Jump to content
Shipfriends

Σύγκριση Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων


Recommended Posts

attachicon.gifDSC03237.JPG

 

το πιο ωραιο σκαρι που υπαρχει στο λιμανι μας το πιο παλιο στην χωρα μας μαζι με το αδελφακι του αλλα σαν το ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΞΠΡΕΣ δεν ειναι :P  :P  :P

Αρχαιότερο ναι, αν και στην χωρα μας ήρθε το '92 ενώ το κότερο που ειναι στα 200αρια πλέει στα Ελληνικά ύδατα απο το '77. Επίσης δεν το θεωρώ το ομορφότερο πλοίο μέσα στον Πειραιά, μιας και πολυ θα συμφωνήσουν πως το κότερο ειναι ομορφότερο.... Προσωπική γνώμη πάντα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν ειδα κατι παρομοιο στα αλλα πλοια που ταξιδευαν προς Κρητη Μαργαριτη.Μονο το Κρητη το χτυπησε ο..νοτιας?

μονο το  ΚΡΗΤΗ εχει τα μαγουλα στην πλωρη που οταν σκαει το κυμα γεματο τρανταζεται ολοκληρο!μηπως θυμαται κανεις το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ η τo SUPERNAIAS η το ΜΑΡΙΝΑ  με τον καιρο μασκα πως ταξιδευαν...

Link to comment
Share on other sites

Tα <κρητη 1&2> ειχαν αρχικα <μαγουλα> τυπου ιεραπετρα κρητη μαρινα grace m .Ομως το 1986 αντιμετωπισαν σοβαρα προβληματα με καιρους κτλ με αυτην την σχεδιαση και ετσι αποφασισαν να τα αμβλυνουν.Αυτο το εχω δει στο σχεδιο γραμμων που εχω

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

με την ευκαρία της αναφοράς στα κρήτη,να πούμε πως σε όλο τη γάστρα υπάρχει μια ακμή και η ίσαλο είναι τουλάχιστον 2 μετρα πιο μέσα απο οτι το πλάτος στο γκαράζ μεγάλη μαγκιά των σχεδιάστων του μιας και έφτιάξαν ενα πλοίο που κέρδιζε ένα ακόμα lane με μικρότερη αντίσταση και άρα κατανάλωση,θυσιάσαν όμως το seakeeping και σωστά έκαναν αφού δεν ήταν προορισμένα για cruise ferries

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι ειδικός αλλά με βάση την λογική θα τολμήσω να πω ότι μάλλον αυτή ήταν η πρόθεση, το αποτέλεσμα όμως προφανώς είναι τουλάχιστον συζητήσιμο διότι αλλιώς θα είχαν επικρατήσει οι γραμμές αυτές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

On topic, στο μονο που διαφωνω ειναι οτι ο Διαγορας ειναι σαφως ανωτερος του Πρεβελης. Σιγουρα ειναι ενα εξαιρετικο πλοιο αλλα και η Πρεβελαρα δεν παει πισω οσον αφορα το ξενοδοχειακο και σε ποσοτητα και σε ποιοτητα. Θα ελεγα οτι ειναι κοντα.

 

Καπετάνιο μου, με όλη την αδυναμία που έχω στην ΑΝΕΚ (και στο "Πρέβελης"), το ξενοδοχείο του "Διαγόρας", σε ποιότητα, χρόνια, συντήρηση και service (λόγω Attica), έχει ξεφύγει πολύ μπροστά.

Link to comment
Share on other sites

On topic, στο μονο που διαφωνω ειναι οτι ο Διαγορας ειναι σαφως ανωτερος του Πρεβελης. Σιγουρα ειναι ενα εξαιρετικο πλοιο αλλα και η Πρεβελαρα δεν παει πισω οσον αφορα το ξενοδοχειακο και σε ποσοτητα και σε ποιοτητα. Θα ελεγα οτι ειναι κοντα.

Μην τρελαθούμε κιόλας,πολυ καλυτερο βαπόρι ειναι ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ. Εσωτερικά ειναι πιο μοντέρνο με πιο ωραία σαλόνια,καλύτερες καμπίνες,εχει λίγο καλυτερο ταξίδεψα και γενικά ειναι πιο περιποιημένο βαπόρι.Οσο αφορά και το θέμα της ταχύτητας εχει σίγουρα 1-1,5 μίλι δρόμο παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις τη γνωμη σου και ειναι σεβαστη, μην την ξεκινας ομως με "Μην τρελαθουμε κιολας" γιατι κανει τη γνωμη του αλλου να φαινεται εντελως παραλογη και δε νομιζω οτι ειναι.

Το Πρεβελης για μενα εχει ισαξια ή και καλυτερα σαλονια απο το Διαγορα, γιατι απο διακοσμιση ειναι μια χαρα, αντε λιγο χειροτερα, αλλα ειναι πιο ευρυχωρα και με καλυτερη θεα, το πλωριο του δεν παιζεται... Επισης εχει ενα σκασμο κρεβατια αν χρειαστουν σε κατα βαση αξιοπρεπεστατες καμπινες και ωραια εξωτερικα ντεκ.

Δεχομαι οτι καποιος μπορει να βγαζει στα σημεια καλυτερο το Διαγορα αλλα πολυ καλυτερο βαπορι εγω δεν το βλεπω σε καμια περιπτωση. Ειναι κοντα.

Αυτη ειναι η γνωμη μου. Δεν λεω οτι το Πρεβελης ειναι καλυτερο λεω οτι ειναι κοντα με το Διαγορα και σε καποια σημεια που αρεσει ακομα περισσοτερο.

Οπως και να'χει ειναι απο τα πιο συμπαθη ακτοπλοικα των ημερων μας.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

 ενω στα παλια τραπεζακια εχουν προστεθει και καποια νεα πλαστικα τραπεζακια και καρεκλες απο τα ΙΚΕΑ.

 

 

 

Σιγουρα βεβαια,ακομα και χωρις την ανακαινιση,θα ηταν απο μονο του μια αναβαθμιση για τα Χανια και φυσικα κανεις δεν θε περιμενε να πεσουν παραπανω λεφτα σε ενα πλοιο 23 ετων απο οσα-και οπως-πεσανε.

ειδικα οταν πληρωνεις 40 ευρω ντεκ κ καθεσαι στην ασπρη πλαστικη καρεκλα των μινωικων κ ταξιδευεις στο αιγαιο ειναι απολαυση ;)

Link to comment
Share on other sites

Εχει πλαστικες καρεκλες μεσα στα σαλονια των Μινωικων για Ηρακλειο?Δεν περιμενω να εχεις μπει βεβαια. :P  :D

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Πλαστικες καρεκλες στα σαλονια σε ρωτησα αν ειχε.Η απαντηση σου παρολα αυτα με καλυψε καθως εμμεσα-υπεκφευγοντας με επιβεβαιωνεις. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

μεσα δεν ειχε πλαστικες καρεκλες αλλα ουτε κ στο galaxy τις ειδα εκτος εαν δεν τις εχω δει ολες τις φωτο!Αλλα κ συ απεφυγες να σχολιασεις την εικονα των πλοιων που σου εδωσα

Link to comment
Share on other sites

Γιατι να τις σχολιασω?Καμαρωτος στα Παλας ειμαι και δεν ειχα καθαρισει τις λεκανες μηπως? :lol:

 

Ειπες οτι εχουν πλαστικες καρεκλες,σου ειπα δεν εχουν,το επιβεβαιωνεις.Δεν εχω να προσθεσω κατι αλλο.

 

.Για τα υπολοιπα μπορουσες να ειχες συμπληρωσει μια λιστα παραπονων κατα την παραμονη σου στο πλοιο. ;)

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

ειδικα οταν πληρωνεις 40 ευρω ντεκ κ καθεσαι στην ασπρη πλαστικη καρεκλα των μινωικων κ ταξιδευεις στο αιγαιο ειναι απολαυση ;)

 

α για αυτο κ μπλεξαμε τα μπουτια μας :D νομιζα οτι ελεγες αυτες που ηταν εξω στα ντεκ κ οχι μεσα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

αισθητα λιγοτερο πολυτελης (τοτε τουλαχιστον) και σχετικα παραμελημμενο το ξενοδοχειακο (τοτε παντα). 

 

Παραμελημενο δεν το θυμαμαι ΠΟΤΕ. Ουτε το πλοιο , ουτε το σαλονι. Δεν συγκρινεται με τα fincianteri αλλα πενα ο βαπορας. 

 

Τη διακοσμηση και των 7 νεοτευκτων της περιοδου 2000-2002 την ειχε αναλαβει το διασημο αρχιτεκτονικο γραφειο De Jorio το οποιο εχει''ντυσει''εσωτερικα μερικα απο τα καλυτερα κρουαζιεροπλοια του κοσμου.Οι οποιες μικρες φθορες μπορει να ειδε κανεις δεν οφειλονται παντα στο υλικο,αλλα στη χρηση και ειναι λογικο να υπαρχουν καποια χρονια μετα.Σιγουρα στα πλοια υπηρχαν(υπαρχουν καλυτερα μιας και ολα ειναι εν ζωη)''διαβαθμισεις πολυτελειας'' απο πλοιο σε πλοιο οι οποιες ειναι ευδιακριτες ακομα και σε σκαφη ιδιας οικογενειας(μια συγκριση των παλας του Ηρακλειου με τα παλαι ποτε της Ancona θα σας πεισει).

 

Το Αριαδνη μπορει να μην ηταν Φαιστος αλλα μια χαρη παραπανω στη διακοσμηση την ειχε σε σχεση με πολλα πλοια ανταγωνιστριων εταιρειων που ακολουθουσαν το Γερμανικο ρητο''alles in ordnung''στην διακοσμηση των εσωτερικων τους χωρων.

Link to comment
Share on other sites

και μεις αγαπησαμε :D, αλλα δεν κανουμε ετσι ;)

 

εγραψα αυτα που ειδα και επιμενω σε οτι ειπα.

 

δεν ειπα οτι ειναι του πεταματού, ουτε οτι ειναι για τις γραμμες της αλβανιας.

 

σε συγκριση ομως και μετα ιταλικα παλατια, αλλα και με τους αμεσους ανταγωνιστες του της εποχης (παντα αναφερομαι σε οσα εχω ταξιδεψει και εχω ταξιδεψει με τα περισσοτερα), το αριαδνη παλας υστερουσε σε ποιοτητα υλικου και φινιρισμα εσωτερικων χωρων, αλλα και σε αισθητικη

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Proud, όπως τα περισσότερα πράγματα, είναι καθαρά θέμα γούστου :D

 

Π.χ., ενώ μου αρέσει πολύ η διακριτική πολυτέλεια των Superfast, δεν πηγαίνω καθόλου το κιτς των Ιταλικών Palace ... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Σε μια αναφορά τρία ταξίδια.

 

Το πιο πρόσφατο, από Πειραιά για Μυτιλήνη στις 12/7, πιο πριν από Μυτιλήνη για Πειραιά με ημερήσιο δρομολόγιο στις 26/6  με το Blue Star 1  ενώ ακόμα πιο πριν  στις 10/4 με το Αριάδνη, στο τελευταίο δρομολόγιο πριν πιάσει το απαγορευτικό.

 

Τo Blue Star 1  οπωσδήποτε ειναι μια επιβλητική παρουσία η οποία τραβάει τα βλέμματα. Είναι γενικά ένα μεγάλο καράβι με ένα (υποθέτω) τεράστιο γκαραζ και καλούς χώρους για τους επιβάτες με ένα γενικότερο αίσθημα ποιότητας παντού. Στα μείον του το κάπως μουντό εσωτερικό του, και  η «πυκνή» χωροταξία στο εσωτερικό. Βέβαια οι εξωτερικοί – όπως και οι εσωτερικοί- χώροι ήταν πεντακάθαροι ( οι εξωτερικοί μάλιστα πλένονταν στο ημερήσιο) ενώ ο διάκοσμος παραμένει συγχρονος. Εξω και στα τελευταια καταστρώματα υπάρχουν και τα crates για τα κατοικίδια μακράν απο τα standards των Δηλος & Πατμος αλλα καλά για τη δουλειά τους. Πολύ ωραία ιδέα η τοποθέτηση πριν τη ρεσεψιον ενός ηλεκτρονικού χάρτη που δείχνει την περιοχή που κινείται το πλοίο, την ταχύτητα (στο ημερήσιο ειδα μέχρι 27,2 κάποια στιγμή) , τις συντεταγμένες κλπ (στο βραδυνο δρομόλoγιο της 12/7 ο χάρτης αυτός δε λειτουργούσε. Στο μπροστινό σαλόνι, το οποίο έχει μια εξαιρετική θέα στην πλώρη, είναι αισθητός ο βόμβος απο τις μηχανές του σκάφους. Προς πρύμα και συγκεκριμένα έξω απο τις αεροπορικές ΑΚ 2 τα πράγματα ειναι σαφέστατα χειρότερα. Ο εντελώς παλινδρομικός θόρυβος ειναι στα επίπεδα αστικού λεωφορείου, μαζί με αδιάκοπους ελαφρείς κραδασμούς, συντονισμούς κλπ. Πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν και για την περιοχή έξω απο το κατάστημα του πλοίου. Σίγουρα όχι οι καλύτερες εντυπώσεις στον τομέα αυτό.

 Το ημερήσιο δρομολόγιο ειναι πολύ εξυπηρετικό, συνδεοντας τη Λέσβο με τον Πειραια σε μολις εννιά ώρες. Είναι ένα καλό αντιστάθμισμα για τις μέρες που το δρομολόγιο περιλαμβάνει, εκτός απο τη Χίο, και τα δυο λιμάνια της Σάμου σε ένα δρομολόγιο που ολοκληρώνεται σε δωδεκα ώρες. Απο κόσμο είχε λίγα πράγματα ενω στο γκαραζ  είχε πέντε αυτοκίνητα και μια νταλίκα. Νούμερα καταφανώς απογοητευτικά για ένα δρομολόγιο το οποιο ετσι οπως το βλέπω βάζει την εταιρεία μεσα. Ας ειναι καλα οι μετανάστες δηλαδή... :rolleyes:

 

Στο πιο πρόσφατο δρομολόγιο ειχα περισσότερες αρνητικές εντυπώσεις. Σε μια δίκλινη εξωτερική καμπίνα στο κατάστρωμα 9, στο οποίο μόλις έφτασα με περίμενε μια έντονη μυρωδιά. Άσχημη δεν την έλεγες, όπως δεν την έλεγες και ωραία. Σου προκαλούσε δυσφορία παντως. Η ίδια μυρωδιά υπήρχε τόσο στην καμπίνα μου (λιγότερο) όσο και σε άλλες (πολύ περισσότερο – μια επιβάτης βγηκε εξω και διαμαρτυρηθηκε- ).  Σε άλλη περίπτωση δε λειτουργούσε ο εσωτερικός φωτισμός (σε λιγο ήρθε ενας τεχνικός του πλοίου και λογικά το έφτιαξε). Λίγο μετα την αναχώρηση που επέστρεψα στο χωρο, διαπίστωσα ότι η μυρωδιά το διάδρομο ήταν σαφώς λιγότερη, απόρροια του εξαιρετικά ισχυρου (και θορυβώδους) κλιματιστικού συστήματος το οποίο δούλευε στο φουλ. Η καμπίνα δεν διεκδικούσε πρωτεια ευρυχωρίας (ήταν καλύτερη όμως απο το Πάτμος μιας και τα πανω κρεβάτια ειχαν αφαιρεθει). Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση πάντως ειναι ότι στον ίδιο χωρο χώρο ο θόρυβος που ανέφερα πιο πάνω είναι αισθητότατος. Και δε μιλώ απλά για έναν «απόηχο» της μηχανής. Ήταν αδιάκοπος ενας δυνατος βόμβος, ταυτόχρονα με κραδασμούς και κινήσεις (όπως ανέφερα παραπάνω). Αυτα για καμπίνα στο κατάστρωμα 9 Ταυτόχρονα, μιας και δεν έφτανε ο θόρυβος, υπήρχαν φοβεροι τριγμοί από κάθε πλευρα των τοιχωμάτων της καμπίνας, ενω ειδικά στην περιοχή του φωτιστικού ανάγνωσης δεν ακουγόταν ένας απλός τριγμός αλλα ένα ροκάνισμα με συντονισμό ταυτόχρονα. Δε θα συζητήσω καν για την πόρτα της τουαλέττας η οποία βρόνταγε από τις δονήσεις και προφανώς έμεινε ανοιχτή σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Τόσα χρονια κάνω ταξίδια με πλοία, τέτοιο χάλι δεν εχω δει πουθενά. Θυμάμαι ακόμα ένα ταξίδι παιδάκι ον με το Αλκαίος στο οποίο έτριζε η πόρτα της καμπίνας μέχρι που ο πατέρας του γράφοντος τη στερέωσε με ένα κομμάτι χαρτόνι. Αυτό ομως με το «Αλκαίος» γυρω στο '85-'87. Ειναι αδιανόητο να ταξιδεύεις με άλλα πλοία με ηλικία δεινοσαύρων και να μην ακούγεται στην καμπίνα ούτε τσικ, όχι μονο απο το διάκοσμο αλλα ουτε καν απο τις μηχανες και στη συνέχεια να εισαι σε πλοίο δεκαπενταετίας του οποίου οι εσωτερικοι χώροι θυμίζουν το παλιό παρατσουκλι της Citroen «διαλυμένα εργοστάσια».

 

Αυτα ως προς το εσωτερικό. Το φαγητό στα Goody’s ήταν σαφέστατα πολύ χειρότερο σε ποιότητα σε σχέση με τα κανονικά καταστήματα της αλυσίδας, ενώ καλύτερα ειναι τα πράγματα στο υπόλοιπο self service. Στη Λέσβο φτάσαμε στην ώρα μας ενώ τα πράγματα στο γκαραζ παρέμειναν απογητευτικά (αν και λίγο καλύτερα σε σχέση με το ημερήσιο).  

 

Το Αριάδνη μπροστά στο Blue Star 1 δεν υστερεί σε μέγεθος (τουναντίον μάλιστα) όμως υπερτερεί απόλυτα σε ομορφιά! Απο καραβολατρικής απόψεως το Αριάδνη είναι βάπορας με τα όλα του. Έχει αντίστοιχους εξωτερικούς χώρους αλλά άπλα και άνεση στο εσωτερικό. Το ταξίδι της 10ης Απριλίου είχε οπωσδήποτε το πλεονέκτημα να γίνει με άσχημες καιρικές συνθήκες (αν δεν κάνω λάθος ήταν το τελευταίο δρομολόγιο που έφυγε καθώς μετά έπεσε απαγορευτικό) ενω ο γράφων είχε καμπίνα με μια εξαιρετική θέα στην πλώρη, ευρύχωρη, ήσυχη και ανετη.

 

Σ’αυτες τις καιρικές συνθήκες το Αριαδνη απέδειξε οτι ειναι «θαλασσοβάπορο»με απόλυτα φυσιολογική συμπεριφορά και προοδευτικές αντιδράσεις. Δε λέω ότι δεν κουνούσε, αλλά η μόνη κίνηση που έκανε ήταν σχετική με  τη βύθιση της πλώρης στα κύματα. Ουτε ενοχλητικά κοπανήματα ούτε ακανόνιστες κινήσεις. Καμία σχέση εδώ με τον καρσιλαμά προς όλες τις κατευθύνσεις που χόρευε το Νήσος Χίος σε κάποιο ταξίδι μου με καιρό. Τέλος δε θα μιλήσω καν για τη μαγική αίσθηση που έχεις όταν βλέπεις την πλώρη να βυθίζεται στη θάλασσα και τα απόνερα να χτυπάνε το φινιστρίνι της καμπίνας γιατί πάνω κάτω τα ξέρουμε όλοι οι καραβολάτρες. Νομίζω πως η δυναμική συμπεριφορά του Αριάδνη ήταν αυτή που κατέταξε το βαπόρι ως ένα απο τα αγαπημενα μου. Δε θα επεκταθώ στο Αριάδνη γιατί τόσο εγώ όσο και άλλοι συναγωνιστές τα έχουμε πει πιο παλιά. 

 

Στο δημοψήφισμα :P  λοιπον μεταξυ Αριάδνη και Blue Star 1 ψηφίζω Αριάδνη ! Δαγκωτό !  

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Όπως φαίνεται αυτή τη στιγμή έχουμε κόντρα μεταξύ Σουπερφερρυ ΙΙ και Αικατερινης Π. Προπορεύεται το Αικατερινη και ακολουθεί το Σουπερφερρυ ΙΙ με μικρή απόσταση αφού έφυγαν με διαφορά 3 λεπτών και οι ταχύτητες τους είναι Σουπερφερρυ ΙΙ :19,4 Αικατερίνη Π.:18!☺

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...