Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

Όταν έκανε τις ίδιες ώρες για τη Σύρο αλλά πλοία τα έλεγαν σκυλοπνίχτες, τώρα στο βωμό της κρίσης όλα επιτρέπονται!! Τουλάχιστον στα παλιά πλοία το έλεγαν ότι κάνει τόση ώρα, τώρα το λένε όταν είσαι μέσα και δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς!!

τα παλια πλοια (κυριως δυο εταιρειων) τα ελεγαν σκυλοπνιχτες για παρα πολλους λογους (αλλοτε αδικως, αλλα συνηθως δικαιως) που ειχαν να κανουν με τη γενικοτερη τους κατασταση και οχι μονο για την ταχυτητα τους. δεν νομιζω οτι χωρα συγκριση

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Αν εξαιρέσεις την υπερβολικά κοντή τσιμινιέρα για το μέγεθος της, η βασίλισσα είναι όλα τα λεφτά :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

2 πλοια ομοιων χαρακτηριστηκων δεν εχουν συγκριθει.Αqua Jewel και Αδαμαντιος Κοραης.Εχουν ιδιο μεγεθος ιδια ταχυτητα πολυτελεις χωρους ακομη και ιδια πλευση σε καιρο.Το Κοραης εσωτερικα μαλλον υπερτερει σε πολυτελεια ενω το Ακουα σε ποσοτητα.Και τα 2 εχουν πλωριο σαλονι με μεγαλά παραθυρα,τωρα πιο ειναι καλυτερο;;;Καμπινες εχει καμια 10αρια το Κοραης,το Ακουα πρεπει να εχει μερικες παραπάνω.Το Κοραης εχει μεγαλυτερο γκαραζ αλλα και παλι επηρεαζεται η ταχυτητα του με πληρες φορτιο.Ποιο λοιπον ειναι καλυτερο;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Tο ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ μαζι με το ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ είναι μακραν τα καλυτερα πλοια που εχουν περασει μεχρι τοτε-μαλλον και μεχρι σημερα-από τις γραμμες της Κρητης

Όταν μπήκαν στην Κρήτη, αναμφίβολα μακράν τα καλύτερα και "επαναστατικά". Πλέον ούτε μακράν, ούτε τα καλύτερα. Αλλού υπερτερούν έναντι του ανταγωνισμού, αλλού όχι (μην ξεχνάμε το ξενοδοχειακό του "Έλυρος", τη ναυπηγική υπεροχή του "SFΧΙΙ", τον "Ολυμπιονίκη", τα "Palace" δεν ανταγωνίζονται πια τα "Κρήτη" και το "Λατώ" :) )

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Εννοώ να μην ξεχνάμε την παρουσία του, όχι ότι είναι καλύτερος :P Εσωτερικά δε με ικανοποιεί το δίδυμο Fosen, εξωτερικά τα θεωρώ μακράν ομορφότερο από αυτό τον κρητικών Palace. Mε την κατανάλωση των Fincantieri τι παίζει; George, διαφώτισέ μας!

Link to comment
Share on other sites

Ειναι παντως αναλογα με τι γουσταρει ο καθενας(σε ολα τα πραγματα).Αλλοι θελουν το πρασινο κι αλλοι το κοκκινο :P Τα δικα μου γουστα:

Εξωτερικα: SUPERFAST XI/XII,SPIRIT/CHAMPION,ΠΑΛΑΤΙΑ

Εσωτερικα:SUPERFAST XI/XII,ΠΑΛΑΤΙΑ,SPIRIT/CHAMPION

Service:SUPERFAST XI/XII,ΠΑΛΑΤΙΑ,SPIRIT/CHAMPION

Ταξιδεμα:ολα με κακοκαιρια κουνανε :D

Link to comment
Share on other sites

Έχω ακριβώς την ίδια άποψη στις παραπάνω παραμέτρους.

Μόνο τα Cruise δύσκολα κουνάνε, αλλά εκεί μπαίνουμε σε άλλα νερά (αυτά της Αδριατικής).

Link to comment
Share on other sites

.Voyager! :) Ως ποτε θα χαλαμε τις καρδιες μας(ειδικα εμεις οι 2)κανοντας για ακομα μια φορα μια τετοια κουβεντα..Αφου μυαλο δε βαζουμε! :lol:

Anyway,με την φραση μου που εχεις βαλει σε παραθεση προηγουμενως εννοω κατι σαφες.Το σοκ που υπεστησαν οι Κρητικοι οταν δρομολογηθηκαν τα Παλατια δεν το ειχαν ξαναπαθει με κανενα αλλο πλοιο ουτε νωριτερα,αλλα ουτε και αργοτερα.Δεν το επαθαν με το Σουπερφαστ τι να κανουμε,ηταν στη σκια των αλλων απο οταν ηρθε και αυτο ειναι η αληθεια!Ακομα και αν δεν εχεις ρωτησει κοσμο που χρησιμοποιει τακτικα τη γραμμη τα νουμερα μιλανε απο μονα τους.Και το Ηρακλειο δεν ειναι Χανια,ουτε ο Γκριμαλντι ειναι Κρητικος για να νομιζουμε οτι μπαινουν ακομα λογω εντοπιοτητας η' συνηθειας..Μονο με τα παλατια ειχε παρατηρηθει το φαινομενο να κοβει κοσμος εισιτηριο για να ανεβει στον Πειραια και να γυρισει αυθημερον για να δει το πλοιο.

Το ξενοδοχειακο του ΕΛΥΡΟΣ,που αναφερθηκε παραπανω για παραδειγμα,ειναι πολυ στυλατο για τα στανταρς του σημερα,αλλα σε 10-15 χρονια θα θεωρειται τελειως ντεμοντε.Αντιθετα τα παλατια εχουν διακοσμηθει με ενα βαρυ,ποιοτικο,κλασικο,υπερβολικο(ναι)αλλα διαχρονικα πολυτελες στυλ.Αυτο εγω το θεωρω μεγαλο ατου.Τη δε ναυπηγικη υπεροχη του Σουπερφαστ,λυπαμαι αλλα η θεια μου δεν ειναι σε θεση να την αντιληφθει διοτι δεν ειναι shipfriend. :D

Link to comment
Share on other sites

Είναι δεδομένο πως όταν έφτασαν Κρήτη προκάλεσαν σοκ (το αποκάλεσα "επανάσταση"), απλά θεώρησα ότι αδικείς λίγο τα αγαπημένα φαστ με το "μακράν" :D Kαι φυσικά ξέρεις ότι δεν απαξιώνω τα Παλάτια σε καμιά περίπτωση.

Να πεις στη θεία σου να γίνει μέλος και θα τα μάθει όλα στα σχετικά topics!

(Mη λες "χαλάμε τις καρδιές μας" και νομίζουν οι τυχόν κακοπροέραιτοι ότι κάναμε και κανένα remove friend από τον προσωποπάπυρο :D )

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Και έλεγα ποιο να μου θυμίζει αυτή η πλώρη......

http://www.shipfriends.gr/forum/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=17525

Αυτο τον τυπο πλωρης(με τα μαγουλα)τον εχουν ολα τα γιαπωνεζικα της δεκαετιας του 70.Βρειτε μου ενα που εχει διαφορετικη πλωρη γιατι πραγματικα δεν μου ερχεται καποιο στο μυαλο.(μην μου πειτε τα συγχρονα ΑΡΙΑΔΝΗ,ΣΟΦΟΚΛΗ κλπ που ειναι η αλλη κοπια των τζαπανεζων :P )

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

οι γιαπωνεζοι ειχαν κολλημα με τις τετραγωνες πλωρες, γιατι θεωρουσαν οτι μια πλωρη χωρις μαγουλα και με "μασκα" (οπως πχ το ιθακη) σημαινει χαμενες θεσεις στο γκαραζ. μετα απο καποιες "στραβες" (οπως το ατυχημα του ενος απο τα κρητη, οπου ανοιξε το μαγουλο και εγινε παρεμβαση για να φυγουν τα μαγουλα), αρχισαν για τις μακρυνες αποστασιεις, να φτιαχνουν πλοια με γ@μ@τ#ς με πλωρες (απως εχουν σοφοκλακια, αριαδνη, horizon)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο τον τυπο πλωρης(με τα μαγουλα)τον εχουν ολα τα γιαπωνεζικα της δεκαετιας του 70.Βρειτε μου ενα που εχει διαφορετικη πλωρη γιατι πραγματικα δεν μου ερχεται καποιο στο μυαλο.(μην μου πειτε τα συγχρονα ΑΡΙΑΔΝΗ,ΣΟΦΟΚΛΗ κλπ που ειναι η αλλη κοπια των τζαπανεζων :P )

Όχι μόνο ενα αλλά τρία: SEA SERENADE, SEA HARMONY II, GOLDEN PRINCE ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Συζητουσα με κατι φιλους που ταξιδευουν συχνα Χιο-Πειραια και μου ελεγαν οτι προτιμουν να ειναι στην γραμμη το ΜΥΤΙΛΗΝΗ παρα το EUROPEAN καθως το δευτερο δεν εχει πολλα σαλονια και γενικα το εσωτερικο του δεν προσφερεται για επιβατες οικονομικης παρα μονο για αυτους που επιλεγουν καμπινα.Γενικα παντως,εχω ακουσει απο αρκετους να μην τρεφουν ιδιαιτερη συμπαθεια για το εσωτερικο(κυριως την διαρυθμιση των χωρων)του Ευρωπαιου.Οποιος εχει ταξιδεψει και με τα 2 ferries ας μας πει την γνωμη του για να καταλαβουμε περιπου τα υπερ και τα κατα καθε πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Οσο για το πλοιο,νομιζω οτι ειναι 10χρονια μπροστα απ οτι αλλο κυκλοφορει στην ευρωπη .Ισως τα μοναδικα ferries που μπορουν να συγκριθουν μαζι του ειναι τα COLOR MAGIC/FANTASY

Θεωρώ τη σύγκριση με τα Color ατυχή, είναι σα να συγκρίνουμε την Αγιά Σοφιά πριν και μετά (με το πριν να είναι τα Color φυσικά). Μπορεί να δει κανείς το εσωτερικό των τελευταίων εδώ. Στο Τanit μιλάμε για "τέρμα" arabic influence στο decoration. Ακόμη και επιτηδευμένη είναι (σα να βάζαμε εμείς στο "Πάτμος" κίονες κορινθιακού ρυθμού-αγαπημένος ρυθμός!), δε μπορεί να φτάσει το βορειο-ευρωπαϊκό design.

Βρε voyager πηγες ομως και εκοψες το quote στο πιο σημαντικο

Οσο για το πλοιο,νομιζω οτι ειναι 10χρονια μπροστα απ οτι αλλο κυκλοφορει στην ευρωπη :eek: Ισως τα μοναδικα ferries που μπορουν να συγκριθουν μαζι του ειναι τα COLOR MAGIC/FANTASY που εχουν και αυτα(οπως το ΤΑΝΙΤ)χαρακτηρα κρουαζιεροπλοιου και βγαζουν νυχτερινα δρομολογια μεγαλων αποστασεων με μονη διαφορα την ταχυτητα(26μιλια εναντι 20).

Εγω δεν ειπα να τα συγκρινουμε με βαση το εσωτερικο αλλα με το οτι αυτα τα ferries ειναι ο ορισμος της κρουαζιερας(μεγαλες αποστασεις,πλουσιο εσωτερικο,πολλες καμπινες,βραδινα δρομολογια κλπ).

Το 10χρονια μπροστα που εβαλα,δεν παει στο οτι το ενα ειναι γιαχαμπιμπι γιαλελελι μεσα και το αλλο σαν λατερνα ΑΛΛΑ στη φιλοσοφια που παρουσιαζει καθε πλοιο.

Εμενα ας πουμε με εντυπωσιασε πως δουλευουν οι κουζινες και τα εστιατορια του ΤΑΝΙΤ,τα 30 lux apartments των 130τετραγωνικων εκαστο,οι ανεσεις και τα event για τα παιδια,το μπαρακι πρυμα με τις πισινες.

Ειναι ενα πλοιο μικροτερο απο τα CRUISE και τα COLOR αλλα κοβει το νημα πρωτο στους επιβατες(3200)και τα ΙΧ(1060),νομιζω μαλιστα οτι γεμιζει αποκλειστικα με αυτοκινητα και καθολου φορτηγα.

Τωρα για τα SUPERFAST και SUPERSTAR που λες,αν θες κανουμε συγκρισεις για εσωτερικο,εξωτερικο και οτι αλλο,αλλα οχι για τα δρομολογια που εξυπηρετουν σε σχεση με το ΤΑΝΙΤ.(μικροτερες αποστασεις απο το κορεατικο).

Κατα την γνωμη μου το ΤΑΝΙΤ ειναι μοναδικο για αυτα που προσφερει,για τα δρομολογια που κανει,την ταχυτητα που ταξιδευει και την φιλοσοφια κρουαζιερας που αντιπροσωπευει σαν ferry(τα 10 χρονια μπρος που λεω).

Το ποσο αρεσει το εσωτερικο,ποιο εχει πιο ωραιες καμπινες η σουιτες ειναι αλλη συζητηση.Και μενα παντως μ αρεσουν τα ευρωπαικα σκαρια αλλα δεν μπορω να μην σταθω σε αυτα που φτιαχνουν οι Κορεατες(ΔΗΛΟΣ,ΠΑΤΜΟΣ,ΤΑΝΙΤ)και ισως αντιπροσωπευουν την εξελιξη των ferries.Περιμενω να δω φυσικα και το GRACE για να μπορω να εχω μια πιο ολοκληρωμενη αποψη.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι η προσέγγισή μου αφορούσε κυρίως στο interior, τομέας στον οποίο τα Color -ακόμη κι αν κρίνονται ως λατέρνες- δεν παύουν να είναι αξιοπρεπέστερα από το συνονθύλευμα αραβικών και ευρωπαϊκών στοιχείων που συναντάμε στο Tanit :) Αλλά και από κάθε άλλη σκοπιά, δε θεωρώ ότι το δεύτερο έχει κάτι το πρωτοποριακό σε ευρωπαϊκό επίπεδο, πέραν "πινελιών υπερβολής", όπως τα 130sqm διαμερίσματα. Γιατί τα εντυπωσιακά στοιχεία που αναφέρεις δεν είναι πρωτοεμφανιζόμενα (παιδικές δραστηριότητες, πισίνες-spa-σάουνες-μασάζ, ταχύτητα κτλ.) σε cruise ferries, άρα δεν είναι και ικανά να το καταστήσουν πλοίο που "πλέει" 10 χρόνια μπροστά (τα Stena Superfast που είναι και ημερόπλοια έχουν spa για ένα ταξίδι 2,5 ωρών).

Σχετικά με τον αριθμό των επιβατών που μπορεί να εξυπηρετήσει, ήδη σε ένα πλοίο μεγαλύτερο όπως τα Cruise, οι 2100 επιβάτες φαντάζουν πολλοί, πόσο μάλλον για το Tanit οι 3200 που θα στριμωχτούν σε πολλές (682 στον αριθμό) καμπίνες και αεροπορικά και που ενδεχομένως lane meters έχουν θυσιαστεί για ευρύχωρα διαμερίσματα που λίγοι θα πληρώσουν. Οι junior σουίτες και σουίτες των Cruise είναι άνετα συγκρίσιμες.

Το Superstar το ανέφερα λόγω καμπινών και κοινόχρηστων χώρων, που -παρά το γεγονός ότι χρησιμοποιείται σαν ημερόπλοιο και εκτελεί πλου δύο ωρών- έχει χαρακτηριστικά και δυναμικότητα cruise ferry. Πάω στοίχημα πως το πως δουλεύουν τα εστιατόρια και οι κουζίνες του Superspeed 1 ακόμα και σε ένα πλου 3 ωρών θα σε εντυπωσίαζε περισσότερο σε όλες παραμέτρους, φαντάσου και στα Magic/Fantasy.

Αναφορικά με την ταχύτητα του Tanit, υποθέτω τη διαθέτει για να βγάλει το ταξίδι σε αξιοπρεπή χρόνο και να βγουν τα δρομολόγια όπως τα σχεδιάζει η εταιρεία του. Tα Color φεύγουν μεσημέρι και φτάνουν το πρωί σε έναν πλου 18 ωρών, προσφέροντας καθημερινά δρομολόγια, δε χρειάζονται μεγαλύτερη ταχύτητα. Το Tanit προφανώς τη χρειάζεται για να βγάλει το περισσοτέρων μιλίων ταξίδι σε 18 ώρες κι αυτό.

Κι εγώ σε γενικές γραμμές σαφώς προτιμάω τα Ευρωπαϊκής σχεδίασης σκαριά (δε με αφορά ποιός τα ναυπήγησε, Φινλανδός ή Κορεάτης). Το Τanit δε μπορεί να μπει στην ίδια κατηγορία (interior) με τα κορεάτικα "αστέρια" της BS. Καθαρά αραβική επιρροή στο πρώτο (πέραν του ότι είναι τελείως διαφορετικό και σαν "προϊόν"). Για τις ευρωπαϊκές θάλασσες είναι άλλο ένα cruise ferry, προσαρμοσμένο στις νέες απαιτήσεις της πλοιοκτήτριάς του για τη γραμμή που καλείται να εξυπηρετήσει, μοναδικό σίγουρα για τα δεδομένα της, passenger oriented (αν -όπως λες- δε μεταφέρει και φορτηγά). Tailor made ναυπήγηση δε θα το χαρακτήριζα γιατί δεν είναι ότι έγιναν οι συγκεκριμένες επιλογές επειδή αυτός είναι απαραίτητα ο χαρακτήρας της γραμμής.

Το Viking Grace ναι, είναι πρωτοποριακό πριν καν δραστηριοποιηθεί λόγω του "LNG" παράγοντα. Επίσης, θα είναι κορυφαίο και εσωτερικά. Ούτε καν μιλάμε τώρα για σύγκριση του Tanit και με αυτό... Ιεροσυλία!

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

'Οσον αφορά τη γραμμή του Ηρακλείου,τα ποσοστά των εταιρειών δείχνουν την υπεροχή των παλατιών έναντι των ανεκ-σουπερφαστ στους εσωτερικούς χώρους και την άνεση που διαθέτουν,παρόλο την πιο ακριβή εισητηρίων των παλατιών.Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η συζήτηση με κάτι ξαδέρφια στην επιλογή τους για πλοίο.Μου είπαν οτι παρόλο τα 3 ευρω παραπάνω στο εισητήριο,τα παλάτια διαθέτουν και πιο άνετα σαλόνια,και πολύ περισσότερα αεροπορικά,οπού θα μπορέσουν να αγκυροβολήσουν για να περάσει η βραδιά τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μεταξύ του ΔΗΛΟΣ (με πλευση γυρω στα 22-23) και ενος εκ των Blue star 1/2 (με ιδια ταχυτητα) ποιό είναι το πιο οικονομικό? Το ρωτώ μήπως δούμε ντουέτο ΔΙΑΓΟΡΑ-ΔΗΛΟΣ στα Δωδεκάνησα φέτος το χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

Σαφως κ το ΔΗΛΟΣ εχει λιγοτερη καταναλωση αλλα κ το BLUE STAR εχει περισσοτερα μετρα στο γκαραζ κ κρεββατια γιατι ειναι κ βραδυνο δρομολογιο αλλα για να βγει ο χειμωνας οικονομικα μια χαρα θα ειναι

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...