Jump to content


Photo
* * * * * 1 votes

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


  • Please log in to reply
154 replies to this topic

#41 .voyager

.voyager
  • eMembers
  • 2,511 posts

Posted 05 May 2008 - 14:46

Ρεκορ χθες για το βαπορι απο Ικαρια. Στο ταξιδι της επιστροφής ειχε "μονο" 1023 επιβατες και 125 ΙΧ. Κριμα τα πετρελαια που χαλασε για να παει και στα υπολοιπα λιμανια :D:D:D

Έφτασα χθες με το πλοίο στον Πειραιά από Μύκονο (στην οποία κατέπλευσε με 35-40' καθυστέρηση) στις 12:20 περίπου (συνεπώς 1 ώρα καθυστέρηση) και είχε πραγματικά πολύ κόσμο. Καθόντουσαν όπου έβρισκαν. Αρκετοί μάλιστα παραπονιόντουσαν στο πλήρωμα, σχετικά με τις θέσεις... "deck"!!
Πολύ καλή θέα τα απόνερα κι επίσης -κατ' εμένα- άνετα, ανοιχτά καταστρώματα για νεότευκτο με εξίσου ωραίους εσωτερικούς χώρους.
Εντονότατο vibration κατά τους χειρισμούς πρόσδεσης και θεωρώ σχετικά στενά κλιμακοστάσια ανάμεσα στα decks.

Παρεμπιπτόντως, ταξίδεψα με το ΗS5 πηγαίνοντας κι επέστρεψα με το "Ν. Μύκονος" για να να το δω. Όσα από τα επόμενα "παρασκευοσαββατοκύριακα" το επαναλάβω, πλέον θα ταξιδέψω μόνο με ΗS5. Αφενός γιατί στο συμβατικό όταν νυχτώσει δεν περνά η ώρα, αφετέρου γιατί το HS τελικά βολεύει πάρα πολύ όταν θες να πας για ΠΣΚ (δηλαδή έχεις περιορισμένο χρόνο στη διάθεσή σου), τόσο λόγω της ταχύτητας, όσο και λόγω ωραρίων απόπλου & κατάπλου: 17:45 από Πειραιά και 21.00 από Μύκονο.
Στα HS ειδικά άμα κάθεσαι στον εξωτερικό πίσω χώρο (με μπουφάν), έχεις "καβάτζα" θέση παράθυρο εξαρχής με θέα σαν κι αυτή κι έχεις και laptop/music μαζί, είσαι "άρχοντας" :D

Edited by .voyager, 05 May 2008 - 16:08 .

Πάρ' το απόφαφη, Ιθάκη δε γυρίζω

επίτηδες το δρόμο έχω χάσει


#42 George

George
  • eMembers
  • 4,255 posts

Posted 06 October 2008 - 21:02

Επειδή μόνο οπτική σύγκριση έχουμε μέχρι τώρα κι επειδή έχω την τύχη να έχω ταξιδέψει και τα δύο βαπόρια θα κάνω μία καθαρά προσωπική σύγκριση των δύο.
Ξεκινώντας από την εξωτερική τους εμφάνιση, θεωρώ πως η ΑΡΙΑΔΝΗ υπερταιρεί ξεκάθαρα. Η απίστευτη πλώρη της, η πανέμορφη βαπορίσια γραμμή της και το ότι η μετασκευή της στηρίχθηκε πάνω στα αρχικά της σχέδια, ακόμα και με το ντεκ του πληρώματος που χτίστηκε πίσω από την γέφυρα, νομίζω ότι την κάνουν ίσως το ομορφότερο βαπόρι στο λιμάνι του Πειραιά αυτή τη στιγμή σε αντίθεση με τον ΕΛΥΡΟ που ναι μεν είναι ένας πραγματικός και επιβλητικός γίγαντας αλλά είναι ένα συνοθήλευμα Ιαπωνικής και ευρωπαϊκής ναυπηγικής πράγμα που το κάνει να χάνει λίγο το χαρακτήρα του. Με πιο χαρακτηριστικό το φουγάρο που έγινε τελείως Fossen. Σε καμία περίπτωση δεν το θεωρώ όμως ένα άσχημο βαπόρι.
Σε θέματα εσωτερικών χώρων (επαναλαμβάνω κατά την προσωπική μου πάντα άποψη) νομίζω ότι τα πράγματα είναι τελείως αντίστροφα. Και τα δύο βαπόρια σε κάνουν να αισθανθείς τι σημαίνει πολυτέλεια. Όμως για μένα ο ΕΛΥΡΟΣ είναι το κάτι άλλο. Σε όλους τους εσωτερικούς τομείς. Έχει γίνει απόλυτη εκμετάλλευση χώρου σε αντίθεση με την ΑΡΙΑΔΝΗ που έχει πολύ μεγάλα σημεία ανεκμετάλλευτα και γενικότερα αυτή η εμμονή στα αεροπορικά καθίσματα κάπου καταντάει κουραστική. Δεν λέω, στις εποχές μας πλέον είναι απαραίτητα αλλά μάλλον δεν κάνουν για τη γραμμή των Χανίων για την οποία, κακά τα ψέμματα, μετασκευάστηκαν και τα δύο. Ο ΕΛΥΡΟΣ έχει ελάχιστα και όμως έχει ένα τεράστιο πρωτόκολλο επιβατών, απίστευτα πολλά κρεββάτια και πολύ πιο ευρύχωρες και πολυτελείς καμπίνες.
Σε θέματα ταξιδέματος η ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ κι εδώ κερδίζει τις εντυπώσεις. Πλην των ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ (που δυστυχώς δεν έχω ταξιδέψει άρα και δεν μπορώ να κρίνω) δεν έχω δει πιο καλοτάξιδο βαπόρι. Ούτε παλιό ούτε καινούριο. Είναι αυτό που λέμε τρένο. Σα να πατάει σε ράγες. Δεν καταλαβαίνει τίποτα! Ο ΕΛΥΡΟΣ από την άλλη στο ταξίδι του έδειξε να επηρεάζεται λίγο (καιρός 6-7) υποθέτω λόγω του χτισήματος που έχει φάει. Σε καμμία περίπτωση δεν λέω ότι το βαπόρι είναι κακοτάξιδο. Απλά το συγκρίνω με την ΑΡΙΑΔΝΗ.
Τέλος σε θέματα ταχύτητας ο καθένας νομίζω ότι τα έχει δει τα πλοία. Η τεχνολογία μας το επιτρέπει άλλωστε οπότε το δικό μου σχόλιο θα είναι τελείως άχρηστο.

Κι επειδή ζήλεψα, ας τα βάλω κι εγώ τα δύο μαζί σήμερα τα ξημερώματα αμέσως μόλις έχουν νετάρει στο λιμάνι του Πειραιά.

Making good time ! ! !


#43 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 06 October 2008 - 23:14

Αν και δεν εχω ταξιδεψει με κανενα απο τα 2,το σχολιο του George αποτελει κατα ενα μεγαλο μερος,την προσωπικη μου εκτιμηση.
Εξωτερικη συγκριση με την ΑΡΙΑΔΝΗ στα χρωματα της HSW δεν θα μπορουσε να υπαρξει:D Πραγματικα η ΚΟΥΚΛΑ εσκιζε σαν συνολο ετσι.Ομως ακομα και τωρα,με το βαμενο 'αχαρα' κατ εμε φουγαρο,κραταει σταθερα τα ηνια λογω της πλωρακλας της και ενος ομοιογενους βαπορισιου 'σχηματος'(κυκλικα ντεκ-βαρκες κατω απ την τσιμινιερα,μαυρη γραμμη στα παραθυρα κ αλλα).
Ο ΕΛΥΡΑΣ:P εχει και αυτος την γοητεια του αλλα στην ουσια ειναι ενα κουτι...Πραγματικα η μονη ομορφια του για μενα ειναι η πλωρη,αν κοιταξεις παρα πισω δεν υπαρχει κατι το ενδιαφερον.Ακομα και η τσιμινιερα του φαινεται αυθαιρετη με την εσωτερικη να δεσποζει για τα καλα απο μεσα:o
Εσωτερικα τωρα,μπορω να κρινω μονο απο τις φωτο κ απο τις αποψεις ορισμενων shipfriends.Σε αυτον τον τομεα λοιπον,το TSUKUBA λογικα ειναι αρκετα μπροστα.Θα ελεγα πως χρησιμοποιηθηκαν υλικα-τρικ που εντυπωσιαζουν τον επιβατη και τον κανουν να αισθανεται ζεστα μες στο πλοιο περιτριγυρισμενος απ την πολυτελεια.;)
Οσο για τα αεροπορικα της ΑΡΙΑΔΝΗΣ,μην ξεχναμε πως με 25 μιλια υπηρεσιακη και 6 ωρες μεχρι τα Χανια,ηταν λογικο ο αριθμος τους να ειναι αυξημενος,σχεδιαστηκε εσωτερικα με την φιλοσοφια των Χιος-Μυκονος.
Για το ταξιδεμα δεν μπορω να εκφρασω γνωμη δυστυχως.Επισης δεν μπορω να πω ποιο ειναι πιο καλο βαπορι...Νομιζω οτι χρειαζονται αρκετα ταξιδια με το καθε πλοιο ωστε να γινουν αντιληπτες ολες οι υπερ και κατα λεπτομερειες τους.

#44 ClawHammer

ClawHammer
  • Members
  • 25 posts

Posted 07 October 2008 - 15:26

Επειδή φοιτώ στα Χανιά, έχω ταξιδέψει άπειρες φορές με την Αριάδνη τόσο επί HSW όσο και επί ΑΝΕΚ, ενώ χθες είχα την τύχη να ταξιδέψω από Πειραιά για κάτω με την Έλυρο. Το post του George με κάλυψε σε μεγάλο βαθμό. Επιβλητικά και τα 2 πλοία εξωτερικά, με την Αριάδνη να υπερτερεί σαφώς σε ομορφιά αν και τη μία της πλευρά την χαλούν λίγο οι πλαϊνοί καταπέλτες οι οποίοι ωστόσο με έχουν γλυτώσει από αρκετή ώρα αναμονής όταν έχω μαζί μου ΙΧ καθώς κάποιες φορές δε χρειάστηκε να περιμένουμε να φύγουν τα φορτηγά κλπ. Ωστόσο κι η Έλυρος είναι αρκετά ελκυστική, αν κρίνουμε από το πώς ήταν μόλις λίγους μήνες πριν. Πλέον, κατ' εμέ, δε θυμίζει κουτί, αλλά δεν παύει να "έρχεται δεύτερη" :P.

Εσωτερικά τώρα, πιστεύω ότι η Έλυρος κερδίζει τη μάχη. Πιο ωραία χρώματα, πιο ζεστή ατμόσφαιρα, περισσότερη πολυτέλεια και γενικά καλύτερο γούστο (αν και αυτό είναι υποκειμενικό). Η Αριάδνη έχει σαφώς μεγαλύτερους χώρους αλλά επαναλαμβάνεται το μοτίβο των αεροπορικών καθισμάτων που στην Έλυρο δεν πρέπει να είναι πάνω από 350-400 αν δεν κάνω λάθος (που ακόμα κι αυτά είναι πιο πολυτελή από τα αντίστοιχα της Αριάδνης και με μπόλικες τηλεοράσεις). Πολύ θετική εντύπωση μου άφησε κι αυτό το ημίκλειστο κατάστρωμα πάνω πάνω δίπλα στο "Ocean Outdoor Bar" όπου δεν είναι σαν τα συνηθισμένα, δηλαδή τραπέζια, πλαστικές καρέκλες και τέλος. Η ύπαρξη καναπέδων αλλά και η διαρρύθμιση του χώρου σου δίνει μία διαφορετική αίσθηση. Δυστυχώς δεν είχα την τύχη να πάρω μία γεύση από καμπίνες αλλά από τις φωτογραφίες που είδα κι από εδώ νομίζω ότι υπερτερούν αυτές της Ελύρου. Βέβαια, μου ξύνισε λίγο η απουσία σαλονιού VIP αεροπορικών όπως το Mykonos Lounge της Αριάδνης καθώς εκεί και σαν πασάς ήσουν και τον υπνάκο σου τον έριχνες άνετα στο βραδινό δρομολόγιο και με μόλις 3€ διαφορά στο φοιτητικό εισιτήριο :) (29€ έναντι 26€ των απλών αεροπορικών)

Για ταξίδεμα δεν ξέρω, 1η φορά ταξίδευα με την Έλυρο αν και η πρώτη εντύπωση είναι ότι "τρίζει" περισσότερο, ενώ η Αριάδνη με οποιοδήποτε καιρό δεν κουνούσε ούτε κατά διάνοια, τρένο όπως είπε κι ο George. Τέλος, δε νομίζω ότι μία διαφορά 30-45 λεπτών για τη γραμμή των Χανίων είναι τόσο άξια λόγου προκειμένου να μπούμε σε θέμα σύγκρισης ταχυτήτων.

Edited by ClawHammer, 07 October 2008 - 17:22 .


#45 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,390 posts

Posted 26 October 2008 - 21:40

Συγκρίνοντας την επιλογή μου ως καλύτερο πλοίο για το 2007 (δηλαδή το Αριάδνη) και τη φετινή μου επιλογή ως καλύτερο πλοίο για το 2008 (δηλαδή τον Ελυρο).

Πιστεύω ότι ο Ελυρος είναι στο σύνολο πιο όμορφο από το Αριάδνη.

Η μετασκευή του Αριάδνη στηρίχτηκε στα αρχικά σχέδια, οπότε οι προσθήκες κατά τη διάρκεια της μετασκευή από τη HSW δεν αλλοίωσε τις όμορφες αρχικές γραμμές, όπως ανάφερε και ο George. Σε αντίθεση με τον Ελυρο που όταν το πρώτο αντίκρισα τον Αύγουστο του 2007 στο Πέραμα, μου φάνηκε ένα πλοίο κουτί, που το μόνο που είχε ήταν τα γκαράζ και ένα κομοδεσιο.

Η εξωτερική εμφάνιση του Ελυρου και τώρα δείχνει πάλι σαν κουτί, που απλώς επεκτάθηκε κατά 3 καταστρώματα ακόμα, παρά τη προσπάθεια της εταιρείας ανοίγοντας πολλά φινιστρίνια σε όλο το μήκος του πλοίου για να μοιάσει λίγο με το Olympic Champion/Hellenic Spirit (στρογγυλά παράθυρα στις μπάντες και η τσιμινιέρα). Με μια εξαίρεση τον καθρέπτη του πλοίου που μπορείς να βλέπεις τη πλώρη από το εσωτερικό του σε αντίθεση με το αντίπαλο δέος. Υπάρχουν αρκετά πλοία στο μέγεθος του που είναι πιο κουτιά, απλώς βλέποντας το εξωτερικά δε θα με τραβούσε τη προσοχή η εξωτερική ομορφιά του.

Η τσιμινιέρα του Ελυρου μπορεί από μακριά να δείχνει άσχημη επειδή φαίνεται η παλιά τσιμινιέρα, αλλά όταν είσαι πάνω στο πλοίο αυτό το σχήμα της τσιμινιέρας δείχνει εντυπωσιακό ειδικά το βραδύ όταν φωτίζεται.

Από το θέμα του ταξιδεματος το Αριάδνη πιστεύω ότι υπερτερεί από τον Ελυρο, γιατί όπως ανέφερε ο George στο παρθενικό ταξίδι, καταλάβαινες το κούνημα του βαποριού. Ίσως να το έχει επηρεάσει το κτίσιμο αλλά μην ξεχνάμε ότι σε αυτό το ταξίδι το πλοίο ήταν άδειο το γκαράζ. Ίσως ένα ταξίδι ακόμα με τον Ελυρο με ισοδύναμο καιρό να αποδείξει ότι συμπεριφέρεται και αυτό σαν θαλασσοβαπορο.

Σε χωρητικότητα το γκαράζ του Αριάδνη πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερο σε χωρητικότητα γιατί στον Ελυρο ένα μέρος του άνω γκαράζ έγιναν καμπίνες πληρώματος και επιβατών. Και στα δυο πλοία υπάρχει μια ανακλινομενη ράμπα για το άνω γκαράζ και για το κάτω γκαράζ στα ίδια σημεία. Εάν και στο Αριάδνη πρέπει να υπάρχει και μια ράμπα για το άνω γκαράζ πλώρα (υπήρχε στην Ιαπωνία) αλλά εδώ δε το έχω δει να την έχουν χρησιμοποιήσει. Το Αριάδνη εάν υπάρχει χώρος στα λιμάνια μπορεί να ξεφορτώσει από 3 καταπέλτες που σημαίνει πιο γρήγορη εκφόρτωση αλλά δυστυχώς στα λιμάνια μας δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές οπότε ο Ελυρος υπερτερεί που έχει δυο ανεξαρτήτους καταπέλτες στη πρύμη.

Οι επιβάτες και στα δυο πλοία έχουν μια μεγάλη είσοδο στη πρύμη, ενώ στο Αριάδνη υπάρχει και μια σκάλα από το γκαράζ που βγαίνει στη υποδοχή του πλοίου στη μέση του πλοίου, που δεν τη βρίσκω πολύ χρήσιμη.

Το εστιατόριο και το Self Service του Ελυρου είναι πολύ μεγαλύτερα από το Αριάδνη, οπότε λιγοστεύουν οι πιθανότητες να περιμένετε όρθιοι για να φάτε σε κάποιο από τα δυο μέρη (μου έτυχε το καλοκαίρι στο Νήσος Χίος). Το εστιατόριο του Αριάδνη δείχνει πιο κλασσικό (που συνήθως πρέπει να δείχνουν τα εστιατόρια) από ότι του Ελυρου, που έχει λίγο πιο μοντέρνα διακόσμηση, αλλά εξίσου όμορφο. Και κάτι ακόμα εκεί που είναι το εστιατόριο του Αριάδνη δείχνει χαμένο στο πλοίο. Από θέμα γεύσεων πιστεύω ότι υπερτερεί η ΑΝΕΚ από τη HSW.

Τα λίγα αεροπορικά καθίσματα της οικονομικής θέσης σε σύγκριση με το Αριάδνη, είναι πολύ ανώτερα από του Αριάδνη, και μπορεί να συγκριθούν με τα VIP αεροπορικά του Αριάδνη. Επιπλέον είναι χωρισμένα σε 3 χώρους, οπότε σπάει το θέαμα ενός καταστρώματος γεμάτο από αεροπορικά καθίσματα που έχει το Αριάδνη. Αυτή η εμμονή με τα αεροπορικά καθίσματα στα σύγχρονα πλοία που έρχονται στην Ελλάδα και εφαρμόζει κυρίως η HSW και η Blue Star Ferries δε με βρίσκει σύμφωνο.

Το σαλόνι στη πλώρη (Α’ θέσης) του Αριάδνη μπορεί να φαίνεται πιο μεγάλο, γιατί είναι ένα ενιαίο αλλά δεν έχει θέα στη πλώρη μιας και δεν έχει παράθυρα στο καθρέπτη του πλοίου (πόσο θα στοίχιζε να άνοιγαν κάποια φινιστρίνια στο καθρέπτη του πλοίου:confused:) αλλά είναι αρκετά στριμωγμένο σε σχέση με όλο το υπόλοιπα σαλόνια του πλοίου. Το αντίστοιχο σαλόνι του Ελυρου (με τα μωβ καθίσματα, ίσως όχι καλύτερη επιλογή) που όμως το προσδιορίζει τη κλασικότητα που αρμόζει στην Α’ θέση. Επιπλέον η διαρρύθμιση θα το βοηθήσει να μην δείχνει γεμάτο τις δύσκολες ημέρες.

Το πρυμνιό σαλόνι του Ελυρου είναι πολύ όμορφο με τη διακόσμηση αλλά και τη φωτεινότητα που το προσδίδει το αίθριο. Ενώ το μεσαίο σαλόνι του Αριάδνη, που στις άκρες είναι να παίζεις μπάλα και στη μέση μπροστά από το μπαρ να μην μπορείς να περάσεις ανάμεσα από τα καθίσματα. Το πρυμνιό πανω σαλόνι του Αριάδνη είναι ευχάριστο στο μάτι αλλά πολύ άβολο για τους επιβάτες, κάτι αντίστοιχο με το σαλόνι στη μέση του Ελυρο. Δηλαδή δε μπορείς να βγάλεις ένα ολόκληρο ταξίδι σε αυτά τα καθίσματα (ειδικά βραδινό).

Το καταστρώματα του Αριάδνη δείχνουν πιο μεγάλα γιατί είναι σε δυο επίπεδα στη πρύμη και υπάρχουν φαρδύς διαδρομοι στα καταστρώματα που σε οδηγούν μέχρι πίσω από τη γέφυρα. Στον Ελυρο το ανοικτό κατάστρωμα είναι σχεδόν ολοκληρωτικά κλειστό, που μοιάζει πιο πολύ με σαλόνι. Αλλά πολύ φοβάμαι το καλοκαίρι θα είναι πραγματικό θερμοκήπιο;), επειδή είναι κλειστό με τους ανεμοθωρακες. Το Ελυρος έχει ακόμα ένα ανοικτό κατάστρωμα στη κόντρα γέφυρα που βεβαία δεν έχει τίποτα να καθίσεις, παρά μόνο χώρο για να περπατήσεις.

Το Αριάδνη έχει ένα περισσότερο μπαρ σε σύγκριση με τον Ελυρο, αλλά με λίγα άτομα για να βοηθήσουν στο μπαρ (1-2 άτομα) ενώ στην ΑΝΕΚ είναι (3-4 άτομα). Όποτε τις ημέρες τις μεγάλης κίνησης είχα πετυχει στο Αριάδνη μεγάλες ουρές στα μπαρ.

Οι καμπίνες του Ελυρου είναι πιο εντυπωσιακές στη διακόσμηση τους. Με τα τρικ όπως το τεχνητό φινιστρίνι στις εσωτερικές, για να σε ξεγελάει ότι είναι εξωτερική. Ένα άλλο είναι ότι δεν είναι οι ίδιες σε μορφή οπότε περνώντας μια δε νομίζεις ότι έχει δει όλες τις καμπίνες του πλοίου. Οι Lux καμπίνες του Ελυρου είναι πολύ εντυπωσιακές, αλλά σε σύγκριση με του Αριάδνη σε μέγεθος πρέπει να είναι λίγο μικρότερες από του Αριάδνη. Ενα άλλο είναι το πάχος των στρωμάτων στα κρεβάτια είναι εντυπωσιακό, δεν έχω ξαναδεί τόσο παχύ στρώμα ούτε σε ξενοδοχεία. Ενώ στο Αριάδνη οι καμπίνες για μένα είναι μεγαλύτερες σε μέγεθος (έμειναν τα μεγέθη της Ιαπωνίας) που είναι μακρόστενες, που σε εμβαδόν είναι μεγαλύτερες. Αλλά η διακόσμηση όλων των καμπινών είναι ιδία ανεξαρτήτως κατηγορίας της καμπίνας.

Νομίζω ότι οι άλλοι Shipfriends πρέπει να ξεγελαστήκαν από τα τρικ της ΑΝΕΚ, δηλαδή πιο μεγάλος ύψος και τα παιχνίδια με το φωτισμό, που κάνουν τις καμπίνες να φαίνονται πιο μεγάλες στο μάτι. Οι καμπίνες σε εμβαδόν πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερες από το standard μέγεθος των Ευρωπαϊκών καμπινών (οι πιο μικροσκοπικές είναι των Blue Star).

Από θέμα ταχύτητας εδώ κερδίζει το Αριάδνη με τους σχεδόν 3 κόμβους από τον Ελυρο, αλλά για τη γραμμή των Χανιών δεν χρειάζονται, οπότε άδικα το Αριάδνη ζοριζόταν να πιάσει αυτές τις ταχύτητες (δηλαδή μεγαλύτερη κατανάλωση και περισσότερες φθορές).

Το συμπέρασμα αυτής της σύγκρισης των δυο πλοίων είναι ότι στον Ελυρο έγινε η απόλυτη εκμετάλλευση στους χώρους χωρίς την υπερβολή:cool:, ενώ στο Αριάδνη υπάρχει χώρος πραγματικός ανεκμετάλλευτος και αλλού να μην μπορείς να περάσεις:o.

Το Ελυρος φτιάχτηκε έτσι όπως είναι η ζήτηση στα Χανιά ενώ το Αριάδνη έχει φτιαχτεί έτσι ώστε η εσωτερική διαρρύθμιση να μην ταιριάζει απόλυτα με καμιά γραμμή στην Ελλάδα. Δηλαδή σαν να φτιάχτηκε με το σκεπτικό ότι εάν δεν πιάσει στα Χανιά να το βάλουμε σε άλλη γραμμή χωρίς να χρειαστεί αλλαγές.

Εξωτερικά δε πιστεύω ότι υπάρχει shipfriend που να μην του αρέσει περισσότερο το Αριάδνη και αντίστροφα στο εσωτερικό ο Ελυρος.:)

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#46 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 26 October 2008 - 22:34

Πιστεύω ότι ο Ελυρος είναι στο σύνολο πιο όμορφο από το Αριάδνη.

Το συμπέρασμα αυτής της σύγκρισης των δυο πλοίων είναι ότι στον Ελυρο έγινε η απόλυτη εκμετάλλευση στους χώρους χωρίς την υπερβολή:cool:, ενώ στο Αριάδνη υπάρχει χώρος πραγματικός ανεκμετάλλευτος και αλλού να μην μπορείς να περάσεις:o.

Το Ελυρος φτιάχτηκε έτσι όπως είναι η ζήτηση στα Χανιά ενώ το Αριάδνη έχει φτιαχτεί έτσι ώστε η εσωτερική διαρρύθμιση να μην ταιριάζει απόλυτα με καμιά γραμμή στην Ελλάδα. Δηλαδή σαν να φτιάχτηκε με το σκεπτικό ότι εάν δεν πιάσει στα Χανιά να το βάλουμε σε άλλη γραμμή χωρίς να χρειαστεί αλλαγές.

Εξωτερικά δε πιστεύω ότι υπάρχει shipfriend που να μην του αρέσει περισσότερο το Αριάδνη και αντίστροφα στο εσωτερικό ο Ελυρος.:)


Καταρχην πρεπει να σημειωσω(για ακομα μια φορα)πως δεν εχω ταξιδεψει με κανενα απο τα 2.Αγαπητε P100 μηπως τελικα ο ΕΛΥΡΟΣ ειναι στο συνολο πιο λειτουργικος και ανωτερος εσωτερικα απο την ΑΡΙΑΔΝΗ? Τουλαχιστον,διαβαζοντας το λεπτομερες σχολιο σου,αυτο εισεπραξα.
Γιατι,το πιο ομορφο(οπως και σ εναν ανθρωπο)παει στην εξωτερικη εμφανιση νομιζω,οπως σημειωνεις και εσυ στο τελος του μνματος σου.
Συμφωνω πως ο ΕΛΥΡΑΣ φτιαχτηκε για τα Χανια(περισσοτερα κρεβατια/βρε μια καψα να κοιμουνται ολοι:D)αλλα η ΑΡΙΑΔΝΗ(ακομα κ αν σκεφτονταν να την δρομολογησουν μετεπειτα αλλου)στο 7ωρο που εκανε,νομιζω επαρκουσε στο συνδυασμο κρεβατια/καμπινες.Αληθεια,ο ΕΛΥΡΟΣ θα μπορουσε να σταθει απεναντι στα αρχικα δρομολογια της ΑΡΙΑΔΝΗΣ(οπως το CHAMION)?Νομιζω πως οχι...
Το ατυχες της υποθεσης(δυστυχως),ειναι οτι συγκρινουμε 2 πλοια,που ναι μεν,οταν ηρθαν στην Ελλαδα ειχαν αρκετα κοινα,αλλα τωρα,προκειται για 2 βαπορια διαφορετικης φιλοσοφιας.
Η ΑΡΙΑΔΝΗ εχει ταχυτητα και αεροπορικα ενω ο ΕΛΥΡΟΣ πολυτελεια και κρεβατια;) Η κουκλα ειναι.....κουκλα ενω το γοητευτικο σκαρι(πριν την μετασκευη)πηγε να γινει ακομα ομορφοτερο αλλα δεν του βγηκε...

#47 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 01 February 2009 - 23:40

Κανοντας 'ζαπινγκ' στον Σουηδο,ειδα το εσωτερικο του ΜΟΛΙΕΡΟΥ,και επειδη εχω ξαναεκφρασει την απορια μου,μηπως τελικα η σειρα των 7-8-9-10 εχει πιο πολυτελη εσωτερικο απο τα 5-6-11-12:confused: Τουλαχιστον απο τις φωτο και με βαση αυτα που εχω δει απο κοντα στα 'ιταλικα' κοκκινα,αυτη η εντυπωση μου δημιουργειται.

#48 Earl Granville

Earl Granville
  • eMembers
  • 5,765 posts

Posted 02 February 2009 - 00:39

Η φιλοσοφία σχεδίασης και διακόσμησης των πλοίων είναι η ίδια αλλά από τις φώτο διακρίνω κι εγώ κάτι πενιές που κάνουν ελαφρώς πιο πολυτελή τα κόκκινα της βαλτικής όπως για παράδειγμα το παρκέ στο κατάστημα αφορολογήτων ειδών.
Μην ξεχνάμε κι ότι αυτά μπορεί να μην είχα πισίνα αλλά είχαν τζακούζι.:)

#49 George

George
  • eMembers
  • 4,255 posts

Posted 02 February 2009 - 00:49

Μήπως και η μετασκευή της SEAFRANCE έχει συμβάλει σε αυτές τις πιο "λουσάτες" διαφορές από τα δικά μας κόκκινα;:confused:

Making good time ! ! !


#50 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,390 posts

Posted 02 February 2009 - 09:54

Μάλλον αυτό που λέει ο George. Γιατί εάν ξοδέψει κάνεις 15 εκ. για ανακαίνιση, ελπίζεις σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα από πριν

15εκ θα χαλασει η seafrance. θα ξηλωθουν καμπινες και θα φτιαχτουν σαλονια για να παιρνει 1500 ατομα (απο 750) κα θα γινουν οι απαραιτητες προσαρμογες πλωρα πρυμα (θα γινει ασχημοτερο δηλαδη:( ) για να μπορει να δενει στα linkspans.


Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#51 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 02 February 2009 - 14:00

Και οπως παντα στο youtube τα βλεπουμε ολα...


Μπορει οντως η SEAFRANCE να 'ζωγραφισε' το πλοιο με παραπανω πινελιες,αλλα αν δεις το βιντεο και τους εσωτερικους χωρους ολων των αδελφων της σειρας(τα εχει ο Σουηδος),φαινονται να ειναι ενα κλικ παραπανω σε πολυτελεια-ζεστασια,απο τα κοκκινα της Αδριατικης.Λογικο βεβαια αφου τα εκει ταξιδια ειναι κυριως για να την περνας στο εσωτερικο του πλοιου αφου εξω δεν εχει τις καλυτερες καιρικες συνθηκες.Επισης τα 7-8 κλπ,διαθετουν πλωριο σαλονι οπως κ τα 11-12,κατι που σαφως κανει τα 5-6,να ειναι πιο 'ριγμενα' εσωτερικα,απ ολα τα fast.

#52 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 25 February 2009 - 15:11

Ωχ δεν υπαρχει ελπιδα οπως φαινεται. Ιδια με τα ROMA/BARCELONA.
Παντως ειναι τα πρωτα νεοτευκτα που τρωνε τοσο κραξιμο πριν καν παραδοθουν :D


Καταρχην να πουμε,οτι τα 'προιοντα' Fincantieri δεν φημζονται για τις ναυπηγηκες τους γραμμες:rolleyes:Κουτια ειναι πανω κατω ολα,με μια τσιμινιερα κολλημενη απο πανω,να τα κανει βαπορια:D
Σιγουρα η σειρα CRUISE ακολουθει την ιδια φιλοσοφια αλλα προσωπικα τα βρισκω αρκετα συμπαθητικα.Βεβαια αν τα συγκρινεις(τα ROMA/BARCELONA) με τα SUPERSPEED 1/2 που ναυπηγηθηκαν την ιδια χρονια και εχουν περιπου το ιδιο μεγεθος,νομιζεις πως τα ιταλικα ειναι δεκατιες πισω σε design και ομορφια:P
Απ την αλλη,αν τα συγκρινεις με την σειρα 'palace'(αλλα και τα αλλα ομοια-FANTASTIC/ATHARA κλπ) βλεπεις οτι τα CRUISE εχουν καποια εξελιξη και ειναι πιο ομορφα.Και πλωρακλα εχουν και πιο ομορφο τελειωμα πρυμα;)Οτι ειναι ψιλοκουτια φαινεται αλλα ειναι και πιο βαπορια.
Τελος τα palace series λογω της μικρης πλωρης κοπανανε αρκετα στον καιρο(κανουν καλες βουτιες..)ενω το ενα τιμονι που εχουν,περιοριζει τις μανουβραδορικες ικανοτητες τους.Αντιθετα,τα CRUISE εχουν πλωρη αλα ΑΡΙΑΔΝΗ και 2 τιμονια για να τα βοηθουν να γυριζουν τον τεραστιο ογκο τους(ειναι και θερια τα ατιμα).

#53 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 23 April 2009 - 17:39

Μιας και η δρομολογηση του ΚΡΗΤΗ ΙΙ στο Β.Αιγαιο,εχει πυροδοτησει μεταξυ μας,πολλες σκεψεις-σεναρια,ας κανουμε μια συγκριση μεγεθων με το ΛΙΣΣΟΣ και την ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ.

  • ΛΙΣΣΟΣ 1900 επιβατες - 240 καμπινες - 600 οχηματα - 675 lane meters
  • ΚΡΗΤΗ ΙΙ 1600 - 134 - 600 - 1700
  • ΑΡΙΑΔΝΗ 1845 - 145 - 700 - 2050
Αυτα τα στοιχεια δινει το shippax.Η ΑΝΕΚ στο site της,δινει για το ΚΡΗΤΗ 1200 οχηματα(σιγα μην παιρνει κ ολοκληρο εργοστασιο αυτοκινητων:D)ενω σε περιοδικο της(του 2007)αναγραφει 719...
Η ΑΡΙΑΔΝΗ παλι,στο site της HSW φαινεται να παιρνει 560 οχηματα.

#54 man9328

man9328
  • eMembers
  • 227 posts

Posted 06 June 2009 - 08:53

675 μετρα το ΛΙΣΣΟΣ σα λιγα μου φαινονται αν σκεφτει κανεις οτι εχει και παταρι και καμποσα υπογεια για να στιβαξει αρκετα ΙΧ

#55 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 08 September 2009 - 00:23

Πραγματικα τα fossen της ΑΝΕΚ ειναι τοσο περιορισμενα εσωτερικα που ανετα στεκονταν σε μια γραμμη οπως της Χιου και της Μυτιληνης.(και θα ειχαν κ προβλημα στις περιοδους με αυξημενη κινηση:P).Απο κρεβατια εχουν 808 σε 236 καμπινες(πιο πολλες εχει το ΛΙΣΣΟΣ δεστε παραπανω και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ 250)οποτε το μονο προβλημα θα ηταν το πανω γκαραζ...Εχω την λυση ομως...ολο dormitories:D

#56 Nick the Greek

Nick the Greek

    Φαιδρός Εγκάθετος

  • Supermoderators
  • 5,665 posts
  • LocationAlpha Quadrant, Sector 001, Terran System.

Posted 10 September 2009 - 17:10

το μονο προβλημα θα ηταν το πανω γκαραζ...Εχω την λυση ομως...ολο dormitories:D

Οχι αγορι μου, ουτε καν κοιτωνες! Βαζεις τζαμια στα ανοιγματα και απλα το στρωνεις με μια μοκέτα Βιοκαρπέτ απ' ακρη σ' ακρη, και δημιουργεις το πρωτο sleeping bag deck της ιστοριας, προσαρμοσμενο ειδικα στα δεδομενα της γραμμης.

The Omega Directive


Ω


#57 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 27 September 2009 - 11:03

Βαφτεί δε βαφτεί η γέφυρα, και τα δύο είναι απο τα πιο άσχημα καράβια της ακτοπλοίας μας. Πραγματικά κακάσχημα.............


Αδικεις τα υπολοιπα ασχημα(και εχουμε πολλα;)).Εγω πιστευω πως τα συγκεριμενα(TENACIA-MAXIMA-SUPERFAST)ειναι ομορφα για τον τυπο τους.Σιγουρα ειναι διαφορετικα απο τα ΕΓ/ΟΓ που εχουμε συνηθισει αλλα εχουν ωραιες γραμμες και κλιμακωτο σχημα.

#58 Harry

Harry
  • eMembers
  • 397 posts

Posted 27 September 2009 - 11:14

Να κανουμε ενα τοπ 5 του καθενος με τα ασχημοτερα;

#59 Neptune

Neptune

    Αμνημονευτος

  • Supermoderators
  • 6,091 posts

Posted 30 December 2009 - 01:11

2 βαπορια με μικρη διαφορα ηλικιας ιδιας φιλοσοφιας και ομως και στο ματι και κατασκευαστικα δεν εχουν καμια σχεση.

Seatrade και Polaris

Το πρωτο αν και του 73 θυμιζει ποιο πολυ 60ς ενω το αλλο του 75 θυμιζει 80ς μην πω και αρχες δεκαετιας 90...

Και ομως εχουν μολις 2 χρονια διαφορα. Τελικα το ονομα FUTURA δεν ηταν τοσο ασχετο με το βαπορι :D

ρε που παμε ωρε!


#60 man9328

man9328
  • eMembers
  • 227 posts

Posted 30 December 2009 - 01:24

Εντυπωση το SEATRADE χωρις μπαλα????????????????




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users