Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Χωρίς λιμάνι η Αγία Μαρίνα

Απο την ΕΞΠΡΕΣ

Xωρίς λιμάνι έμεινε η Αγία Μαρίνα της Αίγινας, αφού οι δύσκολες καιρικές συνθήκες «λύγισαν» τον προβλήτα του γραφικού λιμανιού, ο οποίος και κατέρρευσε. Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Tαμείου της Αίγινας, Γιάννης Σημαντώνης, επεσήμανε ότι αν είχαν πάρει τη χρηματοδότηση των 600,000 ευρώ, θα είχαν καταφέρει να επισκευάσουν και να προστατέψουν τον προβλήτα της Αγίας Μαρίνας.
Μάλιστα σημείωσε ότι έχει γίνει κάθε δυνατή ενέργεια προς κάθε κατεύθυνση, χρηματοδοτηθεί η επισκευή αυτού του μόλου. Σύμφωνα με τη μελέτη που εκπονήθηκε από την τεχνική υπηρεσία δήμου και κοινοτήτων, απεδείχθη ότι η επισκευή και ανακατασκευή του μόλου της Αγίας Μαρίνας αγγίζει τα 600.000 ευρώ».

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξαναφέρνω το θέμα στην επικαιρότητα,μπάς και έμαθε κανείς τί έγινε μέ αυτό το πολυσύχναστο λιμάνι.

Πάντως τό γνωστό ινδικό καταμαράν που έκανε μέχρι πέρυσι το εποχιακό δρομολόγιο Πειραιάς-Αγία Μαρίνα δέν έχει εμφανιστεί (τουλάχιστον μέχρι την περασμένη Κυριακή) στήν προβλήτα τού Αργοσαρωνικού στόν Πειραιά.

Νά υποθέσω οτι το εν λόγω δρομολόγιο.....απολύθηκε; :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιμάνι που δε μπορεί να δεχθεί δεύτερο δελφίνι:eek: !!

Για να δέσει το Flying Cat 1 χθες την Αίγινα, το Flying Dolphin Hermes που είχε διανυκτέρευση στην Αίγινα βγήκε από το λιμάνι και ξανάδεσε, για να διανυκτερεύσει μετά την αναχώρηση Flying Cat 1

ΥΓ. Κάποιος moderator παρακαλείται να μετονομάσει το topic σε Λιμάνια Αίγινας (για να μην ανοίγουμε άλλο θέμα)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατ'αρχήν,χρόνια πολλά και καλή χρονιά σέ όλους (έλειψα μέν,παρακολουθούσα δέ τα γραφόμενα).

Δεύτερον,ξέρετε εσείς κανένα άλλο λιμάνι πλήν τής Αίγινας στο οποίο τά πλοία (δηλαδή τά φέρρυ-μπώτ) δένουν έξω από αυτό;Ακόμα καί το καλοκαίρι πολλές φορές έχει τόσο κύμα (ιδίως το πρωϊ) που δυσκολεύονται νά δέσουν γιά να κατεβή ο κόσμος....

Οσο γιά το εσωτερικό τού λιμανιού,πάλι καλά που χωράει έστω και το ένα υδροπτέρυγο-γιά σκεφτείτε να έμενε απ'έξω η πρύμνη του....

Πάντως παίρνει αρκετά ωραία κοττεράκια μέσα :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δρομολόγια των Flying Dolphin στους Μύλους Αγκιστρίου

Απο την Νέα Εποχή

Δοκιμαστικό λιμενισμο επεχείρησε το καινούργιο Flying Dolphin στους Μύλους, προκείμενου να εξεταστεί κατά πόσον μπορεί να ενταχθεί στα δρομολόγια και το λιμάνι αυτό. Η βύθιση του πλοίου στα 3,4 μέτρα δυσκόλεψε την προσάραξη του καραβιού για αυτό και η κοινότητα Αγκιστριου σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές προχωρούν ταχύτατα σε βελτιωτικά έργα. Ήδη έχουν ξεκινήσει ορισμένα από αυτά και σύντομα το λιμάνι θα μπορεί υποδέχεται τα ιπτάμενα.

ΥΓ Το Αγκιστρι δεν ανηκει στην Αιγινα

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Ποιό είναι το "καινούργιο" Flying Dolphin;

2.Οι Μύλοι,άν δέν απατώμαι,ΔΕΝ είναι το λιμάνι (δηλαδή η προβλήτα) που δένουν οι Κεραυνοί,αλλά το λιμανάκι όπου διανυκτερεύει το κυανόχρουν ΑΓΚΙΣΤΡΙ EXPRESS καί επομένως απέχει αρκετούτσικα από την "Χώρα" (περίπου μισή ώρα μέ τά πόδια,σύμφωνα μέ τίς δικές μου επιτόπιες μετρήσεις το καλοκαίρι τού 2003).Πώς θα μετακινούνται άραγε οι αφικνούμενοι επιβάτες που θέλουν να πάνε στην Χώρα (ένθα είναι και τα περισσότερα ξενοδοχεία τού νησιδίου);

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθαρίζουν το λιμάνι της Αίγινας μετά από 40 χρόνια.

Πηγή: ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Ξεκίνησε ο καθαρισμός φερτών υλών, σκουπιδιών και ογκωδών αντικειμένων που έχουν πέσει μέσα στο λιμάνι. Τα τελευταία 40 χρόνια δεν είχε υλοποιηθεί τέτοιο έργο και το τι βρήκε μέσα από το βυθό δε περιγράφεται. Ελαστικά, δίχτυα, μεταλλικά σκουριασμένα αντικείμενα, κάθε λογιών σκουπίδια αλλά και μηχανές και προπέλες από ναυαγισμένες βάρκες. Ταυτόχρονα το λιμενικό ταμείο ξεκίνησε να υλοποιεί μια σειρά από αποφάσεις που έχει πάρει για τη βελτίωση του κεντρικού λιμανιού.

Επίσης πριν από λίγες εβδομάδες, τοποθετήθηκαν σιδερένιες πόρτες στο ύψους των εκδοτηριων που μάλλον θα εξυπηρετήσουν στο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης. Ταυτόχρονα έγινε και η σηματοδότηση όλης της προβλήτας του λιμανιού (περιμετρικά), με κίτρινα και άσπρα χώματα που διευκρινίζουν τα σημεία που μπορούν να «δένουν» τα πλοία.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στην κατασκευή ενός λιμανιού ο πρώτος που πρέπει να ερωτηθεί είναι ο πλοίαρχος η γνωμή του οποίου θα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα και θα λειτουργεί σαν οδηγό στην νέα κατασκευή.Αλλά στην Ελλάδα πιο πιθανό είναι να ερωτηθεί ο παπάς της οικείας ενορίας ή ο δάσκαλος του χωριού παρά ο πλοίαρχος.

Από ότι έμαθα κάτι τέτοιο έγινε για το λιμάνι της Αίγινας. Κάλεσαν κάποιο πλοίαρχο της γραμμής, για να τους πει την άποψη του για τα έργα που προγραμματίζουν να κάνουν στο λιμάνι της Αίγινας για τη προέκταση του λιμανιού. Ο αρχικός σχεδιασμός που κανάνε πάντως μόνο στα χαρτιά θα μπορούσε να λειτουργήσει.:mad: Ελπίζω να είμαστε καλά και να δούμε εάν εισακουστήκαν οι απόψεις του πλοιάρχου για τις αλλαγές που τους πρότεινε.:confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελλάς το (ατέλειωτο) μεγαλείο σου !!!

Μ' αρέσει που όταν βάλουμε καμμιά φωτογραφία με κανένα καράβι στην Αίγινα, λέμε ''το τάδε πλοίο στο λιμάνι της Αίγινας".

Αντί να λέμε "στην εξωτερική πλευρά του λιμεναβραχίονα του λιμανιού της Αίγινας, που ως γνωστόν είναι φτιαγμένο για να μπαίνουν μόνο καίκια και ψαρόβαρκες''. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς το δεύτερο λιμάνι μετά τον Πειραιά σε επιβατική κίνηση παρουσιάζει τέτοια χάλια.

Ανύπαρκτο λιμάνι, ανεπαρκής και χαμηλή προβλήτα, αβαθή εκ δεξιών...

Ειδικότερα όταν επικρατεί πουνέντης η κατάσταση είναι τραγική.Ο κόσμος κάνει ποδόλουτρο όπως είπε ο Π100 τα βαπόρια κινδυνεύουν λόγω της ρεστίας και της χαμηλής προβλήτας να καβαλήσουν με την πρύμη τον μόλο...

χάλια μαύρα:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επιτέλους, θα αποκτήσουμε λιμάνι!

Πηγη: ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Η Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων ενέκρινε την επέκταση του λιμανιού, στην πλευρά της προβλήτας του "Λευκού Φανού", όπως λέγεται το φανάρι που βρίσκεται στον Άγιο Νικόλα τον Θαλασσινό. Με την απόφαση αυτή, που κοινοποιήθηκε στις 19 Δεκεμβρίου στο Δήμο, ανοίγει ο δρόμος για την απόκτηση ασφαλούς λιμανιού. Το αρχικό σχέδιο του λιμανιού, που είχε γίνει από τον αείμνηστο Θανάση Καψάλη, προέβλεπε την ύπαρξη αυτής της προβλήτας, που καθιστά το λιμάνι ασφαλές από τον πουνέντη. Όμως σκόνταφτε στην Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων, η οποία για πάνω από 30 χρόνια δεν έδινε την συγκατάθεσή της για την πραγματοποίησή του. Χρειάστηκαν πολλές και επίμονες προσπάθειες από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, ώσπου να φτάσουμε σε αυτή την ευτυχή για την Αίγινα κατάληξη. Η εξασφάλιση της συναίνεσης της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων θεωρείται ότι προεξοφλεί την θετική έκβαση της τελικής έγκρισης του έργου από όλες τις συναρμόδιες αρχές και το έργο θα δημοπρατηθεί εντός του επόμενου έτους. Ήδη, στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, υπάρχει έτοιμη η μελέτη. Το όνειρο τόσων και τόσων Αιγινητών, για ένα αξιοπρεπές λιμάνι, μοιάζει να είναι πια δεμένο σε ασφαλές μουράγιο!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ και λίγο καιρό έχει αυξηθεί η φωτοβολία του κόκκινου φανού στη ξέρα «Σπιθα», στο λιμάνι της Αίγινας. Καλά θα έκαναν να αυξήσουν τη φωτοβολία του λευκού φανού στη προβλήτα της Αίγινας, γιατί χάνεται στα φώτα της πόλης.

Share this post


Link to post
Share on other sites
koukou   

Αν και η καταγωγή μου είναι από την Αίγινα , έχω να πάω δύο χρόνια !

Είναι κρίμα !

Το λιμάνι παλιότερα φιλοξενούσε περίπου 3 ΄΄ παντόφλες ΄΄ στην μεγάλη προβλήτα και ένα κρουαζιερόπλοιο στην κάθετη προβλήτα του φάρου! Βέβαια τα πράγματα άλλαξαν για τα πλοία με την δρομολόγηση κλειστού τύπου πλοίων και την μείωση της ώρας ταξιδίου όμως το λιμάνι ξεχάστηκε ! Οι επιπτώσεις στον τουρισμό τεράστιες !!!

Όσο για το εσωτερικό λιμένα με τις ψαρόβαρκες και τα ιστιοπλοϊκά , οι υποδομές φιλοξενίας τον σκαφών ήταν χάλια και πιστεύω ότι πρέπει να είναι ακόμα!

Αλλά τι λέμε τώρα μιλάμε για ένα νησί του Αργοσαρωνικού που είναι δίπλα στον Πειραιά και δεν έχει νεράκι να πιεί ο κόσμος !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τη Πέμπτη είναι γερανός στο λιμάνι της Σουβαλας με έξοδα της Nova Ferries, για να εκβαθύνει το λιμάνι έτσι ώστε να γίνει δυνατή η προσέγγιση του Φαίδρα στο λιμάνι της Σουβαλας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νέα πλωτή προβλήτα στο λιμενοβραχίονα του "ΚΕ".

Πηγη: Aegina Portal

Χθες το πρωί το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο της Αίγινας παρέλαβε τις νέες προβλήτες, που θα τοποθετηθούν στο κεντρικό λιμάνι της Αίγινας, στο λιμενοβραχίονα του "ΚΕ" και στο Αγκίστρι. Όλα τα υλικά και τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν για τη συναρμολόγηση των νέων προβλητών έφτασαν με ένα μεγάλο κοντέινερ και ήδη από χθες το απόγευμα ξεκίνησε η συναρμολόγηση τους. Το συνολικό μήκος τους είναι 90 μέτρα και θα χρησιμοποιηθούν για να αντικαταστήσουν την παλιά τσιμεντένια πλωτή προβλήτα, που βρίσκεται στο λιμενοβραχίονα του ¨ΚΕ" και δημιουργεί συχνά προβλήματα στους ιδιοκτήτες των σκαφών που δένουν σε αυτή. Επίσης θα γίνει επιμήκυνση μιας καινούργιας πλωτής προβλήτας που είχε τοποθετηθεί πέρυσι το καλοκαίρι, ενώ περίπου 30 μέτρα θα τοποθετηθούν στο Αγκίστρι.

Το έργο γίνεται με αυτοχρηματοδότηση από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο της Αίγινας και το κόστος του ανέρχεται στις 190.000 ευρώ (στο κόστος περιλαμβάνεται ΦΠΑ). Το σύστημα που είχε τοποθετηθεί πέρυσι στα τέλη του Ιουλίου, αντικαθιστώντας την τσιμεντένια πλωτή, έδειξε κατά τη διάρκεια του χειμώνα που πέρασε, ότι είχε άριστη συμπεριφορά στον καιρό και έτσι φέτος το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο προχωρά και στην αντικατάσταση της τελευταίας τσιμεντένιας πλωτής. Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κύριος Νεκτάριος Λεούσης δήλωσε στο Aegina Portal ότι η νέα πλωτή προβλήτα θα παραδοθεί για χρήση στους ιδιοκτήτες των σκαφών την Παρασκευή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ μπορείτε να δείτε το λιμάνι της Σουβαλας, αλλά και τη προβλήτα της Σουβαλας. Παρατηρήστε το πόσο κοντά είναι ο κυματοθραύστης με το κόκκινο φανάρι (που δε διακρίνεται και πολύ το βράδυ μέσα στα φωτά της Σουβαλας). Είναι σχεδόν σε παράλληλη ευθεία με την άκρη της προβλήτας. Αλλά ένα γραφικό είναι οι μπιντες, που δε κάνουν ούτε για μικρά πλοία τύπου Αλέξανδρος.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PIANOMAN   

Και το 2005 που υπηρχε ISPS το ιδιο γινοταν.Το ALBI HELLAS φτανει στη Σουβαλα και τρυγυρω κανουν μπανιο.Αργοτερα ηρθε και ο ΑΙΑΣ.

Γενικα παντως οι παντοφλες εχουν μικρο βυθισμα.Το ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ πχ στην πλωρη νομιζω οτι εχει περιπου ενα μετρο βυθισμα

τη σουβαλα (πριν σκαψουν για το φαιδρα) ειχε στο μολο 2.20 και βαθαινε αρκετα γρηγορα, οποτε δεν θεωρειται ρηχο (για παντοφλες) λιμανι, στη μυτη του πλοιου ειχε σιγουρα 3 μετρα, παντως οι παντοφλες πλωρα (ειδικα αυτες που δεν εχουν μυτη και εχουν σχημα εντελως κουτι) εχουν γυρω στο μισο μετρο βυθισμα με μεγιστο πριμα εως 2 μετρα (με το ζορι και λογω προπελλων). Αυτες εχουν και τη δυνατοτητα να ποσγυαλωνουν σχεδον παντου (στο ριο πχ τις σφηνωνουν στην αμμο και δεν αγκυροβολουν καν οταν σταματανε την βαρδυα). Π.χ. η προβλητα στη κοστα-Σπετσες ειναι 1 μετρο. Σπανια καμια πιο "καραβοειδης" παντοφλα π.χ. Χρηστος ex Αιας που ειναι και πιο στενος και μεγαλος υπερβαινει στη πλωρη οριακα το μετρο.

Edited by PIANOMAN
Και το 2005 που υπηρχε ISPS το ιδιο γινοταν.Το ALBI HELLAS φτανει στη Σουβαλα και τρυγυρω κανουν μπανιο.Αργοτερα ηρθε και ο Α

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγκρίθηκε την προηγούμενη εβδομάδα από το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης η χωροθέτηση του Τουριστικού Καταφυγίου της Σουβάλας, ενός από τα σημαντικότερα αναπτυξιακά λιμενικά έργα του νησιού.

Share this post


Link to post
Share on other sites

η κυβερνηση εχει δεσμευτει, οτι ολες οι αποφασεις που υπογραφτηκαν μετα την διαλυση της προηγουμενης βουλης, θα επανεξετασθουν

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δέκτης παραπόνων από δημότη του νησιού έγινε η Νέα Εποχή.

Επίκεντρο των παραπόνων του το λιμάνι της Σουβάλας και η αποτελεσματική αξιοποίησή του από το πλοίο «Φαίδρα». Καταφθάνοντας στο λιμάνι της Σουβάλας για να παραλάβει κάποιον δικό του άνθρωπο, ο συμπολίτης μας έγινε μάρτυρας μια πολύ μεγάλης καθυστέρησης χωρίς …λόγο!

Το πλοίο κατέφθασε γεμάτο αυτοκίνητα για αποβίβαση, ενώ παράλληλα άλλα τόσα το περίμεναν για επιβίβαση. Η απουσία τροχονόμου, η αδιαφορία του Λιμενικού να κάνει μια εργασία, που ομολογουμένως δεν είναι αρμοδιότητά του, δημιούργησε για είκοσι περίπου λεπτά, κατάσταση Ομονοίας την ώρα πορείας στην Πανεπιστημίου: όλοι βιαστικοί και όλοι κολλημένοι και ακίνητοι!!! Όπως μας ενημέρωσε ο καταγγέλλων την κατάσταση, ένας άλλος ανυπόμονος και θαρραλέος οδηγός ανέλαβε χρέη αυτόκλητου τροχονόμου και έτσι έγινε δυνατή η απομάκρυνση των αυτοκινήτων από τη Σουβάλα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×