοαγοραστηκε απο τη Ventouris Ferries που τοτε ητανε Αποστολος+Γιωργος και μετα οταν ναυαγησε ανηκε μονο στον Αποστολο που ειχε πλεον δημιουργησει την ΑΚ Βεντουρης. Δολιοφθορα ηταν τα επισημα μαντατα και οντως ειχαν ακουστει εκρηξεις πριν τη βουτια..

Παντως ειδικα για το Γκρετσια αν και κακασχημο υπερβολικα μικρο για την Αδριατικη και αργο (15 κομβοι) και παρολο που δουλευε μονο λιγους μηνες το καλοκαιρι ηταν πολυ αποδοτικο βαπορι και μακραν το ποιο κερδοφορο της εταιριας σε σχεση με τις ημερες που δουλευε και μη γελασει κανενας.. Αν ειχε προλαβει μαλιστα να ανοιξει τοτε τη γραμμη της Αλβανιας.. Το προλαβαν αλλοι ομως. Σε μια εποχη με τα πετρελαια στο 0 σε σχεση με τις σημερινες τιμες και καταναλωση 500 λιτρα την ωρα και 1000 ατομα πρωτοκολο....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει μια αγγελία της Υδρογραφικής (διόρθωση) που αναφέρει το επιβατικό

GRECIA EXPRESS μήκους 115 μ. βυθισμένο με προσανατολισμό πλώρης πρύμνης

ανατολή δύση και ελάχιστο βάθος άνωθέν του 16,9 μέτρα 3/10 του μιλίου

βόρεα - βορειοανατολικά από το ακρωτήριο Κακιά Σκάλα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαζι με τοσα και τοσα ναυαγια που σηκωνονται και πηγαινουν για σκραπ γιατι δε γινεται κατι και με το Ιταλια Εξπρες; Δεν ενοχλει εκει που ειναι; Δε μολυνει πλεον το περιβαλλον; Η ειναι πολλα τα λεφτα; (που προφανως ειναι)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περα απο τα λεφτα βαλε και ποσες θεσεις στο Νεο μωλο θα πρεπει να μεινουν ανενεργες μεχρι να γινει η ανελκυση και μαλιστα σε περιοδο που οι θεσεις ειναι ετσι κι αλλιως λιγοστες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας το κανουνε καλοκαιρι που θα ειναι ποιο λασκα. Το θεμα ειναι ομως μετα απο 20 χρονια θα υπαρχει τιποτα απο το βαπορι η θα εχει γινει σκονη; Παντως θα ειχε ενδιαφερον μια ανελκυση :D Φοβερο θεαμα για φωτογραφιση :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρα μία ανέλκυση πλοίου έχει πάντα φοβερό ενδιαφέρον και όχι μόνο για καραβολάτρες.

Αλλά φοβάμαι φίλε Neptune ότι στο συγκεκριμμένο ναυάγιο, στο συγκεκριμμένο σημείο, δεν θα εύρισκες τίποτα το ενδιαφέρον να φωτογραφήσεις σε μία υποτιθέμενη ανέλκυση.

Μόνο ακαθόριστους όγκους (μιας και πιθανότατα θα ανελκυόταν σε κομμάτια) μαύρης, κατάμαυρης λάσπης επικαλυμμένης με σωρούς βιομηχανικών απορριμάτων. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now